Strani: 1

FIN-542579 sporočil: 301
[#2760274] 26.02.19 07:46
Odgovori   +    1
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
blink sporočil: 3.208
[#2760277] 26.02.19 08:07 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    1
[FIN-542579]
A se ni Shell pred leti umaknil iz Slovenije?
Agip se je umaknil.
Korazijan sporočil: 201
[#2760278] 26.02.19 08:11 · odgovor na: FIN-542579 (#2760274)
Odgovori   +    2
Najprej so se umaknili, ker Dars ob avtocestni križ spusti samo Petrol in OMV. Nato so se okoli leta 2012 vrnili z mega črpalko na Framu (ni povsem ob križu, je treba par metrov ven po dovozu). To je še vedno druga ali tretja največja Shellova črpalka v Evropi, več goriva na enem mestu prodajo samo v Luksemburgu.
tl.finance.si/3449161
FIN-454644 sporočil: 6.993
[#2760300] 26.02.19 09:41
Odgovori   +    3
Vsaka gospodinja ve, kaj je lijak. Vlijes in cakas da po ozjem delu cedila vsebina sece v steklenico. Zastoji bodo pac med Kosezami in Kozarjem, ker prikljucek ne bo poziral. Matervola. Gnar majo, pameti pa nobene.
samohladnik sporočil: 58
[#2760322] 26.02.19 10:49
Odgovori   +    7
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo in normalno življenje državljanov.

Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.

Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
FIN-454644 sporočil: 6.993
[#2760343] 26.02.19 11:28 · odgovor na: samohladnik (#2760322)
Odgovori   +    6
Najprej podreti protihrupne ograje potem razsiriti ceste potem na novo postaviti protihrupne ograje potem podreti hise ob avtocesti, potem podreti protihrupne ograje potem razsiriti cesto, potem postaviti nove protihrupne ograje....
denac sporočil: 22.467
[#2760906] 28.02.19 12:57
Odgovori   +    0
Kot vedno zaostajamo za svetom. To bo v državi PRVA prava šestpasovnica s po tremi pasovi v vsako smer!
Enako je bilo z dvema pasovoma v klanec na navadni dvosmerni cesti. Dva pasova navzgor v črnokalski klanec na stari magistralki. Prva tripasovna dvosmerna cesta!!! Za nameček pa so sprva zarisali napačne talne oznake. Z njimi je bila odvzeta prednost na desnem pasu. V državah, kjer imajo ZARESNE prometne strokovnjake, je ravno obratno!!!! Ta šlamparija je trajala vsaj eno leto. Danes so že zdavnaj pravilno zarisane oznake.
Naši "cestarji" so za špase! Ne jih resno jemat!
denac sporočil: 22.467
[#2760908] 28.02.19 13:03 · odgovor na: samohladnik (#2760322)
Odgovori   +    1
[samohladnik]
Eko teroristi in naivni "prometni geografi" so kuga za podjetništvo in normalno življenje državljanov.

Dejstvo je, da je treba TAKOJ začeti z gradnjo tretjega pasu na celem ljubljanskem AC obroču ter na odsekih proti Vrhniki in Domžalam.

Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Tretji pas na primorski AC bi moral biti od Lj. do Razdrtega in obratno. Špasni prometni "strokovnjaki" pa so raje postavljali protihrupne ograje, namesto, da bi NAJPREJ zgradili 3. pas.
Skippy sporočil: 3.062
[#2761015] 28.02.19 23:40 · odgovor na: samohladnik (#2760322)
Odgovori   +    0
[samohladnik]
Res pa je, da bi se ti stroški morali v celoti plačati iz povišanih cestnin za tuj tranzitni promet. Slovenski davkoplačevalci smo AC križ v celoti (pre)plačali in če ne bi bilo tranzitnega tovornega prometa, bi bile te kapacitete za nas čisto ok.

Če pa tuj tranzit povzroča zastoje, je treba cestnine tako podražiti, da bo sam plačal gradnjo še enega pasu. Ki ga v praksi tudi zaseda!
Kje pa ti v prometnih konicah vidiš, da bi naj tranzitni tovorni promet bil kriv za zastoje? Pa saj je komaj kakšen tovornjak v teh kolonah ....

Strani: 1