Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 18.030
[#2760815] 28.02.19 07:23
Odgovori   +    1
Tam nekje leta 1970 smo začeli v Sloveniji graditi avtoceste. Tedaj so prometni strokovnjaki razlagali, da se avtocesta stroškovno pokrije če povprečni letni dnevni promet doseže 17.000 vozil. Kako je danes s temi številkami? Koliki je povprečni dnevni promet na slovenskih avtocestah npr. od Ljubljana - Koper, Maribor, Dolenjka, Gorenjka...Npr. hrvaška "Dalmatina" je po zimi bolj prazna, včasih ne vidiš avta kilometre pred sabo niti za sabo...
Korazijan sporočil: 211
[#2760855] 28.02.19 10:48 · odgovor na: FIN-311684 (#2760815)
Odgovori   +    1
Sem dodala v tekst: "Vsak odsek je treba obravnavati posebej, načeloma pa velja, da projekt štiripasovne avtoceste ali hitre ceste pri prometu pod 10 tisoč vozil na dan ni ekonomsko upravičen. Pri prometu med 10 in 20 tisoč vozil na dan je izračun odvisen od stroškov gradnje, nad 20 tisoč pa je gradnja že upravičena," pravijo na Darsu. Ker projekt ni ekonomsko upravičen, bo za Dars odločilno, da bo za mankajoči denar (približno polovico so ga že zbrali), država dala poroštvo za najem posojila.
bozgom sporočil: 75
[#2760875] 28.02.19 12:01 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    1
Seveda pa se pri prometu med Slovenj Gradcem in Velenjem ne upošteva prometa preko Črne na Koroškem-Sleme-Šoštanj-Velenje. Marsikdo od Dravograda, Raven na Koroškem in Prevalj dvakrat premisli ali bo v Velenje šel preko Sovenj Gradca -Hude Luknje- Velenje ali preko zgoraj omenjene poti. Za prebivalce zgodnje Mežiške doline Pa dileme praktično ni. Skozi Hudo Luknjo gredo le v primeru, da otroku pokažejo, kje je nekoč potekala železnica. Podobno je s tujci. Če se v navigacijo vpiše najkrajša pot se čez Sleme prebijajo tudi težki tovrnjaki.

Če pa gledamo upravičenost gradnje glede na ekonomiko potem se v Sloveniji itak ne splača zgraditi nobene hitre ceste več. Zaradi vinjetnega sistema cestnin se bo z vsako igradnjo zmanjšala prodaja tedenskih vinjet in narasla prodaja letnih. Suma sumarum pa bo izplen enak ali celo nižji.
bacco979 sporočil: 886
[#2760901] 28.02.19 12:43 · odgovor na: Korazijan (#2760855)
Odgovori   +    3
Noro je, da se sploh projektira štiripasovnico. Za tretjo os rabimo čimbolj ravno in normalno široko dvopasovnico z izvenivojskimi priključki v večjih krajih in brez raznih rondojev in omejitev hitrosti v vsaki vasi.
Nantl sporočil: 939
[#2760965] 28.02.19 17:16
Odgovori   +    2
Butale ....
Infrastruktura je dobra, omogoča razvoj gospodarstva in krajev. Ampak butalci ....
Butalske civilne iniciative trase cest spremenijo v fucking ultradrage projekte.
10 viaduktuv, pokrit okop, 3 predori .... na 14 km avtoceste.
Zato ker, sosedov franček noče, da se njegova njiva spremeni v cesto in ker brezposelni janez član društva za zaščito čričkov, pri 34 doma pri mamici, nasprotuje da gre cesta čez sosedov travnik. Seveda na koncu butalci ugotovijo, da je itak predraga. In je ne zgradijo, ostanejo butalci.
Fucking butale .... v polnem sijaju.

Strani: 1