Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Fiat odstopil od združitve z Renaultom

Strani: 1

hijena1 sporočil: 502
[#2778162] 06.06.19 08:56
Odgovori   +    0
pa tako sem se veselil, da bo mel F500 končno speet zadnji pogon :(
bc123a sporočil: 46.831
[#2778163] 06.06.19 08:59
Odgovori   +    17
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to fail" konglomerate.

Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.

Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.

Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
kren sporočil: 1.340
[#2778164] 06.06.19 09:20 · odgovor na: bc123a (#2778163)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno.
Zaradi ekonomije obsega, oziroma nižjih stroškov zaradi povečanja obsega proizvodnje.
NemirniTujec sporočil: 5.550
[#2778167] 06.06.19 09:42 · odgovor na: bc123a (#2778163)
Odgovori   +    9
[bc123a]
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to fail" konglomerate.

Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.

Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.

Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
Ali pa ce bi za konglomerate zgolj veljala ista pravila kreditiranja in obdavcenja kot za janeze, ne pa da jim denar raste na drevesih, pa bi bilo takoj precej manj mergerjev.
bc123a sporočil: 46.831
[#2778170] 06.06.19 09:57 · odgovor na: kren (#2778164)
Odgovori   +    7
[kren]
> [bc123a]
> Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno.

Zaradi ekonomije obsega, oziroma nižjih stroškov zaradi povečanja obsega proizvodnje.
Ok. Se vedno pa velja potem logika, benefiti bi sli delnicarjem, stroski TBTF firme ob hudi krizi pa na davkoplacevalce. Not good.
hijena1 sporočil: 502
[#2778178] 06.06.19 10:07 · odgovor na: bc123a (#2778170)
Odgovori   +    7
in dobavitelji bi bili še bolj zadavljeni, kot so sedaj. da o višjih plačah gospodov v kravatah ne govorimo.
zoran13 sporočil: 2.140
[#2778183] 06.06.19 10:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: zoran13 06.06.2019 10:39
BORZE & Co.

Wall Street:
FCA - 3,71%

Borsa Milano:
FCA -1,64%

Borsa Milano:
EXOR - 0,52%

Borza Pariz:
Renault - 6,83%

Borza Tokio:
Nissan -1,70%
Mitsubishi -5,86%
Stanje 9:30
www.tgcom24.mediaset...902a.shtml
www.milanofinanza.it...0837006891

Borsa Milano:
FCA +0,03%
EXOR -0,59%
Ranault -6,57%

Wall Street:
FCA -0,17%

Borza Pariz:
Renault -6,73%
Stanje 10:30
www.soldionline.it/q...ere/cac40/
quotes.wsj.com/IT/FCA
Macadamia sporočil: 484
[#2778192] 06.06.19 11:58 · odgovor na: kren (#2778164)
Odgovori   +    1
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude, izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da se zadeva ne uresniči.
pobalin sporočil: 12.538
[#2778208] 06.06.19 13:20 · odgovor na: Macadamia (#2778192)
Odgovori   +    4
[Macadamia]
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude, izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da se zadeva ne uresniči.
Plus to, da mnogi taki mergerji na koncu propadejo, ko so se na njih debelo napasle razne financ-manežerske kobilice. Še idilično-vzorčna 20-letna zaroka Renault-Nissan je močno (morda fatalno) razpokala v nekaj mesecih.
vickibedi sporočil: 11.295
[#2778275] 06.06.19 21:28
Odgovori   +    0
To je dobra novica za Renault. Fiat bi bil mlinski kamen okoli vratu Renaulta.
153 sporočil: 7.371
[#2778278] 06.06.19 21:46
Odgovori   +    0
Pametno so se odločili,
sami sebe za zdaj rešili !

Sodražan

Strani: 1