Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.367
[#2781519] 29.06.19 00:26
Odgovori   +    4
Najbolj mi je bilo smešno, ko sem slišal, da so hitrost na tem odseku ravno en dan pred nesrečo znižali in bo na kocnu verjetno problem še kje previsoka hitrost in ne klumpasti tiri.
ognjenorezilo sporočil: 1.944
[#2781520] 29.06.19 07:37 · odgovor na: tilenrexi (#2781519)
Odgovori   +    15
V podalpskem kalifatu so vedno problem kompetence, ki so birokratske in ne praktične. Kot gradbena industrija, kaj pa je nastalo v zadnjih 80 letih, kot plod inženiringa in inovacij na železnicah?
Niti vzdrževanje ni na povprečnem nivoju srednje afriških držav.
Počakajmo da se kakšen most sesuje, poruši jez na soči, . udre usek kakšne ceste,...

Zakonodaja, IZS, birokracija, kriminal in korupcija v gradbeništvu, šibka nekompetentna projektiva, vse skupaj je garancija za slabe izdelke in visok rizik glede varnosti.
ognjenorezilo sporočil: 1.944
[#2781521] 29.06.19 07:43
Odgovori   +    14
"cenili so, da je širina dna predora oziroma tampona 4,5 metra in da je omočen v debelini deset centimetrov, učinkovita poroznost pa 15 odstotkov, zato je možno z izkopom zemljine odstraniti vsaj še 1.350 litrov kerozina. Kerozin je počasi odtekal, zato ga je treba odstraniti čim prej.

Izvedba treh preiskovalnih prečnih izkopov ni bila možna, saj so bili tiri položeni in med pragovi je bilo prostor za širino lopate."

A niso še slišali za vrtanje in cementacijo tal-razpok, izvedba bariere?? ampak who cares, mi imamo sposobne tete z burek doktorati v javnem sektorju, google pa daje malo rezultatov v slovenščini.
COP sporočil: 3.578
[#2781526] 29.06.19 08:17
Odgovori   +    5
A je Vili Kovačiču s pomočjo SDS podpornikov že uspelo zbrati dovolj podpisov za tretji referendum?
MarijanMacek sporočil: 2.123
[#2781533] 29.06.19 10:07 · odgovor na: tilenrexi (#2781519)
Odgovori   +    3
[tilenrexi]
Najbolj mi je bilo smešno, ko sem slišal, da so hitrost na tem odseku ravno en dan pred nesrečo znižali in bo na kocnu verjetno problem še kje previsoka hitrost in ne klumpasti tiri.
Saj sploh niso bili krivi klumpasti tiri. Kolikor mi je znano je počilo srce kretnice, ki je sicer bilo redno kontrolirano z UZ. O klumpastih tirih pa ne bi razglabljal, saj končno nisem strokovnjak za to, vem pa vsaj osnove definicije "neklumpastega tira". A ti veš kako je to definirano?
tilenrexi sporočil: 6.367
[#2781542] 29.06.19 11:14 · odgovor na: MarijanMacek (#2781533)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: tilenrexi 29.06.2019 11:20
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
MarijanMacek sporočil: 2.123
[#2781544] 29.06.19 11:42 · odgovor na: tilenrexi (#2781542)
Odgovori   +    1
[tilenrexi]
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
Hirosti se kar prevečkrat na območju začasno znižujejo, vendar ima vsak znižanje (po "strokovno" počasna vožnja) svoj razlog. Lahko je počila tirnica, kar ni tako redek pojav in običajno ne povzroči iztirjenja. Po začasni sanaciji se uvede počasna vožnja 50 km/h in izvede trajna ko to temperature dopuščajo. Podobno pri ostalih deformacija tirnic. lahko pa pride tud do deformacije spodnjega ustroja in vegavosti proge. parametri proge se stalno kontrolirajo in po izvedeni kontroli je dokaj pogost pojav uvedba počasne vožnje, dokler se zadeve ne sanirajo. Lahko pa je bila uvedena omejitev hitrosti zaradi požarne nevarnosti, kar nima nobene zveze z varnostjo obratovanja železnic, ali pa zaradi previsokih temperatur, ki lahko povzroče deformacijo tira.
Tako ni čisto nič smešnega, če se je hitrost zmanjšala, uvedla počasna vožnja. Zaradi tega vlaki ne iztirjajo, sicer pa je menda počilo srce kretnice. In prav na kretnicah prihaja najpogosteje do iztirjen zaradi napak na progi.....
Inside sporočil: 1.642
[#2781561] 29.06.19 15:19 · odgovor na: tilenrexi (#2781542)
Odgovori   +    2
[tilenrexi]
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
Znižanje hitrosti nima veze s to nesrečo. Uvedeno je bilo zaradi požarne ogroženosti saj vemo od prej da ta industrijski tir ni urejen. Dejstvo je da se po tem tiru letno prevozi več kot je normalno in premalo vzdržuje za takšne obremenitve. Vprašljive so predvsem teže rude, cistern ipd. predvsem tovora ki se ga naklada brez kontrole računalnika.
Glede na vse to bi res morali izvajati več meritev proge.
Inside sporočil: 1.642
[#2781563] 29.06.19 15:35 · odgovor na: MarijanMacek (#2781544)
Odgovori   +    0
Imaš prav ravno preveliko število počenih, zlomov tirnic pozimi in poleti ter drugih deformacij tira zaradi blatnih mest, vročine je dokaz da se vgrajuje material slabe kvalitete ali oz. so obremenitve prevelike za takšen material. Napake po meritvah z merilnim vlakom se odpravljajo prepočasi in nezadostno.
Ne vem zakaj treba vozit 1700ton z 2lok če bi lahko 1400 z eno.
MarijanMacek sporočil: 2.123
[#2781572] 29.06.19 18:07 · odgovor na: Inside (#2781563)
Odgovori   +    1
[Inside]
Imaš prav ravno preveliko število počenih, zlomov tirnic pozimi in poleti ter drugih deformacij tira zaradi blatnih mest, vročine je dokaz da se vgrajuje material slabe kvalitete ali oz. so obremenitve prevelike za takšen material. Napake po meritvah z merilnim vlakom se odpravljajo prepočasi in nezadostno.
Ne vem zakaj treba vozit 1700ton z 2lok če bi lahko 1400 z eno.
Sedanje lokomotive serije SŽ541 čahko iz Kopra peljejo okoli 850 ton (podatki se venmer nekoliko spreminjajo in ne-insiderju niso točno znani). Seveda bi lahko z eno 6 osno (dandanes so kljub odporom nekaterih "državnih" železnic v jugo centralni Evropi že v uporabi na severu Evrope) bi se lahko prepljalo 1,5x več, nekaj manj kot 1300 ton, recimo da celo ob dobrih pogojih tvojih 1400 ton. Toda takšnih lokomotiv nima noben prevoznik v tem delu Evrope, 6 osne lokomotive so pač nezaželjene v teh AO krajih zaradi domnevnih slabih vplivov na gornji ustroj, kljub izjavam proizvajalcev, da teh problemov (Bombardier npr.) že nekaj časa ni več. Še več, večina starejših lokomotiv v lasti SŽ je bila 6 osna, zaradi "analogne tehnologije pa imajo manjšo vlečno silo od novejših digitalno krmiljenih. In če bi SŽ nabavile take lokomotive, bi nič ne pomenilo, ker bi severni sosedi ne dovolili njihove uporabe.

In kot drugo, za obrabo recimo tirnic ni važna bruto teža posameznega vlaka, važna je bruto količina prometa recimo v enem letu. In mnogo boljša v bi bila rešitev, ki poveča prepustno moč prog(e) s kombinacija 6 osne vlakovne in 4 osne doprežne, recimo daljinsko krmiljene lokomotive, kar pa ni neznanka v sosednjih državah. Tako bi se dvignilo težo enega vlaka iz sedanjih 1700 na 2500 ton..... Toda pozor, še vedno bi deloval hakeljc, da takega vlaka nobena soseda ne bi marala sprejeti.... Nekaj iz čisto nagajivih razlogov
Inside sporočil: 1.642
[#2781577] 29.06.19 19:37 · odgovor na: MarijanMacek (#2781572)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Imaš prav ravno preveliko število počenih, zlomov tirnic pozimi in poleti ter drugih deformacij tira zaradi blatnih mest, vročine je dokaz da se vgrajuje material slabe kvalitete ali oz. so obremenitve prevelike za takšen material. Napake po meritvah z merilnim vlakom se odpravljajo prepočasi in nezadostno.
> Ne vem zakaj treba vozit 1700ton z 2lok če bi lahko 1400 z eno.

Sedanje lokomotive serije SŽ541 čahko iz Kopra peljejo okoli 850 ton (podatki se venmer nekoliko spreminjajo in ne-insiderju niso točno znani). Seveda bi lahko z eno 6 osno (dandanes so kljub odporom nekaterih "državnih" železnic v jugo centralni Evropi že v uporabi na severu Evrope) bi se lahko prepljalo 1,5x več, nekaj manj kot 1300 ton, recimo da celo ob dobrih pogojih tvojih 1400 ton. Toda takšnih lokomotiv nima noben prevoznik v tem delu Evrope, 6 osne lokomotive so pač nezaželjene v teh AO krajih zaradi domnevnih slabih vplivov na gornji ustroj, kljub izjavam proizvajalcev, da teh problemov (Bombardier npr.) že nekaj časa ni več. Še več, večina starejših lokomotiv v lasti SŽ je bila 6 osna, zaradi "analogne tehnologije pa imajo manjšo vlečno silo od novejših digitalno krmiljenih. In če bi SŽ nabavile take lokomotive, bi nič ne pomenilo, ker bi severni sosedi ne dovolili njihove uporabe.

In kot drugo, za obrabo recimo tirnic ni važna bruto teža posameznega vlaka, važna je bruto količina prometa recimo v enem letu. In mnogo boljša v bi bila rešitev, ki poveča prepustno moč prog(e) s kombinacija 6 osne vlakovne in 4 osne doprežne, recimo daljinsko krmiljene lokomotive, kar pa ni neznanka v sosednjih državah. Tako bi se dvignilo težo enega vlaka iz sedanjih 1700 na 2500 ton..... Toda pozor, še vedno bi deloval hakeljc, da takega vlaka nobena soseda ne bi marala sprejeti.... Nekaj iz čisto nagajivih razlogov
Glede lok se strinjam ta teža 1400 je že za vlečni kavelj lokomotive preveč. Za 6osno sem slišal da jih pripravljajo, da ne bodo rabili D4 obremenitev ampak manj in bodo prišli na vse naše proge. Glede tega ima sz 2 težavi kako operaterja narediti bolj konkurenčnega da ne izgubi posla za rudo kar jim bi prvo Avstrijci vzeli in kako kljub razkopani progi zaradi zapor z voziti več da tovor ne gre v Trst.
Zanimivo vi bi dvignili na 2500 kar pomeni se več potrebnega vzdrževanja. Če je problem Koper potem bi vlekel vlake ven in jih predelal skrajšal v zalogu za tujino? Ne vem če je to smiselno za vzpon 25promil slišal pa sem da bodo to tezo vozili smer hr ita.
Glede vzdrževanja prog pa so težave tam kjer dolgo ni bilo remonta in so obremenitve visoke npr. Borovnica Ljubljana in Kranj Jesenice kjer bi res morali izkoristit zaporo Karavank in progo obnoviti pa ne vem če so pripravljeni.
MarijanMacek sporočil: 2.123
[#2781578] 29.06.19 20:11 · odgovor na: Inside (#2781577)
Odgovori   +    1
[Inside]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
Glede lok se strinjam ta teža 1400 je že za vlečni kavelj lokomotive preveč. Za 6osno sem slišal da jih pripravljajo, da ne bodo rabili D4 obremenitev ampak manj in bodo prišli na vse naše proge. Glede tega ima sz 2 težavi kako operaterja narediti bolj konkurenčnega da ne izgubi posla za rudo kar jim bi prvo Avstrijci vzeli in kako kljub razkopani progi zaradi zapor z voziti več da tovor ne gre v Trst.
Zanimivo vi bi dvignili na 2500 kar pomeni se več potrebnega vzdrževanja. Če je problem Koper potem bi vlekel vlake ven in jih predelal skrajšal v zalogu za tujino? Ne vem če je to smiselno za vzpon 25promil slišal pa sem da bodo to tezo vozili smer hr ita.
Glede vzdrževanja prog pa so težave tam kjer dolgo ni bilo remonta in so obremenitve visoke npr. Borovnica Ljubljana in Kranj Jesenice kjer bi res morali izkoristit zaporo Karavank in progo obnoviti pa ne vem če so pripravljeni.
Obremenitve na vlečni kljuki se skorajda letno zvišujejo, nominalno natezna trdnost 850 kN, dobijo se tudi že močnejše. Dovoljena seveda precej manj, 300 ali pod določenimi pogoji 360 kN. Sodobne 6 osne lokomotive z 22,5 t/os trenutno dovoljeno vrednost izkoristi tako rekoč 100%.
Problem pa ostaja kaj storiti potem, če sosed noče sledii takim vzorom, kar je sicer rak rana evropskih železnic. predelovanje vlakov je draga in zamudna stvra. Ko pa omenjaš Hrvaško, ne tko dolgo nazaj se je vlake iz Bakra na meji združevalo, 2 njihova za enega slovenskega.
kakor sem pa neuradno seznanjen, je remont Lj-Borovnica v planu za drugo leto, vsaj dolgotrajneša zapora enega tira.
Inside sporočil: 1.642
[#2781580] 29.06.19 20:29 · odgovor na: MarijanMacek (#2781578)
Odgovori   +    0
To je res problem saj je vsaka železnica po svoje organizirana in tudi razvija svoje IT sisteme ni pa univerzalnega modela ki bi povsod deloval brez hudih sprememb zakonodaje. Predelavo bi moral ukalkulirat v strošek prevoza itak smo poceni pri uporabnini.
Kljub predvidenim posodobitvam infrastruktura zelooo zaostaja za zahtevami prevoznikov. Ni pa tako samo pri nas tudi drugje so natrpani.
FIN-311684 sporočil: 18.749
[#2781588] 29.06.19 22:08
Odgovori   +    2
Danes je v Kopru tako kot je, ob branju razvojnih načrtov Trsta in Reke se zdi, da bo kmalu koprska luka propadla. Za obstanek se koprska luka z železnico mora povezati s Trstom.
Inside sporočil: 1.642
[#2781594] 30.06.19 06:54 · odgovor na: FIN-311684 (#2781588)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
Danes je v Kopru tako kot je, ob branju razvojnih načrtov Trsta in Reke se zdi, da bo kmalu koprska luka propadla. Za obstanek se koprska luka z železnico mora povezati s Trstom.
In vemo da bi bil obsojen veleizdaje vsak ki bi to podpisal. Ta primer je odličen pokazatelj, da EU nikoli ne bo šla proti večji povezanosti in federalizaciji ampak bo vedno Italija, Slovenija,... First! Ker smo dobili denar za 2tdk ki bo na koncu dvotirna proga so jasno pokazali da tako misli tudi EU. Delamo na povezavah s figami v žepih. Severne luke si manejo roke medtem ko se mi tepemo.
MarijanMacek sporočil: 2.123
[#2781595] 30.06.19 07:01 · odgovor na: FIN-311684 (#2781588)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Danes je v Kopru tako kot je, ob branju razvojnih načrtov Trsta in Reke se zdi, da bo kmalu koprska luka propadla. Za obstanek se koprska luka z železnico mora povezati s Trstom.
Povezava vsekakor ne bi škodila (redunanca), toda bog ne daj, da bi bila LKP od nje življensko odvisna kakor predlagajo prenekateri pesniški (MG naprimer) načrtovalci ravninske (!?) železnice KP-TS, ki še zemljevida niso sposobni prebrat. Naši južni (pol)bratje ne rečejo zaman "Uzdaj se use i u svoje kljuse".

Strani: 1