Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[#2787248] 04.08.19 11:18
Odgovori   +    19
Rentacar je desetletja deloval po ustaljenih pravilih, ki so omogocala dobro oceno tveganj in profitabilen biznis.

Potem so pa prisli "neki novi klinci" ki so popolnoma istemu biznisu rekli "car sharing", nedvomno vsaj v evropi pokasirali nekaj subvencij in se sli "disruption".

Ne morem imeti socutja do njih, res ne. Se pa verjetno rentacar firme krohotajo do solz ko slisijo za to "disrupcijo".
Gustl sporočil: 13.625
[#2787295] 04.08.19 18:45 · odgovor na: bc123a (#2787248)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Gustl 04.08.2019 18:57
Te tezave bodo resili in ta biznis bo obstal. Prevec udobna storitev, da bi zamrla zaradi takih stvari.

Bodo prilagodili tehnologijo, pravila, biznis model, cene, zavarovanja,..., ampak na vedno vec mestih si bos lahko kratkorocno rental avto. Ker je pac fajn.

Glede krohotanja rent a car firm...same so v precej primerih investitorji v te projekte. Zadnji delez Car2Go je Daimlerju prodal Europcar.
bc123a sporočil: 48.253
[#2787307] 04.08.19 21:37 · odgovor na: Gustl (#2787295)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: bc123a 04.08.2019 21:40
[Gustl]
Te tezave bodo resili in ta biznis bo obstal. Prevec udobna storitev, da bi zamrla zaradi takih stvari.

Bodo prilagodili tehnologijo, pravila, biznis model, cene, zavarovanja,..., ampak na vedno vec mestih si bos lahko kratkorocno rental avto. Ker je pac fajn.

Glede krohotanja rent a car firm...same so v precej primerih investitorji v te projekte. Zadnji delez Car2Go je Daimlerju prodal Europcar.
Ja, na koncu bodo postale navaden rentacar. Ne bi se cudil, ce se je tem junakom zazdelo da so background checki odvec tisti trenutek ko niso Europcarja meli nad sabo? :)

Tako kot bo Uber postal taksi servis, pa 80% "kalanickov" bo zgubilo sluzbo, kar bo ostalo bo pa precej manjse, cenejse, in humble.

S svojim norcevanjem specificno ciljam na tiste, ki mislijo da bodo pogruntali enostavnejsi in bolj profitabilen biznis, kot ga znajo pogruntati established playerji.

Pa mimogrede: car sharing je tocno to, kar so se sle te "goljufive" stranke, ko so posojale avte naprej. A ni ideja car sharinga da si 10 ljudi razdeli stroske avta, potem ga pa "souporabljajo"?

Seveda smo nekateri ze zdavnaj opozarjali da to tako ne bo slo. In ne gre.

Ne sedaj obracati logike... car sharing je idiotizem in ne more delovati.

Rentacar je po drugi strani cisto fajn biznis.
Gustl sporočil: 13.625
[#2787328] 05.08.19 07:13 · odgovor na: bc123a (#2787307)
Odgovori   +    1
[bc123a]


Ja, na koncu bodo postale navaden rentacar. Ne bi se cudil, ce se je tem junakom zazdelo da so background checki odvec tisti trenutek ko niso Europcarja meli nad sabo? :)
Ja, povsem mozno.

Tako kot bo Uber postal taksi servis, pa 80% "kalanickov" bo zgubilo sluzbo, kar bo ostalo bo pa precej manjse, cenejse, in humble.
Tako. Ampak taxi s precej boljso izkusnjo za stranke.
S svojim norcevanjem specificno ciljam na tiste, ki mislijo da bodo pogruntali enostavnejsi in bolj profitabilen biznis, kot ga znajo pogruntati established playerji.
No, disrupcije, futrane s poceni denarjem, ki omogoca testiranje bolj norih idej, prinesejo tudi kaksno uporabno novost, ki se potem v neki razlicici prime.

Poanta disrupcije je, da naredi nekaj drugace, kot so to delali prejsnji playerji. Vecinoma ne uspe, nekaj pa.

Vmes je veliko hypea na eni strani in norcevanja na drugi.

Pa mimogrede: car sharing je tocno to, kar so se sle te "goljufive" stranke, ko so posojale avte naprej. A ni ideja car sharinga da si 10 ljudi razdeli stroske avta, potem ga pa "souporabljajo"?
Ne. To je romanticni del ideje, ki nima veze s tem primerom. Termin Car Sharing v praksi se uporablja za rent-a-car prek mobilca.


BTW. Pred kratkim sem se pofockal za Avant2Go v Ljubljani in sem pizdil, zakaj moram it na enourno izobrazevnaje v hotel Mons, da je to pa ful velik friction in vstopni prag (in tuhtal, ali je to del nastudiranega onboardinga..)

Zdaj razumem :)

Strani: 1