Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Konec zabave na nemških avtocestah?

Strani: 1

alek14 sporočil: 10.319
[#2753748] 20.01.19 09:56
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: alek14 20.01.2019 09:59
Kaj pa štau? Koliko CO2 nstane tam? Omejitev na 130 bo imela neznatne učinke, odprava štaua pa bi se res poznala (enako velja za CO2 pri nas - povzročajo ga mestni zastoji - ne glede na to kako zelo malo statistika kaže kao da je zastojev pri nas. Poraba avta v zstoju je dvakratnik tekočega prometa!).
Socialni inženiring prisinega enakega izida. Diffrent oppurtunitiy - equal outcome = 130 km/h.
Prihajajoči kolaps družbe se bliža.
gobim sporočil: 420
[#2753749] 20.01.19 10:10
Odgovori   +    4
If You can't beat them, ban them.
153 sporočil: 7.007
[#2753752] 20.01.19 10:27
Odgovori   +    0
Na nemških sicer 'speedfree' avtocestah
je vse več lokalnih omejitev, predpisana
najvišja hitrost na 130/h bi bila najbrž
dobrodošla in s sosedami skladna novost ?

Sodražan
kren sporočil: 481
[#2753755] 20.01.19 10:50
Odgovori   +    7
Mene pa zanima, če je na nemških avtocestah, ki nimajo omejitve hitrosti več prometnih nesreč, kot na tistih (nemških in nenemških), ki jih imajo?
kekez sporočil: 3.316
[#2753759] 20.01.19 12:32
Odgovori   +    1
Če bodo omejitve samo zaradi izpustov, potem naj se omeji tudi hitrost letal na npr. 500 km/h.
Se je komu še posvetilo, kako neumno je to?

Sicer smo šli mi po čisto isti poti.
V začetku na avtocestah nismo imeli hitrostnih omejitev (verjetno po nemškem vzoru). Sicer so bili pri nas zelo redki avti, ki so sploh zmogli celo avtocesto (samo Vrhnika-Postojna je bila) prevoziti s hitrostjo 130 km/h.
Potem je prišla naftna kriza v 70-ih in zaradi nje so ZAČASNO! (tako je bilo obljubljeno) omejili hitrost na 120 km/h. Pri nas so potem itak začasni ukrepi najbolj trajni.
V 90-ih smo se potem prilagodili Avstriji (rečeno sicer Evropi) in spremenili na 130 km/h.

Je pa res, da so naše avtoceste veliko slabše kakovosti od nemških in ne prenesejo današnjih avtov in vožnje brez omejitve hitrosti. Tudi Nemci bodo lahko začeli graditi slabše in cenejše (pri nas so slabše in dražje).
jani1974 sporočil: 3.299
[#2753762] 20.01.19 12:46 · odgovor na: kren (#2753755)
Odgovori   +    4
[kren]
Mene pa zanima, če je na nemških avtocestah, ki nimajo omejitve hitrosti več prometnih nesreč, kot na tistih (nemških in nenemških), ki jih imajo?
Odgovori na vprašanja:

Würde ein Tempolimit den CO2-Ausstoß reduzieren?
Der Straßenverkehr ist für etwa zwölf Prozent der CO2-Emissionen verantwortlich. Nach Schätzungen würde der Anteil um maximal 0,3 Prozentpunkte sinken - bei einer Geschwindigkeitsbegrenzung von 120km/h. Mit Tempo 130 wäre der Effekt noch geringer. Wichtiger wäre, die Zahl der Staus zu reduzieren. Auch mehr Autos, die weniger verbrauchen oder auf alternative Antriebe setzen, wären effektiver.

Senkt ein Tempolimit die Zahl der Unfälle?
Die Zahl der Unfälle nimmt mit dem Tempo tatsächlich ab. Doch 60 Prozent aller tödlichen Unfälle passieren auf Landstraße, auf denen bereits ein Tempolimit gilt. Dagegen rollen 31,6 Prozent des Verkehrs über die Autobahnen. Dort aber werden nur zwölf Prozent aller Verkehrstoten und 7,5 Prozent aller Verletzten gezählt. Zudem kommen in Deutschland auf eine Milliarde gefahrener Kilometer 3,1 Tote. In Österreich sind es 4,8 und in den USA 5,0. In beiden Ländern gelten auf der Autobahn Tempolimits bis zu 130 km/h.
antjest sporočil: 166
[#2753771] 20.01.19 13:14
Odgovori   +    1
Mogoče bi bila bolj ekološka omejitev hitrosti na 100 km/h in prepoved prehitevanja za tki športne terence in kombinirana vozila, oz. najbolj ekološka celo prepoved vožnje športnim terencem po avtocestah.
Pa še varnost bi se izboljšala, ker bi bila vožnja po prehitevalnem pasu bolj pregledna za normalne avtomobile.
PyotrNovak sporočil: 1.681
[#2753773] 20.01.19 13:22 · odgovor na: jani1974 (#2753762)
Odgovori   +    7
Velja tudi za ALEK. V EU zmagujejo nori marginalci, za katere noben znanstveni dokaz ne velja.
Zaprimo atomske,ups, sedaj pa gradimo elektratne na premog.

Problem so tudi "nasi" predstavniki v EU parlamentu, ki nabijajo isto. Nasa Vijolica pred nobeno resno tehnisko komisijo ne bi mogla bit potrjena na svoje delovno mesto. NOT in a MILLION years.
"Pa tole omejujejo termodinamski zakoni! Ah, se boste tehniki ze kaj spomnili. Ti dam tel st od Chuck Norisa, pa mi zrihtaj takle popravljen fizikalni zakon."
1357 sporočil: 4.142
[#2753840] 21.01.19 10:44 · odgovor na: kren (#2753755)
Odgovori   +    0
Tekst je malo zavajujoč. V Nemčiji že sedaj obstaja priporočena hitrost za avtoceste 130 km/h če ni drugih omejitev. In v primeru prometne nesreče te zavarovalnce oroglasijo za krivega če se ugotovi da si prekoračil priporočeno hitrost vožnje. Sigurno pa zadeva ne bo šla tako zlahka čez ker so določene avtoceste v Nemčiji grajene tako in na takšnem reliefu da skoraj ne moreš voziti 130km/h ker bi s tem ravnannjem povzročil na voznem pasu zastoj ( vzhodna avotcesta med Hofom in Podzdamom(Berlin)).
nomad sporočil: 662
[#2753928] 21.01.19 15:40 · odgovor na: gobim (#2753749)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: nomad 21.01.2019 15:42
Noro, kako evidentno je, da so vse odločitve na najvišjem nivoju rezultat borbe interesnih skupin. Nič resnih preračunov in tehtnih odločitev, ki bi uravnotežile različne moči lobijev. Argument moči (oziroma glasnosti) nad močjo argumentov.

gobim: Glede na to, da sklepam, da imaš že precej časa vpogled v ozadja. Ali je od nekdaj tako in smo bili samo ljudje neinformirani/dezinformirani?
velikipok sporočil: 1.127
[#2754015] 22.01.19 09:05 · odgovor na: nomad (#2753928)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 21.01.19 17:31
Že od nekdaj tako, internet in mediji so to le počasi razgaljali...

Strani: 1