50 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2775008] 18.05.19 11:13
Odgovori   +    1
Obstaja nekakšen Veliki Drugi, ki skrbi, da so slaba dejanja Kordeža, Šrota, Bavčarja, Pavčka, Finkove...kaznovana, skrbi tudi, da so dobra dejanja Goloba&com primerno nagrajena.
Slovenka91 sporočil: 12
[#2775049] 18.05.19 15:27 · odgovor na: anon-317028 (#2775008)
Odgovori   +    0
Zadnja leta slovenska podjetja za nemško avto industrijo zelo rastejo....me pa zanima koliko dosedanjih nemških dobaviteljev z istimi izdelki za njihovo avto industrijo je zaprlo svoja vrata. Mogoče so pa naša slo podjetja za nemško avto industrijo samo en cenen dobavitelj in proizvajalec vgradnih delov, kar pa skozi oči slovencev to izgleda nekaj povsem drugega ob takem hvaljenju, milijonskih dobičkih, pogodbah... Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Po drugi strani samo o nemški avto industriji....če pa realno pogledamo so v teh letih dosti bolj tehnološko napredovala gradbena mehanizacija, kmetijska mehanizacija in tovorni program....a glej ga zlomka kje so pa tukaj slovenska podjetja udeležena z sestavnimi deli in drugimi proizvodi??

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
smity sporočil: 248
[#2775081] 18.05.19 22:13 · odgovor na: Slovenka91 (#2775049)
Odgovori   +    6
[Slovenka91]
Zadnja leta slovenska podjetja za nemško avto industrijo zelo rastejo....me pa zanima koliko dosedanjih nemških dobaviteljev z istimi izdelki za njihovo avto industrijo je zaprlo svoja vrata. Mogoče so pa naša slo podjetja za nemško avto industrijo samo en cenen dobavitelj in proizvajalec vgradnih delov, kar pa skozi oči slovencev to izgleda nekaj povsem drugega ob takem hvaljenju, milijonskih dobičkih, pogodbah... Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Po drugi strani samo o nemški avto industriji....če pa realno pogledamo so v teh letih dosti bolj tehnološko napredovala gradbena mehanizacija, kmetijska mehanizacija in tovorni program....a glej ga zlomka kje so pa tukaj slovenska podjetja udeležena z sestavnimi deli in drugimi proizvodi??

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
veliko se sprašuješ in bolj malo odgovorov imaš. Ja dobavitelji obračajo milijonske cifre, a je to narobe? Izdelki ne smejo biti ceneni, ampak morajo biti poceni, če hočeš konkurirati na svetovnem trgu. Kaj naj ti še odgovorim, zgleda da slovenski prihvatizacijski tajkuni slabo izpadejo ob vsej tej vsiljivi konkurenci dobaviteljivev, ki za slovenske razmere obračajo že preveč lep denar. Malo te hecam ti se kar prijavi na kak razpis od teh dobaviteljev in boš videla kaj je to pošteno zaslužen denar.
anon-318930 sporočil: 308
[#2775344] 20.05.19 14:00 · odgovor na: Slovenka91 (#2775049)
Odgovori   +    3
[Slovenka91]
Sej vsi vemo, da nemška sveta trojica BMW, AUDI, MB ni več to to, kar je nekoč bila v kvaliteti in da je že dostopna prav vsakemu..... Torej se je izdelava sestavnih delov za avtomobile iz nemčije preselila v cenene južne in vzhodne države?

Zgleda, da slo gospodarstvo temelji samo še na nemški avto industriji.....kaj bolj konkretnega je že težko najti v Sloveniji.....
Vsak dobavitetelj naj bo iz nemčije, madžarske , romunije....slovenije...je podržen stalnemu preverjanju in pritisku s stani kupcev s strani certifikacjskih organov, kupcev, spremljanja dobavne kvalitete, reklamacij,...., ni pa kvaliteta nemških avtomobilov nič padla, kvečjemu lahko rečemo, da se je kvaliteta vseh drugih znamk dvignila sploh azijcev...v glavnem, če boš v avtomobilski indutriji nekvalitetno delal, ne boš dolgo delal...
vrac sporočil: 11.068
[#2776645] 27.05.19 10:47 · odgovor na: anon-318930 (#2775344)
Odgovori   +    1
Točno tako. Po oceni ameriških potrošniških organizacij se kakovost izdelanih avtomobilov seveda veča, ne zmanjšuje. Tudi nemških premijskih znamk, sicer pa znamke, ki so prej izstopale po slabih rezultatih, po merilih kvalitete napredujejo hitreje kot vodilne znamke. Razlike so čedalje manjše.

Strani: 1