Strani: 1 2

Inside sporočil: 1.642
[#2772880] 04.05.19 13:15
Odgovori   +    5
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
bigl sporočil: 13.650
[#2772881] 04.05.19 13:35 · odgovor na: Inside (#2772880)
Odgovori   +    9
[Inside]
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
P.S: Ceste pa so zato asfaltni makadam.
FIN-366791 sporočil: 1.255
[#2772883] 04.05.19 13:58
Odgovori   +    9
Verejtno so sredstva nemenjena za amortizacijo voznega parka namenili za plače nekaterih nepotrebnih delavcev in svetovalcev ter drage dobavitelje.
jezdec666 sporočil: 6.850
[#2772884] 04.05.19 14:05 · odgovor na: bigl (#2772881)
Odgovori   +    1
Zaradi prometa ne bomo dosegli ciljev glede obnovljivih virov katerim smo se sami zavezali do EU. Potrebna je večja restrikcija individualnega prometa in tovornega na vlake. Prvo ukinitev nadomestil za prevoz in vključitev v plače ampak to bo pljunek in ne bo dovolj. To je možno pa več ali manj le z večjo obremenitvijo goriv in vozil. Druge možnosti trenutno ne vidim. Tovorni promet bi bilo sicer možno outsourcati na Balkan in vzhod, osebni pa samo z vzpodbujanjem javnega prometa, ki bi moral postati vsaj v večjih mestih zastonj, da bi bil privlačen.
lea1 sporočil: 381
[#2772886] 04.05.19 14:18 · odgovor na: jezdec666 (#2772884)
Odgovori   +    5
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.
Inside sporočil: 1.642
[#2772888] 04.05.19 14:49 · odgovor na: bigl (#2772881)
Odgovori   +    1
[bigl]
> [Inside]
> Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.

Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
P.S: Ceste pa so zato asfaltni makadam.
Vedno davkoplačevalci. To je pol socialni deal AC razvoj folk avti busi železnici pa mir ne glede kaj dela in plače. Gospodarska škoda ni vidna.
FIN-379669 sporočil: 2.823
[#2772890] 04.05.19 15:01 · odgovor na: jezdec666 (#2772884)
Odgovori   +    1
Glede Lj, MB in še kakega večjega kraja se začne najprej s prostorskim planiranjem (da je čim več delovnih mest na obrobju mesta), nato se izvede P+D sistem s parkirišči zunaj in dobrim notranjim mestnim prometom in-out, potem pa sledijo državne spodbude, da so nove obrtne cone še na obrobju malih mest.

To se naredi za bistveno manj denarja in hitreje kot vzpostaviti sodobno železnico in menjati navade ljudi - da se vozijo s svojim vozilom.

Potem pa ta sistem postopoma, v 20 letih in več nadgrajuješ, tudi s sosobnejšo železnico. Pač, denarja nimamo za razmetavati in gremo po korakih ...
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772902] 04.05.19 16:46 · odgovor na: Inside (#2772880)
Odgovori   +    2
[Inside]
Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
Članek v Dnevnikovem Objektivu koinkretno govori o enotirni gorenjski progi. Tam in recimo med Zidanim Mostom in Ljubljano še nisem videl praznega potniškega vlaka (izjemoma napol v obratni smeri od konice) in videti je precej tovornih vlakov. In roko na srce, tam že dolgo ni bilo nadomestnih busov. O preveč predvidenih vožnjah in majhnem šetvilu pa samo to, nekoč se je poročalo, da so se potniki v Škofji Loki tako rekoč stepli, kjer niso mogli na enojno garnituro (okvara druge).
So pa v primeru večjih obnovitvenih del, CE-ZM recimo, ali MB-Šentilj nujni nadomestni prevozi. Toda množice tovornih vlakov in vseh potniških enostavno ni mogoče prepeljati po 1 tiru. V primeru enotirne proge se pa itak ustavi promet za določen čas.
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772903] 04.05.19 16:53 · odgovor na: bigl (#2772881)
Odgovori   +    2
[bigl]
> [Inside]
> Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.

Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi) je enkrat potrebno urediti tudi železniško infrastrukturo. Železnice dobijo od države le denar za upravljanje z infrastrukturo in vodenje prometa ter denar za itvajanje potniškega prometa kot javno službo, podobno kot avtobusni prevozniki. Ne me vprašat kakšen je delež teh subvencij v enem in drugem primeru. Tovorni promet pa ne dobi €Centa od države. Ajzenpanu se nič ne fučka za razvoj in produktivnost, za stanje infrastrukture je odgovorna država in ne prevoznik. Produktivnost se pa na ćželeznici precej povečuje, malce si poglej kakšni so bili tovorni vlaki pred 20 leti in kakšni so danes. In glede na to da je to povsem tržna kategorija in pridobivajo posle rase jim ravno ne fučka za razvoj in produktivnost.
P.S: Ceste pa so zato asfaltni makadam.
V tvojem stilu (železnici se fučka za razvoj) bom napisal, prevozniki imate take ceste, kakršne ste naredili!
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772905] 04.05.19 17:00 · odgovor na: lea1 (#2772886)
Odgovori   +    0
[lea1]
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.
Si ti kdaj pomislila kolik je prihodek LPP od prodaje vozovnic in kolik je proračun občine Murska Sobota, da tako vehementno ponujaš primerjavo med javnim mestnim prometom v LJ in MS. Naj te podučim, LPP pobere letno za okoli 50 M€, proračun ObMS pa je 1/2 manjši, okoli 25 M€. In zakaj bi Ljubljančani plačevali prevoz približno 1/3 neljubljančanov, se pravi okoli 17M€? Lahko navedeš primere mest podobnih Ljubljani z zastonj prevozom? Sam ga ne poznam. Pa ne mi govorit o Luksemburgu, kar prenekateri navajajo, da je tam prevoz zastonj, ker to ni res. Bo pa od naslednjega leta za določene kategorije.
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772906] 04.05.19 17:03 · odgovor na: FIN-379669 (#2772890)
Odgovori   +    0
[]
Glede Lj, MB in še kakega večjega kraja se začne najprej s prostorskim planiranjem (da je čim več delovnih mest na obrobju mesta), nato se izvede P+D sistem s parkirišči zunaj in dobrim notranjim mestnim prometom in-out, potem pa sledijo državne spodbude, da so nove obrtne cone še na obrobju malih mest.
Torej hočeš uničiti čim več kmetijskih zemljišč? jaz vsaj takjo razumem, ostalo je OK
FIN-379669 sporočil: 2.823
[#2772911] 04.05.19 18:16 · odgovor na: MarijanMacek (#2772906)
Odgovori   +    2
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...

Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...

... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.

Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.

Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.

Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.
blink sporočil: 3.242
[#2772913] 04.05.19 18:33 · odgovor na: lea1 (#2772886)
Odgovori   +    2
[lea1]
Murska Sobota npr.ima dejansko zastonj prevoz za meščane, zato ga tudi uporabljajo precej. v Ljubljani, se bojim, da to ni možno, ker se župan vidi kot podjetnik in ne kot "socialni delavec". Kot takega ga tudi hvalijo mediji in volijo prebivalci Ljubljane. Zato se mi ne zdi, da je to v interesu potencialnih uporabnikov. Vsaj večine njih.
V Ljubljani je problem, ker zaposleni ne želijo delati zastonj, proizvajalci avtobusov le-teh ne želijo predati zastonj in tudi gorivo ni zastonj. Za vse to zahtevajo denar.

Očitno imate v Murski Soboti srečo da je vse to kar zastonj.
Inside sporočil: 1.642
[#2772914] 04.05.19 18:41 · odgovor na: MarijanMacek (#2772902)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.

Članek v Dnevnikovem Objektivu koinkretno govori o enotirni gorenjski progi. Tam in recimo med Zidanim Mostom in Ljubljano še nisem videl praznega potniškega vlaka (izjemoma napol v obratni smeri od konice) in videti je precej tovornih vlakov. In roko na srce, tam že dolgo ni bilo nadomestnih busov. O preveč predvidenih vožnjah in majhnem šetvilu pa samo to, nekoč se je poročalo, da so se potniki v Škofji Loki tako rekoč stepli, kjer niso mogli na enojno garnituro (okvara druge).
So pa v primeru večjih obnovitvenih del, CE-ZM recimo, ali MB-Šentilj nujni nadomestni prevozi. Toda množice tovornih vlakov in vseh potniških enostavno ni mogoče prepeljati po 1 tiru. V primeru enotirne proge se pa itak ustavi promet za določen čas.
Ja nisem rekel da niso vlaki zasedeni v konicah ko se vozijo delavci in šolarji ampak vmes in čez vikend. Seveda ni povsod enako. Ne moreš pa ob tako starem voznem parku imeti vsa vozila zasedena brez rezerv pol pa en star fiat crkne je pa bus in potnik zamudi letalo na Dunaju. Ob tem starem parku bi moral imeti še več rezerv in garnitur v obtoku manj. Ni se vlagalo v infrastrukturo 50let sedaj pa ne gre vse čez noč in bo slabo stanje vsaj še 10let.
Inside sporočil: 1.642
[#2772918] 04.05.19 18:50 · odgovor na: jezdec666 (#2772884)
Odgovori   +    1
[jezdec666]
Zaradi prometa ne bomo dosegli ciljev glede obnovljivih virov katerim smo se sami zavezali do EU. Potrebna je večja restrikcija individualnega prometa in tovornega na vlake. Prvo ukinitev nadomestil za prevoz in vključitev v plače ampak to bo pljunek in ne bo dovolj. To je možno pa več ali manj le z večjo obremenitvijo goriv in vozil. Druge možnosti trenutno ne vidim. Tovorni promet bi bilo sicer možno outsourcati na Balkan in vzhod, osebni pa samo z vzpodbujanjem javnega prometa, ki bi moral postati vsaj v večjih mestih zastonj, da bi bil privlačen.
Skandinavci npr danska ima drage avtomobile z razlogom da ta denar uporabi v socialo. Morali bi spodbujati delo na domu racionalizirati javni prevoz da ne vozi vlak in bus ob istem času v isto smer, parkiranje podrazit in bencin, ter obenem pocenit karte za javni prevoz. Tovorni promet na vlake ne bo šlo brez vlaganj. Na Balkan outsursat tovorni kako?
FIN-311684 sporočil: 18.807
[#2772924] 04.05.19 20:41
Odgovori   +    4
Zaposleni na slovenskih železnicah bi najraje, če bi vsi vlaki bili na remontu in sploh ne bi prevažali potnikov, ker je to strošek, ki odžira denar za njihove plače, so tipični javnosektoraši, ki jim je pomembno le da dobijo plače in so pravzaprav najbolj podobni slovenskim zdravnikom, ki bi tudi najraje, če bi vsi bolniki čakali v stokilometrskih vrstah in bi ordinacije bile prazne, ker so bolniki le brezpotreben strošek, pomembno je le, da oni dobijo plače.
QRK sporočil: 2.497
[#2772925] 04.05.19 20:48 · odgovor na: Inside (#2772880)
Odgovori   +    4
Dokler bomo imeli mojškro za ministrico ni potrebno nikomur, da razmišlja.
Se še spomnite, kako je razmišljala, ko je vodila TROJKO?
Razmišlja samo takrat, ko snubi dementne starce za volitve.

Je pa za globoko državo primeren material!!!
blink sporočil: 3.242
[#2772929] 05.05.19 01:00
Odgovori   +    1
Koper-Divača 6.5. ponedeljek
www.slo-zeleznice.si...ationsData

1x vlak
4x prevoz z BUS

To je lep primer odnosa SŽ do potniškega prometa, boli jih k***c. In nenazadnje, ves tovorni promet iz Luke gre nato skozi Ljubljano in kdor sanja da bi se lahko naredilo mestno železnico (na kar nakazuje precej novih železniških postajališč po Ljubljani), bo še dolgo sanjal.
lea1 sporočil: 381
[#2772930] 05.05.19 01:45 · odgovor na: blink (#2772913)
Odgovori   +    1
Jaz sicer nisem iz ms, vendar vem, da je občina ob uvedbi vsakemu gospodinjstvu dala nekaj brezplačnih kart. Vozijo sicer manjši avtobusi, je vseeno malo mesto in to na obrobje do nakupovalnih centrov, šol in bolnice, z njimi se vozijo šolarji, tudi osnovnošolci, starejši. Za ostale je prevoz placljiv. Tako da občina plačuje prevoz le meščanom. Kolikor ta sistem pride prav tudi za druga mesta, ne vem, vendar v Ljubljani sigurno nekaj ni optimalno, če je prevoz dražji kot npr na Dunaju ali v Grazu. Ta primerjava je bila pred kratkim v časopisu.
FIN-311684 sporočil: 18.807
[#2772934] 05.05.19 07:25 · odgovor na: lea1 (#2772930)
Odgovori   +    0
[lea1]
Jaz sicer nisem iz ms, vendar vem, da je občina ob uvedbi vsakemu gospodinjstvu dala nekaj brezplačnih kart. Vozijo sicer manjši avtobusi, je vseeno malo mesto in to na obrobje do nakupovalnih centrov, šol in bolnice, z njimi se vozijo šolarji, tudi osnovnošolci, starejši. Za ostale je prevoz placljiv. Tako da občina plačuje prevoz le meščanom. Kolikor ta sistem pride prav tudi za druga mesta, ne vem, vendar v Ljubljani sigurno nekaj ni optimalno, če je prevoz dražji kot npr na Dunaju ali v Grazu. Ta primerjava je bila pred kratkim v časopisu.
Od 1.1.2020 bodo dodatki za delovno dobo obračunavani od minimalne plače in ker so ljubljanski vozniki avtobusov na minimalni plači bo sledila krepka podražitev vozovnic ali bodo Ljubljančani dobili za 20% višje račune za komunalo.
Inside sporočil: 1.642
[#2772945] 05.05.19 09:06 · odgovor na: QRK (#2772925)
Odgovori   +    3
[QRK]
Dokler bomo imeli mojškro za ministrico ni potrebno nikomur, da razmišlja.
Se še spomnite, kako je razmišljala, ko je vodila TROJKO?
Razmišlja samo takrat, ko snubi dementne starce za volitve.

Je pa za globoko državo primeren material!!!
Kako vam ni jasno to so vendar supermani ki se spoznajo na vse kamor jih nastaviš. Znanja o stroki sploh ne rabijo za bit politična lutka. Ozadje jim diktira kam peljati stvari in oni ubogajo.
Mes ni nič drugače saj v medije trobi kar mu povejo. Samo da ima sindikalni mir in je srečen. Ko se mu ispoje pravljica pa druga lutka.
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772947] 05.05.19 10:04 · odgovor na: FIN-379669 (#2772911)
Odgovori   +    0
[]
Dobra teza, ampak če je šlo velik del Dravskega polja v maloro zaradi Magne...
In vendar je zgrajena na obrobju mesta, ki nujno potrebuje nove industrijske obrate.

Menim, da je treba iti postopoma, gozd, kmetijstvo.... vse premisliti, tudi z vidika ogljičnega odtisa, emisijskih kuponov,... in nato postopoma preiti iz centra na železniško povezavo obrobij...
Mislim, da je to neprimerna naloga za železnico. Namenjena je povezavi velikih koncentracij potnikov in tovora.

... ok, železniška obvoznica mimo LJ košta nekaj sto mio eur, ampak je to tudi fakt.
Železniška obvoznica okoli Ljubljane nujno zahteva tudi povezavo s centrom in cena naraste na ene 3 miljarde€. Razen če si res prepričan, da naj povezuje obrobje, kar pa me silno čudi, v vseh Evropskihj mestih pripelje potnike tako rekoč v center, no tipično ne v srednejveško jedro. in to je glavna prednost železnice. Ideje o glavnih potniških postajah na obrobju so "rasle v 50 letih prejšnega stoletja.
Plan, plan, plan. Drugi tir pride tukaj na vrsto po drugih prioritetah, to moje stališče že poznaš.
In ga odklanjam, brez drugega tira ni nadaljnega razvoja LKP in potem tudi ne potrebujemo obvozne proge, in ni potrebe po nadgradnji ostalih prog, razen v redkih primerih zgoščenega potniškega prometa (Lj-JE). Oziroma je še najbolje, da če nimaš perspektive, vse skupaj zapreš in se napotiš na najbližji delujoči britof, dokler ne izumre tudi pogrebna dejavnost.

Najprej logistično vozlišče pri Divači ali kje blizu (stvar dogovora), tam pa je za začetek lahko tudi vstopna potniška postaja za Primorce glede "hitrih" vlakov. :) In shuttli (vsake 30 min) iz Kp gor, če se to izplača. Za začetek se tako dela. Pol se pa vidi dejanska potreba.
Je ni luke v Evropi, ki bi imela logistično vozlišče v zaledju. Končno pa potemtakem v zaporu čemeči časar sploh ni bil tako kratkoviden, on je predlagal logistično vozlišče na Goričkem, še bliže ponorjem blaga iz LKP. Pa še proge v Hodoš potem ne bi bilo potrebno garditi. A ja,3 pas na vseh AC do Madžarske bi pa le bilo potrebno graditi.
Kaj bo pri nas od Plana? S to in podobnimi vladami = 0.
Tudi to je možnost. Če pa bodo sedanja in prihodnje vlade res naredile 0, je najbolje upoštevati prej omenjeno navodilo in se odpraviti na najbližji britof (Žale).....
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772949] 05.05.19 10:20 · odgovor na: Inside (#2772914)
Odgovori   +    1
[Inside]
> [MarijanMacek]

Ja nisem rekel da niso vlaki zasedeni v konicah ko se vozijo delavci in šolarji ampak vmes in čez vikend. Seveda ni povsod enako. Ne moreš pa ob tako starem voznem parku imeti vsa vozila zasedena brez rezerv pol pa en star fiat crkne je pa bus in potnik zamudi letalo na Dunaju. Ob tem starem parku bi moral imeti še več rezerv in garnitur v obtoku manj.
Okvara Fiata ni še nikoli povzročila zamude vlaka na Dunaj. Sicer je pa večina voznega parka na elektrificiranih progah (312-317) v najboljših letih, ko so menda dokončno odpravili Siemensove šlamparije, kar prej zaradi nasprotovanja zveličavnega proizvajaca ni bilo mogoče. Od starih elektromotornikov pa vozijo smao še 4 Gomulke (311). Res stari so pa Fiati, pa še ti se nenehno predelujejo, vprašanje je seva smiselnost. Toda situacija glede DMU bo rešena to jesen. Glede rezerv pa samo to, vozni red je sestavljen ob določenih predpostavkah, le občasno se na kaki manj pomembni progi uvede nadomestni prevoz (Ormož-Središče, Mb-Poljčane, Divača-Buzet, v Koper pa itak skorajda ne vozijo več potniški vlaki. Imam pa na sumu, da so ugotovili, da se na teh progah sploh bolj splača voziti z avtobusom kot vlakom. Pa pomisli, mesec dni nazaj sem šel z "vlakom" iz Grenobla v Savojsko prestolnico Chambery. RER vozi okoli 57 minut in sem si pač izbral enega okoli 10 ure. Pa ta "vlak" ni vozil 57 minut ampak 1:57. Bil je namreč avtobus in to voznoredni s progo po vseh okoliških krajih. vsi ostali nadomestni prevozi pa so zaradi izrednih dogodkov ali pa vnaprej napovedani.

Ni se vlagalo v infrastrukturo 50let sedaj pa ne gre vse čez noč in bo slabo stanje vsaj še 10let.
Bom te popravil, največja vlaganja v žel. infrastrukturo so se končala pred kakimi 45 leti, ko se je zaključila elektrifikacija (in hkraten remont proge) in vgradnja elektrorelejne signalizacije med Zm in Šentiljem, ter Di in Kp. V prvi polovoci 90 se je tudi precej naredilo, potem se je pa za 20 let vse prepustilo zobu časa.... dokler ni izbruhnila panika, ker mora v kakšnem letu biti proga ZM-Šentilj, Hodoš usposobljena za kategorijo D4 (ali izgubi na relaciji proti Hodošu status evropskega koridorja). Paniko pa seveda povečuje nevarnost bližnjega zaprtja Karavanškega žel. tunela zaradi nevzdrževanja. Edini obvoz je pa preko Šentilja...
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772950] 05.05.19 10:25 · odgovor na: blink (#2772929)
Odgovori   +    0
[blink]
Koper-Divača 6.5. ponedeljek
www.slo-zeleznice.si...ationsData

1x vlak
4x prevoz z BUS

To je lep primer odnosa SŽ do potniškega prometa, boli jih k***c. In nenazadnje, ves tovorni promet iz Luke gre nato skozi Ljubljano in kdor sanja da bi se lahko naredilo mestno železnico (na kar nakazuje precej novih železniških postajališč po Ljubljani), bo še dolgo sanjal.

Že tisočkrat je bilo rečeno, da izven sezone vozi v Koper samo 1 vlak, železnica pa nudi tudi 4x prevoz z busom. Trasa je zasedena s tovornimi vlaki. In še vedno si proti gradnji 2TDK, ki je nujen za ponovno uvedbo potniškega prometa.
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2772951] 05.05.19 10:31 · odgovor na: lea1 (#2772930)
Odgovori   +    0
[lea1]
Jaz sicer nisem iz ms, vendar vem, da je občina ob uvedbi vsakemu gospodinjstvu dala nekaj brezplačnih kart. Vozijo sicer manjši avtobusi, je vseeno malo mesto in to na obrobje do nakupovalnih centrov, šol in bolnice, z njimi se vozijo šolarji, tudi osnovnošolci, starejši. Za ostale je prevoz placljiv. Tako da občina plačuje prevoz le meščanom. Kolikor ta sistem pride prav tudi za druga mesta, ne vem, vendar v Ljubljani sigurno nekaj ni optimalno, če je prevoz dražji kot npr na Dunaju ali v Grazu. Ta primerjava je bila pred kratkim v časopisu.
Članke v časopisih beri pazljivo, ne samo naslove. Izpostavljena je bila le cena letnih vozovnic, ki jih ljubljančani "masovno" kupujemo, prodali so jih menda celih 300..... Posamezna vozovnica je v Ljubljani še vedno cenejša kot v večini primerljivih mest. O tvojih zastonj prevozih v MS pa vsakokrat drugače napišeš, najprej zastonj, nato je občina razdelila nekaj brezplačnih kart s katerimi se vozijo nekatere kategorije, ostali pa morajo plačat. Piši konsistentno!
crt sporočil: 20.975
[#2772953] 05.05.19 11:05 · odgovor na: MarijanMacek (#2772951)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: crt 05.05.2019 11:05
[MarijanMacek]
> [lea1]
> Jaz sicer nisem iz ms, vendar vem, da je občina ob uvedbi vsakemu gospodinjstvu dala nekaj brezplačnih kart. Vozijo sicer manjši avtobusi, je vseeno malo mesto in to na obrobje do nakupovalnih centrov, šol in bolnice, z njimi se vozijo šolarji, tudi osnovnošolci, starejši. Za ostale je prevoz placljiv. Tako da občina plačuje prevoz le meščanom. Kolikor ta sistem pride prav tudi za druga mesta, ne vem, vendar v Ljubljani sigurno nekaj ni optimalno, če je prevoz dražji kot npr na Dunaju ali v Grazu. Ta primerjava je bila pred kratkim v časopisu.

Članke v časopisih beri pazljivo, ne samo naslove. Izpostavljena je bila le cena letnih vozovnic, ki jih ljubljančani "masovno" kupujemo, prodali so jih menda celih 300..... Posamezna vozovnica je v Ljubljani še vedno cenejša kot v večini primerljivih mest. O tvojih zastonj prevozih v MS pa vsakokrat drugače napišeš, najprej zastonj, nato je občina razdelila nekaj brezplačnih kart s katerimi se vozijo nekatere kategorije, ostali pa morajo plačat. Piši konsistentno!
www.murska-sobota.si...%C4%8Danec

sobotainfo.com/novic...oti/144691
blink sporočil: 3.242
[#2772956] 05.05.19 11:37 · odgovor na: MarijanMacek (#2772950)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [blink]
> Koper-Divača 6.5. ponedeljek
> www.slo-zeleznice.si...ationsData
>
> 1x vlak
> 4x prevoz z BUS
>
> To je lep primer odnosa SŽ do potniškega prometa, boli jih k***c. In nenazadnje, ves tovorni promet iz Luke gre nato skozi Ljubljano in kdor sanja da bi se lahko naredilo mestno železnico (na kar nakazuje precej novih železniških postajališč po Ljubljani), bo še dolgo sanjal.


Že tisočkrat je bilo rečeno, da izven sezone vozi v Koper samo 1 vlak, železnica pa nudi tudi 4x prevoz z busom. Trasa je zasedena s tovornimi vlaki. In še vedno si proti gradnji 2TDK, ki je nujen za ponovno uvedbo potniškega prometa.
In še tisočkrat bom rekel, da naj se naredi tir proti Trstu kamor naj grejo presežki tovora. Za uvedbo potniškega vlaka 2. tir ni potreben, bodo šli pa štirje tovorni manj v celem dnevu.
Inside sporočil: 1.642
[#2772963] 05.05.19 12:52 · odgovor na: MarijanMacek (#2772949)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [MarijanMacek]

>
> Ja nisem rekel da niso vlaki zasedeni v konicah ko se vozijo delavci in šolarji ampak vmes in čez vikend. Seveda ni povsod enako. Ne moreš pa ob tako starem voznem parku imeti vsa vozila zasedena brez rezerv pol pa en star fiat crkne je pa bus in potnik zamudi letalo na Dunaju. Ob tem starem parku bi moral imeti še več rezerv in garnitur v obtoku manj.

Okvara Fiata ni še nikoli povzročila zamude vlaka na Dunaj. Sicer je pa večina voznega parka na elektrificiranih progah (312-317) v najboljših letih, ko so menda dokončno odpravili Siemensove šlamparije, kar prej zaradi nasprotovanja zveličavnega proizvajaca ni bilo mogoče. Od starih elektromotornikov pa vozijo smao še 4 Gomulke (311). Res stari so pa Fiati, pa še ti se nenehno predelujejo, vprašanje je seva smiselnost. Toda situacija glede DMU bo rešena to jesen. Glede rezerv pa samo to, vozni red je sestavljen ob določenih predpostavkah, le občasno se na kaki manj pomembni progi uvede nadomestni prevoz (Ormož-Središče, Mb-Poljčane, Divača-Buzet, v Koper pa itak skorajda ne vozijo več potniški vlaki. Imam pa na sumu, da so ugotovili, da se na teh progah sploh bolj splača voziti z avtobusom kot vlakom. Pa pomisli, mesec dni nazaj sem šel z "vlakom" iz Grenobla v Savojsko prestolnico Chambery. RER vozi okoli 57 minut in sem si pač izbral enega okoli 10 ure. Pa ta "vlak" ni vozil 57 minut ampak 1:57. Bil je namreč avtobus in to voznoredni s progo po vseh okoliških krajih. vsi ostali nadomestni prevozi pa so zaradi izrednih dogodkov ali pa vnaprej napovedani.
Se enkrat prevec vlakov je narisanih v vozni red glede na sedanje stanje garnitur. Ko bodo prisle nove bo pa zmanjkalo kapacitet saj bodo pritiski potnikov in obcin za uvedbo vec vlakov preveliki glede na kapaciteto prog in postaj. Tam kjer so ti stalni obcasni nadomestni prevozi enostavno ni dovolj garnitur. Drzava placa dvojno za vlak plus bus.
Koper Divaca je pa problem razglasitev preobremenjene infrastrukture. In spet so se sami zafrknili saj tovorni vlaki za tuje drzave vozijo in celo kak pomemben izredni potniski, redni potniski vlaki za nase ljudi pa so izbrisani in vozi bus. Sploh ne vedo kako naj ta sklep izvajajo saj prihaja vedno vec prevoznikov ki bi vozili v Koper nasemu pa ne upajo vzet niti ene neizkoriscene trase.
>
>Ni se vlagalo v infrastrukturo 50let sedaj pa ne gre vse čez noč in bo slabo stanje vsaj še 10let.

Bom te popravil, največja vlaganja v žel. infrastrukturo so se končala pred kakimi 45 leti, ko se je zaključila elektrifikacija (in hkraten remont proge) in vgradnja elektrorelejne signalizacije med Zm in Šentiljem, ter Di in Kp. V prvi polovoci 90 se je tudi precej naredilo, potem se je pa za 20 let vse prepustilo zobu časa.... dokler ni izbruhnila panika, ker mora v kakšnem letu biti proga ZM-Šentilj, Hodoš usposobljena za kategorijo D4 (ali izgubi na relaciji proti Hodošu status evropskega koridorja). Paniko pa seveda povečuje nevarnost bližnjega zaprtja Karavanškega žel. tunela zaradi nevzdrževanja. Edini obvoz je pa preko Šentilja...
No ce nebi dobili evropska sredstva ne bi modernizirali nicesar. Tudi to kar sedaj delajo je prepocasi, vemo pa zakaj ker nasih gradbenih sposobnih firm ni tujcev pa ne spustijo in pol se krampa na roke ter obnova 10km traja pol leta in vec. Ce hocemo vsaj glavne koridorske proge obnoviti v nekem normalnem casu bi morali dosti hitreje delati.
Kar glej kako bodo resili pocarsko ta opisan problem, dva tira v pragerskem bosta napol obnovljena in bodo zaradi nuje razglasili D3 kar je dovolj.
abohte sporočil: 2.681
[#2772979] 05.05.19 13:36 · odgovor na: MarijanMacek (#2772903)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: abohte 05.05.2019 13:38
[MarijanMacek]
> [bigl]
> > [Inside]
> > Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
>
> Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.

Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi)
Španija jih ima več. Sicer pa to niti ni bistveno, vedno bo ena država v nečem prva. Da je Slovenija ob vrhu je posledica tega, da je glede na velikost verjetno najbolj tranzitna država v Evropi (kar je seveda tudi argument za modernizacijo železniškega omrežja).
MarijanMacek sporočil: 2.136
[#2773066] 06.05.19 08:24 · odgovor na: abohte (#2772979)
Odgovori   +    1
[abohte]
> [MarijanMacek]
> > [bigl]
> > > [Inside]
> > > Ob tem sploh noben ne razmislja da je razlog prevec predvidenih vozenj ob teh starih vozilih in majhnemu stevilu potnikov. Dokler drzava časti bodo vozili prazni vlaki in nadomestni busi.
> >
> > Ker dobi veliko cestnega evra, ne časti država ampak mi vozniki avtomoto (ni važno od kod dobi,samo da dobi) se ajznbanu fučka za razvoj in produktivnost, važno je, da so plače visoke. In redne. Lep dan.
>
> Če se je 25 let pospešeno gradilo AC omrežje (največ km AC na prebivalca v Evropi)

Španija jih ima več. Sicer pa to niti ni bistveno, vedno bo ena država v nečem prva. Da je Slovenija ob vrhu je posledica tega, da je glede na velikost verjetno najbolj tranzitna država v Evropi (kar je seveda tudi argument za modernizacijo železniškega omrežja).
Imaš prav, mnogo tranzita, samo hudič je to, da bi se komot lahko vozili vzhodnjaki po Avstriji, kao da imajo mnogo boljše ceste na katerih je sila malo kaijonov primerjavi z našo AC lendava-Koper/Trst/Gorica, in mi bi se zadovoljili s spodobnimi hitrimi cestami v neko Prekmurje za precej manj denarja(recimo da tole malce leti na tiste, ki pravijo naj se zgradi proga v Trst, nikoli pa to ne navedejo za AC)

Strani: 1 2