Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj leta 2019 hočem od svoje zavarovalnice?

Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 18.478
[#2778061] 05.06.19 10:51
Odgovori   +    8
Kljub vsem ponudbam stavim na svojega zavarovalniškega agenta s katerim se poznava desetletja in ga lahko vedno kadarkoli pokličem. Mogoče plačam kakšen evro več, tega sicer niti ne vem pa vendar vem, da mi v primeru uveljavljanja odškodnine ni treba čakati nekje v vrsti in se pogovarjati z neznanimi ljudmi.
KDSKLADI02 sporočil: 90
[#2778073] 05.06.19 11:44
Odgovori   +    9
"Kot mi Amazon pove, katere superge so najprimernejše zame."

Simona, idealno za butaste ljudi v teh novih časih. Ker časa med reklamami v bigbrotherju (turškimi nadaljevankami) je ravno dovolj, da poklikamo to, kar nam Amazon predlaga.


Pa prvič: Dejstvo, da Amazon predlaga to, kar se Bezosu najbolj splača in ne, kar je najbolje zate. Ampak to danes v času vsemogočne AI ni pomembno, ker AI razmišlja bolje od nas.

Pa drugič: Zavarovalnica te ne bo več klicala. No mogoče tebe bo, povprečnega Janeza z ulice pa ne. Ker to preveč stane in produkt, ki ga prodajo tebi ali Janezu tega stroška enostavno ne zdrži. Ker ti hočeš najcenejši produkt.

Vse to lahko preslikaš na medij, za katerega pišeš. Vsi bi radi vse zastonj, a ustvarjanje kvalitetne vsebine stane. Po moje Peter in ti to razumeta, vprašanje pa je, kako to uspeta razložit naročnikom.
simona2 sporočil: 1.804
[#2778077] 05.06.19 12:29 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2778073)
Odgovori   +    0
1. pri tem, kaj je butasto in kaj ni, katera tehnologija je butasta in katera ni, sem načeloma previdnejša, z zanimanjem opazujem ljudi, ki vedo, kdo in kaj je butasto in to še povedo;
2. kupujem po netu in amazon na podlagi mojih dosedanjih značilnosti dobro ve, kaj rabim, ozke, lahke, laufarske superge, ponudi mi pet modelov, jaz izberem - hitreje, učinkoviteje in ceneje, kot če grem po štacunah; s storitvijo sem zelo zadovoljna in je zelo dobro zame, prvič so dobre superge, drugič pa to, da sem zadovoljna; če se Bezosu ne bo več splačalo, bom jaz manj zadovoljna in imela bom slabše superge;
3. jaz sploh nočem da me kdo kliče, to hočem samo dotlej, dokler ne morem pametno poklikat, kaj rabim; jaz hočem dobiti zase pametno zavarovanje, po meni, ne pa po zavarolniškem produktu, ki ga lahko vzamem, ali pa se slikam;
4. veliko smo že preslikali na medij, predvsem glede tehnologije.. danes vemo več o strankah in o poslu... naročniki razlagajo nam in jih končno razumemo; kakovost stane toliko, kolikor je kdo plača;
5. je pa hecno to nezaupanje v podatke, v AI ... ni se lahko sprijazniti s podatki, veliko lažje se je z ocenami in mnenji; ni se lahko sprijazniti, da se roboti učijo "stokrat" hitreje od ljudi, kaj šele, da se sposobnejši, ker se učijo od sebe samih
6. mimogrede, za zavar "mislim", da bodo škode v veliki meri nekoč izplačevale po algoritmih, ne pa po dejanskih primerih - kar sicer že delajo pri kakšnih kmetijskih zavarovanjih po Afriki;
0430ABAKU sporočil: 844
[#2778079] 05.06.19 12:36
Odgovori   +    3
Hočem tudi, da zavarovalnica dobi popoln policijski zapisnik nemudoma, predvsem pa, da ga dobi zastonj.
A? Veliki brat?
Zavračam pobudo, da država (policija) moje podatke posreduje nekim zasebnikom (zavarovalnici) brez moje vednosti in privoljenja. GDPR?

Sicer sem jaz imel nasprotno izkušnjo. Ob prometni nesreči sem poklical policijo (v Lj.! Drugod so ponavadi bolj uslužni in prijazni). Od policije pa dobim: "Kaj nas kličete! Mislite, da smo mi izpostava zavarovalnice? Kar njih pokličite." In jaz to plačujem?
FIN-311684 sporočil: 18.478
[#2778080] 05.06.19 12:37 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2778073)
Odgovori   +    1
[]

Vse to lahko preslikaš na medij, za katerega pišeš. Vsi bi radi vse zastonj, a ustvarjanje kvalitetne vsebine stane. Po moje Peter in ti to razumeta, vprašanje pa je, kako to uspeta razložit naročnikom.
Meni podjetniki in direktorji prihajajo na svetovanje, usedejo se za mizo, pustim jim cc. dve minuti, da v miru pregledajo cenik, ki je vedno na mizi...tu in tam se najde kakšen in reče, saj mi vendar ne boste računali teh 10 minut, saj bova le sedela in se malo pogovarjala, lahko pa greva na kavico, jaz častim, reče...Seveda bom računal, saj moj čas stane in v tem času ne morem nič drugega delati, kavico pustiva raje za drugič...Torej? Poskusil je, izstavim mu na podjetje račun manj kot bi lahko, saj strankam moraš vedno, prav vedno za njihov denar dati nekaj več. Nekateri bi radi zastonj svetovanje, drugi pogodbo po minimalni ceni, saj imate vse na računalniku mi večkrat rečejo, takšnih sem najbolj vesel in jim rečem, če je vse na računalniku, naj hiter gre v Big Bang, imajo v akciji računalnike po 300 evrov, kar je nekaj manj od moje pogodbe...Zelo malo kakovostnega je v poslovnem svetu zastonj, res pa je da podjetnikom ni za zameriti, posebej gradbincem, ki so vajeni pogajanj.
.

Strani: 1