2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-517042 sporočil: 4
[#2779333] 14.06.19 12:39
Odgovori   +    1
A imamo kaksne informacije katere vlake pa smo narocili?
Korazijan sporočil: 386
[#2779353] 14.06.19 13:48 · odgovor na: anon-517042 (#2779333)
Odgovori   +    1
V prvem paketu naročila: 5 kompozicij dizel vlakov (Flirt DMU), potrebujemo jih za neelektrificirane proge (proti Kamniku in Novemu mestu), 11 štirivagonskih Flirt EMU in 10 double-deckerjev KISS EMU

V drugem paketu naročila je nekaj podobnega.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2779475] 15.06.19 02:17
Odgovori   +    17
Glede na opisano bi bila cena posodobitve slovenskih železnic blizu 20 milijard - kar je , ki si ga Slovenija ne more opravičiti. Par milijard sem in tja je samo metanje denarja v črno luknjo.
Edina smotrna rešitev je vzpostavitev expresnih linij med Ljubljano in parimi večjimi mesti ter ukinitve preostalih povezav, ob hkratnem razvoju tovornega prometa (cestni tranzitni promet je potrebno na lep ali grd načih povsem zreducirati).

Strani: 1