4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2760815] 28.02.19 07:23
Odgovori   +    1
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka, Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...
Korazijan sporočil: 386
[#2760855] 28.02.19 10:48 · odgovor na: anon-317028 (#2760815)
Odgovori   +    1
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej, načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen. Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena," pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.
anon-297279 sporočil: 75
[#2760875] 28.02.19 12:01 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    1
Seveda pa se pri prometu med Slovenj Gradcem in Velenjem ne upošteva prometa preko Črne na Koroškem-Sleme-Šoštanj-Velenje. Marsikdo od Dravograda, Raven na Koroškem in Prevalj dvakrat premisli ali bo v Velenje šel preko Sovenj Gradca -Hude Luknje- Velenje ali preko zgoraj omenjene poti. Za prebivalce zgodnje Mežiške doline Pa dileme praktično ni. Skozi Hudo Luknjo gredo le v primeru, da otroku pokažejo, kje je nekoč potekala železnica. Podobno je s tujci. Če se v navigacijo vpiše najkrajša pot se čez Sleme prebijajo tudi težki tovrnjaki.

Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
anon-202165 sporočil: 970
[#2760901] 28.02.19 12:43 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    3
Noro je, da se sploh projektira štiripasovnico. Za tretjo os rabimo čimbolj ravno in normalno široko dvopasovnico z izvenivojskimi priključki v večjih krajih in brez raznih rondojev in omejitev hitrosti v vsaki vasi.
Nantl sporočil: 1.160
[#2760965] 28.02.19 17:16
Odgovori   +    2
Butale ....
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.

Strani: 1