Strani: 1

alek14 sporočil: 10.560
[#2786135] 29.07.19 07:17
Odgovori   +    4
Armaturna plošča k pri mojem Golfu IV iz 1999. Ni gumbov za klimo.
alek14 sporočil: 10.560
[#2786140] 29.07.19 07:23
Odgovori   +    2
Na seznamu serijske opreme je še akustično vetrobransko steklo,
Akustično vetrobransko steklo je imel serijsko že moj golf l. 1999. Kaj hočete s tem povedat?
Akustično vetrobransko steklo je serijsko pri vseh avtih od kar so ukinili kaljena stekla za vetrobran in jih nadomestili z delno kaljenimi laminati, da ob lomu stekla ne dobimo koruze. Tako je že ca. 30 let.
FIN-379669 sporočil: 2.881
[#2786155] 29.07.19 08:24 · odgovor na: alek14 (#2786135)
Odgovori   +    5
Ko bo tale Bemfl na Mobile.de imel 80.000 km in 2 leti, bo našel kupca iz Slo. No, tako se proda 75% takih Bemflov v Slo.

Sicer pa sem pristaš vozil z vsaj 15 cm odmikom od tal in ravno pravšnjim vstopnim kotom, kar se je pri mojem načinu vožnje izkazalo za občasno potrebno, a hvalevredno.

(Vsak dan čakam, kaj bo novega naumil Subaru z Outback, pa nič. Nobena sodobna novotarija... Očitno še nismo zakorakali v novo avto desetletje, ker nam ponujajo le e-vozila z vsemi plusi in minusi vred..., novi hibridi pa so solidna vozila, a še zmeraj za tri odtenke predragi.)
kren sporočil: 1.651
[#2786166] 29.07.19 08:49 · odgovor na: FIN-379669 (#2786155)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: kren 29.07.2019 08:50
[]
Ko bo tale Bemfl na Mobile.de imel 80.000 km in 2 leti, bo našel kupca iz Slo.
V resnici jih bo imel 180.000 (prevrtenih), ampak važno da se čim ceneje pride do Bemfla, ki ga bodo zavidali sosedje.
abrame sporočil: 1.259
[#2786171] 29.07.19 08:55 · odgovor na: kren (#2786166)
Odgovori   +    2
Seveda. Kam drugam pa lahko pride Sloveček, če mu je slučajno uspelo prerasti fuxwagna?
moon sporočil: 1.302
[#2786193] 29.07.19 10:15 · odgovor na: kren (#2786166)
Odgovori   +    4
Ne vem, ce je ravno trojka avto, katerega ti sosedje zavidajo.. Pravzaprav mi je vseeno, kaj si mislijo, se pa lepo vozi.
FIN-209516 sporočil: 514
[#2786197] 29.07.19 10:17 · odgovor na: alek14 (#2786135)
Odgovori   +    1
[alek14]
Armaturna plošča k pri mojem Golfu IV iz 1999. Ni gumbov za klimo.
Kako da jih ni, povsem lepo so vidni na sliki 5? Ni vrtljivega gumba, sta pa gumba za gor in dol, posebej za levo in desno klimo.
beta.finance.si//pic...19a7d8.jpg

Prilagam še sliko notranjosti Golfa IV, da boste lahko poiskali še druge podobnosti (gumb za glasnost, itd).
s1.cdn.autoevolution...1145_1.jpg
FIN-209516 sporočil: 514
[#2786199] 29.07.19 10:21
Odgovori   +    1
Za oblikovalca spletne strani: Vaš "responsive design" v galeriji ne dela ne na mobilcu ne na 4K monitorju; ko klikneš na sliko in gumb za naslednjo sliko, se slika poveča na poln zaslon in nimaš več nobene navigacije.
abrame sporočil: 1.259
[#2786212] 29.07.19 11:11 · odgovor na: moon (#2786193)
Odgovori   +    4
No in kateri avto se grdo vozi?
Pri avtomobilizmu gre predvsem za to, koliko egotripa ti lahko prodaju tržniki in ljudje iz prodajnih znanosti.
Človek ki razume in lahko preizkusi še kaj drugega, ga takšne "priče" ne ganejo. BMW je samo ena = 1 izmed zgodb avtomolbilizma.
kren sporočil: 1.651
[#2786245] 29.07.19 12:17 · odgovor na: moon (#2786193)
Odgovori   +    0
[moon]
Ne vem, ce je ravno trojka avto, katerega ti sosedje zavidajo.
Bolj že, kot Škodo, ali Golfa. Pa rabljeno BMW trojko dobiš za manj denarja, kot novo Škodo, ali Golfa.
hijena1 sporočil: 517
[#2786252] 29.07.19 12:35 · odgovor na: kren (#2786245)
Odgovori   +    0
se pravi, če si folk vseeno želi rabljeno oktavijo ali golfa za več denarja, kot bmw-ja za manj denarja....pol je v njihovih očeh tak bmw enostavno manj vreden.
kren sporočil: 1.651
[#2786257] 29.07.19 12:45 · odgovor na: hijena1 (#2786252)
Odgovori   +    0
A ti ni jasno, da je Slovencem najbolj pomembno, koliko je avto vreden v očeh sosedov?
abrame sporočil: 1.259
[#2786291] 29.07.19 13:56 · odgovor na: hijena1 (#2786252)
Odgovori   +    1
Ko sem preučeval trg rabljenih vozil na drugi strani Evrope, je obveljajlo točno to pravilo. Rabljen BMW je bil opazno cenejši od primerljivega avtomobila konkurenčnih evropskih znamk.
Slovenski trg in "nekateri" potrošniki so pač omejeni z obsedenostjo na nekatere nemške znamke.
durofil sporočil: 7
[#2786333] 29.07.19 16:17
Odgovori   +    2
čas vnosa: 29.07.19 11:45
Imel prejšnjo verzijo letnik 2014 in BP. Zdaj zaradi družine bmw gran kombi. Pred bmw sem vozil se mercedes, kot mulc pa sklopotano alfo,fiat,renault,skodo,toyoto.

Comfort, oblikovni dizajn, tehnična dovršenost, varnost, robustnost, izolacija poleti/pozimi, elektronika je tisto, za kar se bom še naprej prizadeval voziti nemško trojko: MERCEDES, BMW, AUDI. Smo vsak dan na avtocesti in žena potrjuje to nenadomestljivo izbiro.že ko vlečeš tonsko prikolico na morje dobiš ponivni zaupanje v nemca. NENADOMESTLJIVO FOREVER.
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2786336] 29.07.19 16:39 · odgovor na: durofil (#2786333)
Odgovori   +    6
[durofil]
Imel prejšnjo verzijo letnik 2014 in BP. Zdaj zaradi družine bmw gran kombi. Pred bmw sem vozil se mercedes, kot mulc pa sklopotano alfo,fiat,renault,skodo,toyoto.

Comfort, oblikovni dizajn, tehnična dovršenost, varnost, robustnost, izolacija poleti/pozimi, elektronika je tisto, za kar se bom še naprej prizadeval voziti nemško trojko: MERCEDES, BMW, AUDI. Smo vsak dan na avtocesti in žena potrjuje to nenadomestljivo izbiro.že ko vlečeš tonsko prikolico na morje dobiš ponivni zaupanje v nemca. NENADOMESTLJIVO FOREVER.
Amazing! Vsi oni siromaki, ki prikolico na morje vlecejo z ne-mercedesaudibmw, v bistvu ogrozajo svoja zivljenja in miren in zanesljiv dopust. FOREVER!
abrame sporočil: 1.259
[#2786340] 29.07.19 16:49 · odgovor na: durofil (#2786333)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: abrame 29.07.2019 17:02
Ti samo poslušaj tvojo ženo in boš dolgo in lepo užival na tem svetu !!!
alek14 sporočil: 10.560
[#2786367] 29.07.19 19:05 · odgovor na: FIN-209516 (#2786197)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 29.07.2019 19:14
[FIN-209516]
> [alek14]
> Armaturna plošča k pri mojem Golfu IV iz 1999. Ni gumbov za klimo.

Kako da jih ni, povsem lepo so vidni na sliki 5? Ni vrtljivega gumba, sta pa gumba za gor in dol, posebej za levo in desno klimo.
beta.finance.si//pic...19a7d8.jpg

Prilagam še sliko notranjosti Golfa IV, da boste lahko poiskali še druge podobnosti (gumb za glasnost, itd).
s1.cdn.autoevolution...1145_1.jpg
Golf IV je imel tudi avtomatsko klimo (Climatronic), ki je imela podobna gumba za nastavljat temperaturo. ;-)
www.google.com/searc...nA82JJZzM:

Pri novi trojki sta tipki za nastavljat klimo. Vrtljivega gumba ni. No, OK Golf je imel le eno cono (in en par tipk), BMW ima dva para.
Srebrna tekača sta za zapiranje sredinskih šob za vpih zraka.

Polega tega pa sem imel E92 in F30 trojki.
FIN-209516 sporočil: 514
[#2786395] 30.07.19 00:25 · odgovor na: alek14 (#2786367)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [FIN-209516]
> > [alek14]
> > Armaturna plošča k pri mojem Golfu IV iz 1999. Ni gumbov za klimo.
>
> Kako da jih ni, povsem lepo so vidni na sliki 5? Ni vrtljivega gumba, sta pa gumba za gor in dol, posebej za levo in desno klimo.
> beta.finance.si//pic...19a7d8.jpg
>
> Prilagam še sliko notranjosti Golfa IV, da boste lahko poiskali še druge podobnosti (gumb za glasnost, itd).
> s1.cdn.autoevolution...1145_1.jpg

Golf IV je imel tudi avtomatsko klimo (Climatronic), ki je imela podobna gumba za nastavljat temperaturo. ;-)
www.google.com/searc...nA82JJZzM:

Pri novi trojki sta tipki za nastavljat klimo. Vrtljivega gumba ni. No, OK Golf je imel le eno cono (in en par tipk), BMW ima dva para.
Srebrna tekača sta za zapiranje sredinskih šob za vpih zraka.

Polega tega pa sem imel E92 in F30 trojki.
Sedaj se izražate bolj natančno. Gumb je v slovenščini isto kot "button", to je stikalo. Vrtljivi gumb pa je "dial". Torej pogrešate vrtljivi gumb, ne pa gumb kar tako.
S stališča uporabniškega vmesnika sta gumba za gor/dol in vrtljivi gumb dokaj ekvivalentna, s tem da vrtljivi gumb morda omogoča hitrejši preklop na fiksno pozicijo, medtem ko moraš pri gumboma za gor/dol na digitalnem prikazovalniku opazovati doseženo vrednost. V praksi mislim da klimo redko menjamo z 19 na 29 stopinj, večinoma popravljamo za par stopinj gor ali do. Mislim da za sedanje digitalne generacije to ne predstavlja nepremostljivih težav.

Slučajno sem imel tudi tako VW klimatronik kot E91 in F31, in če ste pošteni se teh stvari ne da primerjati. Očitno se vam je znamka zamerila iz kakšnega drugega razloga.
alek14 sporočil: 10.560
[#2786398] 30.07.19 05:47 · odgovor na: FIN-209516 (#2786395)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 30.07.2019 05:50
Drži. Težava je bil F30.

Največja težava je bil 184ks 2.0 diesel. Imel sem avtomatika XD in pri prižgani klimi je rabil do 4 sekunde, da je "zagrabil".

Drugo je bila zasteklitev. V prospektu je pisalo, da bodo zelena sončno-zaščitna stekla (taka, ki absorbirajo sončni IR), dobil pa sem popolnoma prozorna stekla. Taka kot jih je imel yugo. Zelena stekla so minimalni standard sončne zaščite na avtih. BMW je bil prvi, ki je to vpeljal. To sem sicer rešil tako, da sem prilepil folije.

Da dem dobil "nevoznega" (vedno kupujem nove skonfigurirane avte) in pošuganega BMW-ja...
Potem pa sem postal pozornejši in sem videl, da je na BMW pravzaprav vse pošugano. Smao videz normalnosti ustvarja z dobrim marketingom. Ksenonke so bile inferiorne, X-drive je polomija v primerjavi 4-motionom in še bi se našlo.
E90-92 je bila zame zadnja normalna verzija.
abrame sporočil: 1.259
[#2786401] 30.07.19 07:14 · odgovor na: alek14 (#2786398)
Odgovori   +    2
Zaradi takšnih ocvirkov in prevarantstva, mi Nemci nikoli niso uspeli prodati avta.
Navsezadnje prevelik je trg, da bi potreboval uslugo le enega ponudnika.
Miricamb sporočil: 36
[#2786410] 30.07.19 08:04 · odgovor na: abrame (#2786212)
Odgovori   +    1
Ne, niso vsi avtomobili enako dobro izdelani in ne vozijo se vsi enako dobro.
Da, BMW je eden najbolje izdelanih in voznih avtov na trgu (katerikoli).
Vse ostalo (kar se večine komentarjev tiče) je le rezultat ene najbolj znanih slovenski lastnosti...
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2786459] 30.07.19 10:56 · odgovor na: alek14 (#2786398)
Odgovori   +    2
[alek14]
Drži. Težava je bil F30.

Največja težava je bil 184ks 2.0 diesel. Imel sem avtomatika XD in pri prižgani klimi je rabil do 4 sekunde, da je "zagrabil".

Drugo je bila zasteklitev. V prospektu je pisalo, da bodo zelena sončno-zaščitna stekla (taka, ki absorbirajo sončni IR), dobil pa sem popolnoma prozorna stekla. Taka kot jih je imel yugo. Zelena stekla so minimalni standard sončne zaščite na avtih. BMW je bil prvi, ki je to vpeljal. To sem sicer rešil tako, da sem prilepil folije.

Da dem dobil "nevoznega" (vedno kupujem nove skonfigurirane avte) in pošuganega BMW-ja...
Potem pa sem postal pozornejši in sem videl, da je na BMW pravzaprav vse pošugano. Smao videz normalnosti ustvarja z dobrim marketingom. Ksenonke so bile inferiorne, X-drive je polomija v primerjavi 4-motionom in še bi se našlo.
E90-92 je bila zame zadnja normalna verzija.
Jaz sem si cel lajf zelel BMW E39, ampak racionalnost srcu ni dovolila ljubezni. Zdaj so pa stari in zgarani. Zdaj si zelim pa Jaguarja XJ, in spet upam, da bo racionalnost zmagala...
Mleben sporočil: 1.091
[#2786493] 30.07.19 12:10 · odgovor na: Miricamb (#2786410)
Odgovori   +    3
[Miricamb]
Ne, niso vsi avtomobili enako dobro izdelani in ne vozijo se vsi enako dobro.
Da, BMW je eden najbolje izdelanih in voznih avtov na trgu (katerikoli).
Vse ostalo (kar se večine komentarjev tiče) je le rezultat ene najbolj znanih slovenski lastnosti...
Kar tolaži se.
alek14 sporočil: 10.560
[#2786522] 30.07.19 14:42 · odgovor na: NemirniTujec (#2786459)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: alek14 30.07.2019 14:44
[NemirniTujec]
> [alek14]
> Drži. Težava je bil F30.
>
> Največja težava je bil 184ks 2.0 diesel. Imel sem avtomatika XD in pri prižgani klimi je rabil do 4 sekunde, da je "zagrabil".
>
> Drugo je bila zasteklitev. V prospektu je pisalo, da bodo zelena sončno-zaščitna stekla (taka, ki absorbirajo sončni IR), dobil pa sem popolnoma prozorna stekla. Taka kot jih je imel yugo. Zelena stekla so minimalni standard sončne zaščite na avtih. BMW je bil prvi, ki je to vpeljal. To sem sicer rešil tako, da sem prilepil folije.
>
> Da dem dobil "nevoznega" (vedno kupujem nove skonfigurirane avte) in pošuganega BMW-ja...
> Potem pa sem postal pozornejši in sem videl, da je na BMW pravzaprav vse pošugano. Smao videz normalnosti ustvarja z dobrim marketingom. Ksenonke so bile inferiorne, X-drive je polomija v primerjavi 4-motionom in še bi se našlo.
> E90-92 je bila zame zadnja normalna verzija.

Jaz sem si cel lajf zelel BMW E39, ampak racionalnost srcu ni dovolila ljubezni. Zdaj so pa stari in zgarani. Zdaj si zelim pa Jaguarja XJ, in spet upam, da bo racionalnost zmagala...
Jaz sem si neki cajta želel BMW-jevo 6-tko. 640xd. :-)
Dnarja za (novo) 6-tko sem imel dovolj - sam je racionalnost zmagala. ;-)
Potem pa sem dobil Passata 176 kW ...
No ni glih 6-tka (daleč od tega), je bil pa za 40k€ vesoljska ladja.
BMW od 5-ke naprej so bili (vsaj prejšnja gen.) še kar solidni. Vozil sem 525xd in 730d. Od 3-jke navzdol (sedaj verjetno od 4-ke) je pa tako cheap crappy avto, da ni za gledat.
________________
Včasih moraš sanje uresničit, če ne rata brezveze sanjat.
alek14 sporočil: 10.560
[#2786523] 30.07.19 14:45 · odgovor na: Miricamb (#2786410)
Odgovori   +    1
[Miricamb]
Ne, niso vsi avtomobili enako dobro izdelani in ne vozijo se vsi enako dobro.
Da, BMW je eden najbolje izdelanih in voznih avtov na trgu (katerikoli).
Vse ostalo (kar se večine komentarjev tiče) je le rezultat ene najbolj znanih slovenski lastnosti...
V tem primeru bo to šlo težko skozi. So eksprimentalne in ne "ugibane" resnice.
abrame sporočil: 1.259
[#2786637] 31.07.19 09:32 · odgovor na: Miricamb (#2786410)
Odgovori   +    0
Kakšne lastnosti? Da bi bil tako dobesedno obseden z neko = eno značko, da bi verjel da mi morajo prodati mačka v žaklju!
Daj probaj v življenju še kaj drugega, da se ti razjasni pogled in pokaže realna slika.
Ja, sicer pa, obsedenost je pa huda stvar.
UriahHeep sporočil: 553
[#2789358] 19.08.19 09:52 · odgovor na: Miricamb (#2786410)
Odgovori   +    0
Ko sem imel prvega (1992) elektronika ni delala. Troblja se je oglašala sama, okna na elektriko so se odpirala in zapirala sama od sebe, varovalke so bile položene tako, da si težko ugotovil, katera čemu služi, sicer pa je bil dober.

Uriah Heep.

Strani: 1