5 min
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ...
32 min
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina
52 min
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
55 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov
2 uri
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
3 ure
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
3 ure
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
3 ure
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
4 ure
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 20
4 ure
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
5 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala
6 ur
»Mama mi je dejala, da sem malo nor«
8 ur
Thailand Pitches to Host Formula One Race to Bolster Tourism
8 ur
ECB’s Villeroy Says Oil Uncertainty Won’t Stop June Rate Cut
10 ur
Razkrite bilance: kako je lani poslovalo podjetje premiera Roberta Goloba
10 ur
Zakaj morajo podjetja pri ESG-poročanju računati na maraton v sprintu
10 ur
Stanovanja, apartmaji in vila, ki jih lahko kupite na slovenski in hrvaški obali
13 ur
Mervarjeva analiza: Električna energija v Sloveniji je, predvsem za gospodinjstva, med cenejšimi, omrežnina pa druga najcenejša 7

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[#2781033] 25.06.19 15:51 · odgovor na: (#2781024)
Odgovori   +    1
[kren]
> Do leta 2021 bomo podvojili prodajo elektrificiranih vozil v primerjavi z letom 2019,

O tem ne odloča BMW, ampak kupci.
V bistvu Angela Merkel oziroma tista njena naslednica s hecnim imenom.
Kakor bodo napisali zakonodajo, tako bo. Če bo trošarina na bencin naekrat 5 EUR na liter, bomo vsi, ki lahko, takoj na električnih avtih, ostali pa na biciklih.
anon-180321 sporočil: 129
[#2781045] 25.06.19 17:08
Odgovori   +    0
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
notomi sporočil: 768
[#2781110] 26.06.19 08:22
Odgovori   +    1
Če danes kupiš dizla ga nikoli več ne boš prodal..
W124 sporočil: 121
[#2781111] 26.06.19 08:31
Odgovori   +    1
velike količine električnih modelov bodo prišle na trg predvsem zaradi zahtev kitajskega trga
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2781212] 26.06.19 16:08 · odgovor na: anon-180321 (#2781045)
Odgovori   +    1
[yuTel]
Začela se je zadnja faza konca električnega avtomobila. BMW bo leta 20120 (današnje vesti) imel avto na gorivne celice, 2025 pa serijsko proizvodnjo. Zaradi splošne norije in histerije bo za zavajanje ostalih še razvijal e avto, saj mu vse pride prav pri avtu na vodik. Kdor hoče, lahko pa seveda non stop vozi pol tone (polnih/praznih) akumulatorjev kot embalažo za energijo e avtomobila.
Električne modele (in ne masovno proizvodnjo le teh) razvijajo in kao ponujajo trgu proizvajalci s samo enim namenom, da si znižajo povprečno višino onesnaževanja. Tako bodo imeli 13 modelov z višino 0 emisij in 20 modelov s povprečno 150 g emisij, kar naredi povprečje 91 g emisij. Nihče jih ne bo vprašal ali res prodajo skupno 50.000 povsem električnih vozil in 500.000 vozil z običajnim motorjem, za statistiko je pomembno število modelov in ne vozil. Tile njihovi zakonodajalci (naši pa slepo za njimi in za njih) so skupaj s proizvajalci res ena prav posebna sorta ljudi. Če se ne ujema, pa iznajdejo obvod okoli problema, se spet zlažejo. Dokler jih kdo ne ujame na laži, potem pa zopet od začetka z novo lažjo. Kupci pa plačujemo. To ni razvoj in ni napredek.

Strani: 1