Strani: 1

Erik9999 sporočil: 94
[#2787065] 02.08.19 16:59
Odgovori   +    109
Kaj pa če bi FURS več truda vložil, da se spremenijo členi zakona, ki so bili v času krize populistično sprejeti, ki hkrati prisiljujejo ljudi v razne obvode?Verjetno se vsakemu zdi logično, da če nekdo kupi avto, da ne more več kot polovico še plačati državi, ki s proizvodnjo tega avta nima nič. Začnite spreminjati neživljenske zakone, ne pa da odpravljate posledice, ki ste jih sami povzročili.
slovenecnb1 sporočil: 3.127
[#2787066] 02.08.19 16:59
Odgovori   +    69
Kaj Glavina delo na domu 11000 eur služben audi zdej pa služba v Milanu na naše stroške pa ni izraba ?oni si avte kupijo z lastnim denarjem dvojna merila na vsakem koraku
bc123a sporočil: 46.982
[#2787070] 02.08.19 17:12 · odgovor na: Erik9999 (#2787065)
Odgovori   +    38
[Erik9999]
Kaj pa če bi FURS več truda vložil, da se spremenijo členi zakona, ki so bili v času krize populistično sprejeti, ki hkrati prisiljujejo ljudi v razne obvode?Verjetno se vsakemu zdi logično, da če nekdo kupi avto, da ne more več kot polovico še plačati državi, ki s proizvodnjo tega avta nima nič. Začnite spreminjati neživljenske zakone, ne pa da odpravljate posledice, ki ste jih sami povzročili.
"populisticna" = demokraticno izrazena volja volilcev

Ce zivis v drzavi, kjer narod hoces socializem, ga bos pac zal moral placati. FURS je pri tem se najmanj kriv, opisan postopek izogibanja je tako kompliciran da bi se jim se krave smejale, ce tega ne bi preverjali.
0513ANITO sporočil: 6.734
[#2787073] 02.08.19 17:20 · odgovor na: bc123a (#2787070)
Odgovori   +    58
[bc123a]
> [Erik9999]
> Kaj pa če bi FURS več truda vložil, da se spremenijo členi zakona, ki so bili v času krize populistično sprejeti, ki hkrati prisiljujejo ljudi v razne obvode?Verjetno se vsakemu zdi logično, da če nekdo kupi avto, da ne more več kot polovico še plačati državi, ki s proizvodnjo tega avta nima nič. Začnite spreminjati neživljenske zakone, ne pa da odpravljate posledice, ki ste jih sami povzročili.

"populisticna" = demokraticno izrazena volja volilcev

Ce zivis v drzavi, kjer narod hoces socializem, ga bos pac zal moral placati. FURS je pri tem se najmanj kriv, opisan postopek izogibanja je tako kompliciran da bi se jim se krave smejale, ce tega ne bi preverjali.
Nič od zgoraj napisanega v članku ni nelegalnega in ni davčna utaja.

FURS se gre spet kreativno (beri sebi v dobro) tolmačenje zakonodaje.
A je Davkolplačevalec "Janez" kriv, da obstoja prosti pretok blaga storitev in ob v EU????

Spet domo davkoplačevlci plačevali odškodnine za Protitzakonita-Hajduška dejanja FURSovcev.
XNIKOX sporočil: 22
[#2787125] 03.08.19 09:34
Odgovori   +    65
Finančno ministrstvo naj uvede nižje dajatve ob nakupu avtov, pa nihče ne bo imel interesa avtov v tujini kupovat. V Nemčiji, Avstriji, Nizozemskem, Češkem,... je boniteta za uporabo službenega avta v privat namene 1 %, pri nas 1,84 %...Tako so se zmenili 28 let nazaj in je še danes... Madžarska bonitete za službeni avto sploh ne pozna. Davek na motorna vozila, davek na prestižna vozila, ...= nora izmišljotina finančnega ministrstva R Slovenije, ki slovenski prostor naredi nekonkurenčen napram ostalim EU državam. V YU smo plačevali 44 % dajatev ob uvozu novega avta...in v SLO je danes enako, čeprav smo leta 1991 začeli le z 19 % DDV-jem. Ostalih dajatev takrat ni bilo. Skratka, naj zadevo analizirajo in spremenijo kaj, pa se bo več davka v državno blagajno steklo.
FIN-311684 sporočil: 19.129
[#2787333] 05.08.19 07:50 · odgovor na: XNIKOX (#2787125)
Odgovori   +    17
[XNIKOX]
Finančno ministrstvo naj uvede nižje dajatve ob nakupu avtov, pa nihče ne bo imel interesa avtov v tujini kupovat. V Nemčiji, Avstriji, Nizozemskem, Češkem,... je boniteta za uporabo službenega avta v privat namene 1 %, pri nas 1,84 %...Tako so se zmenili 28 let nazaj in je še danes... Madžarska bonitete za službeni avto sploh ne pozna. Davek na motorna vozila, davek na prestižna vozila, ...= nora izmišljotina finančnega ministrstva R Slovenije, ki slovenski prostor naredi nekonkurenčen napram ostalim EU državam. V YU smo plačevali 44 % dajatev ob uvozu novega avta...in v SLO je danes enako, čeprav smo leta 1991 začeli le z 19 % DDV-jem. Ostalih dajatev takrat ni bilo. Skratka, naj zadevo analizirajo in spremenijo kaj, pa se bo več davka v državno blagajno steklo.
Imenujmo jih davki na dražje avtomobile, kar ni nič drugega kot izmišljeni davki, sicer so vsi davki izmišljeni, ki ustvarjajo fiktivne davčne prihodke s katerimi se zvišujejo plače zaposlenih v javnem sektorju, ki so postale noro visoke brez stika z gospodarsko realnostjo.
FIN-366556 sporočil: 30
[#2787342] 05.08.19 08:49
Odgovori   +    12
Jaz tudi ne razumem.
Zakaj ne bi smel v tujini odpreti firme, kupiti avto in ga rentati v Slovenijo?
Popolnoma normalna stvar, jaz ne vidim nič kaznivega.
FIN-311684 sporočil: 19.129
[#2787349] 05.08.19 09:16 · odgovor na: FIN-366556 (#2787342)
Odgovori   +    18
[FIN-366556]
Jaz tudi ne razumem.
Zakaj ne bi smel v tujini odpreti firme, kupiti avto in ga rentati v Slovenijo?
Popolnoma normalna stvar, jaz ne vidim nič kaznivega.
Saj je "Anito" lepo napisal, da obstoja prosti pretok blaga in storitev v EU.
Kaže, da bo nekdo od prizadetih moral sprožiti spor na evropskem sodišču, ki bo ugotovilo, da je praksa Fursa nezakonita.
FIN-263888 sporočil: 110
[#2787352] 05.08.19 09:42
Odgovori   +    10
FURS ne bo in tudi ne more kaznovati rezidentov RS zaradi luksuznega avta kupljenega na ta način.
Lahko pa, in to tudi bodo, pregledali take davčne zavezance, na ostalih področjih in prinesli not tisti davek, ki sicer ni bil plačan ob nakupu vozila.
FIN-544124 sporočil: 11
[#2787803] 07.08.19 23:07
Odgovori   +    6
Najbolj mi gre n jetra, d se FURS dela, kot da je nekaj nevem kaj. In se gredo "Lov na čarovnice". Večkrat, ko sp.oh ne vedo, kaj bi se gredo ustrahovanja, da bi ljudje prenehali z določeno prakso in/ali enostavno naeridil tako kot veleva zakon. Tudi pri tem sedaj, ko se gredo lov na avtomobile imam občutek, da se grdo ustrahovanja, da bi koga odvrnili od tega početja.
Če bi naši politiki imeli kaj v glavi bi znižali davke na tako raven, da bi od drugod prihajali k nam in ne naši tja in bi tako še kaj zaslužili na količini.
Tako razmišljanje je našim politikom tuje. Nasplošnk pa je večkrat dobro imeti avto na izposojo ozirom na operativni lizing, ker te nihče ne hakla, da si lastnik avta. In tudi mirno pelješ otroka v vrtec z luksuznim avtom in imaš uradno minimalca in ti vrtec plača občina. Otroci pa še dobijo štipendijo, kaar ne bi bilo možno, če si lastnik vozila 100k+. Čimmanj imaš v lasti tem bolje. Če nič nimaš, uradno seveda, ti nihče nič ne more vzeti
FIN-389088 sporočil: 11
[#2787949] 08.08.19 17:53
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-389088 08.08.2019 17:55
Nakup avtomobila na Slovaškem ali v Nemčiji in njegova oddaja v najem z vidika slovenskih davkov nista sporna. Transakcije nabave vozil se presojajo po lokalnih pravilih (Slovaška, Nemčija) in tukaj Slovenija nima čisto nič!

Prav tako ni nič narobe, če fizične osebe, ki so davčni rezidenti Slovenije, te avtomobile vozijo v službene namene.

In prav tako ni nič narobe, če fizične osebe, ki so davčni rezidenti Slovenije, te avtomobile vozijo v privatne namene in za najem plačujejo tržno najemnino (pustimo zdaj ob strani mahinacije z najemi pod/nad 30 dni).

Zares se zatakne šele pri uporabi teh vozil, kadar jih davčni rezidenti Slovenije uporabljajo v privatne namene in za uporabo ne plačujejo tržne najemnine.

Slednje za njih predstavlja obdavčljiv dohodek, in sicer je to lahko:
- dividenda (prikrito izplačilo dobička), če je oseba lastnik družbe, ki je najela/registrirala avto in hkrati v njej ni zaposlena in ni direktor;
- boniteta, če je oseba direktor ali zaposleni v družbi, ki je avto najela/registrirala;
- drug dohodek, če oseba ni niti družbenik, niti direktor, niti zaposlen pri družbi, ki je najemnik/lastnik vozila.

FURS lahko torej tukaj "grozi" le z odmerami dohodnine zaradi privatne uporabe vozil. Fizična oseba bi morala namreč tak dohodek napovedati v Sloveniji in do njega plačati dohdonino.

Teoretično bi lahko FURS zahaklal tujo družbo, ki je lastnik vozila, če bi uspel dokazati, da se je najeto vozilo v Sloveniji nahajalo za več kot 30 dni brez prekinitve in da ima najemnik stalno bivališče v Sloveniji (v tem primeru bi morala tuja družba od najemnine obračunati slovenski DDV). Predvidevam, da se naslov članka nanaša na to področje.

Vsako opletanje z utajami DDV-ja in DMV-ja pri nakupu vozila v tujini je pa neosnovano, ker Slovenija pri teh transakcijah sploh nima nobenih pristojnosti.
slotrade sporočil: 282
[#2788862] 14.08.19 11:17 · odgovor na: Erik9999 (#2787065)
Odgovori   +    1
..ja ,se strinjam,ampak logika SLO države je,da pač morajo davkoplačevalci vzdrževati številne birokrate po ministerstvih,Direktoratih/zato da ima lahko vsak"pikzigmar"naziv Gen.Direktor direktorata??!!...za katere nihče ne ve kaj delajo in čemu so potrebni...seveda morajo imeti tudi soliden vozni park,ki ga prav tako finacirajo tudi plačniki nesmiselnih avtomobilskih davkov.AVTO,PA NAJ BO KAMION ALI OSEBNI JE V FIRMI OSNOVNO SREDSTVO ZA OPRAVLJANJE DEJAVNOSTI IN BI MORAL BITI OPROŠČEN TAKO OD DDVja KOT DMVja.PIKA.tako je v vseh normalnih državah.SLO to nažalost ni in v zakonodaji je še veliko komunajzerske logike....

Strani: 1