Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.779
[#2775987] 22.05.19 20:42
Odgovori   +    24
Bog nam pomagaj, če je to predlagana rešitev očitne logistične zagate:
"Po njegovi oceni bi lahko hitre avtobusne povezave naredili še precej bolj privlačne, če bi delodajalce spodbudili, da bi se čas na avtobusu ali na vlaku na poti v službo vsaj delno štel v delovni čas."

(Iz izjav odgovornih je jasno, da se nihče doslej na DRI, DARS, ministrtrstvo in številnih direktoratih realno ni ukvarjal z rešitvami cestne problematike. Vse skupaj je ena velika farsa. Kje so sedaj sindikati, kje je stroka? Zakaj vsi ti (šteti v stotinah) odgovorni ljudje, ki v zadnjih 10 letih niso bili sposobni enega nacionalnega dokumenta, plače v višini 3.500 eur bruto bruto mesečno pa so redno prihajale na njihov račun? Banana republic.)
shevchenko sporočil: 17.992
[#2775991] 22.05.19 21:01
Odgovori   +    5
nadomestilo za migracijo na delovno mesto je seveda potrebno ukiniti. vse tiste jokice, ki trdijo, da bi to se bolj povecalo pritisk na nepremicnine v ljubljani, naj pomislijo se enkrat.

marsikatera firma bi povsem dobro delovala tudi izven ljubljane. seveda je sedaj bolj komot odpret zadevo v ljubljani, potem pa napolnit ceste z migranti. je relativno poceni to, ampak za druzbo pa nikakor ni poceni.

je pa seveda potrebno povecati place za to nadomestilo, ki ga bodo prisparali. da ne bodo delodajalci mislili, da bodo po stari navadi gnar v zep pospravli.
FIN223552 sporočil: 489
[#2776077] 23.05.19 13:33 · odgovor na: shevchenko (#2775991)
Odgovori   +    11
Predvsem je treba preseliti čim več ministrtev, agencij (tistih, ki se jih res ne da ZAPRETI) in ostalih birokratskih centrov v mesta po vsej Sloveniji.

Ljubljana dela vse na totalni centralizaciji in uničevanju periferije. Samo se spomnite Zakona o glavnem mestu RS.

Komaj, ko navaden birokrat zaradi cen pa turizma več ne bo mogel preživet v Lj, se bo kaj spremenilo..
0430ABAKU sporočil: 841
[#2776082] 23.05.19 14:17
Odgovori   +    2
Denar mora iti v porabo (plače) in ne v investicije.
Od plač imamo nekaj, od investicij nič (to bodo imeli šele naslednji, ki pa ni nujno, da bodo naši).
KAPITALSKA19 sporočil: 36
[#2776086] 23.05.19 14:48
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: KAPITALSKA19 23.05.2019 14:58
Zanimiv naslov. Naredili ne bomo nič. Kaj lahko naredimo. Odgovor je jasen že iz naslova. Nič.
Če ne želite dodatno obdavčiti revežev, ki se morajo vozit, potem decentralizirajte.
Zavedajte se, da periferija plačuje davke, zato da se večina zapravi v Ljubljani. Začnite zapravljat na periferiji in ne bo treba 120k revežem dnevno migrirat. Nobene nuje ni, da so ministrstva agencije... v LJ. Saj veste od kod se jih največ fura v javnih ustanovah kjer delate. Prestavite jih na optimalno lokacijo.
Žalostno je, da se za 120k dnevnih migrantov ne more urediti niti cestni, niti javni promet. Najbolje je, da vzamete upokojencem, ki itak zapravijo 1 milijardo preveč in s to milijardo razširite kako cesto. Potem vzamete še milijardo trošarin, ki jih plačujejo vsi vozniki preko goriv in razširite še kako drugo cesto. Težko je verjet, da iz cestnega prometa ni pobranih dovolj davkov, da se nič ne bi dalo do 2025. Potem je še kaka miljardica cestnin in vinjet. Pa fantje kam vse to gre? Vsako leto vsaj 2,5 milijarde iz davkov na goriva, cestnin... ceste luknjaste da dol padeš in nič se ne da naredit.
0826INSTI sporočil: 23
[#2776104] 23.05.19 17:50 · odgovor na: KAPITALSKA19 (#2776086)
Odgovori   +    3
U resnici bodo najebali reveži. Tisti, ki se vozijo z javnim prevozom bodo na istem. Ostali pa takole. Podjetja bodo izplačali manj nadomestil torej bo malo več dobička in s tem malo več davka za državo. Tisti, ki imajo večjo pogajalsko moč proti delodajalcu bodo dobili služben avto, kar pomeni več bonitete za državo ali dodatek k plači, ki pa bo tokrat obdavčen, torej spet več denarja za državo. Preostali, ki smo jebene stranke pa bomo na slabšem. Torej, win-win za državo, za dobro plačane in lastnike, ostali pa prst u zadnjico :)
bc123a sporočil: 46.645
[#2776120] 23.05.19 19:20 · odgovor na: shevchenko (#2775991)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
marsikatera firma bi povsem dobro delovala tudi izven ljubljane. seveda je sedaj bolj komot odpret zadevo v ljubljani, potem pa napolnit ceste z migranti. je relativno poceni to, ampak za druzbo pa nikakor ni poceni.
Lahko ti povem da nekatera podjetja izven LJ, ok ne malo iz LJ, ampak iz vukojebin celo razmisljajo, da bi odprla dolocene oddelke v LJ ali bliznji okolici (razvoj, raziskave, skratka dela ki so relativno bolje placana), ker ne dobijo dovolj ljudi ki bi se preselili ali vozili v rovte kjer imajo podjetje in proizvodnjo.
shevchenko sporočil: 17.992
[#2776122] 23.05.19 19:26 · odgovor na: bc123a (#2776120)
Odgovori   +    1
Lahko ti povem da nekatera podjetja izven LJ, ok ne malo iz LJ, ampak iz vukojebin celo razmisljajo, da bi odprla dolocene oddelke v LJ ali bliznji okolici (razvoj, raziskave, skratka dela ki so relativno bolje placana), ker ne dobijo dovolj ljudi ki bi se preselili ali vozili v rovte kjer imajo podjetje in proizvodnjo.
razumem, pocnemo v firmi, kjer sem zaposlen, isto. ni pa to neka bajna zadeva, ker:
- imajo zaposleni v ljubljani visje stroske
- zaradi konkurence jim potem moras visati place
- komunikacija med oddelki je kakorkoli slabsa.

jaz recimo, bi se ob isti placi brez vecjega premisleka preselil v rovte, ce bi imel moznost, ker bi lahko tam vsaj kupil kaksno nepremicnino. samo jaz sem ze starejsa generacija, mladim pa ljubljana res veliko pomeni.

Strani: 1