Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z avtom se mučimo, ker smo »komot«

Strani: 1 2

alek14 sporočil: 10.478
[#2777317] 30.05.19 21:09
Odgovori   +    20
ker smo zanemarili javni promet, so se ga ljudje odvadili, in ko (če) ga bomo naposled izboljšali, bo trajalo več let, preden se ga bodo spet navadili.
Revne rdečkarje na buse!
Pol pa na kamione!
Pa na lojtervagne!
Pol pa peš!

Napredek v trjnostno mirovanje in trajno revščino v štirih korakih.

By Alek Rdeči
UriahHeep sporočil: 276
[#2777323] 30.05.19 21:53 · odgovor na: alek14 (#2777317)
Odgovori   +    8
Ravno nasprotno. Ni bolj komot prevoza, kot sta avtobus in vlak.

Samo avto, ki te bo sam prišel iskat, ko ga boš poklical, in ki se bo sam odpeljal, ko ga ne boš več rabil, bo še bolj komot. To pa je tako blizu, da je najbolje počakati s prometnim preurejanjem Ljubljane.

Uriah Heep.
ognjenorezilo sporočil: 1.938
[#2777331] 31.05.19 01:50 · odgovor na: UriahHeep (#2777323)
Odgovori   +    10
V naslednjih 20-30 letih bo 70% svetovnega prebivalstva zivelo v mestih.
Metro, bus, letalisce, taxi, primestne zeleznice,...

Kdo pa rabi avtonomne avte na baterije?
To je samo ena od birokratskih gluposti, ki se bo sesula ze zaradi kapacitet proizvodnje elekrtike in hranjenja energije. Podobno kot plastik manija z zbiranjem in reciklazo.
UriahHeep sporočil: 276
[#2777333] 31.05.19 05:39 · odgovor na: ognjenorezilo (#2777331)
Odgovori   +    4
Kdo rabi lasten avto? Le zakaj? Da ga bo sosed videl? Treba je računati tudi s tem, da so lahko tudi taki primeri, ko sosed večkrat vidi tisto, kamor se ga ženi vtika, avta pa sploh ne opazi. Z avtonomnim avtom je drugače. Pokličeš po mobiju, ko rabiš, pride in te pelje. Lahko da je mrha že v njem in leži na zadnjih sedežih. Ko si na cilju, avto sam išče naslednjo najbližjo stranko. Z mrho ali brez. V bistvu so avtonomna prevozna sredstva največja revolucija na tem področju od izuma kolesa naprej. To je taka razlika kot med klasično, deset let staro Nokio in sodobnim mobijem. Osnovna funkcija je ista, možnosti pa neprimerljive.

Seveda ne gre pri ponudbi samo za primer z mrho. Uporaba je lahko družinska, poslovna, zdravstvena, vojaška, itd. Kmalu bodo avtobusi, tovornjaki, vlaki in ladje povsem avtonomni in bodo vsi upravljani iz posebnih centrov, tako kot to dela NASA z raketami v Hustonu. Uporaba v mestu in na daljše relacije bo enakovredna.

Največji napredek bo v zdravstvu. Peacemaker bo recimo sam opozoril mobi naj pokliče najbližje prosto reševalno vozilo, ki bo samo poiskalo najbližjo zdravstveno oskrbo in jo pripravilo na prihod pacienta. In podobno. Seveda sedanjega modela zdravstvenega sistema ne bo več, saj bo namesto družinskega zdravnika v zdravstvenem domu računalnik, ki bo pacienta pregledal in ukrepal. Tiskalnik stvari pa bo pacientu naredil zdravilo samo zanj ali ga napotil naprej po sistemu.

To ni znanstvena fantastika. To je tukaj. Pisci znastvene fantastike so že zdavnaj obupali nad nerealnim, ker to hitreje postaja realno, kot oni o njem lahko pišejo kot o nerealno realnem.

V Sloveniji politični modeli res že 30. let predstavljajo težavo, amapk svila z vzhoda uredi vse. Če se ji ne pokoravaš, ti tako ali drugače, na fini način, zadrgne vrat. In tega se bodo gotovo pravočasno ustrašili.

Kako pa veš, da te Amerika danes ne kontrolira še bolj, kot bi te Kitajci. Kitajci ničesar ne skrivajo in niso kake kučanovske mevže ali bebci. Kitajci javno povejo, kakšen sistem imajo. "Najboljše" ameriške univerze pa so 70 let trdile, ravno obratno, da takšen sistem, kot ga imajo danes Kitajci sploh ni možen in da je možno samo njihovo (ameriško) nategovanje s svobodo in podobnimi jajci, kjer se s pomočjo letalonosilk postavi in vzdržuje lokalno garnituro in jebe vse ostale, da se povrne strošek "investicije".

Največji hec je v tem, da so si tako superkonkurenco Američani ustvarili sami, kar Trump pravilno ugotavlja. Kitajci so tehnološko prehiteli Ameriko in zraven zgradili še ogromno supermoderno infrastrukturo. Kitajci v tem tenutku gradijo 26 podzemskih železnic v 26. novih velemestih, v New Yorku pa je problem obnoviti en kilometer sto let starega metroja. Da ne govorimo o kitajskem kapitalu v ameriških državnih obveznicah. Tako, da po mojem, bi Trump najbolje naredil, da po koncu mandata pride z Melanijo živet v Slovenijo. Naslednji mandat bo gotovo vsaj 10 krat bolj naporen kot je tale. Za kogar koli. Samo v enem primeru bi pa bilo bolje, da Trump ostane predsednik, in sicer, če bi imela na oblast priti una, ki rada vidi, da njen mož mladim puncam med noge vtika kubanske smotke.

Uriah Heep.
alek14 sporočil: 10.478
[#2777338] 31.05.19 07:27 · odgovor na: UriahHeep (#2777323)
Odgovori   +    13
[UriahHeep]
Ravno nasprotno. Ni bolj komot prevoza, kot sta avtobus in vlak.
Ja v Ženevi...

(osebno preverjeno)
Sam tam ni nobenega drena na cestah po mestu. Komot greš s svojim Frrearijem po mleko. In kar je glavno - javni promet prav zato, ker ni drena deluje kot švicarska urca. Ups.
Zato pri nas ne gre in ne bo šlo. Če hočeš pri nas z javnim prometom kam predvidljivo prit - rabiš velike časovne razerve. Jankovič in Koželj sta uničila javni promet.
Koliko časa traja potovanje z javni prometom so pri nas računali od vstopa v bus to izstopne postaje. Napaka. Treba je še prišteti rezerve, ki jih mora potnik vzeti zaradi obupne nezanesljivosti javnega prometa. Kontinuiteta je tudi pomembna. Neprestano premikanje prog je tudi izjemno destruktivno.
Paradoks je, da če hočeš delujoč in povsem zanesljiv javni promet, mora najprej biti delujoč "promet".
alek14 sporočil: 10.478
[#2777339] 31.05.19 07:29 · odgovor na: ognjenorezilo (#2777331)
Odgovori   +    3
[ognjenorezilo]
V naslednjih 20-30 letih bo 70% svetovnega prebivalstva zivelo v mestih.
Metro, bus, letalisce, taxi, primestne zeleznice,...

Kdo pa rabi avtonomne avte na baterije?
To je samo ena od birokratskih gluposti, ki se bo sesula ze zaradi kapacitet proizvodnje elekrtike in hranjenja energije. Podobno kot plastik manija z zbiranjem in reciklazo.
To se utegne zgoditi, ker utegnejo biti ob padajoči produktivnosti, ti perposto predragi za množice. Samo jaz tega ne vidim kot napredek.
bigl sporočil: 13.633
[#2777341] 31.05.19 07:58
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: bigl 31.05.2019 08:03
Vsa gorska Avstrija je Subarujih oz. ostalih 4 pogoncih. V Sloveniji, pravilno omenjena "štrudl fila" poseljenost si lahko zamišlja oni brezvladnik javni promet? Rad bi ga videl. Tako, da naj ljudje uporabljajo, kar potrebujejo in gotovo je v večjih mestih rezerva javni promet, samo ne takšen kot je danes. Če je nuja kamot potem se strinjam z naslovom, sicer pa ne. Lep dan.

P.S.: mestni gospe je muka, da ja kamot:-).
aslugaa sporočil: 35
[#2777388] 31.05.19 12:22
Odgovori   +    2
Logično, pri taki cenovni politiki, kot jo ima LPP ni čudno, da so se ljudje odvadili uporabljati mestni LPP v Ljubljani. Ko (če) bo nekdo naposled izboljšal promet (pogostost, struktura prog, cena, itn.), Janković ga gotovo ne bo, ne bo trajalo več let, preden se ga bomo spet navadili. Npr. redna letna vozovnica, vključujoč primestni vlak, naj stane letno 240€, penzijska oz. dijaška letna 180, itn. In še bi se dalo marsikaj reči.
shevchenko sporočil: 18.003
[#2777400] 31.05.19 13:38
Odgovori   +    1
zrihtat javni promet. ne danes, vceraj.
vickibedi sporočil: 11.222
[#2777420] 31.05.19 15:24 · odgovor na: alek14 (#2777338)
Odgovori   +    6
[alek14]
> [UriahHeep]
> Ravno nasprotno. Ni bolj komot prevoza, kot sta avtobus in vlak.

Ja v Ženevi...

(osebno preverjeno)
Sam tam ni nobenega drena na cestah po mestu. Komot greš s svojim Frrearijem po mleko. In kar je glavno - javni promet prav zato, ker ni drena deluje kot švicarska urca. Ups.
Zato pri nas ne gre in ne bo šlo. Če hočeš pri nas z javnim prometom kam predvidljivo prit - rabiš velike časovne razerve. Jankovič in Koželj sta uničila javni promet.
Koliko časa traja potovanje z javni prometom so pri nas računali od vstopa v bus to izstopne postaje. Napaka. Treba je še prišteti rezerve, ki jih mora potnik vzeti zaradi obupne nezanesljivosti javnega prometa. Kontinuiteta je tudi pomembna. Neprestano premikanje prog je tudi izjemno destruktivno.
Paradoks je, da če hočeš delujoč in povsem zanesljiv javni promet, mora najprej biti delujoč "promet".
Ja drži. Ampak navkljub ozkim grlom, rdečemu valu (in slabim vozniškim navadam ljubljanskih voznikov) je avto v LJ še vedno 2x hitrejši od avtobusa. Tudi cena je presenetljivo visoka..
alek14 sporočil: 10.478
[#2777466] 31.05.19 21:17 · odgovor na: aslugaa (#2777388)
Odgovori   +    6
[aslugaa]
Logično, pri taki cenovni politiki, kot jo ima LPP ni čudno, da so se ljudje odvadili uporabljati mestni LPP v Ljubljani. Ko (če) bo nekdo naposled izboljšal promet (pogostost, struktura prog, cena, itn.), Janković ga gotovo ne bo, ne bo trajalo več let, preden se ga bomo spet navadili. Npr. redna letna vozovnica, vključujoč primestni vlak, naj stane letno 240€, penzijska oz. dijaška letna 180, itn. In še bi se dalo marsikaj reči.
Kok pa bi bla po tvojem primerna cena toalet papirja?

OK, OK, tole je bilo pod pasom. My bad.
Da bi javni promet zaživel je treba zgraditi ogromno novih prometnih površin, da se ustvari pretočnost in redundanca za potrebe popravil cest.
Nato je trebaurediti, da lagko prevoz plačaš s katerimkoli plačilnim sredstvom (tudi na kovance, če je treba). Treba je odstraniti sleherno bariero vsakemu, da se ne bi peljal. Jaz se ne vozim zaradi Urbane. Je pa nimam in je ne bom imel - pa bi se lahko kdaj pa kdaj peljal - pač ne.
Javni promet mora postati po japonsko predvidljiv - na sekundo (Švicarji so povsem neresni glede točnosti - na minuto).
Busi morajo voziti petek in svetek na 6 minut tudi sekunde več ne. Tudi, če vozijo na trenutek prazni. Ukiniti nerentabilne proge. Delojoč javni promet in ekološka funkcija sta nezdružljivi. Imaš eno ali drugo - oboje ne gre.
Sicer pa v Ženevi so trolejbusi in tramvaji. Morda pa se tudi eko funkcija da...
Sam trolejbusi so pocen pa zgldea ni mite za opankoviča še nihče ponudil...
dz1975 sporočil: 1.455
[#2777485] 01.06.19 02:17 · odgovor na: UriahHeep (#2777323)
Odgovori   +    1
Avtonomni avtomobili (ki itak niso realni) ne bodo nič pomagali pri razbremenitvi cest, kvečjemu nasprotno. Edino parking bo teoretično olajšan.
moon sporočil: 1.291
[#2777495] 01.06.19 09:02 · odgovor na: dz1975 (#2777485)
Odgovori   +    5
[dz1975]
Avtonomni avtomobili (ki itak niso realni) ne bodo nič pomagali pri razbremenitvi cest, kvečjemu nasprotno. Edino parking bo teoretično olajšan.
Zakaj?
Ker se bo v vmesnem casu prazen vozil po cesti, ker ne bo imel kam parkirat?
Car sharing je ze v osnovi obsojen na propad. Voznja za pujsom za volanom in njegovo druzino na ostalih sedezih zna biti vse prej, kot prijetna.
KAPITALSKA19 sporočil: 41
[#2777502] 01.06.19 11:17
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: KAPITALSKA19 01.06.2019 11:26
Namesto, da bi zazidali kak hrib okoli ljubljane in mladim omogočili stanovanja za izboljšanje življenja in katastrofalne demografske strukture se energija usmerja v to da se reveže še bolj potlači. Namesto uro i pol dnevno naj se vozijo 3 ure z javnim prevozom. Otroke bo pa pazil kdo? Jih kar pošljemo v celice? In uvozimo delavce iz Filipinov, stlačimo v kapsule in bo to rešitev?
Z besedami se ne da rešit prometnih problemov. Če bi vlak Ljubljana Celje rabil 30 minut za furo bi bili ljudje na vlaku. Če bi te avtobus čakal na žel. postaji in v 5-10 minutah pripeljal do želene lokacije, bi ga vsi uporabljali. Realnost je pa hudo drugačna.
Raje se osredotočite na to koliko otrok imamo in koliko je še prostora okrog Ljubljane za pozidat. Okrog in okrog vidimo gozd. In to je najdražja zemlja v Sloveniji, hkrati pa od Jazbinškovega zakona na stanovanjskem področju ni bilo narejeno nič. 10.000 novih stanovanj okrog LJ in bo pol manj prometa in pol več otrok. Se veliko bolje sliši kot mladi na avtobusih in do 40ega pri mami.
shevchenko sporočil: 18.003
[#2777512] 01.06.19 14:05 · odgovor na: moon (#2777495)
Odgovori   +    1
Car sharing je ze v osnovi obsojen na propad. Voznja za pujsom za volanom in njegovo druzino na ostalih sedezih zna biti vse prej, kot prijetna.
Revežem pac ne bo ostalo drugega kot car sharing. Take it or leave it.
vickibedi sporočil: 11.222
[#2777516] 01.06.19 14:16 · odgovor na: shevchenko (#2777512)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
> Car sharing je ze v osnovi obsojen na propad. Voznja za pujsom za volanom in njegovo druzino na ostalih sedezih zna biti vse prej, kot prijetna.

Revežem pac ne bo ostalo drugega kot car sharing. Take it or leave it.
Za reveže je zaenkrat najcenejše da kupi rabljen pleh, po možnosti nemški :)
UriahHeep sporočil: 276
[#2777519] 01.06.19 14:39 · odgovor na: KAPITALSKA19 (#2777502)
Odgovori   +    1
Mujo z Balkana in Slovenc se hvalita, kdo ima bolje urejeno državo.

Mujo pravi, naša država je tako vitka, da imamo lahko samo dve upravni enoti.

Slovenc pravi, ko bomo imeli francoski TGV, bo naša še bolj vitka, saj boš z njim lahko vsako minuto v drugi upravni enoti, občine pa bodo kar frlele mimo okna vagona (3,6 na minuto).

Uriah Heep.
shevchenko sporočil: 18.003
[#2777528] 01.06.19 17:41 · odgovor na: vickibedi (#2777516)
Odgovori   +    1
Za reveže je zaenkrat najcenejše da kupi rabljen pleh, po možnosti nemški :)
Trenutno je res. Sam imam 20 let staro francosko kripo. Ko mi bo šefe zrihtal parking, jo bom še raje pripeljal pokazat, da na primeru vidi, da mora plačo zvisat :)
kren sporočil: 1.241
[#2777531] 01.06.19 17:55 · odgovor na: shevchenko (#2777528)
Odgovori   +    4
Šef ti bo zvišal plačo, če si jo boš zaslužil, ne pa zaradi 20 let stare kripe.
vickibedi sporočil: 11.222
[#2777532] 01.06.19 18:03 · odgovor na: kren (#2777531)
Odgovori   +    2
[kren]
Šef ti bo zvišal plačo, če si jo boš zaslužil, ne pa zaradi 20 let stare kripe.
Šef mu bo zvišal plačo, samo in če bo zganjal nepogrešljivega. Tako to deluje :
www.youtube.com/watc...gnClrx8N2k
spiderman sporočil: 1.338
[#2777596] 02.06.19 10:18 · odgovor na: KAPITALSKA19 (#2777502)
Odgovori   +    3
Odpustiti 30% nepotrebnega javnega sektorja, pa ne bo problema s stanovanji sploh.
.
Pri nas imamo očitno že zapečeno v možgane, da "službice"* so lahko samo v Ljubljani.
(* JS, agencije, ministarstvo za istraživanje ruda, "nevladne" organizacije itd...)
.
Kje drugje izven Ljubljene, kjer btw. zelo primanjkuje delovne sile, bi za plačilo človek moral mogoče celo kaj delati in pokazati rezultate... ...se, bog ne daj, mogoče kaj umazati...
...eeeeee, to pa raje nebi...
crt sporočil: 20.871
[#2777652] 02.06.19 15:17
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 02.06.2019 15:19
Global demand for cars will decline 3% in 2019, analysts predict.

There have been 38,000 job losses among automakers in the last six months.

One stark example: Commercial vehicle exports from the UK collapsed by 89% in April. The Society of Motor Manufacturers & Traders (SMMT) reported that total car production in the UK was down 45%, year on year, in April.

The decline of cars will hurt GDP growth. It has already wiped 0.2% off global GDP.

The world may have already passed "peak car."

www.businessinsider....ers-2019-5

zdaj se trump malo pospesi tempo odmiranja s tem, ko tezi ameriskim in azijskim proizvajalcem v mehiki in caka, da se mu dvigne, da zacne se direktno evropskim, ker hej glej no ameriski so ogrozeni.
pesfrdaman sporočil: 303
[#2777737] 03.06.19 09:49
Odgovori   +    4
- Valda smo komot, a naj grem z beciklom 18km do najbližje železniške ali pa naj 4 ure čakam na avtobus. Mater so to blesave ideje.
- Deljenje vozila? Ne ga srat, če je kdo kdaj premislil, kdaj dejansko uporablja avto avto, bi vedel, da ga približno vsi rabimo ob enakem času. Romantične zgodbice so to da boš poklical pa bo prišel. Sistem, kjer se potrošnja in povprašaevanje bolj ali manj uarvnava v realnem času je elektroomrežje. Car sharing pa se bo uravnavl približno tako kot čakalna vrsta za ženski WC.
NemirniTujec sporočil: 5.512
[#2777742] 03.06.19 10:05
Odgovori   +    5
Avtor clanka ne razume smisla narekovajev, ali pa smisla avtov. V narekovajih bi morala biti beseda "mucimo", ne pa beseda "komot".

Avti nam namrec niso nobena muka, ampak so nase razkomotenje, so luksuz ki si ga lahko privoscimo - lahko smo komot. Komur je avto (financna) muka, ga pac ne more imet in je manj komot.

Kdor bi se rad sel "nacrtovanje poti" in car sharing, pa lahko komot gre v ugando ali bolivijo, kjer bo zivel med okoljsko ozavescenimi nacrtovalci ogljicnega odtisa. Ko bodo tudi oni dovolj dvignili bdp za vzdrzevanje rabljenih krip, pa se vedno ostane nedolznost plemen v dzunglah konga in amazonije :-)
shevchenko sporočil: 18.003
[#2777747] 03.06.19 10:18 · odgovor na: pesfrdaman (#2777737)
Odgovori   +    3
- Valda smo komot, a naj grem z beciklom 18km do najbližje železniške ali pa naj 4 ure čakam na avtobus. Mater so to blesave ideje.
tako je
- Deljenje vozila? Ne ga srat, če je kdo kdaj premislil, kdaj dejansko uporablja avto avto, bi vedel, da ga približno vsi rabimo ob enakem času. Romantične zgodbice so to da boš poklical pa bo prišel. Sistem, kjer se potrošnja in povprašaevanje bolj ali manj uarvnava v realnem času je elektroomrežje. Car sharing pa se bo uravnavl približno tako kot čakalna vrsta za ženski WC.
tako je.
NemirniTujec sporočil: 5.512
[#2777756] 03.06.19 10:47 · odgovor na: pesfrdaman (#2777737)
Odgovori   +    7
[pesfrdaman]
- Valda smo komot, a naj grem z beciklom 18km do najbližje železniške ali pa naj 4 ure čakam na avtobus.
Tudi ti ne razumes bistva revolucionarnega boja za dosego raja v podalpistanu; ne gre za to, da 4 ure cakas na avtobus, ampak da svoje mediokritetno zivljenje tako organiziras, da bo sovpadlo z avtobusnim redom, ki so ga splanirali najbolj delavni javni delavci po navodilih najbolj prosvetljenih in zasluznih voditeljev Boja.

Sele ko bos nehal razmisljati in bos samo deloval, bomo prispeli v socialisticno nirvano. Avtor tega clanka na primer, ki mu brezmisljenjsko delovanje gre odlicno od rok, je ze v nirvani.
hostamox sporočil: 1.822
[#2777839] 03.06.19 21:43 · odgovor na: dz1975 (#2777485)
Odgovori   +    0
[dz1975]
Avtonomni avtomobili (ki itak niso realni) ne bodo nič pomagali pri razbremenitvi cest, kvečjemu nasprotno. Edino parking bo teoretično olajšan.
Če regulativa tega vEU in ZDA ne bo dopustila zaradi varnosti, bo to verjetno lažje naKitajskem
macon sporočil: 10.625
[#2777843] 03.06.19 23:23
Odgovori   +    2
Kdor se z avtom muči, naj bo revček raje kar komot brez njega. :)
bc123a sporočil: 46.721
[#2777848] 04.06.19 07:01 · odgovor na: NemirniTujec (#2777756)
Odgovori   +    4
[NemirniTujec]
> [pesfrdaman]
> - Valda smo komot, a naj grem z beciklom 18km do najbližje železniške ali pa naj 4 ure čakam na avtobus.

Tudi ti ne razumes bistva revolucionarnega boja za dosego raja v podalpistanu; ne gre za to, da 4 ure cakas na avtobus, ampak da svoje mediokritetno zivljenje tako organiziras, da bo sovpadlo z avtobusnim redom, ki so ga splanirali najbolj delavni javni delavci po navodilih najbolj prosvetljenih in zasluznih voditeljev Boja.

Sele ko bos nehal razmisljati in bos samo deloval, bomo prispeli v socialisticno nirvano. Avtor tega clanka na primer, ki mu brezmisljenjsko delovanje gre odlicno od rok, je ze v nirvani.
Priporocam ogled izjemne miniserije Chernobyl iz HBOja. Se posebej del, kjer stari partijski fosil udelezencem sestanka, ki jih skrbi da jim drzava skriva nevarnost, razlozi da je drzava tam zaradi njih in da je rajo treba zavarovati pred tem, da si sama dela skodo.

Serija je izjemna zato, ker za anglosaksonsko produkcijo izjemno dobro reproducira duh in scenografijo tistega casa, kar vemo vsi, ki smo takrat ziveli.

Evo nasel:

www.youtube.com/watc...cG3PlcSiLA

To je tudi ideal k kateremu stremijo novi revolucionarji ki se spravljajo regulirat zivljenje desetletja pozneje v drzavah, ki bi naj bile nominalno svobodne.
pobalin sporočil: 12.468
[#2777920] 04.06.19 13:09 · odgovor na: alek14 (#2777338)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: pobalin 04.06.2019 13:17
[alek14]
Jankovič in Koželj sta uničila javni promet.
Kakor je vsaka kritika teh dveh milina za oči utrujenega deželana, se ne morem strinjati. Javni promet je podobno v riti kot je bil. Zelo zelo malo in zelo počasi sta ga izboljšala, njuna vizionarska gradbišča in zapore pa so ga (začasno) poslabševali.

BTW, kako je že s tistimi grlom-u-jagode nabavljenimi e-Golfi, ki bodo kao opravljali kao javni primestni promet, nekakšno mikrobus-taksi službo? O tome, izgorelim elektrobusima i sličnim epohalnim dostignućima gradske vlasti vrlo malo se piše, jelda? :-P
Kontinuiteta je tudi pomembna. Neprestano premikanje prog je tudi izjemno destruktivno.
To pa buldožerski Janković-Koželjevci obvladajo, namreč silno učeno učenje na lastnih napakah. V najboljšem primeru samo napol in skozi stisnjene zobe priznanih, še najraje zatajevanih do zadnjega diha. :-)

Strani: 1 2