14 min
Gen-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni pa so njegovi finančni načrti
30 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
44 min
Odstopil šef T-2 1
57 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Strani: 1

aimon sporočil: 1.924
[#2775451] 20.05.19 20:57
Odgovori   +    6
"Astronomska cena okoljskih predpisov za tovorni promet: od 20 do 50 tisoč evrov na tovornjak ... Nadzor izpustov ogljikovega dioksida se je leta 2009 začel z Uredbo 595/2009, s katero je evropska komisija prepoznala potrebo po opredelitvi metodologije za določanje izpustov ogljikovega dioksida težkih vozil. ... Ne dvomimo o dobrih namenih poslancev evropskega parlamenta, vendar večina med njimi ni dovolj usposobljena, da bi odločila o teh vprašanjih. Na koncu bi debelejši konec potegnili kupci vozil, ki bi morali plačati ogromne stroške razvoja, in končno uporabniki zaradi neizogibno dražjega prevoza."
Nobenega trdnega dokaza še nisem zasledil, da bi bilo segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti ali izpustov CO2. Na podlagi katerih dokazov so poslanci evropskega parlamenta sploh odločali?

Na podlagi meritev? V članku na medium.com/@graham10...3e9027c834 je zapisano, kako podnebni aktivisti sklepajo, da je segrevanje ozračja posledica človekove dejavnosti. Ko vidimo, kam so postavili merilne inštrumente, ki merijo temperaturo na planetu, se lahko samo čudimo. Nekaj primerov: merilne inštrumente, ki merijo temperaturo, so postavili na konec letališke steze, kjer velika letala pri vzletu zaženejo vroče reaktivne motorje s polnim plinom. Merilne inštrumente so postavili tudi blizu naprav, ki na prostem puhajo vroč zrak, kar je prikazano na fotografijah objavljenih v članku.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2775455] 20.05.19 21:19 · odgovor na: aimon (#2775451)
Odgovori   +    12
Treba bo na novo uvesti kamele, konje, osle, mule, mladi okoljevarstveniki pa naj postanejo energetsko ciste serpe. Naj tovorijo tovor na ekolosko cisti nacin. Pa bo resen tudi problem brezposelnosti mladih. Naj dobijo redne ne prekerne oblike zaposlitve. Hura. Mladina aktivno prispeva h okoljski politiki. Naj najprej zaposlijo Greto.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2775551] 21.05.19 11:09 · odgovor na: FIN-454644 (#2775455)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Treba bo na novo uvesti kamele, konje, osle, mule, mladi okoljevarstveniki pa naj postanejo energetsko ciste serpe. Naj tovorijo tovor na ekolosko cisti nacin. Pa bo resen tudi problem brezposelnosti mladih. Naj dobijo redne ne prekerne oblike zaposlitve. Hura. Mladina aktivno prispeva h okoljski politiki. Naj najprej zaposlijo Greto.
Je že prav, da so taki predpisi.
Meni in verjetno tudi kakemu sivolasemu zgubanemu meteorologu in klimatologu pa godi termin "mlad okoljevarstvenik".
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2775556] 21.05.19 11:18 · odgovor na: kzupanc (#2775551)
Odgovori   +    0
Ce vojska bitko izgubi je lahko kriv nesposoben/nepristeven/megalomanski general, ki vojake postavlja v nemogoc/nerealen/neizvedljiv/blesav/nor/prismuknje n/zblojen polozaj. General naj bi nacrtoval v realnem prostoru in casu poznavajoc izvedljivost. Vsaj teoreticno. V praksi pa potem se vedno lahko spodleti. Nesposobni/neizobrazeni/oblastizeljni politiki pisejo predpise:krneki. Krneki. Krneki. Vizije imajo lahko vizionarji ali pa norci. Vecinoma norci. hudo je, ce so norci na oblasti.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2775570] 21.05.19 11:49 · odgovor na: FIN-454644 (#2775556)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Ce vojska bitko izgubi je lahko kriv nesposoben/nepristeven/megalomanski general, ki vojake postavlja v nemogoc/nerealen/neizvedljiv/blesav/nor/prismuknje n/zblojen polozaj. General naj bi nacrtoval v realnem prostoru in casu poznavajoc izvedljivost. Vsaj teoreticno. V praksi pa potem se vedno lahko spodleti. Nesposobni/neizobrazeni/oblastizeljni politiki pisejo predpise:krneki. Krneki. Krneki. Vizije imajo lahko vizionarji ali pa norci. Vecinoma norci. hudo je, ce so norci na oblasti.
Glede tiste množice 500kW polnilnic in podobnega se seveda strinjam, da je nerealno v naslednjem desetletju. Vseeno bo to gnalo razvoj naprej. Bi pa pričakoval recimo polovico nižje cilje - po branju članka.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2775579] 21.05.19 12:12 · odgovor na: kzupanc (#2775570)
Odgovori   +    0
Fabrke tovornjakov bodo pocrkale, logistika bo crknila, elektricni mrk bo popoln, promet se bo ustavil, razvoj pa bo sel naprej. Logika za vola ubit.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2776199] 24.05.19 09:47 · odgovor na: FIN-454644 (#2775579)
Odgovori   +    0
Ne bo se zgodilo, ker je avtor članka naredil dobre sklepe:
- do leta 2035 bodo prednjačila nova tovorna vozila na LPG,
- od tam naprej sledijo 50% vodikove in baterijske tehnologije; obe potrebujeta še 15 let za razvoj in razmah (mestni dostavniki na baterije pa še prej),
- razvoj infrastrukture bo zelo zelo draga reč, ne vem pa kateri energetski obrati bodo pokrili 100% povečanje po elektriki, razen če ne bomo imeli še kako jedrsko elektrarno več,
- sicer se pričakuje nova spoznanja / preboj o mini jedrskih fuzijskih tehnologijah, ampak do množične implementacije bo še kakih 20 let.

Gremo korak po koraku.

Strani: 1