10 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
11 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
15 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
17 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
18 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2774123] 13.05.19 06:55
Odgovori   +    1
In zakaj v ponudbi nimajo normalnih, nepriključnih hibridov? Kot tudi sicer Švabi kar po vrsti? Za količine prodaje bi bili taki precej bolj zanimivi, ker pri njih ni problema s "tankanjem" štroma in rabljeni imajo precej večjo vrednost.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2774136] 13.05.19 08:51 · odgovor na: anon-93129 (#2774123)
Odgovori   +    3
[Mleben]
In zakaj v ponudbi nimajo normalnih, nepriključnih hibridov? Kot tudi sicer Švabi kar po vrsti? Za količine prodaje bi bili taki precej bolj zanimivi, ker pri njih ni problema s "tankanjem" štroma in rabljeni imajo precej večjo vrednost.
Saj v priključnega hibrida štroma tudi ni treba tankati, če nočeš.
Dobiš pa subvencijo.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2774137] 13.05.19 08:57 · odgovor na: anon-154083 (#2774136)
Odgovori   +    0
Potem to nima smisla. Je kljub subvenciji predrag za toliko neuporabljane tehnologije in na koncu ga nimaš komu prodati.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2774139] 13.05.19 09:10 · odgovor na: anon-154083 (#2774136)
Odgovori   +    2
Dobiš pa subvencijo.
folk stalno pizdi cez subvencije, potem pa ko jo lahko pokasira, takoj izkoristi.

jaz tega ne razumem.
anon-383066 sporočil: 68
[#2774140] 13.05.19 09:17 · odgovor na: anon-93129 (#2774123)
Odgovori   +    2
Če imaš možnost in ne tankaš elektrike si pa res kuku...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2774146] 13.05.19 09:45 · odgovor na: anon-383066 (#2774140)
Odgovori   +    3
Valika večina te možnosti nima. Živimo v blokih in v bližini ni vtičnic za "tankanje" elektrike, v službah jim tudi na misel ne pride da bi uredili za svoje zaposlene enote za polnenje.
Za službene flote vozil je financiranje tudi drugačno kot za privat. Ko je avto amortiziran ima vrednost nič, ali pa je v najemu in ga vračajo prodajalcu. Fizične osebe pa tega konforta nimamo, po odplačilu ostane lastniku za vedno, saj starih baterij nihče ne bo kupoval. Če proizvajalci mislijo resno z bolj masovno proizvodnjo, bodo morali rešiti najprej problem trga rabljenih vozil. Dokler ne, pa je to samo marketinški trik za nateg kupcev na katere v resnici prenašajo vse te stroške in rizike. In to se jim ne bo obneslo, vzor imajo v bližnji zgodovini, ko so zagnali marketinško mašinerijo in se na zadnje morali zateči k laži in varanju kupcev, vse na njihov strošek. Sedaj pa delajo novo zgodbo na povsem enak načun. Kot da se niso naučili ničesar. Najprej naj rešijo problem, prej kot skrbijo za ekstra dobičke.
anon-383066 sporočil: 68
[#2774158] 13.05.19 10:43 · odgovor na: anon-93129 (#2774146)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-383066 13.05.2019 10:53
Glede na ta link:www.stat.si/StatWeb/...Index/5983 je najmanj pol samostojnih hiš v Sloveniji.
Na ebayu in drugih straneh je tudi kar prometa z rabljenimi baterijami, videl sem številke tudi precej čez 5.000$ za enoto, najbrž ni tak problem prodat.
Pa VW:insideevs.com/news/3...alzgitter/
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2774165] 13.05.19 11:01 · odgovor na: anon-383066 (#2774158)
Odgovori   +    0
Ebay ne bo rešil problema ostarelih avtov. Bodo proizvajalci morali kaj dodatnega storiti za ohranjanje in dvig trga rabljenih. Saj nekaj butičnih % trga boto zagotovo osvojili, čisti električni tudi, ne oporekam. Ni pa to tista masivka za bližnjo bodočnost.
Precej bolj množična je vsaj v bližnji prihodnosti nepriklopna hibridna tehnologija. Je cenovno podobna običajnim motorjem, odlična v uporabi v praksi in trg arabljenih jih visoko ceni. Nemci pa rinejo v priklopne hibride in se jim ignoriranje nepriklopne lahko zopet maščuje. Če bi imeli recimo nekako pol - pol bi hitro ugotovili kje zaenkrat stvari stojijo.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2774170] 13.05.19 11:40 · odgovor na: anon-93129 (#2774165)
Odgovori   +    6
[Mleben]
Ebay ne bo rešil problema ostarelih avtov. Bodo proizvajalci morali kaj dodatnega storiti za ohranjanje in dvig trga rabljenih. Saj nekaj butičnih % trga boto zagotovo osvojili, čisti električni tudi, ne oporekam. Ni pa to tista masivka za bližnjo bodočnost.
Precej bolj množična je vsaj v bližnji prihodnosti nepriklopna hibridna tehnologija. Je cenovno podobna običajnim motorjem, odlična v uporabi v praksi in trg arabljenih jih visoko ceni. Nemci pa rinejo v priklopne hibride in se jim ignoriranje nepriklopne lahko zopet maščuje. Če bi imeli recimo nekako pol - pol bi hitro ugotovili kje zaenkrat stvari stojijo.
Lej, to so problemi ki ne obstajajo. "Prihodnja mnozicnost" je pac marketinski prijem za rajcanje folka, ki je glup in ima hkrati 30 jurjev odvec. Takega folka ni velik, tisti ki pa so - pa hvala bogu, nekdo jim mora dnar pobrat. Al bo avto na vticnico, al bo pa resevanje zavrzenih psov, al bo pa kozmetika za jurja na mesec - neki bojo najdli.

Ukvarjati se je treba zgolj s tem, da se ti cigoti ne priklopijo prevec na javne seske in nato drzava njihovim telebanom kupuje avte na vticnico - z davki ki jih pobere tebi.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2774332] 14.05.19 11:17 · odgovor na: anon-93129 (#2774165)
Odgovori   +    0
Ne sekiraj se za Švaba. Če ne bo šlo, bojo lobisti v Bruslu poskrbeli, da bo moral it. Bo k u partizanskih filimih: Henede hoch!!!
hijena1 sporočil: 1.214
[#2774335] 14.05.19 11:20 · odgovor na: anon-207617 (#2774170)
Odgovori   +    1
To je pa tako ali tako največji idiotizem, da nekomu, ki da nekaj 10 jurjev za avto daš subvencijo/odpustek DMV, pa ni važno, al zaradi elektrifikaije, treh frocov,... edin avti za invalide bi morali biti subvencionirani, ostalo pa .... If you like it, buy it!
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2774350] 14.05.19 11:59 · odgovor na: hijena1 (#2774335)
Odgovori   +    4
[hijena1]
To je pa tako ali tako največji idiotizem, da nekomu, ki da nekaj 10 jurjev za avto daš subvencijo/odpustek DMV, pa ni važno, al zaradi elektrifikaije, treh frocov,... edin avti za invalide bi morali biti subvencionirani, ostalo pa .... If you like it, buy it!
Treba je tudi vedeti, da sploh ne gre za inteligencne opustosence, ki to kupujejo - oni so samo izgovor. Ce teh subvencij ne bi bilo, bi pac avto toliko manj stal da ga trg pozre, ali pa ga pac ne bi bilo.

Za subvencijo lobirajo in od subvencije zasluzijo izkljucno proizvajalci subvencionirane sare, ovcice so zgolj prirocno orodje preko katerega si filajo zepe.

Ekstrem tega fenomena so siromaki ki delajo v najvecjih korporacijah - denimo v walmartu - in so poleg dela se na drzavni pomoci za revscino (food stamps) da ne crknejo ob redni sluzbi :-)

Svoboda pa to :-)))
hijena1 sporočil: 1.214
[#2774521] 15.05.19 09:45 · odgovor na: anon-207617 (#2774350)
Odgovori   +    0
in največja perverznost je, da se lastniki kapitala razburjajo, kako morajo te ljudi 2x plačevat. preko dela/plač in preko socialnih tranferjev.

Strani: 1