32 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Strani: 1

gobim sporočil: 583
[#2776744] 28.05.19 06:44
Odgovori   +    32
Subvencije za EV so zapravljanje proračunskega denarja in bi morale biti usmerjena na področja, ki bi Sloveniji in okolju lahko prinesla bistveno več. Poglejmo primer iz začetka 2009.

Takrat sva s takratnim predsednikom avtomobilskega grozda Dušan Bušen-om uspešno prepričala vlado RS, da je denar šel namesto za EV (In s tem v podporo tujih proizvajalcev) za podporo slovenski slovenski avtomobilski industriji in njenim projektom za zmanjševanje C02. Rezeltat je bil izjemen. Revitalizacije industrije, ki Sloveniji prinaša več kot 4 milijarde Eurov letno.

Kaj so še drugi razlogi proti subvencioniranju? Z subvencioniranjem EV subvencioniramo predvsem bogatejši del populacije, ki si na tak način kupuje svoj 2. ali 3. avto. Za večino slovencev je EV predrag in preveč nefunkcionalen, da bi ga kupili.

Bistveno več bi za elektro mobilnost naredili, če bi ta denar vložili v gradnjo javnih električnih postaj. Še več pa, če bi šel za gradnjo zelenih virov energije , predvsem hidro-elektrarn na Srednji Savi. Te, 90% lahko zgradimo z lastnimi industrijskimi kapacitetami. S tem bi zagotovili bistveno večji narodnogospodarski multiplikator kot pa ga z direktnim subvencioniranjem EV.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2776757] 28.05.19 08:12 · odgovor na: gobim (#2776744)
Odgovori   +    11
V celoti podpiram ta komentar. Kje je smisel subvencij za el. abvtomobil? Čeprav po nekaterih podatkih naj bi prehod vseh vozil na el. doprinesel komaj 0,4 % k boljšemu ozračju (bržkone upoštevaje celotno verigo proizvodnje, vključno z Accu!).

In če ena smrt v prometu stane 1 miljon €, zakaj raje ni subvencij za avte z več varnostnimi sistemi? To bi bilo bolj logično, kot pa el. eksotika, ki ne bo preživela razen v garažah "trendovskih" ljudi?. Kaj kažejo podatki o Tesli? Ti "viličarji" za prevoz ljudi potrošnikov sploh ne zanimajo več toliko. Sa ne omenjam davkov: pri tek. gorivih so trošarine, pri el. jih še ni. Ko bodo (ker bodo morale biti sicer bodo proračuni prazni!) bo sta nakup in uporaba v primerjavi s klasiko višja.

Da časa polnjenja baterij sploh ne omenjam!
anon-421915 sporočil: 111
[#2776782] 28.05.19 10:12
Odgovori   +    3
Ko bomo vsi v Evropi s subvencijami, ki jih bomo placali sami, vozili elektricne avtomobile, bomo dosegli velik uspeh in izpuste CO2 zmanjsali za celih 0,4%.
vrac sporočil: 11.068
[#2776787] 28.05.19 10:28 · odgovor na: anon-299030 (#2776757)
Odgovori   +    2
Trošarin na elektriko za polnjenje EV ne bo, ker EV lahko polniš v lastni garaži, da bi pa vso elektriko zaradi tega močno podražili pa dvomim. Proraćun ne bo prazen, idej državi kako priti do denarja nikoli ne zmanjka. Ne podcenjuj jih!

Strani: 1