Strani: 1 2

bumag sporočil: 102
[#2766428] 27.03.19 16:05
Odgovori   +    7
Lepo da bo Active ponudila klimatsko napravo :))
shevchenko sporočil: 18.003
[#2766429] 27.03.19 16:09
Odgovori   +    1
cestitke, koncno avti s cenami, ki si jih lahko privosci tudi raja.
premza sporočil: 1.899
[#2766444] 27.03.19 17:07
Odgovori   +    15
Oprema style pa bo za dodatnih 1.400 evrov prinesla še... zagon motorja brez ključa, zatemnjena stekla, nedeljivo zadnjo klop
Nedeljiva zadnja klop je dodatna oprema... :)

P.S. Z opremo Style bo to avto za tatove. Vžge brez ključa in zatemnjene šipe ima, da ne vidiš, kdo ti ga je sunil :)))
alek14 sporočil: 10.478
[#2766452] 27.03.19 18:21
Odgovori   +    1
Seat (v Škodi)?

Očitno bo VW res zaprl Seat kot se govori...
greeny sporočil: 176
[#2766469] 27.03.19 20:20 · odgovor na: alek14 (#2766452)
Odgovori   +    8
Scala je pri 130 km/h :D
Napis na zadku mi je v slovenščini enako grotesken kot Kuga
abrame sporočil: 1.237
[#2766486] 28.03.19 05:31 · odgovor na: greeny (#2766469)
Odgovori   +    5
To ti misliš "lulala"?
greeny sporočil: 176
[#2766493] 28.03.19 07:17 · odgovor na: abrame (#2766486)
Odgovori   +    5
[abrame]
To ti misliš "lulala"?
točno to
matjazfinance sporočil: 2.431
[#2766528] 28.03.19 09:24 · odgovor na: abrame (#2766486)
Odgovori   +    12
Morda Čehi upajo, da bo po prodajnih številkah naScala golfa.
:)
abrame sporočil: 1.237
[#2766547] 28.03.19 10:02 · odgovor na: matjazfinance (#2766528)
Odgovori   +    2
Točno to.
najobj sporočil: 26.632
[#2766550] 28.03.19 10:06 · odgovor na: premza (#2766444)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 28.03.2019 10:09
[premza]
>Oprema style pa bo za dodatnih 1.400 evrov prinesla še... zagon motorja brez ključa, zatemnjena stekla, nedeljivo zadnjo klop
Nedeljiva zadnja klop je dodatna oprema... :)

P.S. Z opremo Style bo to avto za tatove. Vžge brez ključa in zatemnjene šipe ima, da ne vidiš, kdo ti ga je sunil :)))
... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit ...

P.S.: daljinsko odklepanje ima svoje prednosti in to razumem, ne razumam pa, zakaj se moram boljše počutit, ker zdaj avto zaženem s pritiskom na gumb, namesto da bi kot prej ključ vzel iz žepa in ga vtaknil v ključavnico in obrnit, ker namreč brez ključa ne moreš nič ... khmm, če zdaj pozabim, da mi moj fensi ključ lopovi lahko ukradejo "na daljavo", prej pa so mi ključ morali ukrasti iz žepa, če so mi hoteli ukrasti avto ...
premza sporočil: 1.899
[#2766587] 28.03.19 11:44 · odgovor na: najobj (#2766550)
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: premza 28.03.2019 11:55
[najobj]
... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit...
Zagon "brez dati ključ v ključavnico in ga obrnit" ni v noneben primeru rešen OK.
- pri Renault kartici se lahko odpelješ brez ključa (dokler prvič ne ugasneš), če imaš start-stop sistem gredo stvari lahko toliko narobe, da obstaneš na križišču pred zeleno lučjo,
- ko kartico potegneš ven se motor ne ustavi, nevajen sistema pa misliš da se je, spustiš sklopko in nabašeš avto parkiran pred tabo,
- nalagaš prtljago v avto in ključ v naglici odložiš na streho, avto potem normalno vžge in vozi, potem pa... super če greš rečimo na dopust in ugotoviš da ni ključa npr. na trajektu,
- avto daljinsko odkleneš s ključem, potem sedeš vanj in avto nima namenskega mesta za ključ, pa se ti potem vozi sem in tja po "cup holder"-ju.
...

Res komplicirajo kjer ni treba.

Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
FIN-311684 sporočil: 18.482
[#2766626] 28.03.19 13:43
Odgovori   +    7
Piše, da scala 1.0 TSI s 85 kilovati stane 15.583 evrov a s predpogojem da vzamete financiranje. Kaj pomeni to financiranje? Lizing? Torej, vzameš avto, ki stane v salonu 15.583 evrov na lizing npr. na 5. let, plačaš 2.000 evrov v gotovini in na 13.583 v petih letih plačaš še npr. 1.500 obresti, torej te avto končno stane cc. 17.000...Ima kdo bolj točne izračune? Malo hecno vprašanje je kolikor je potrebno dati v gotovini za avto, ki stane 15.583 evrov?
milos9 sporočil: 763
[#2766628] 28.03.19 13:52 · odgovor na: FIN-311684 (#2766626)
Odgovori   +    2
Scala stane 15.583 evrov na gotovino, popusta za financiranje (še) ni. Ko bo (najbrž bo), bo cena v osnovi nižja, prihranek pa bo šel za obresti.
pesfrdaman sporočil: 303
[#2766637] 28.03.19 14:16 · odgovor na: milos9 (#2766628)
Odgovori   +    1
Škoda ma običajno 1% lizing. Tako, da dajo popusta toliko kot je potem obresti ne kataloško ceno. Koliki imajo popusta za gotovino pa ne vem.
premza sporočil: 1.899
[#2766639] 28.03.19 14:22 · odgovor na: pesfrdaman (#2766637)
Odgovori   +    5
V čem je fora tega financiranja. Avta ti noben trgovec več noče prodati za gotovino.
Inside sporočil: 1.586
[#2766641] 28.03.19 14:28
Odgovori   +    1
Takih avtov je že preveč na izbiro, zato je Škoda da nič ne pišee o Tesli in njeni rekordni prodaji.
sopranos sporočil: 9.493
[#2766642] 28.03.19 14:29 · odgovor na: milos9 (#2766628)
Odgovori   +    5
[milos9]
Scala stane 15.583 evrov na gotovino, popusta za financiranje (še) ni. Ko bo (najbrž bo), bo cena v osnovi nižja, prihranek pa bo šel za obresti.
Ja, meni je to smešno. Kako popust ti dajo, potem ti pa nabijejo 8% obresti ob dejstvu, kakšne so obrestne mere ECB.
rename sporočil: 11.702
[#2766643] 28.03.19 14:30 · odgovor na: Inside (#2766641)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: rename 28.03.2019 14:31
[Inside]
Takih avtov je že preveč na izbiro, zato je Škoda da nič ne pišee o Tesli in njeni rekordni prodaji.
Ker si Tesle pošten delouc ne more prvoščt.
Zato je pisanje o Teslah nesramno provociranje. In spodkopavanje tekovin revolucije i bratstva & jedinstva (vsi enaki v bedi)

#golfdizl.
#škoda.skala.
matjazfinance sporočil: 2.431
[#2766644] 28.03.19 14:47 · odgovor na: premza (#2766587)
Odgovori   +    4
[premza]
Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
WTF?...
Že itak sovražim start/stop z vso strastjo (enkrat imel en teden v uporabi avto s to svinjarijo in bi me glede tem sistemu zanimalo zgolj to, kako ga permanentno izklopiti), ampak tole je čisto nov nivo zajeba. Dobro poznam delovanje/uporabo avtomatika in mi je povsem jasno, da se lahko zgodi, kar opisuješ - ampak neke vrste varovalko bi se pa morali spomniti..
No po drugi strani je pa tudi res, da se moraš v splošnem zaradi varnosti navaditi, da striktno vedno daš ročico v P, če kdo vstopa/izstopa iz vozila...
Inside sporočil: 1.586
[#2766645] 28.03.19 14:48 · odgovor na: rename (#2766643)
Odgovori   +    1
[rename]
> [Inside]
> Takih avtov je že preveč na izbiro, zato je Škoda da nič ne pišee o Tesli in njeni rekordni prodaji.

Ker si Tesle pošten delouc ne more prvoščt.
Zato je pisanje o Teslah nesramno provociranje. In spodkopavanje tekovin revolucije i bratstva & jedinstva (vsi enaki v bedi)

#golfdizl.
#škoda.skala.
Zaenkrat si ga težko vsak saj bo čakal pred trgovino kot za iPhone in itak moraš v tujino po njega servis pa v Avstrijo.
rename sporočil: 11.702
[#2766655] 28.03.19 16:07 · odgovor na: matjazfinance (#2766644)
Odgovori   +    2
[matjazfinance]
> [premza]
> Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.

WTF?...
Že itak sovražim start/stop z vso strastjo (enkrat imel en teden v uporabi avto s to svinjarijo in bi me glede tem sistemu zanimalo zgolj to, kako ga permanentno izklopiti), ampak tole je čisto nov nivo zajeba. Dobro poznam delovanje/uporabo avtomatika in mi je povsem jasno, da se lahko zgodi, kar opisuješ - ampak neke vrste varovalko bi se pa morali spomniti..
No po drugi strani je pa tudi res, da se moraš v splošnem zaradi varnosti navaditi, da striktno vedno daš ročico v P, če kdo vstopa/izstopa iz vozila...
Ko odpreš vrata (da gredo otroci ven), avto itak cviliti začne, dokler ne prestaviš ročice na P, tako da ne verjamem v ta scenarij.

Je pa res, da gredo meni ti "ključi" (kartice, whatever) zelo na živce.
Prvič jih ne moreš obesiti na nek obesek (za ključe), potem jih prenašaš po žepih in bistveno lažje izgubiš... da ne govorim o tem, kako potem pozabiš v jakni, avto pa vseeno vžge, ker je bila jakna na stolu zraven... in se odpelješ...

Škoda, da se to ne da izbrati navadnega ključa... pa naj ima ta jebeni čip, da lahko odpiraš vrata (s pritiskom na tipko na kljuki), ampak gumb start/stop je vsaj zame eno sranje.
klemenstp sporočil: 2.538
[#2766659] 28.03.19 16:32 · odgovor na: rename (#2766655)
Odgovori   +    2
[rename]
> [matjazfinance]
> > [premza]
> > Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
>
> WTF?...
> Že itak sovražim start/stop z vso strastjo (enkrat imel en teden v uporabi avto s to svinjarijo in bi me glede tem sistemu zanimalo zgolj to, kako ga permanentno izklopiti), ampak tole je čisto nov nivo zajeba. Dobro poznam delovanje/uporabo avtomatika in mi je povsem jasno, da se lahko zgodi, kar opisuješ - ampak neke vrste varovalko bi se pa morali spomniti..
> No po drugi strani je pa tudi res, da se moraš v splošnem zaradi varnosti navaditi, da striktno vedno daš ročico v P, če kdo vstopa/izstopa iz vozila...

Ko odpreš vrata (da gredo otroci ven), avto itak cviliti začne, dokler ne prestaviš ročice na P, tako da ne verjamem v ta scenarij.

Je pa res, da gredo meni ti "ključi" (kartice, whatever) zelo na živce.
Prvič jih ne moreš obesiti na nek obesek (za ključe), potem jih prenašaš po žepih in bistveno lažje izgubiš... da ne govorim o tem, kako potem pozabiš v jakni, avto pa vseeno vžge, ker je bila jakna na stolu zraven... in se odpelješ...

Škoda, da se to ne da izbrati navadnega ključa... pa naj ima ta jebeni čip, da lahko odpiraš vrata (s pritiskom na tipko na kljuki), ampak gumb start/stop je vsaj zame eno sranje.
Imaš opcijo pri avtomatiku in start/stop sistemu, vsaj jaz jo imam, to je funkcija hold. Ta tipka pri ročni pomeni, da avto, ko spustiš zavoro ne leze naprej, kot je normalno za avt, menjalnik. S tem je ta težava rešena.
Pri ključu, je pa meni top, da ga imam v žepu, primem kljuko se avto odpre, se vsedem, pritisnem tipko start (vmes ko kurbla, se privežem) in speljem. Pred desetletjem, mi je brat odpeljal scenica, kartico sem jaz imel v žepu. Avto ni nič opozarjal. Sedaj, pri novem avtu, ko prestavim v P in izstopim iz avta, začne tako tuliti in prikazovati skoraj da ne sredinca na displeyu (saj verjetno je mišljen ključ), da ni šans da odpelješ, razen če si na tinderju in gledaš mlade ženske. Tudi, ko iztopiš iz vozila, menjalnik v P, ročna vklopljena, se avto pe nekaj sekundah sam ugasne ali izklopi kontakt, če je motor zaradi start/stop sistema v mirovanju.
rename sporočil: 11.702
[#2766674] 28.03.19 18:21 · odgovor na: klemenstp (#2766659)
Odgovori   +    1
Vseh variant se nisem preverjal...tale hold ne vem, ce imam.
Ampak, stopim ven iz avta, da bi ocistil sneg iz prednjih luci....pa se avto ugasne inzaklene.
Saj je fino, ko prides do avta, pritisnes na gumb in se odklene....ampak to je tudi vse.
Minusev je vec, kot pri klasicnem kljucu za vzig....bom pa prezivel tudi to, ce ne bo hujsega.
Inside sporočil: 1.586
[#2766679] 28.03.19 18:37 · odgovor na: rename (#2766643)
Odgovori   +    1
Da se to neha rabimo generacijo, ki ne bo vezana na nepremičnine, delovno mesto, ki ne bo dala vse na avto, ji ww2 ne bo pomenila obstoja.. in poleg tega se vsaj tako sposobne profesionalce kot jih imajo vb ki bi bili ob vseh medijih hrabri in bi ispeljali nas "brexit" od murgel.
wrop sporočil: 105
[#2766681] 28.03.19 18:40 · odgovor na: premza (#2766587)
Odgovori   +    1
Jaz imam pa ravno drugačno menje.
Imaš dve opciji. Prva je samo kartica, ki nadomesti ključ. Za zagon moraš kartico ravno tako vstaviti v režo in pritisniti gum za zagon motorja. Ne vem zakaj bi katico med vožnjo vlekel ven iz reže. Tudi kjluča verjetno ne daješ ven med vožnjo, tako da je to bolj non issue. Na gumbih pa piše start/stop, tako da za ustavitev je treba tudi stop pritisniti.
Druga opcija pa je "brezkontaktna" kartica. Avto se ti sam odklene, ko si blizu. Noter se usedeš in samo pritisneš gumb za zagon in se odpelješ. Kartica je vedno v žepu in težko jo kje pozabiš. Ko končaš vožjo spet pritisneš gumb in izstopiš iz avta. Avto se zaklene, ko se oddaljuješ.

Pri avtomatiku in start in stop sistemu pa na koncu samo daš v park način. Avto se sam ugasne, ko odpreš vrata, če se je motor sam ustavil, drugače ga ugasneš z gumbom. Lahko pa avto daš v neutral, pa ne bo razbil garažnih vrat.

Edina mala graja, ki jo imam, je ta, da se avto kdaj zaklene, če dam kaj zadaj na sovoznikovo stran, potem pa grem na voznikovo stran okoli avta.
premza sporočil: 1.899
[#2766703] 28.03.19 21:01 · odgovor na: wrop (#2766681)
Odgovori   +    1
To da avto odpelje brez opozoril je preizkušeno na Mercedes kombiju. Bi pričakoval da gre avto samodejno v P, ko se odprejo kaka vrata, pa ne gre. Pa itak je menjalnik en hec, z mini tipko za P, na istem mestu kot je pri mojem avtu izklop tempomata.

Pa navigacija nekje stran od vidnega polja (na sredinski konzoli) na velikem zaslonu med števcema (kjer bi jo pričakoval) pa neki eko bonusi.
premza sporočil: 1.899
[#2766705] 28.03.19 21:12 · odgovor na: wrop (#2766681)
Odgovori   +    2
[wrop]
Jaz imam pa ravno drugačno menje.
Ne vem zakaj bi katico med vožnjo vlekel ven iz reže. Tudi kjluča verjetno ne daješ ven med vožnjo, tako da je to bolj non issue.
Potegnes jo ven po koncu vožnje, ko avto parkiraš. Zakaj ob tem avto ne ugasne je meni popolna neznanka.

Ali pa se pelješ na letališče, pa gre žena s tabo, da bo peljala avto nazaj. Na letališču izstopiš, avtomatsko potegneš ven tudi kartico, avto seveda ne ugasne, žena se presede in odpelje.
Če ima avto start/stop, ji potem na Celovški na semaforju ugasne in ona pritisne start. Čez pol ure avto s križišča odpeljejo z avtovleko.
matjazfinance sporočil: 2.431
[#2766707] 28.03.19 21:57 · odgovor na: rename (#2766655)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: matjazfinance 28.03.2019 21:59
[rename]
Ko odpreš vrata (da gredo otroci ven), avto itak cviliti začne, dokler ne prestaviš ročice na P, tako da ne verjamem v ta scenarij.
No, to je že nekaj.
Naša dva avta (en ameriški star 20+let, drugi švabski star slabih 10 let, oba avtomatik) pa nič ne piskata. Bi se komot zgodilo, da odpreš vrata in stopiš avta, pomotoma pustiš v D, pa nič ne opozori in se sam odpelje naprej... Pač ne smeš bit budalo.
[premza]
To da avto odpelje brez opozoril je preizkušeno na Mercedes kombiju. Bi pričakoval da gre avto samodejno v P, ko se odprejo kaka vrata, pa ne gre.
Ja, to bi lahko komot sprogramirali, saj verjetno se menjalnik v takem vozilu komandira elektronsko z vrtljivim gumbom namesto s klasičnim heblom. Ampak če že govorimo o tem...:
Pa itak je menjalnik en hec, z mini tipko za P, na istem mestu kot je pri mojem avtu izklop tempomata.
Ja, to je ergonomski fail.
Za moje pojme je najboljša varianta fizična ročica, čim večja tem boljša, in po možnosti na volanskem drogu ("column mounted shifter", fullsize GM pickupi in SUVi imajo to še vedno: oldcarmemories.com/w...-rst-5.jpg )
FIN-311684 sporočil: 18.482
[#2766712] 29.03.19 06:59 · odgovor na: rename (#2766655)
Odgovori   +    0
[rename]
> [matjazfinance]
> > [premza]
> >
Je pa res, da gredo meni ti "ključi" (kartice, whatever) zelo na živce.
Prvič jih ne moreš obesiti na nek obesek (za ključe), potem jih prenašaš po žepih in bistveno lažje izgubiš... da ne govorim o tem, kako potem pozabiš v jakni, avto pa vseeno vžge, ker je bila jakna na stolu zraven... in se odpelješ...
Jaz sem se kar v teh dolgih desetletij navadil, da ob vstopu v stanovanje ali vikend dam takoj iz žepov ključe, denarnico in mobitel, ko pa grem ven jih preprosto ponovno v žep dam, ja, navada je železna srajca.
najobj sporočil: 26.632
[#2766736] 29.03.19 10:11 · odgovor na: premza (#2766587)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 29.03.2019 10:12
[premza]
> [najobj]
> ... OK, ker za daljinsko odklepanje verjetno noben novinar ne napiše "odklepanje brez ključa", je Miloš res malo hecno napisal, ker ključ seveda rabiš, ne rabiš pa ga vtaknit v ključavnico in ga obrnit...
Zagon "brez dati ključ v ključavnico in ga obrnit" ni v noneben primeru rešen OK.
- pri Renault kartici se lahko odpelješ brez ključa (dokler prvič ne ugasneš), če imaš start-stop sistem gredo stvari lahko toliko narobe, da obstaneš na križišču pred zeleno lučjo,
- ko kartico potegneš ven se motor ne ustavi, nevajen sistema pa misliš da se je, spustiš sklopko in nabašeš avto parkiran pred tabo,
- nalagaš prtljago v avto in ključ v naglici odložiš na streho, avto potem normalno vžge in vozi, potem pa... super če greš rečimo na dopust in ugotoviš da ni ključa npr. na trajektu,
- avto daljinsko odkleneš s ključem, potem sedeš vanj in avto nima namenskega mesta za ključ, pa se ti potem vozi sem in tja po "cup holder"-ju.
...

Res komplicirajo kjer ni treba.

Takih nedodelanih sistemov je še več. npr. Start/stop v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Ustaviš pred vhodnimi vrati, avto ugasne, otroci in žena grejo ven, poberejo nekaj prtljage, vse nekaj časa traja, ti ostaneš v avtu, ker boš avto potem premaknil v garažo, steguješ se v predal za telefonom, ki ga je žena pozabila, pri tem spustiš zavoro in avto vžge in kar sam odpelje. Z malo srečo razbiješ samo garažna vrata in ne povoziš nobenega družinskega člana.
... čuj, mene pravzaprav še najbolj zanima, kaj bi razen višjih cen na prenasičenem trgu proizvajalci avtomobilov radi dosegli s svojimi "izboljšavami", pa sploh ni važno, če te z butastimi kombinacijimi "izboljšav" lahko zajebejo ali celo ogrozijo ... pizda, pa saj nismo vsi ljudje postali kompletni kreteni, da pred in med vožnjo sami ne bi zmogli narediti nekaj najbolj preprostih stvari, ki so bile samo nekaj let nazaj vsakemu povsem samoumevne in niti slučajno niso zahtevale kakšnih fizičnih in intelektualnih naporov, kot to očitno izgleda danes, da jih mora avtomatika naredit namesto ljudi ...

Strani: 1 2