Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Do avta z diskontnim trgovcem? Nemci so jih razgrabili

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.592
[#2760518] 27.02.19 00:27
Odgovori   +    12
Hvala bogu, da imamo Teslo, Lidl, Japonce (zaradi vodikove tehnologije), ... sicer bi tile Nemci furali zgodbo na isti način še 50 let.
Domen89 sporočil: 81
[#2760523] 27.02.19 07:48
Odgovori   +    9
Nemci ne razumejo pojma odprtega trga... "Ferdinand Dudenhöffer je za abendblatt dejal, da so takšne ponudbe trojanski konj prodaje avtomobilov, ki bi jo lahko postopoma spodkopali". No potem pa v nadaljevanju članka piše: "Kot odziv na kampanjo je nemški uvoznik vozil Fiat skupaj s trgovci začel identično ponudbo zakupa, kjer mesečni obrok znaša 89 evrov."

Se pravi LIDL se je šel popolnoma normalno akcijo ekonomije obsega, kjer je delal na masi in ne na ekscesni profitni marži, nemci so stvar seveda zagrabili. Kvazi strokovnjaki so šli v luft, uvoznik Fiata za Nemčijo je pa takoj odgovoril z ISTO kampanijo.

To dejansko pomeni, da so profitne marže pri avtomobilskih trgovcih prevelike. Ker če je v isti sapi uvoznik Fiata naredil isto kot LIDL, je zalog dovolj. Tole upam da pride tudi k nam. Ker kar se tiče marž pri trgovcih (katerihkoli) so ubijalske. Ravno pred nekaj dnevi sem bral, da je isti parfum v Avstriji za 40% cenejši kot pri nas. Aja pa trgovina je seveda ista - Mueller. Glorificirani trgovci pri nas res nabijajo marže do neba. Vsak bi rad v treh letih obogatel, zato se nabijajo marže do neba. No še dobro da smo v EU in če se malce (ampak res ne rabiš dosti) bolj racionalen potrošnik, prideš dandanes čez življenje mnogo ceneje
bigl sporočil: 13.443
[#2760530] 27.02.19 08:20 · odgovor na: Domen89 (#2760523)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bigl 27.02.2019 08:24
[Domen89]
Nemci ne razumejo pojma odprtega trga... "Ferdinand Dudenhöffer je za abendblatt dejal, da so takšne ponudbe trojanski konj prodaje avtomobilov, ki bi jo lahko postopoma spodkopali". No potem pa v nadaljevanju članka piše: "Kot odziv na kampanjo je nemški uvoznik vozil Fiat skupaj s trgovci začel identično ponudbo zakupa, kjer mesečni obrok znaša 89 evrov."

Se pravi LIDL se je šel popolnoma normalno akcijo ekonomije obsega, kjer je delal na masi in ne na ekscesni profitni marži, nemci so stvar seveda zagrabili. Kvazi strokovnjaki so šli v luft, uvoznik Fiata za Nemčijo je pa takoj odgovoril z ISTO kampanijo.

To dejansko pomeni, da so profitne marže pri avtomobilskih trgovcih prevelike. Ker če je v isti sapi uvoznik Fiata naredil isto kot LIDL, je zalog dovolj. Tole upam da pride tudi k nam. Ker kar se tiče marž pri trgovcih (katerihkoli) so ubijalske. Ravno pred nekaj dnevi sem bral, da je isti parfum v Avstriji za 40% cenejši kot pri nas. Aja pa trgovina je seveda ista - Mueller. Glorificirani trgovci pri nas res nabijajo marže do neba. Vsak bi rad v treh letih obogatel, zato se nabijajo marže do neba. No še dobro da smo v EU in če se malce (ampak res ne rabiš dosti) bolj racionalen potrošnik, prideš dandanes čez življenje mnogo ceneje
Distribucijska ekonomija obsega vidi vir v mega obsegu, kjer je profit sicer nizek procentualno, a vrednostno velik pač odvisno od obsega tega mega in seveda pri financiranju. Avtomobilske finance bi se temu lahko reklo. Mislim, da se je tudi Volvo lotil take prodaje, ne vem pa, če že pri nas. Pa tudi Finance.com bi lahko temu načinu prodaje namenile malo več pomoči kupcem:-) in seveda trgovcem. Lep dan.

P.S.: avtomobilske finance so tudi del finančne pismenosti.....
shevchenko sporočil: 17.358
[#2760545] 27.02.19 08:47 · odgovor na: Domen89 (#2760523)
Odgovori   +    5
To dejansko pomeni, da so profitne marže pri avtomobilskih trgovcih prevelike.
tako je. znizajo naj se marze. ce bodo avti zato jurja cenejsi, bo to ze nekaj. se bolje pa tri jurje.
bc123a sporočil: 46.252
[#2760547] 27.02.19 08:48
Odgovori   +    9
Avtomobilski trgovec (mislim na stereotipno predstavo polizanega gizdalina iz ameriskih filmov, ki ni dalec od prodajalca kacjega olja, le da operira z bistveno drazjimi artikli in seveda v absolutnem znesku precej vecjo provizijo) je vedno bil neke vrste bullshit job. Kot akviziterji pri nas. Se dolgo je trajalo.
shevchenko sporočil: 17.358
[#2760548] 27.02.19 08:52 · odgovor na: bc123a (#2760547)
Odgovori   +    16
[bc123a]
Avtomobilski trgovec (mislim na stereotipno predstavo polizanega gizdalina iz ameriskih filmov, ki ni dalec od prodajalca kacjega olja, le da operira z bistveno drazjimi artikli in seveda v absolutnem znesku precej vecjo provizijo) je vedno bil neke vrste bullshit job. Kot akviziterji pri nas. Se dolgo je trajalo.
a ker "moderni" trgovci pa niso bullshit job? gradijo si palace, kupec pa bi rad samo cimcenejsi avto, a mora skupaj z avtom placati se njegove cigle.

jaz od trgovca rabim avto, ne pa njegovih cigel in marmorja. enako velja za banko.
rename sporočil: 10.852
[#2760550] 27.02.19 08:54 · odgovor na: bigl (#2760530)
Odgovori   +    6
Ja, marze v avtoindustriji so ogromne.
Ne bom nikoli pozabil racuna, ki sem ga pred leti videl na mizi pri trgovcu: 55% od koncne cene.
In dvomim, da so danes kaj nizje....ce z malo poznanstva dobis 20-25% popusta...
shevchenko sporočil: 17.358
[#2760552] 27.02.19 08:56 · odgovor na: rename (#2760550)
Odgovori   +    14
In dvomim, da so danes kaj nizje....ce z malo poznanstva dobis 20-25% popusta...
Tako. Zato tudi velja, da avto izgubi 20% vrednosti, ko ga odpeljes iz salona. Izgubi se namrec vsa ta nerealna marza, ki jo pokasira trgovec.

Avto pa ne izgubi prav nobene vrednosti.
Domen89 sporočil: 81
[#2760557] 27.02.19 09:02 · odgovor na: bc123a (#2760547)
Odgovori   +    12
Točno to. Glej primer Porsche Slovenija. Profitna marža taka, da v promocijo, testne avtomobile za "avto novinarje", plače kvazi marketing strokovnjakov itd. mečejo miljone. Okitajo se z odličnimi prodajnimi rezultati, ki pa so roko na srce samo plod obilice denarja na trgu in kratkovidnosti nekaterih kupcev. Ljubezen na nemški pleh pa v 99% ni plod dela PS ampak zgolj ljubezen iz preteklosti in pregovorne "vzržljivosti" v nemce...

Vse to me spominja na nepremičninske agente, ki so danes najboljši marketing strokovnjaki... Valda da so, če pa vržeš oglas na nepremicnine.net in te pokliče v prvi uri 20 ljudi. Ne rabiš znanja za tako "prodajo". Me zanima kako bodo avtomobilski in nepremičninski "strokovnjaki" laufali ko pride naslednja kriza. Padec prodaje za 50%. Potem pa se bodo zgovarjali na krizo in nevem kaj. To je BS prve sorte.
shevchenko sporočil: 17.358
[#2760560] 27.02.19 09:08 · odgovor na: Domen89 (#2760557)
Odgovori   +    6
Me zanima kako bodo avtomobilski in nepremičninski "strokovnjaki" laufali ko pride naslednja kriza. Padec prodaje za 50%. Potem pa se bodo zgovarjali na krizo in nevem kaj.
Vseeno je razlika med nepremicninami in premicninami v tem, da je prvih koncno mnogo. Torej pri avtomobilih ni noben problem nabijati prodajnih stevilk, kar pa nujno pomeni, da bodo v krizi ogromni padci, ce nic drugega zato, ker je vozni park trenutno konkretno obnovljen.

ko pa pridem s svojo 20-letno "kripo" na tehnicni, me pa hisnik cudno gleda, ces, zakaj to sploh vozim tja - pa ni z avtom v bistvu nic kaj narobe. na nobeni davcni ali uradu ali kaki drugi javni ustanovi nimajo toliko zanicevanja do stranke kot na tehnicnih pregledih. sramota!
bc123a sporočil: 46.252
[#2760562] 27.02.19 09:11 · odgovor na: shevchenko (#2760548)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> [bc123a]
> Avtomobilski trgovec (mislim na stereotipno predstavo polizanega gizdalina iz ameriskih filmov, ki ni dalec od prodajalca kacjega olja, le da operira z bistveno drazjimi artikli in seveda v absolutnem znesku precej vecjo provizijo) je vedno bil neke vrste bullshit job. Kot akviziterji pri nas. Se dolgo je trajalo.

a ker "moderni" trgovci pa niso bullshit job? gradijo si palace, kupec pa bi rad samo cimcenejsi avto, a mora skupaj z avtom placati se njegove cigle.

jaz od trgovca rabim avto, ne pa njegovih cigel in marmorja. enako velja za banko.
Nisem rekel da so "moderni" avtotrgovci drugacni. Avta se nikoli nisem kupoval novega. In ga verjetno tudi ne bom.
shevchenko sporočil: 17.358
[#2760563] 27.02.19 09:14 · odgovor na: bc123a (#2760562)
Odgovori   +    7
Nisem rekel da so "moderni" avtotrgovci drugacni. Avta se nikoli nisem kupoval novega. In ga verjetno tudi ne bom.
no, jaz pa ga zelim kupit novega, ne mislim pa ga preplacevati. skrajni cas, da so diskontarji posgli v tole.
rename sporočil: 10.852
[#2760564] 27.02.19 09:16 · odgovor na: shevchenko (#2760563)
Odgovori   +    4
Ja, upajmo, da bodo diskontarji se kak resnejsi avto dodali v svojo ponudbo.
Recimo volvo ;-)
bobek13 sporočil: 3.966
[#2760580] 27.02.19 09:51 · odgovor na: shevchenko (#2760560)
Odgovori   +    4
ne vem kam ti vozis na tehnicnega, ma jaz sem letos menjal olje+filtre(kot vsako leto) in katalizator, ker je bil cist fuc na mojem 21letnem skodilaku, kateremu se s strehe lusci barva, gumo okrog stekel je napadel nek lisaj, itd., pa mi je na amzsju stric rekel - vse spila kot urca, lepo dela ni kaj, se vidimo ob letu osorej...

:-)

lpA

Strani: 1