10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
13 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
13 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
13 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
16 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
16 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
17 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
17 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
18 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2758833] 16.02.19 21:06 · odgovor na: (#2758820)
Odgovori   +    0
[alek14]
>Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.

In your face Janković in Koželj!

Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
No, če bi hodil malo po svetu bi ugotovil, da se mesta zelo hitro "odkrižajo" neželjenih avtomobilov in seveda avtomobilistov takega kova, če je le volja. O tem nekoč pisal Gustl. In te pri nas ni, kakšen halo je bil, ko se je center zaprl za avtomobile, da ne govorimo o pritožbah na US, ker je bilo potrebno začeti plačevati parkiranje.... Izkušnje kažejo (no tako sem slišal, po onih koncih se ne gibljem poreveč, da se rumeni pas za avtobuse na Celovški dobro obnese, in da bojda marsikdo premisli ali bi se gužval z avtom, ali šel na avtobus. In poleg rumenih pasov na vpadnicah s 4 prometnimi pasovi je potrebno urediti še semaforje, da se prilagajajo prometu avtobusov in ne osebnih vozil. 50 vozil s 60 potniki je že precejšna gneča na cesti, vsega skupaj za srednje dobro zaseden avtobus. Moj izkušnje, konkretno Grenoblom podobne velikosti kot LJ kažejo, da se z avtobusi (imajo tudi tramvaje) hitreje vozi kot z avtomobili, seveda imajo svoje pasove, semaforji gledajo na njih. No ostaja še vedno vprašanje komercialne hitrosti. Toda če moraš iskati obvoznice, iskati garažo, se vse skupaj več ne splača, še zlasti ker parkiranje v mestu mora biti DRAGO! Pred leti sem naprimer za 4,5 h parkiranja v Gradcu plačal 1€ manj kot stane najcenejša žel. karta LJ-Dunaj. Že vedo zakaj se vozijo s primestnimi vlaki. In roko na srce Koželj ima pri upadu potnikov v medkrajevnem avtobusnem prometu kaj malo zaslug, ima jih pa precej za urejenost Ljubljane.
anon-479146 sporočil: 49
[#2758861] 17.02.19 09:44 · odgovor na: anon-178149 (#2758833)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 17.02.19 06:56
[MarijanMacek]
> [alek14]
> >Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.
>
> In your face Janković in Koželj!
>
> Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
> Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.

No, če bi hodil malo po svetu bi ugotovil, da se mesta zelo hitro "odkrižajo" neželjenih avtomobilov in seveda avtomobilistov takega kova, če je le volja. O tem nekoč pisal Gustl. In te pri nas ni, kakšen halo je bil, ko se je center zaprl za avtomobile, da ne govorimo o pritožbah na US, ker je bilo potrebno začeti plačevati parkiranje.... Izkušnje kažejo (no tako sem slišal, po onih koncih se ne gibljem poreveč, da se rumeni pas za avtobuse na Celovški dobro obnese, in da bojda marsikdo premisli ali bi se gužval z avtom, ali šel na avtobus. In poleg rumenih pasov na vpadnicah s 4 prometnimi pasovi je potrebno urediti še semaforje, da se prilagajajo prometu avtobusov in ne osebnih vozil. 50 vozil s 60 potniki je že precejšna gneča na cesti, vsega skupaj za srednje dobro zaseden avtobus. Moj izkušnje, konkretno Grenoblom podobne velikosti kot LJ kažejo, da se z avtobusi (imajo tudi tramvaje) hitreje vozi kot z avtomobili, seveda imajo svoje pasove, semaforji gledajo na njih. No ostaja še vedno vprašanje komercialne hitrosti. Toda če moraš iskati obvoznice, iskati garažo, se vse skupaj več ne splača, še zlasti ker parkiranje v mestu mora biti DRAGO! Pred leti sem naprimer za 4,5 h parkiranja v Gradcu plačal 1€ manj kot stane najcenejša žel. karta LJ-Dunaj. Že vedo zakaj se vozijo s primestnimi vlaki. In roko na srce Koželj ima pri upadu potnikov v medkrajevnem avtobusnem prometu kaj malo zaslug, ima jih pa precej za urejenost Ljubljane.
po svetu lahko je, kot je, a to ne spremeni dejstva, da je ljubljana ena navadna luknja s pašalukarsko mentaliteto prodajalcev kebaba in ćevapćićev in niti slučajno ne sodi med evropske, kaj šele svetovne prestolnice.....njena infrastruktura pa je še vedno mešanica partizanske visoke umetnosti v gradnjah ter ščepec balkansko-pašalukarske arhitekture brez duše, brez omembe vredne arhitekture.....ampak folku v ljubljani zadeve niso jasne, oni mislijo, da so neka izjema, da so po nekem ključu pametnejši, kot ostala slovenija in svet :) v bistve ste pa samo sami sebi namen in ta vaša "milenijska" šala davkoplačevalcem požre veliko davkoplačevalskega kapitala s katerim bi lahko naredili marsikaj drugega uporabnega po državi....
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2758867] 17.02.19 09:51 · odgovor na: anon-479146 (#2758861)
Odgovori   +    1
[generacijaID]
> [MarijanMacek]
> > [alek14]
> > >Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.
> >

po svetu lahko je, kot je, a to ne spremeni dejstva, da je ljubljana ena navadna luknja s pašalukarsko mentaliteto prodajalcev kebaba in ćevapćićev in niti slučajno ne sodi med evropske, kaj šele svetovne prestolnice.....njena infrastruktura pa je še vedno mešanica partizanske visoke umetnosti v gradnjah ter ščepec balkansko-pašalukarske arhitekture brez duše, brez omembe vredne arhitekture.....ampak folku v ljubljani zadeve niso jasne, oni mislijo, da so neka izjema, da so po nekem ključu pametnejši, kot ostala slovenija in svet :) v bistve ste pa samo sami sebi namen in ta vaša "milenijska" šala davkoplačevalcem požre veliko davkoplačevalskega kapitala s katerim bi lahko naredili marsikaj drugega uporabnega po državi....
Še dobro da množice turistov v Ljubljani ne delijo tvojega mnenja. za kaj več je pa škoda besed za besedovanje s takim vrhunskim poznavalcem evropske mestne kulture.
Nollem sporočil: 967
[#2758957] 18.02.19 09:25 · odgovor na: (#2758866)
Odgovori   +    2
Predlagam Koželju naj se 1x (bo kar dovolj) pelje zjutraj okrog 7-ih z busom - na katerikoli progi.

Če mu ne bo dovolj, naj poskusi z busom priti iz Šiške v BTC.

... in potem naj še 1x poskusi argumentirati zakaj je javni promet dober in zakaj naj se ljudje ne bi vozili z drugimi prevoznimi sredstvi.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2758984] 18.02.19 12:27 · odgovor na: (#2758820)
Odgovori   +    2
[alek14]
>Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.

In your face Janković in Koželj!

Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
Ja drži. Če pogledaš Celovško se je promet zjutraj praktično zaustavil predvsem odkar so zaprli desni pas za avtobuse in taksije. Hkrati avtobusi zaradi tega niso nič hitrejši, ker desni pas zasedajo avtomobili, ki se vključujejo iz stranskih ulic in se v ključujejo v glavno ruto, ter s tem blokirajo promet tudi na desnem pasu. Nekoč se je ob enaki gostoti prometa, dalo peljat do Delavskega doma skoraj tekoče, danes pa gre s kolesom dosti hitreje.
Ampak ne, važno da smo ekološki in oh in sploh :)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2758997] 18.02.19 13:55 · odgovor na: (#2758992)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [vickibedi]
> > [alek14]
> > >Kot je objavil državni statistični urad, so avtobusi v mestnem javnem linijskem prevozu lani prepeljali 59,8 milijona potnikov, kar je 2,5 odstotka manj kot predlani.
> >
> > In your face Janković in Koželj!
> >
> > Kot kaže je odločitev, da naj vožnje z avtobusi spodbuja nekdo, ki se vozi z avtom (s šoferjem) zmotna odločitev. Komunistične (nasilne) metode ne delujejo, dokler je še svobode kaj.
> > Dokler bo vožnja z avtom udobnejša in varnejša, bo z avtobusi bolj grintavo. Paradoks Koželjevega reševanja problema je, v zamisli, da, če bo na cestah dovolj drena, bodo pa vsi šli na avtobus. Problem je, da se ti avtobusi tudi drenjajo v tem umetnem drenu. Na trasi kjer sem jaz kot študent potreboval pol ure - avtobus sedaj vozi tudi po debelo uro. Z avtom sem tam v 15 min. Pač po drugih poteh. Pasovi za avtobuse niso rešitev, ker potem jaz še hitreje pridem na cilj (imam svoj lasten rezerviran pas - če ni veliko busov). Sem pač evolucionist, brez zadržkov izrabljam za doseganje prednosti vse kar je na voljo. Še posebej tisto, kar so norci položili predme in je samo za vzet.
>
> Ja drži. Če pogledaš Celovško se je promet zjutraj praktično zaustavil predvsem odkar so zaprli desni pas za avtobuse in taksije. Hkrati avtobusi zaradi tega niso nič hitrejši, ker desni pas zasedajo avtomobili, ki se vključujejo iz stranskih ulic in se v ključujejo v glavno ruto, ter s tem blokirajo promet tudi na desnem pasu. Nekoč se je ob enaki gostoti prometa, dalo peljat do Delavskega doma skoraj tekoče, danes pa gre s kolesom dosti hitreje.
> Ampak ne, važno da smo ekološki in oh in sploh :)

Ne vem, če je stoječ promet vrhunec ekološkosti... :(
CO2 gre za >30% gor.
Zaj**i. zdaj fiziko. Pametno je predvsem kaj pravi politični zbornik...
V desetletjih svojega življenja sem spoznal , da je najbolje se najpajat na človeški neumnosti in (ali) nečimernosti (napuhu), ki nimajo meja. Neskončni energetski vir takorekoč, to kar fiziki odkrivajo že desetčletja je že izumljeno...jebeš fuzijo in podobne fore. Napuh, pohlep in neumnost, na to bi morali poganjat mašine :))
anon-333107 sporočil: 8.271
[#2759007] 18.02.19 14:40 · odgovor na: anon-479146 (#2758861)
Odgovori   +    0
[generacijaID]
po svetu lahko je, kot je, a to ne spremeni dejstva, da je ljubljana ena navadna luknja s pašalukarsko mentaliteto prodajalcev kebaba in ćevapćićev in niti slučajno ne sodi med evropske, kaj šele svetovne prestolnice.....njena infrastruktura pa je še vedno mešanica partizanske visoke umetnosti v gradnjah ter ščepec balkansko-pašalukarske arhitekture brez duše, brez omembe vredne arhitekture.....ampak folku v ljubljani zadeve niso jasne, oni mislijo, da so neka izjema, da so po nekem ključu pametnejši, kot ostala slovenija in svet :) v bistve ste pa samo sami sebi namen in ta vaša "milenijska" šala davkoplačevalcem požre veliko davkoplačevalskega kapitala s katerim bi lahko naredili marsikaj drugega uporabnega po državi....
npr.: drugi tir, tretjo razvojno os, drugo cev pod karavankami,....

Strani: 1