Strani: 1 2

FIN-311684 sporočil: 16.857
[#2757175] 08.02.19 07:24
Odgovori   +    15
Marinček je pošteno povedal kaj bi rad. Ponudba je jasna, transparentna in nedvoumna. Ob plačilu 100 tisočakov bo Rovo umaknil pritožbo.
jezdec666 sporočil: 6.534
[#2757177] 08.02.19 07:30 · odgovor na: FIN-311684 (#2757175)
Odgovori   +    11
V primerjavi z raznimi Jankovići je pravzaprav socialc. Je pa to modus operandi naših kao okolje varstveni ko v.
FIN-311684 sporočil: 16.857
[#2757179] 08.02.19 07:40 · odgovor na: jezdec666 (#2757177)
Odgovori   +    9
[jezdec666]
V primerjavi z raznimi Jankovići je pravzaprav socialc. Je pa to modus operandi naših kao okolje varstveni ko v.
Z Jankovičem ni dobro buč saditi, saj česar koli se pritakne propade ali v stečaju konča, tudi prezadolženim Ljubljančanom bo eno nedeljsko jutro Veliki Meštar razlagalal, da je najbolje, da prodajo mestni vodovod...
Troublemaker sporočil: 742
[#2757184] 08.02.19 08:13
Odgovori   +    15
Zakon je jasen in ga bi morali spoštovati. Kdo ga ni? Vlada, ki je eklatantno kršila zakon o vodah in prodala dotična zemljišča Magni. Kaj ima tu Marinček in zakaj bi bil kriv? Nič, saj so vsi pisali o tem, največ celo Požareport, pa nič.

Rešitev: prav gotovo ne, da se zakon spremeni, saj bi to bil rezultat izsiljevanja posamezne družbe (Magne), ter interesi posameznih oseb (cmerar kot predsenik vade, ki bi moral prvi zagovarjati in braniti zakonodajo, prvi, ki bi moral Magni ponuditi drugo nesporno lokacijo (Kidričevo npr.), hkrati pa je zabluzil v projekt, kjer so zemljo preseljevali z enega konca na drug, sekali vse počes itd.. Izključni krivec je Cerar osebno in naj že enkrat odgovarja za to, kazensko in materijalno.

Je Magna vedela za vse te probleme? DA! Torej je šla z velikim rizikom v ta projekt, namesto da bi se zadovoljila z rezervno lokacijo. Tako naj nosi vse posledice in če hoče tovarno uporabi za montažo vozil, lakirnico pa preseli v Gradec.
Obljuba Cerarja in vlade, da bo poskrbela za vse administrativne prepreke je bila prazna in zavajajoča, ker nihče nima pravice eklatantno kršiti zakonodaje in predpisov ali pa posamezmiku ali družbi prilagajati predpise, ker gre v tem primeru za čisti klientelizem in verjetno korupcijo.

V primeru dvomov bi morda še pomislil, da je Magni treba ugoditi in podeliti okoljski certifikat, ker so pa bili vsi dvomi jasni in obelodanjeni vseh v državi in Magni, naj pač nosijo posledice svojega rizičnega dejanja.

Je pa na strani države Slovenije, da brez odlašanja Cerarja (Počivalška tudi in pajdaše
v tej raboti!) pokliče na odgovornost in ga po uradni dolžnosti preganja zaradi eklatantnega kršenja nacionalne zakonodaje in se ga pripre za daljši čas, sorazmeren povzročeni šodi in nacionalni škodi, ki jo je povzročil s svojimi nedržavotvornimi odločitvami(kot Šiškota, ki ni storil nič takega ali tako strašljivega ampak je zgolj provociral javnost, saj mislim, da ni sposoben takšnih dejanj).

Zdaj pa na preizkus vlade, če bo pravilno ukrepala!
johan55 sporočil: 95
[#2757186] 08.02.19 08:28 · odgovor na: Troublemaker (#2757184)
Odgovori   +    7
In zakaj Magna ni zgradila take tovarne v Gradcu in ne bi imela stroška s prevažanjem karoserij?
Zato ker je bilo to lažje narediti v revnejši skorumpirani državi, kjer so se lahko izmišljevali kje bodo postavili tovarno.
FIN-311684 sporočil: 16.857
[#2757187] 08.02.19 08:29 · odgovor na: Troublemaker (#2757184)
Odgovori   +    7
[Troublemaker]
Je pa na strani države Slovenije, da brez odlašanja Cerarja (Počivalška tudi in pajdaše...pokliče na odgovornost in ga po uradni dolžnosti preganja zaradi eklatantnega kršenja nacionalne zakonodaje in se ga pripre za daljši čas, sorazmeren povzročeni šodi in nacionalni škodi, ki jo je povzročil s svojimi nedržavotvornimi odločitvami(kot Šiškota, ki ni storil nič takega ali tako strašljivega ampak je zgolj provociral javnost, saj mislim, da ni sposoben takšnih dejanj).

Zdaj pa na preizkus vlade, če bo pravilno ukrepala!
V tem položaju smo že bili npr. pri TEŠ6. Ko bi projekt še lahko ustavili se ga ni dalo, ker je vse skupaj odšlo predaleč. V tem položaju bomo pri drugem tiru, ko bomo zapravili predvidene 1,2 milijarde, luknje v kraškem kamnu še zvrtane ne bodo, ponovno bo vse skupaj odšlo predaleč. Tudi pri Magni je podobno, predaleč je odšlo, bil pa bi čas, da bi Cerar, Počivalšek in drugi odgovarjali za svoje početje pa ne bodo, ker se njihova odgovornost (vsaj tako oni mislijo) ugotavlja le na volitvah.
bigl sporočil: 13.319
[#2757192] 08.02.19 08:52 · odgovor na: johan55 (#2757186)
Odgovori   +    10
[johan55]
In zakaj Magna ni zgradila take tovarne v Gradcu in ne bi imela stroška s prevažanjem karoserij?
Zato ker je bilo to lažje narediti v revnejši skorumpirani državi, kjer so se lahko izmišljevali kje bodo postavili tovarno.
Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima. Sicer pa ima Marinček prav. Minister in prejšni predsednik vlade se hvalita s to naložbo, da sta jo pripeljala v Slovenijo, sedaj pa vidim, da o krištvi zakonov, za kar sta prisegla, da jih bosta spoštovala, molčita. Bi pa morala odgvorajati, ne pa da zasedata položaje še naprej. Sedaj pred dejstvom začetka poslovanja, pa naj drugi rešujejo te probleme. Kje je sedaj njegova parola, da rešuje probleme?????Lep dan.
rame sporočil: 111
[#2757194] 08.02.19 08:56
Odgovori   +    7
Ja kaj smo pa drugega lahko pričakovali.Pri nas nas lahko zastrupljajo kolikor hočejo.Tako kot s Poljskim in Ukrajinskim mesom. Slovensko meso gre pa v bolj bogate države skupaj z našo mladino, ki se nam izseljuje.Do sedaj še iz Poljske ,ki je prišlo k nam skupaj s kapitalom nisem še zasledil nič dobrega.Če ima kdo kakšno dobro izkušnjo naj prosim napiše.
kren sporočil: 470
[#2757196] 08.02.19 09:09 · odgovor na: rame (#2757194)
Odgovori   +    18
[rame]
Do sedaj še iz Poljske ,ki je prišlo k nam skupaj s kapitalom nisem še zasledil nič dobrega.Če ima kdo kakšno dobro izkušnjo naj prosim napiše.
Bolek in Lolek ;-)
simone22 sporočil: 254
[#2757197] 08.02.19 09:11 · odgovor na: bigl (#2757192)
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: simone22 08.02.2019 09:16
Na tem enakem obmocju stoji vsaj se ena lakirnica (ce ne vec, saj se da pogledati in poiskati, je bilo o tem ze veliko napisanega) ter polno industrijskih obratov, ki delajo z nevarnimi snovmi (velikokrat po domace) in jih posledicno tudi ne bi smelo biti. Pa so stari in novi in se do tega trenutka se nihce ni spomnil, da tudi krsijo zakon o vodah! Tukaj so pac lokalni interesi prepreciti to nalozbo na tej t.i. "najboljsi slovenski zemlji", ker dober delodajalec pac tudi vodi do visjih plac kot minimalec, ki jih vecina mariborskih podjetij placuje svojemu kadru (in prihod Magne se tudi ze pozna na placah kolikor se kaj slisi, kaj bo sele ce pridejo se ostale faze).

Marincku je popolnoma vseeno kaj se tukaj dogaja, gre se za denar oz za nagajanje ker tega ni dobil (formalno za nejgovo ze propadlo drustvo ali pa najbrz se preko kaksne kuverte). Tistih 100 tisocakov pa je najbrz cena, ki jo je lepo sporocil vsem relevantnim akterjem, ampak lepo zapakirna pod domnevno podkupovanje. Da en sam clovek lahko vse blokira ni odraz zdrave druzbe in dobrih javno-upravnih procesov ampak debilnost.
COP sporočil: 3.511
[#2757198] 08.02.19 09:29 · odgovor na: Troublemaker (#2757184)
Odgovori   +    28
Rešitev: prav gotovo ne, da se zakon spremeni, saj bi to bil rezultat izsiljevanja posamezne družbe (Magne), ter interesi posameznih oseb (cmerar kot predsenik vade, ki bi moral prvi zagovarjati in braniti zakonodajo, prvi, ki bi moral Magni ponuditi drugo nesporno lokacijo (Kidričevo npr.), hkrati pa je zabluzil v projekt, kjer so zemljo preseljevali z enega konca na drug, sekali vse počes itd..
Ne bluzi. Na drugi nesporni lokaciji v Kidričevem bi morali posekati 50 ha gozda za pridobitev parcel. Očitno ste nekateri tako zabluzili, da vas moti 5 ha gozda v občini Slivnica pri Mariboru, za 10 krat več v drugi pa vam dol visi. Okoljevarstveniki my ass.

Končno Štajerci, ki se vsak dan vozijo eno uro na šiht do Gradca in eno uro nazaj, dobijo priložnost za pošteno plačano delo v bližini doma, ko okoljevarstveniki my ass in pisci kolumen z drugega konca Slovenije sklenejo, da je lakiranje smrtno nevarno. Zato v neskončni skrbi za okolje predlagajo Štajercem, naj se na šiht v Avstrijo vozijo še naprej. V nelakiranih avtomobilih. Itak.
bigl sporočil: 13.319
[#2757200] 08.02.19 09:46 · odgovor na: simone22 (#2757197)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 08.02.2019 09:51
[simone22]
Na tem enakem obmocju stoji vsaj se ena lakirnica (ce ne vec, saj se da pogledati in poiskati, je bilo o tem ze veliko napisanega) ter polno industrijskih obratov, ki delajo z nevarnimi snovmi (velikokrat po domace) in jih posledicno tudi ne bi smelo biti. Pa so stari in novi in se do tega trenutka se nihce ni spomnil, da tudi krsijo zakon o vodah! Tukaj so pac lokalni interesi prepreciti to nalozbo na tej t.i. "najboljsi slovenski zemlji", ker dober delodajalec pac tudi vodi do visjih plac kot minimalec, ki jih vecina mariborskih podjetij placuje svojemu kadru (in prihod Magne se tudi ze pozna na placah kolikor se kaj slisi, kaj bo sele ce pridejo se ostale faze).

Marincku je popolnoma vseeno kaj se tukaj dogaja, gre se za denar oz za nagajanje ker tega ni dobil (formalno za nejgovo ze propadlo drustvo ali pa najbrz se preko kaksne kuverte). Tistih 100 tisocakov pa je najbrz cena, ki jo je lepo sporocil vsem relevantnim akterjem, ampak lepo zapakirna pod domnevno podkupovanje. Da en sam clovek lahko vse blokira ni odraz zdrave druzbe in dobrih javno-upravnih procesov ampak debilnost.
No, to je delo za druge, po službeni dolžnosti. Korupcija in podobno? Pri vsakem nepremičninskem poslu je pogoj, pravna izvedljivost. Izpade, kot da je bila ta zaobidena od ljudi, ki so prisegli, da to spoštujejo. Se bo kdo od Butalcev vprašal, če tudi pri tem ni šlo kaj pod mizo? Politična korupcija in take? Drugače pa sta bila nekoč in zakaj ne bi bila tudi v bodoče Graz in Maribor, kot dva brata ali pa kot brat in sestra:-). Lep dan.
P.S.: v poslovnem in kulturnem smislu....da ne bi komu zaigrala domišljija, ...
jani1974 sporočil: 3.296
[#2757201] 08.02.19 09:54 · odgovor na: bigl (#2757192)
Odgovori   +    7
[bigl]
> [johan55]
> In zakaj Magna ni zgradila take tovarne v Gradcu in ne bi imela stroška s prevažanjem karoserij?
> Zato ker je bilo to lažje narediti v revnejši skorumpirani državi, kjer so se lahko izmišljevali kje bodo postavili tovarno.

Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.
Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3
jani1974 sporočil: 3.296
[#2757202] 08.02.19 10:01 · odgovor na: COP (#2757198)
Odgovori   +    3
[COP]
Ne bluzi. Na drugi nesporni lokaciji v Kidričevem bi morali posekati 50 ha gozda za pridobitev parcel. Očitno ste nekateri tako zabluzili, da vas moti 5 ha gozda v občini Slivnica pri Mariboru, za 10 krat več v drugi pa vam dol visi. Okoljevarstveniki my ass.
Ni vsak gozd enako vreden, ker je to odvisno tudi od tega, na kakšni zemlji raste.
Pod vsakim gozdom tudi ni enakih zalog vode.
In ne ščiti vsak gozd nekega naselja pred hrupom.
COP sporočil: 3.511
[#2757205] 08.02.19 10:18 · odgovor na: jani1974 (#2757202)
Odgovori   +    19
Vidim, da se okoljevarstveniki z Marinčkom na čelu množite. Lakirani avtomobili so smrtno nevarni, 5 ha gozda v občini Slivnici pri Mariboru pa je več vrednih od 50 ha v Kidričevem. Lepo.

Kako bi Marinček rešil okoljevarstveno dovoljenje Magna? Vse ostane, samo zakon bi spremenil in okolje bo rešeno. Okoljevarstvenik my ass.

p.s.
Očitno moraš biti super inteligenten, da ti propade okoljevarstveno društvo, ki ga financira država.
drugmirko sporočil: 926
[#2757206] 08.02.19 10:24 · odgovor na: jani1974 (#2757202)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [COP]
> Ne bluzi. Na drugi nesporni lokaciji v Kidričevem bi morali posekati 50 ha gozda za pridobitev parcel. Očitno ste nekateri tako zabluzili, da vas moti 5 ha gozda v občini Slivnica pri Mariboru, za 10 krat več v drugi pa vam dol visi. Okoljevarstveniki my ass.

Ni vsak gozd enako vreden, ker je to odvisno tudi od tega, na kakšni zemlji raste.
Pod vsakim gozdom tudi ni enakih zalog vode.
In ne ščiti vsak gozd nekega naselja pred hrupom.
sej ni, da se ne bi strinjal, ampak... mensećini, da je naš temeljni problem, da običajno "zaradi dreves niti ne vidimo gozda"!
tale peripetija z Magno je naravnost lep primer za to...
crt sporočil: 20.433
[#2757207] 08.02.19 10:29 · odgovor na: COP (#2757205)
Odgovori   +    4
[COP]
Kako bi Marinček rešil okoljevarstveno dovoljenje Magna? Vse ostane, samo zakon bi spremenil in okolje bo rešeno. Okoljevarstvenik my ass.
ta del je nekolko specialen, ja :)

(ali pa: ta je najbolj)
MarijanMacek sporočil: 1.818
[#2757208] 08.02.19 10:35 · odgovor na: jani1974 (#2757201)
Odgovori   +    18
[jani1974]
> [bigl]
> > [johan55]
> > In zakaj Magna ni zgradila take tovarne v Gradcu in ne bi imela stroška s prevažanjem karoserij?
> > Zato ker je bilo to lažje narediti v revnejši skorumpirani državi, kjer so se lahko izmišljevali kje bodo postavili tovarno.
>
> Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.

Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3
Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.
Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.
jani1974 sporočil: 3.296
[#2757213] 08.02.19 11:24 · odgovor na: MarijanMacek (#2757208)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [bigl]
> > Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.
>
> Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
> www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3

Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.
Oni so iskali, kar so pač rekli da iščejo. Če bodo kdaj toliko tudi pozidali, bodo še sami presenečeni.
Kar se tiče Graza: preko avtoceste se zgradi viadukt, preko potoka pa mostovi. Vsekakor precej lažje dosegljiva lokacija kot Slivnica.
Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.
Če je to na Slovaškem tako čudovito, zakaj pa niso v Avstriji našli še kakšnih njiv, pač malo bolj stran od Graza, da bi bile brez tvojih potokov in avtocest?
Ali misliš da Avstrijcem ni do poslov, ali pa da sploh ne vedo, kaj se na Slovaškem lepega dogaja?

Tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi, dokler je nekje kakih 100x več njiv, ki jih imajo v lasti ljudje, ki jih zanimajo proizvodi iz te tovarne. Če ne, je zgodbe konec.

In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.
jani1974 sporočil: 3.296
[#2757214] 08.02.19 11:30 · odgovor na: COP (#2757205)
Odgovori   +    4
[COP]
Vidim, da se okoljevarstveniki z Marinčkom na čelu množite. Lakirani avtomobili so smrtno nevarni, 5 ha gozda v občini Slivnici pri Mariboru pa je več vrednih od 50 ha v Kidričevem. Lepo.
Glede na to, da bo v Ljubljani kanalizacija speljana preko Barja, je lahko v Mariboru res tudi lakirnica nad vodnimi viri. Če bomo jedli poljske mesne obrezke, lahko še takšno vodo pijemo zraven.
Ko greš ven jest v kitajsko restavracijo, tako ali tako slej kot prej postaneš odporen na vse sorte strupov. Hvala, bratski kitajski narod, da je moja mamica še živa, bodo peli naši otroci...

V debati o gozdu pa pozabljaš na kmetijska zemljišča, ki spadajo zraven. Razen če praviš, da tovarno, za katero rabiš v Kidričevem 50 ha, lahko v Slivnici postaviš na 5 ha?
MarijanMacek sporočil: 1.818
[#2757221] 08.02.19 12:45 · odgovor na: jani1974 (#2757213)
Odgovori   +    4
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> > [jani1974]
> > > [bigl]
> > > Po moje zaradi možnosti širitve, ki je v Grazu nima.
> >
> > Imajo v Grazu okoli tovarne kmetijskih zemljišč kolikor hočeš:
> > www.google.com/maps/...a=!3m1!1e3
>
> Čuj jaz gledam na toti Googlovid pa ne vidim nobene kmetijske zemlje v bližoni s tovarno. Ena je preko neke AC, bolj nepravilne oblike, omejeno z nekim potokom, na ostale strani pa stanovanjske hiše.... Rahlo neprimerno za širitev proizvodnje. So iskali toliko in toliko v ENEM kosu.

Oni so iskali, kar so pač rekli da iščejo. Če bodo kdaj toliko tudi pozidali, bodo še sami presenečeni.
Kar se tiče Graza: preko avtoceste se zgradi viadukt, preko potoka pa mostovi. Vsekakor precej lažje dosegljiva lokacija kot Slivnica.
Načrti so, kaj se bo pa uresničilo bomo pa še videli, nihče ni vedež, predpogoj pa je primerna lokacija. In recimo da so jo našli pri nas. A ti več, če boš še jutri živ? In vendar delaš neke načrte, če le živiš smiselno življenje.

> Bom pa še enkrat ponovil, poleti sem prepotoval Slovaško, največjo (vsaj relativno glede na prebivalstvo) proizvajalko avtomobilov v Evropi. In čudno, vse nove tovarne stojijo na obdelovalnih površinah mnogo boljših od prodnatih površin s 15-20 cm rodne zemlje v bližini Hoč. In ni kaj dosti slišati protestov zaradi uničevanja kmetijskih površin, se dobro zavedajo, da tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi. In večina večina forumašev na Financah stalno daje Slovaško za zgled tujih investicij, ko se pa gremo podobno investicijo v Sloveniji je pa to uničevanje zemlje zaradi farbanja avtomobilo. Kakor da bi se vozili kot je en napisal v nepofarbanih. Se mi bolj dozdeva, da imajo nekateri malo pofarbane možgančke, ne možgane. Skratka, licemerstvo, da mu ni para.

Če je to na Slovaškem tako čudovito, zakaj pa niso v Avstriji našli še kakšnih njiv, pač malo bolj stran od Graza, da bi bile brez tvojih potokov in avtocest?
Ali misliš da Avstrijcem ni do poslov, ali pa da sploh ne vedo, kaj se na Slovaškem lepega dogaja?
Verjetno si bolj gluh od gluhega, za širitev potrebujejo poleg prostora tudi delovno silo, že sedaj se jih precej vozi iz Maribora in okolice, in ni bolj pametno, da se nova tovarna premakne k virom delovne sile, kakor da se dnevno prevažajo na delo 70 km. In nenazadnje, stroški za delodajalca so opazno nižji.

Tovarna na isti površini preživlja kakšnih 100x več ljudi, dokler je nekje kakih 100x več njiv, ki jih imajo v lasti ljudje, ki jih zanimajo proizvodi iz te tovarne. Če ne, je zgodbe konec.
Z obdelovalnimi površinami na svetu ni problema, največji izvoznik pšenice na svetu ima okoli 2/3 primerne zemlje neobdelane. In številne države plačujejo kmete da ne obdelujejo zemlje. Dokler imaš delo ni problema za hrano.

In v nasprotju z Revozom je naša Magna opcijski podaljšek opcijskega podaljška kapacitet svetovne avtomobilske proizvodnje, ki se bo prvi zaprl, ko bo ura čas.
In vendar se tovarna razvija in dobiva vedno nove posle. kako bo pa v bodočnosti z avtomobilsko industrijo ve pa samo ljubi bog.
Tonja1 sporočil: 330
[#2757224] 08.02.19 13:43 · odgovor na: Troublemaker (#2757184)
Odgovori   +    6
Ampak še enkrat, zakaj je sporna lokacija, ki je tako degradirana, da bolj ne bi mogla biti, ni primerna za nič drugega, kot za industrijski objekt. Okrog nič drugega, kot avtocesta, železnica in letališče. Potrebno je le postaviti objekt, ki okolja ne bo še poslabšal (npr. podtalnico,).
Tonja1 sporočil: 330
[#2757225] 08.02.19 13:47 · odgovor na: johan55 (#2757186)
Odgovori   +    3
Vsaj na Google map si poglej lokacijo tovarne v Grazu. Lahko pa se zapelješ tja in pogledaš. Po drugi strani pa v Magni vidijo, glede na to koliko Slovencev tam dela, da znajo delati in so z njimi zadovoljni.
jani1974 sporočil: 3.296
[#2757228] 08.02.19 14:29 · odgovor na: MarijanMacek (#2757221)
Odgovori   +    4
[MarijanMacek]
Premikaš mi tarčo. Najprej si trdil, da v Grazu ni prostora, sedaj pa trdiš, da v Grazu ni delovne sile. Glede delovne sile se seveda strinjam, kljub vsej EU enakopravnosti Slovenčkom na 60 km razdalje cena pade za dvakrat.

Glede hrane pa si poglej kak dokumentarec, kako sodobno kmetovanje izgleda in kakšno škodo povzroča naravi. Če bi hrano pridelovali na kolikor toliko normalen način, bi je na svetu že imeli premalo.
Troublemaker sporočil: 742
[#2757231] 08.02.19 14:43 · odgovor na: Tonja1 (#2757224)
Odgovori   +    7
Najbrž ni treba povdarjati, kaj pomeni izlitje strupenih snovi v podtalnico! Kemis z Vrhnike npr.! Vse pomorjeno v Tojnici, končne posledice pa najbrž še pridejo.

Kaj bi takšna eko katastrofa povzročila za zajetja vode in talnico - vodo, ki jo nabrž pijejo Mariborčani in okoličani?

Saj je vseeno, kako je zgoraj degradirano območje, ki res ni videli urejeno, zasajeno izkoriščeno itd., da nes morda ne, jutri bo pa nov gospodar - kmet, ki bo to dobro zemljo spet obdeloval, če bo "zdrava", če bo pa slučajno onesnažena s kemikalijami, pa me bo nič.

Pa še odgovor ostalim komentatorjem: rezervno lokacijo v Kidričevem sem označil z ".npr" in ne kot dokončno. Imamo zanesljivo več takih lokacij okoli MB, ki vodovarstveno niso sporna.

osebno pred sodobno tehnologijo nimam predsodkov, saj tudi nuklearka v Sloveniji obratuje desetletja, pa ni nič narobe. Ampak standardi v NEK so na najvišji ravni varovanja, se redno izvajajo, kontrolirajo itd. V konkretnem primeru pa gre prav za posebno situacijo: takoj je bil sprejet poseben zakon za Magno (za kaj pa ne za Bežigrajski stadion???), ki je NAMENOMA ignorilal ne le opozorila, ampak tudi ZAKON! Kršitelji so običajno kaznovani za kršitve, jih morajo potem tudi odpraviti itd.. sicer se kaznovanje ponovi. Ponavljam, da tudi ni rešitev, da se zgolj enemu odbri izjema ali zaradi nje spreminja zakon. Če Marinček predlaga to slednje, je najmanj nestrokoven bedak, ki se mu fučka za ekologijo, v nasprotnem bi vztrajal na svojih dokazih in zakonodaji do konca, tako pa se obnaša sprevrženo in resnično daje vtis, da bi želel za umik nekaj dobiti za svoje eko društvo.

Torej, glavni krivci ostajajo bivši PV, pa minister za gopsodarstvo in vsi, ki so požegnali takšno gradnjo v nasprotju z zakonom! G. Šarec, ukrepajte in jih razrešite, podajte kazenske ovadbe in jih odstranite kot prešičke in betonelije.
Jazsemjaz sporočil: 6
[#2757233] 08.02.19 14:53
Odgovori   +    21
Ljudje,

obnašate se, kot da vse tiste *prvorazredne* kmetijske površine tam na Dravskem polju gnojijo z iztrebki mavričnih enorogov, rastline pa škropijo s paradajzovo vodo.

Ni naključje, da je v podravski podtalnici še vedno polno atrazina, čeprav je že nekaj let prepovedan in ni v uporabi.

Magnina tovarna ima vsaj lovilce, ki preprečijo izlitje nevarnih snovi v okolje in v podtalnico. Njive tega nimajo. Vse gre direktno v podtalnico. Vsa gonojila in škropiva.

In nihče ne problematizira morebitnih izlivov nevarnih kemikalij ali goriv na področju aerodroma, železnice in avtoceste, ki so vsi na isti lokaciji. Problem je očitno le povsem nova in tehnološko napredna ter okoljevarstvenim zahtevam prilagojena Magnina tovarna, vis ostali osnaževalci podtalnice pa ne. Kdo je tu nor in kdo tu blefira?

In še enkrat vprašam: res mislite, da intenzivno kmetijstvo z vsemi škropivi in gnojili je pa okolju prijazno, neškodljivo in nima vpliva na podtalnico? Kmetovanje na vodovarstvenih območjih je največji osnaževalec podalnih voda in zemlje! Ne pa gospodinsjatva, promet in industrija.

Ker tudi po medijih vztraja prepričanje, da bo moderna tovarna bolj onesnaževala zemljo in vodo kot pa kmetijstvo na tisti rodovitni zemlji. IQ v minus?
najobj sporočil: 26.110
[#2757235] 08.02.19 14:58 · odgovor na: jani1974 (#2757214)
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: najobj 08.02.2019 15:00
[jani1974]
> [COP]
> Vidim, da se okoljevarstveniki z Marinčkom na čelu množite. Lakirani avtomobili so smrtno nevarni, 5 ha gozda v občini Slivnici pri Mariboru pa je več vrednih od 50 ha v Kidričevem. Lepo.
Glede na to, da bo v Ljubljani kanalizacija speljana preko Barja, je lahko v Mariboru res tudi lakirnica nad vodnimi viri. Če bomo jedli poljske mesne obrezke, lahko še takšno vodo pijemo zraven.
Ko greš ven jest v kitajsko restavracijo, tako ali tako slej kot prej postaneš odporen na vse sorte strupov. Hvala, bratski kitajski narod, da je moja mamica še živa, bodo peli naši otroci...

V debati o gozdu pa pozabljaš na kmetijska zemljišča, ki spadajo zraven. Razen če praviš, da tovarno, za katero rabiš v Kidričevem 50 ha, lahko v Slivnici postaviš na 5 ha?
... OK, zakon je zakon, ampak vsaki zakon je treba gledat z zrnom soli ... evo, in zrno soli v primeru Magne je, da je v Mariboru in okolici vode hvalabogu toliko, da prek teče in predstavlja zajetje vode v Bohovi manj kot 10% vodnega potenciala Maribora, tako da zaradi obilice vode v drugih mariborskih zajetjih daleč od Bohove tudi v Hočah in okolici ob najhujših sušah ziher ne bi ostali brez vode ob morebitnem onesnaženju ... khmm, ki je pri zaradi strogega nadzora v zelo zavarovani Magni dosti manj verjetno, kot je v večjih ali manjših ličarskih delavnicah v bližnji okolici ali kot je bilo ob polivanju z gnojnico dosedanjih "prvovrstnih" kmetijskih površin med avtocesto in železniško progo ... alzo, če skrajšam, toti Marinček niti slučajno ne skrbi za vodo lokalnih prebivalcev v okolici Magne, ampak debelo prase iz čisto drugega konca Slovenije skrbi predvsem za svoj žep, da bo s podkupnino - ki je očitno ni dobil - polnil svojo debelo rit in se mu sladko jebe za nekaj sto ljudi in njihove družine ...

P.S.: ker smo glih pri zakonih, ne razumem zakona, kjer lahko dva ali trije džabalebaroši v vsaki vukojebini ustanovijo in registrirajo "okoljevarstveno" organizacijo, potem pa s pritožbami izsiljujejo podkupnine od vsakega investitorja, ki se pojavi v Sloveniji, ker je glede na famozno Naturo 2000 tričetrt Slovenije varovano območje, ki mora po komandi iz Bruslja ostati enako kot v kameni dobi, sicer Slovenija faše milijonske kazni ...
FIN223552 sporočil: 464
[#2757239] 08.02.19 15:16 · odgovor na: najobj (#2757235)
Odgovori   +    6
Poleg vsega tega voda z dravskega polja itak ni primerna in je to območje čisto nesmiselno razglašeno za vodovarstveno. So bistveno boljši viri drugje, vode pa pod Pohorjem ne manjka.

Če se bodo hoteli rešit tega korumpiranca Marinčka, se ga že bodo, samo nekaj birokratskih riti bo treba pošteno zbrcat (da bodo potem lahko delale samomore zato ker nekdo od njih nekaj želi v zameno za plačo).
MarijanMacek sporočil: 1.818
[#2757244] 08.02.19 17:24 · odgovor na: jani1974 (#2757228)
Odgovori   +    6
[jani1974]
> [MarijanMacek]

Premikaš mi tarčo. Najprej si trdil, da v Grazu ni prostora, sedaj pa trdiš, da v Grazu ni delovne sile. Glede delovne sile se seveda strinjam, kljub vsej EU enakopravnosti Slovenčkom na 60 km razdalje cena pade za dvakrat.
Nikoli nisem napisal da novo tovarno gradi magna v Hočah, ker ni delovne sile. je tudi eden od razlogov, končno ker si kreativen gradbenik in bi s tovarno premostil AC bi lahko nad obstoječo tovarno zgradili še eno tovarno, ni nič nemogočega, vprašanje pa če je smiselno. Torej to še enkrat napišem:
1) V Gradcu nimajo prostora za nadalnjo širitev, razen super gluper variant nad AC etc...
2) Hoče imajo prostor na degradiranem "kao kmetijskem" območju, katerega površine kmetje brez pompa prodajajo za razne nakupovalne centre...
3) Delovna sila, ki se trenutno vozi 70 km na delo, bo imela tovarno skoraj na pragu!

Glede hrane pa si poglej kak dokumentarec, kako sodobno kmetovanje izgleda in kakšno škodo povzroča naravi. Če bi hrano pridelovali na kolikor toliko normalen način, bi je na svetu že imeli premalo.
Kaj pa je kolikor toliko normalen način. Jaz si predstavljam, da je to ena lepa paša živine po pampah (Argentina recimo), kar je tako in tako velik vir mesa, pšenička po prerijah in stepah raste zadnje čase celo brez oranja, brej množice kemije, važna je cena proizvodnje in ne toliko pridelek na ha. Ampak mi Evropejci, se delamo pametne in imamo super pridelke super drage, hrane konkurenčne le zaradi subvencij (v EU 42,5% proračuna 2010(?)) in s tem direktno uničujemo kmetijske države, ki si pač subvencij ne morejo privoščiti, saj je njihov glavni vir dohodka kmetijsktvo.

Bom pa zaključil brezplodno debato:

Še najmanj škode bomo pa delali, če povsem prenehamo kmetovati! in jemo čisti gorski zrak
pobalin sporočil: 11.935
[#2757268] 08.02.19 21:43 · odgovor na: COP (#2757205)
Odgovori   +    8
[COP]
Očitno moraš biti super inteligenten, da ti propade okoljevarstveno društvo, ki ga financira država.
Ne, samo letnega poročila ne smeš oddati v predpisanem roku in niti ne po dodatnem pozivu.
Je pa ta večni intrigant in politikant zelo hitro našel drugo (do zdaj obskurno) organizacijo ljubiteljev javnega interesa, da pod njenim imenom nadaljuje svoje zdraharstvo za narodov blagor.

Strani: 1 2