Strani: 1

joze sporočil: 655
[#2758186] 13.02.19 19:37
Odgovori   +    12
Tale primerjava je kot bi danes primerjali avtomobile po velikosti rezervoarja. Pomemben podatek je poraba na 100km. Včasih goriva po novem bo pa kWh.
rename sporočil: 10.852
[#2758372] 14.02.19 13:56 · odgovor na: joze (#2758186)
Odgovori   +    1
Zanimivo, v tem trenutku je vsaj 8 forumašev, ki jim dela težave sklepni račun :-P
ma3ka sporočil: 46
[#2758402] 14.02.19 15:25
Odgovori   +    17
Predvčerajšnjim sem videl naslednje: na AC Lj-Kranj je v dopoldanskih urah šleper vozil povsem za ritjo počasnemu avtu in mu besno blendal, ker ga ni mogel prehiteti, saj je bil na prehitevalnem pasu gost promet. Vzel sem si čas in pogledal, kaj za vraga je to vozilo in kdo ga vozi ter pričakoval 20 let starega golfa in 80 letnika za volanom. Na moje (pravzaprav niti ne tako veliko) presenečenje sem videl, da gre za super zmogljivo in oh in sploh Teslo S (90 kWh) z mladim gospodom za volanom :). To je pač današnja realnost električnih avtov: nikakor to ne more biti prvi oziroma eden in edini avto v družini, ker za 50+ k€ se danes pač ne moreš tako prevažati po svetu, pri tem pa imeti izključeno še gretje in številne ostale električno potratne pripomočke. To je očiten korak NAZAJ in ne naprej! Lahko je e-avto drugi ali tretji avto v družini za vožnjo po mestu, tam nekje do 100km dnevno. To bi šlo, seveda za ca. pol nižjo nabavno ceno. Vse ostalo pa je en velik PR in to bo vse dotlej, dokler ne bodo iznašli in v masovno proizvodnjo dali baterije, ki bodo imele za pol manjšo ceno še enkrat večjo kapaciteto ob enaki teži. To je to, vse ostalo je pesek v oči in neargumentirano nabijanje lobijev.
dz1975 sporočil: 1.402
[#2758456] 14.02.19 18:14 · odgovor na: ma3ka (#2758402)
Odgovori   +    2
Tesla S je edini el. avto, ki bi ga sam kupil. 2015 ali 2016 letnik s precej opreme se da dobiti za 40k EUR, tako da so precej boljši nakup kot novi el. avtomobili, pa še uporaba Supercharger polnilnih mest je brezplačna.
rename sporočil: 10.852
[#2758458] 14.02.19 18:20 · odgovor na: ma3ka (#2758402)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: rename 14.02.2019 18:20
Mogoce je imel na autopilota,, pa surfal po netu.
Autopilot je pa prilagodil hitrost razdrapanosti nasih cest; zagotovo je pa dosledno uposteval omejitve hitrosti :-P

P: sicer pa ne verjamem tvoji zgodbi.
MF-263863 sporočil: 36
[#2758461] 14.02.19 18:28
Odgovori   +    3
Če upoštevaš ob dosegu še cenovno komponento, je slika precej bolj realna. Sploh na dejstvo, da stane Kia Niro EV precej, precej manj kot vse tesle pred njo. Doseg pa skorajda enak...Res ne vem, kdo plačuje vso to naivnost.
MF-263863 sporočil: 36
[#2758462] 14.02.19 18:32 · odgovor na: rename (#2758372)
Odgovori   +    1
A v smislu doseg v povezavi s ceno avta, kjer je jasno z aviona, kje dobiš za najmanj denarja največ kilometrov....Kia ruls...sorry guys
rename sporočil: 10.852
[#2758465] 14.02.19 18:44 · odgovor na: MF-263863 (#2758462)
Odgovori   +    1
Ne verjamem Zgodbi o tesli in tovornjaku.
FIN-556909 sporočil: 8
[#2759788] 22.02.19 13:41 · odgovor na: MF-263863 (#2758461)
Odgovori   +    1
Ne primerjat tesle z drugimi. Tesla ima mnogo boljše hlajene grelne batarije. V ciklusih je huda razlika. Batarije so pa itak pol avtomobila
miranbr sporočil: 81
[#2759796] 22.02.19 14:19
Odgovori   +    3
Manjkajo podatki o tezi baterij in za koliko se poveca teza vozila (Audi vec kot 2,5tone), in kako se to pozna na podvozju, zavorah, gumah, in koliksna je zivljenjska doba baterij, glede na zivljensko dobo celotnega vozila ( kaj pomeni padec zmogljivosti ali amenjava)

Strani: 1