Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2777981] 04.06.19 18:57
Odgovori   +    5
Pri slovenskem nacionalnem interesu je problem le, da zanj vedno plačujemo slovenski državljani in nas drago stane.
anon-217002 sporočil: 275
[#2778030] 05.06.19 00:47
Odgovori   +    5
Nacionalni interes. Kakšno lepo ime za socializem, ki prerašča v totalitarizem.
P46000 sporočil: 299
[#2778051] 05.06.19 09:11 · odgovor na: anon-317028 (#2777981)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Pri slovenskem nacionalnem interesu je problem le, da zanj vedno plačujemo slovenski državljani in nas drago stane.
Zamenjaj slovenski s katerikoli...
kzupanc sporočil: 10.517
[#2778055] 05.06.19 10:11
Odgovori   +    0
Seveda to velja.
Bi pa recimo pri Renaultu in Fiatu omenil, da 15% lastnik (država) pač lahko oz. mora zahtevati svoje. In da (kolikor vem, najbrž pa malo vem) v bistvu ne gre (ne bi smelo iti) za enakovredno združevanje, ampak za Renaultev prevzem zavožene firme. V tem primeru imajo lastniki Renaulta (Renualt-Nissana) več besede od lastnikov Fiat-Chryslerja.
anon-15342 sporočil: 8.014
[#2778057] 05.06.19 10:22 · odgovor na: kzupanc (#2778055)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-15342 05.06.2019 10:24
[kzupanc]
Bi pa recimo pri Renaultu in Fiatu omenil, da 15% lastnik (država) pač lahko oz. mora zahtevati svoje. In da (kolikor vem, najbrž pa malo vem) v bistvu ne gre (ne bi smelo iti) za enakovredno združevanje, ampak za Renaultev prevzem zavožene firme.
No ja. Prvič, Fiat Chrysler je lani ustvaril 7.3 mrd EUR EBIT, 3.6 mrd EUR čistega dobička in podvojil FCF na 4.3 mrd EUR:
www.fcagroup.com/en-...tation.pdf
in drugič, ta deal je predlagal Fiat, Renaultovi managerji pa so povedali, da "z zanimanjem preučujejo ponujeno priložnost":
www.wsj.com/articles...1559666972

Strani: 1