Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (Novi) passat: nikjer ne izstopa, a je povsod pri vrhu

Strani: 1

alek14 sporočil: 10.513
[#2781834] 02.07.19 05:48
Odgovori   +    8
Se pravi 13 kWh = 40 km => 32 kWh/100 km?

Pozimi pa bo kakih 45.
Ko smo oni dan preračunavali koliko CO2 puhne takle BEV... Bo kar krepko čez 200 gCO2/km.
forum.finance.si/?m=...507&single
ogo sporočil: 2.023
[#2781840] 02.07.19 08:01 · odgovor na: alek14 (#2781834)
Odgovori   +    3
[alek14]
Se pravi 13 kWh = 40 km => 32 kWh/100 km?

Pozimi pa bo kakih 45.
Ko smo oni dan preračunavali koliko CO2 puhne takle BEV... Bo kar krepko čez 200 gCO2/km.
forum.finance.si/?m=...507&single
Samo ne sedaj vlečt pavšalnih zaključkov, da so vsi BEVi takšni, samo na podlagi tega, ker nemci ne znajo delat učinkovitih električarjev.

Hyundai Kona EV ima npr povprečje okrog 14 kWh na 100 km.
rename sporočil: 11.911
[#2781845] 02.07.19 08:51 · odgovor na: ogo (#2781840)
Odgovori   +    1
Kolko imajo pa Teslini modeli?
sm56 sporočil: 24
[#2781851] 02.07.19 09:28
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (02.07.2019 09:52)
ivoryuk76 sporočil: 7
[#2781865] 02.07.19 10:29 · odgovor na: alek14 (#2781834)
Odgovori   +    0
po 40 km-jih ne izprazni vseh 13 kWh-jev, sistem ne bo dovolil izprazniti baterije prek neke meje. Recmo da jo lahko izprazniš do 30% napolnjenosti. Pol bi poraba bila ene 22 kWh/100kms, kar je morda dokaj realno
Nollem sporočil: 49
[#2781866] 02.07.19 10:29 · odgovor na: ogo (#2781840)
Odgovori   +    3
Pri primerjavi povprečne porabe je treba upoštevati velikost oz. razred vozila, saj je poraba seveda odvisna od teže vozila in čelnega preseka ter način oz hitrost vožnje.

Pri ameriških testih je hitrost vožnje po AC okoli 110kmh (omejitev 60-70mph), v realnosti pa se po AC vozimo 140-150kmh in takrat je poraba največja in za recimo e-tron znaša 28kWh (vozilo je za okroglo tono težje od Hyundai Kone).

V poletnih mesecih doseg znižuje uporaba klimatske naprave in hlajenje baterij, v zimskih pa mraz sam in gretje kabine in baterij.
0730ULtra3 sporočil: 896
[#2781868] 02.07.19 10:32
Odgovori   +    8
Zastarela notranjost in grda zunanjost... yep, to je Passat.
bacco979 sporočil: 897
[#2781884] 02.07.19 11:01 · odgovor na: 0730ULtra3 (#2781868)
Odgovori   +    5
[0730ULtra3]
Zastarela notranjost in grda zunanjost... yep, to je Passat.
Lahko je tudi obratno :)

Ampak kot prevozno sredstvo pa ni slab.
klemenstp sporočil: 2.546
[#2781903] 02.07.19 11:48 · odgovor na: bacco979 (#2781884)
Odgovori   +    3
[bacco979]
> [0730ULtra3]
> Zastarela notranjost in grda zunanjost... yep, to je Passat.

Lahko je tudi obratno :)

Ampak kot prevozno sredstvo pa ni slab.
Potrebno opozoriti bodoče lastnike. Passat ima servisni interval na 15.000km, konkurenca 20-30.000km. Stroški vzdrževanja so tako 2x višji.

Kar je pa meni najhuje, da čakam na servis minimalno 2-4 tedne. Povsod vse zasedeno in če delaš več kilometrov, kot npr. jaz, imaš velik problem. Predvidet kdaj boš naredil 15.000km in da se boš pravočasno naročil na servis je nemogoče. Če pa prekoračiš interval za 1.000km izgubiš garancijo.
sm56 sporočil: 24
[#2781906] 02.07.19 11:53 · odgovor na: klemenstp (#2781903)
Odgovori   +    2
to velja le za primer uporabe podaljšanega jamstva. sicer je interval 30.000
klemenstp sporočil: 2.546
[#2781909] 02.07.19 11:56 · odgovor na: sm56 (#2781906)
Odgovori   +    4
[sm56]
to velja le za primer uporabe podaljšanega jamstva. sicer je interval 30.000
To nisem vedel, ker mi samo na displeyu izpiše, kdaj moram zaviti na servis.
Četudi bi bil na 30.000km, bi bilo lažje, ampak vseeno 2-4 tedne čakati na termin, se mi zdi nesprejemljivo.
alek14 sporočil: 10.513
[#2781912] 02.07.19 12:03 · odgovor na: ivoryuk76 (#2781865)
Odgovori   +    1
[ivoryuk76]
po 40 km-jih ne izprazni vseh 13 kWh-jev, sistem ne bo dovolil izprazniti baterije prek neke meje. Recmo da jo lahko izprazniš do 30% napolnjenosti. Pol bi poraba bila ene 22 kWh/100kms, kar je morda dokaj realno
Po mojem ne.
Najprej, baterijska kapaciteta se podaja v tistem delu, ki je dejansko na voljo (rezervirani del se ne podaja).
Pri PHEV se baterija lahko "izprazni" "do konca". Namenoma v narekovajih, ker vemo, da gre tu za nazivno izpraznitev in ne kemično.

Tesla S porabi 45-50 kWh v ne-varčnem načinu skozi leto - upoštevaje zimo.
Vendar pa npr. BMW i3 le stežavo spraviš preko 25.
Tako, da ko sem ocenil, da ima BEV CO2 tam pri 200 gCO2/km, sem mora kar precej undershootnil. Morda je prava cifra tam pri 250.
alek14 sporočil: 10.513
[#2781913] 02.07.19 12:08 · odgovor na: klemenstp (#2781903)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
> [bacco979]
> > [0730ULtra3]
> > Zastarela notranjost in grda zunanjost... yep, to je Passat.
>
> Lahko je tudi obratno :)
>
> Ampak kot prevozno sredstvo pa ni slab.

Potrebno opozoriti bodoče lastnike. Passat ima servisni interval na 15.000km, konkurenca 20-30.000km. Stroški vzdrževanja so tako 2x višji.

Kar je pa meni najhuje, da čakam na servis minimalno 2-4 tedne. Povsod vse zasedeno in če delaš več kilometrov, kot npr. jaz, imaš velik problem. Predvidet kdaj boš naredil 15.000km in da se boš pravočasno naročil na servis je nemogoče. Če pa prekoračiš interval za 1.000km izgubiš garancijo.
Imam podlajašano jamstvo in servis na 30.000 km (Passat 2019).
rename sporočil: 11.911
[#2781914] 02.07.19 12:12 · odgovor na: alek14 (#2781912)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: rename 02.07.2019 12:15
Kaj pa Tesla3?
Ce ima Kona res samo 15....a ni po velikosti priblizno podobna tesli3?

Ah, ni...kona je pol metra krajsa in se nekaj ozja od tesle3.
matjazfinance sporočil: 2.440
[#2781924] 02.07.19 12:44 · odgovor na: klemenstp (#2781903)
Odgovori   +    2
[klemenstp]
Potrebno opozoriti bodoče lastnike. Passat ima servisni interval na 15.000km, konkurenca 20-30.000km. Stroški vzdrževanja so tako 2x višji.
Let me let you in on a little secret: čisto vsak avto oz. njegov ICE motor ima servisni interval menjave olja 15.000 km ali 1 leto, kar pride prej.
Kar pišejo proizvajalci je irelevantno.

Svetujem menjavo olja in filtra v navedenem roku; da ne bo potem stokanja, ker je na švaben-vunder-vagnu odletela turbina ali pa kaj drugega na motorju šlo fkurac.
rename sporočil: 11.911
[#2781932] 02.07.19 13:11 · odgovor na: matjazfinance (#2781924)
Odgovori   +    1
Od kdaj pa to?
Kaksnih 25+ let vozim 2-3 litrske avte, tudi 30k letno, pa nikoli nisem menjal olja na 15k km in na nobenem servisu me se niso opozorili, da sem prepozen, ali da ne velja vec garancija itd.
klemenstp sporočil: 2.546
[#2781935] 02.07.19 13:23 · odgovor na: alek14 (#2781913)
Odgovori   +    0
[alek14]
>
Imam podlajašano jamstvo in servis na 30.000 km (Passat 2019).
Potem je to kar nekaj, moj je konec 2017 in ima od štarta na 15k. Jamstvo imam 6 let ali 200.000km. Motor 2.0 tdi 150KM.
Mleben sporočil: 1.077
[#2781936] 02.07.19 13:24 · odgovor na: matjazfinance (#2781924)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [klemenstp]
> Potrebno opozoriti bodoče lastnike. Passat ima servisni interval na 15.000km, konkurenca 20-30.000km. Stroški vzdrževanja so tako 2x višji.

Let me let you in on a little secret: čisto vsak avto oz. njegov ICE motor ima servisni interval menjave olja 15.000 km ali 1 leto, kar pride prej.
Kar pišejo proizvajalci je irelevantno.

Svetujem menjavo olja in filtra v navedenem roku; da ne bo potem stokanja, ker je na švaben-vunder-vagnu odletela turbina ali pa kaj drugega na motorju šlo fkurac.
Tako je, avtu je za varno in nestresno dolgoživost treba dati kar potrebuje. Zagotovo je to najprej ob rednem vzdrževanju menjava olja in kakega filtra na 15.000 km. Ne glede na to, kaj proizvajalci pravijo, še vedno motor pri delovanju porablja nekaj olja in je dobro preveriti nivo in ga po potrebi doliti. 5l olja in filter na 15.000 km je najman kar lahko storiš za to. Če imaš avto za več let in ne na lizing za npr 3 leta. Ko boš po 10 letih imel avto brez posebnosti in nepredvidenih stroškov, boš več kot hvaležen za to.

Sicer pa pogrešam počasen odhod dizlov in in kak MHEV namesto tega.
klemenstp sporočil: 2.546
[#2781937] 02.07.19 13:27 · odgovor na: matjazfinance (#2781924)
Odgovori   +    1
[matjazfinance]

Svetujem menjavo olja in filtra v navedenem roku; da ne bo potem stokanja, ker je na švaben-vunder-vagnu odletela turbina ali pa kaj drugega na motorju šlo fkurac.
Iskreno, mi je vseeno, če kaj odleti v garancijskem roku (se pač zgodi), itak bo pri 300k razpadel.
Kar se bo pa po 3 letih in cca 150-200k prevoženih kilometrih zgodilo, me pa ne zanima, ker ne bom več lastnik.
alek14 sporočil: 10.513
[#2781946] 02.07.19 14:18 · odgovor na: klemenstp (#2781935)
Odgovori   +    0
[klemenstp]
> [alek14]
> >
> Imam podlajašano jamstvo in servis na 30.000 km (Passat 2019).

Potem je to kar nekaj, moj je konec 2017 in ima od štarta na 15k. Jamstvo imam 6 let ali 200.000km. Motor 2.0 tdi 150KM.
Konec 2018 so spremenili politiko. WLTP jih (VW) je zelo prizadel in so se morali nečemu odreči.
moon sporočil: 1.296
[#2781959] 02.07.19 15:07 · odgovor na: rename (#2781914)
Odgovori   +    1
[rename]
Kaj pa Tesla3?
Ce ima Kona res samo 15....a ni po velikosti priblizno podobna tesli3?

Ah, ni...kona je pol metra krajsa in se nekaj ozja od tesle3.
Po spominu 11-23 kWh/100 km.
Me se zanima, ce ima kateri od vas fosiloljubcev doma svojo eko vrtino?
rename sporočil: 11.911
[#2781968] 02.07.19 15:35 · odgovor na: moon (#2781959)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 02.07.2019 15:37
[moon]
> [rename]
> Kaj pa Tesla3?
> Ce ima Kona res samo 15....a ni po velikosti priblizno podobna tesli3?
>
> Ah, ni...kona je pol metra krajsa in se nekaj ozja od tesle3.

Po spominu 11-23 kWh/100 km.
Me se zanima, ce ima kateri od vas fosiloljubcev doma svojo eko vrtino?
Jaz nisem na nobenih okopih, ne na strani eko(teroristov), niti ne za dizelase.
Avto imam kot sredstvo, da me prepelje od tocke a do b....hybrida bi imel, ce bi ga mazda naredila (prikljucnega), Tesle so mi predrage, Kona premajhna....od eko stvari uporabljam toplotno crpalko, pa elektricni pometac in puhalnik listja... ;-)
Imel bi tudi stihl elektricno zago, ce bi bila cenejsa in zmogljivejsa, pa nitkarco....da mi ne bi bilo treba smradu vdihavati.
ivoryuk76 sporočil: 7
[#2781987] 02.07.19 16:39 · odgovor na: rename (#2781914)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: ivoryuk76 02.07.2019 16:44
za teslo model 3 špritmonitor pravi:
www.spritmonitor.de/...owerunit=2
povprečno 17 kWh; model S 23 kWh
premza sporočil: 1.907
[#2782261] 03.07.19 21:49 · odgovor na: klemenstp (#2781935)
Odgovori   +    2
[klemenstp]
Potem je to kar nekaj...
Itak, da je to kar nekaj. Že fiksni (po kilometrih) interval je kar nekaj, ker kilometri so zelo različni, da pa pri istem motorju in istem olju skače iz 15 na 30, pa je dokaz, da je servisni interval marketinška in ne tehnična kategorija.
PyotrNovak sporočil: 2.351
[#2782479] 05.07.19 11:06 · odgovor na: rename (#2781968)
Odgovori   +    0
FUKN Stihl v najglobjo jamo. Sem kupil ta malo za 350E. POL kurca ni vredna. Narobe dizajnirana kulisa ki drzi nosilec za menjavo plina. Ko sem ga popravil je nehal skakati iz lezisca, se je pa vseeno na koncu odlomil in po dobri novi nemski razvadi je zraven se pol ohisja za menjat. Da je startala si vlekel toliko casa da si imel roko kot Popaj. Nato sem grel z ventilatorjem, da je priblizno startala. SROT od SROTA. Made in Germany, pac.
Yonsered in Husquarna sta baje se vedno dobri.
Kupil elektricno za 150, mislim da AL-KO dela ko sus brez prdenja.
rename sporočil: 11.911
[#2782480] 05.07.19 11:11 · odgovor na: PyotrNovak (#2782479)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 05.07.2019 11:13
Imam Jonsered in dve stihlarci.... Jonsered ni slaba, le pozimi mrzla slabo vziga, enako kot Husquaena....stihl potegnes 3x na cok, ga zapres, potegnes se enkrat,dvakrat, pa zalaufa tudi na minus 5. Ko jaz ze zagam, sosed se kar ogreva Husota :-P
PyotrNovak sporočil: 2.351
[#2782587] 05.07.19 23:24 · odgovor na: rename (#2782480)
Odgovori   +    0
Lahko da so stare ali pa visji cenovni razred. Jaz sem nakurjen zato, ker so bile prisotne idiotske inzenirske napake, cena pa definitivno NI nizka.
Nemci so v moji knjigi vedno bolj "has been.."
rename sporočil: 11.911
[#2782590] 05.07.19 23:52 · odgovor na: PyotrNovak (#2782587)
Odgovori   +    0
Niso stare, ene 5 let...ms261 in 171.

Strani: 1