Strani: 1

FIN-263888 sporočil: 105
[#2758578] 15.02.19 11:11
Odgovori   +    20
Brezplačni javni potniški promet...a to pomeni da šofer dela brez plačila in arabski šejk gorivo časti ?

Časnik Finance lahko spremeni ime v Komunist. Barva je že prava !
Korazijan sporočil: 201
[#2758580] 15.02.19 11:22 · odgovor na: FIN-263888 (#2758578)
Odgovori   +    5
Ne, to nijer ne piše. Ob napovedi uvedbe brezplačnega javnega potniškega prometa v Luksemburgu je bilo veliko navduševanja. Vsi specialisti pa pravijo, da to ni ukrep, ki bi preusmeril ljudi iz avtomobilov. Tudi De Tommasi pravi to.
FIN-454644 sporočil: 6.993
[#2758585] 15.02.19 11:43 · odgovor na: Korazijan (#2758580)
Odgovori   +    5
Ce ima clovek na izbiro zastonj ugodno javno povezavo ali drago parkirisce: za kaj se bo odlovil normalen clovek? Strokovnjak za optimizacijo prometa torej ne ve, kaj dela? Kaznovati je treba, kaznovati! Prav brihten pa ni. En del logike mu manjka.
Korazijan sporočil: 201
[#2758589] 15.02.19 11:51 · odgovor na: FIN-454644 (#2758585)
Odgovori   +    0
Ves čas govori o kaznovanju. Pravi, da so poleg učinkovitega javnega potniškega prometa pomembni parkirni režimi, to pomeni plačljivo parkiranje (na ravni mesta). Na ravni podjetji pa iz nabranih kazni (gre za plačila za parkirne dovolilnice) potem izplačujejo nagrade tistim zaposlenim, ki ne uporabljajo avtomobilov.
alek14 sporočil: 10.356
[#2758590] 15.02.19 11:52
Odgovori   +    9
Svetska ideja. Za 2 jurčka na mesec šlatam na taxi. Saj ste to mislili? :D
Parkirišča definitvno ne bom rabil in avta tudi ne - šoferja pa bom šeral - to je zdej in. ;-)
spiderman sporočil: 1.294
[#2758591] 15.02.19 11:52 · odgovor na: Korazijan (#2758580)
Odgovori   +    23
Hmmmm...
...ne podcenjevati škrtosti Slovencev.
.
Že, če bi Ljubljančanom, ki so zaposleni v Ljubljani ukinili plačilo denarnega nadomestila mesečne vozovnice za LPP in jim preprosto pač dali "brezplačno" mesečno vozovnico, bi jih veliko več uporabljalo LPP, ko pa je že "zastonj".
.
Začeli bi recimo lahko z JS.
.
Aja, ampak naša bolivarsko delavska zakonodaja tega ne dopušče, ker to je iSkoriščanje delaucou.
Tega pa ne moremo spreminjati, ker naši prepbremenjeni delouci so se ja za to krwau boril boril proti iSkoriščevalskim kapitalistom :-).
.
Pri nas se nič ne da in nič ni možno - razen dvigniti davke, to pa vedno gre....
FIN-454644 sporočil: 6.993
[#2758599] 15.02.19 11:59 · odgovor na: Korazijan (#2758589)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: FIN-454644 15.02.2019 12:00
Ja, meni je to antipaticno. Ljudi je treba motivirati z dobrimi resitvami. In on je zadolzen za dobre resitve. Tudi ce se ljudje odlocajo za draga parkirisca se meni to zdi stvar svobodne izbire, pravice do prioritet. Nekdo ima razlog in denar, da ne gre na javni prevoz. Ampak: teziti je treba k dobrim, sprejemljivim, ucinkovitim resitvam za cimvec ljudi. Tudi to, da govori o tem, da bi morala namesto potnikov potem placevati drzava. Drzava smo mi, davkoplacevalci in ne marsovci. Ce pogledam se v Ljubljano. Ljubljana ponuja letno vozovnico za 365 EU, kar je enaka cena kot na Dunaju. Pa primerjajmo kupno moc ljudi v Ljubljani s tisto na Dunaju. Tudi pri nas se s prometom ne ukvarjajo ljudje z intelektualnim presezkom.
Domen89 sporočil: 81
[#2758601] 15.02.19 12:04 · odgovor na: spiderman (#2758591)
Odgovori   +    22
Točno to!
Prva stvar je dejansko ta, da bi ti vsak mesec poleg plačilne liste poslali tudi LPP kodo za mesečno vozovnico. Začenši z JU.
Naslednji korak (in tu jih bom zagotovo slišal, ampak druge ni), je uvedba kapice na prevoz. Ne moreta dva delavca na istem delovnem mestu dobiti dveh različnih plač (celo do 300€ razlike), ker se en vozi iz Celja, drug pa živi 2km stran. Delodajalec ne samo da plačuje enemu 300€ več, zagotoviti mora PM in pa dobi delavca, ki je že prevozil (beri opravil) 1 uro in ni enako svež kot tisti blizu.
Kapica bi morala biti nekje pri 150€. Kar je več, bi moralo biti obdavčjivo.
Ne pa da na ministrstvih ždijo ljudje, ki se vsak dan peljejo iz Ptuja ali pa celo Murske Sobote. Kdo to plača? Jaz in ti. In kaj dobimo? Utrujenega uradnika, gužvo na cestah, onesnažen zrak in na koncu zahteve po novih/širših cestah, ki jih zopet plačam jaz in ti...
simonagruden sporočil: 629
[#2758606] 15.02.19 12:18
Odgovori   +    9
"Po moji oceni brezplačen javni potniški promet ni zelo učinkovit ukrep na področju trajnostne mobilnosti. Najpomembnejši je učinkovit javni potniški promet – to pomeni ustrezne frekvence povezav, pravi urniki povezav, pameten sistem postajališč - in ne cena. Glavni razlog za neuporabo javnega potniškega prometa ni cena, ampak njegova neučinkovitost."
Tole je glavni vzrok,da jaz ne uporabljam javnega prevoza. Tudi če mi delodajalec ne bi plačeval prevoza (kar je po mojem mnenju ena večjih budalaštin, jaz bi raje imela večjo neto plačo, manj obdavčeno, kot pa plačane stroške prevoza, ampak v Sloveniji so stroški prevoza itak samo socialni korektiv), ga še vseeno ne bi uporabljala, ker za pot z avtom od doma do službe v eno smer potrebujem 20 minut, z javnim prevozom pa eno uro. Čas je danes veliko vreden.
shevchenko sporočil: 17.358
[#2758609] 15.02.19 12:22
Odgovori   +    2
"Tisti, ki so še v prihodnje želeli prihajati v službo z avtomobilom, so morali po novem plačati za parkirišče. Denar, ki ga je podjetje s tem zbralo, so uporabili za nagrajevanje tistih, ki pridejo v službo z javnim potniškim prometom – in seveda tudi s kolesom ali peš."

zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...
FIN-454644 sporočil: 6.993
[#2758610] 15.02.19 12:26 · odgovor na: simonagruden (#2758606)
Odgovori   +    8
Brezplacen in ucinkovit. Oboje. Nic mi ne pomaga zastonj avtobus/vlak, ki se prazen vozi na nerentabilni progi. Vsi se nikoli ne bodo vozili z javnim prevozom, treba pa je teziti k CIMVEC. Vcasih so bili sihtarski vlaki in sihtarski avtobusi. Se pomnite, tovarisi?
hijena1 sporočil: 455
[#2758638] 15.02.19 13:25 · odgovor na: Domen89 (#2758601)
Odgovori   +    2
Sej da prideš iz enega konca Lj na drugega z LPP si tut že 1 uro na cesti.

Pa ni problem (JS ali privatni) 300 eur več za prevoz (če ni ravno dvojni nateg pri nadomestilu za prevoz in še pri davkih na vikend), ampak imaš x delovnih mest kjer je nekdo za minulo delo dobil doživotno napredovanje in vleče tudi po 70 - 100% višjo plačo za enako delo, kot njegova sodelavka za nasprotno mizo. Da o tem, kaj pokaže letni pregled opravljenega dela sploh ne govorimo.
ales16 sporočil: 159
[#2758639] 15.02.19 13:26 · odgovor na: shevchenko (#2758609)
Odgovori   +    10
[shevchenko]
"Tisti, ki so še v prihodnje želeli prihajati v službo z avtomobilom, so morali po novem plačati za parkirišče. Denar, ki ga je podjetje s tem zbralo, so uporabili za nagrajevanje tistih, ki pridejo v službo z javnim potniškim prometom – in seveda tudi s kolesom ali peš."

zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...
Še posebaj sedaj, ko so zmanjšali števio avtobusov. :-(
Meni se zdi, da tule komentiramo taki, ki se skoraj nikoli ne peljemo z busom še posebaj ne v jutranji konici. Storitev je "podn od podna", če sploh uspeš priti na avtobus, na primer na neki vmesni postaji, drugače čakaš naslednji bus.

Skratka pri prevozu so pomembne tri stvari:
- udobje
- hitrost
- cena

Zankrat je avto boljši v vseh primerih, če sta le dva notri.
ales16 sporočil: 159
[#2758640] 15.02.19 13:37 · odgovor na: ales16 (#2758639)
Odgovori   +    6
[ales16]
> [shevchenko]
> "Tisti, ki so še v prihodnje želeli prihajati v službo z avtomobilom, so morali po novem plačati za parkirišče. Denar, ki ga je podjetje s tem zbralo, so uporabili za nagrajevanje tistih, ki pridejo v službo z javnim potniškim prometom – in seveda tudi s kolesom ali peš."
>
> zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...

Še posebaj sedaj, ko so zmanjšali števio avtobusov. :-(
Meni se zdi, da tule komentiramo taki, ki se skoraj nikoli ne peljemo z busom še posebaj ne v jutranji konici. Storitev je "podn od podna", če sploh uspeš priti na avtobus, na primer na neki vmesni postaji, drugače čakaš naslednji bus.

Skratka pri prevozu so pomembne tri stvari:
- udobje
- hitrost
- cena

Zankrat je avto boljši v vseh primerih, če sta le dva notri.
Aja še nekaj. Plačilo parkinga firmi, je le nek dodaten davek/znižanje plače.
Vsak od nas si itak zračuna koliko dobi neto ven, pri čemer upoštevaš stroške prevoza/prehrane/časa, ki ga porabiš.
Firma, ki bo nagrajevala, kako prideš v firmo in ne kaj dobrega narediš bo šla kmalu v k..., razen če ni zadaj nek davkoplačevcalski denar :-)
Endimion sporočil: 6.757
[#2758649] 15.02.19 13:58 · odgovor na: simonagruden (#2758606)
Odgovori   +    7
Simonca....

nadomestilo za prevoz na delo je obdavčena z 0,0000000 %

Noben drug transfer ni za delodajalca tako poceni.
vickibedi sporočil: 10.825
[#2758671] 15.02.19 16:21 · odgovor na: spiderman (#2758591)
Odgovori   +    5
[spiderman]
Hmmmm...
...ne podcenjevati škrtosti Slovencev.
.
Že, če bi Ljubljančanom, ki so zaposleni v Ljubljani ukinili plačilo denarnega nadomestila mesečne vozovnice za LPP in jim preprosto pač dali "brezplačno" mesečno vozovnico, bi jih veliko več uporabljalo LPP, ko pa je že "zastonj".
.
Začeli bi recimo lahko z JS.
.
Aja, ampak naša bolivarsko delavska zakonodaja tega ne dopušče, ker to je iSkoriščanje delaucou.
Tega pa ne moremo spreminjati, ker naši prepbremenjeni delouci so se ja za to krwau boril boril proti iSkoriščevalskim kapitalistom :-).
.
Pri nas se nič ne da in nič ni možno - razen dvigniti davke, to pa vedno gre....
Smo pa zato varni, ane ?? :)

p.s. Res nikomur ne privoščim vožnje z LPP, tako da ja - se strinjam s predlogom :))
dasdas sporočil: 581
[#2758676] 15.02.19 18:37 · odgovor na: shevchenko (#2758609)
Odgovori   +    0
[shevchenko]
"Tisti, ki so še v prihodnje želeli prihajati v službo z avtomobilom, so morali po novem plačati za parkirišče. Denar, ki ga je podjetje s tem zbralo, so uporabili za nagrajevanje tistih, ki pridejo v službo z javnim potniškim prometom – in seveda tudi s kolesom ali peš."

zakaj je ta zelo enostaven koncept v sloveniji tako tezko spraviti v realnost? alo, alo, ni tako tezko...
ta malo zostaja. Pri nas to že pridno prakticirajo, le da nadrade ne morejo izplačati, ker zaradi GDRP ne smejo preverjati kdo res prihaja peš oz. s kolesom, kdo pa se pripelje z avtom do vogala in potem pride peš na dvorišče.
Dokler se to ne razreši pa plačilo parkirnine zadrži lastnik.

www.dnevnik.si/1042621773
dz1975 sporočil: 1.402
[#2758678] 15.02.19 19:41
Odgovori   +    8
Promet v Ljubljani je obup glede ne velikost mesta. Sam živim v meteopoli s 5 mio ljudi, pa z avtom v največji gužvi rabim 50 min za 45 km. V Ljubljani pa rabiš min pol ure da prideš iz Bežigrada do Viča, z avtobusom pa slabo uro. Edini pameten ukrep za Ljubljano bi bila ukinitev LPP...
lea1 sporočil: 344
[#2758686] 15.02.19 20:09 · odgovor na: Domen89 (#2758601)
Odgovori   +    1
problem je ta, da Ljubljana veže delovna mesta nase, nima pa v takšnem okolišu dovolj ljudi, ki bi bili sposobni ta dela opravljati. Temu je bilo namenjeno tudi nekoč propagirano in zelo odobravano decentraliziranje ministrstev. Še sedaj ne razumem, zakaj to ni delovalo. Imam na sumu, da je nek šef (ministrstva, vlade) želel ljudi osebno kontrolirati, se pravi nezaupanje. Po drugi strani pa spet ne moreš reči, ja, ministrstvo za JU je v Mariboru, zato minister lahko stanuje v krogu 100km in nič več.- Ministrstvo za infrastrukturo je pa v Kranju. Ali pa bi določili sedež ministrstva na novo po vsakokratnih volitvah glede na to, kdo je minister ali kako?
Že to je nekak bolano, sploh v sedanjem elektronskem svetu, (bi rekli "oblačnem"), da morajo imeti vsa podjetja, ki karkoli želijo ustvariti v Sloveniji, predstavništvo v LJubljani, zdaj ne vem ali samo zaradi lobiranja, ki ga je očitno ogromno pri nas, ali tudi za kaj drugega, kaj bolj konkretnega, npr. zahteva po zaposlitvi nekoga?
shevchenko sporočil: 17.358
[#2758693] 15.02.19 20:26 · odgovor na: ales16 (#2758639)
Odgovori   +    1
Js hodim z busom. Ni tako hudo.
tadejkom sporočil: 73
[#2758812] 16.02.19 18:41
Odgovori   +    0
Meni še to da pridem na 'šiht' z avtom ne plačajo.
moon sporočil: 1.265
[#2758848] 17.02.19 07:39 · odgovor na: Korazijan (#2758589)
Odgovori   +    0
[Korazijan]
Ves čas govori o kaznovanju. Pravi, da so poleg učinkovitega javnega potniškega prometa pomembni parkirni režimi, to pomeni plačljivo parkiranje (na ravni mesta). Na ravni podjetji pa iz nabranih kazni (gre za plačila za parkirne dovolilnice) potem izplačujejo nagrade tistim zaposlenim, ki ne uporabljajo avtomobilov.
A trole bo veljalo tudi za proizvajalce avtomobilov in njihove podizvajalce??
Komu bodo prodajali svoje izdelke? Najbrz takim zblojenim politikom..
Ce nic ne prodas, tudi davka ni, ali pac (davek na zrak!).
lizibizi sporočil: 613
[#2758855] 17.02.19 09:20 · odgovor na: spiderman (#2758591)
Odgovori   +    0
Kaj če bi ljubljančanom, zaposlenim v ljubljani plačali, da ostanejo doma... bo več delovnih mest za rovtarje...

Strani: 1