Strani: 1

kren sporočil: 1.353
[#2781024] 25.06.19 15:15
Odgovori   +    5
Do leta 2021 bomo podvojili prodajo elektrificiranih vozil v primerjavi z letom 2019,
O tem ne odloča BMW, ampak kupci.
jani1974 sporočil: 3.688
[#2781033] 25.06.19 15:51 · odgovor na: kren (#2781024)
Odgovori   +    1
[kren]
> Do leta 2021 bomo podvojili prodajo elektrificiranih vozil v primerjavi z letom 2019,

O tem ne odloča BMW, ampak kupci.
V bistvu Angela Merkel oziroma tista njena naslednica s hecnim imenom.
Kakor bodo napisali zakonodajo, tako bo. Če bo trošarina na bencin naekrat 5 EUR na liter, bomo vsi, ki lahko, takoj na električnih avtih, ostali pa na biciklih.
yuTel sporočil: 129
[#2781045] 25.06.19 17:08
Odgovori   +    0
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
kren sporočil: 1.353
[#2781046] 25.06.19 17:15 · odgovor na: yuTel (#2781045)
Odgovori   +    3
[yuTel]
BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice
To se bomo pa načakali ;)
notomi sporočil: 693
[#2781110] 26.06.19 08:22
Odgovori   +    1
Če danes kupiš dizla ga nikoli več ne boš prodal..
W124 sporočil: 35
[#2781111] 26.06.19 08:31
Odgovori   +    1
velike količine električnih modelov bodo prišle na trg predvsem zaradi zahtev kitajskega trga
Mleben sporočil: 1.077
[#2781212] 26.06.19 16:08 · odgovor na: yuTel (#2781045)
Odgovori   +    1
[yuTel]
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
Električne modele (in ne masovno proizvodnjo le teh) razvijajo in kao ponujajo trgu proizvajalci s samo enim namenom, da si znižajo povprečno višino onesnaževanja. Tako bodo imeli 13 modelov z višino 0 emisij in 20 modelov s povprečno 150 g emisij, kar naredi povprečje 91 g emisij. Nihče jih ne bo vprašal ali res prodajo skupno 50.000 povsem električnih vozil in 500.000 vozil z običajnim motorjem, za statistiko je pomembno število modelov in ne vozil. Tile njihovi zakonodajalci (naši pa slepo za njimi in za njih) so skupaj s proizvajalci res ena prav posebna sorta ljudi. Če se ne ujema, pa iznajdejo obvod okoli problema, se spet zlažejo. Dokler jih kdo ne ujame na laži, potem pa zopet od začetka z novo lažjo. Kupci pa plačujemo. To ni razvoj in ni napredek.

Strani: 1