Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 17.389
[#2752285] 11.01.19 07:08
Odgovori   +    10
Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
FIN-234941 sporočil: 52
[#2752288] 11.01.19 07:32 · odgovor na: FIN-311684 (#2752285)
Odgovori   +    11
[FIN-311684]
Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.
0121ZA1 sporočil: 849
[#2752289] 11.01.19 07:54 · odgovor na: FIN-311684 (#2752285)
Odgovori   +    6
Najmanj podučen politični geostrateg ti bo povedal da želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev.... resni geopilitiki in strategi pa na take neumnosti sploh nebodo reagirali ... a ne
MarijanMacek sporočil: 1.927
[#2752297] 11.01.19 08:54 · odgovor na: FIN-234941 (#2752288)
Odgovori   +    2
[FIN-234941]
> [FIN-311684]
> Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.

Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.
Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.
FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2752300] 11.01.19 09:07 · odgovor na: FIN-311684 (#2752285)
Odgovori   +    5
Pri Italijanih vedno deli z 2 ali 3, pa boš videl realno sliko.
FIN-311684 sporočil: 17.389
[#2752313] 11.01.19 09:54 · odgovor na: 0121ZA1 (#2752289)
Odgovori   +    4
[0121ZA1]
Najmanj podučen politični geostrateg ti bo povedal da želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev.... resni geopilitiki in strategi pa na take neumnosti sploh nebodo reagirali ... a ne
Geopolitični položaj Slovenije se je spremenil, kajti obkroženi smo s samimi partnerji in prijatelji. Slovenija in Italija sta v EU in Natu. Italijanska vojaška letala sta varovala (še vedno?) naše nebo od npr. napada hrvaških letal, ki je tudi v Natu (!?). Slovenija je danes v bistvu v idealnem geopolitičnem položaju. Sicer, ta položaj se lahko hitro spremeni. Poglej npr. napoved ameriškega umika iz Sirije in Afganistana, ki nekako dokazuje Trumpovo željo, da ZDA ne bodo več svetovni hegemon, kar bo spremenilo ravnovesje oz. vzpostavilo novo neravnovesje v okoljih iz katerega se ameriška vojska umika. Nekje sem prebral, da umik ZDA iz Sirije dela težave francoskim Totalovim rafinerijam, Trump jim je po svoje povedal, da ameriška vojska ne bo več varovala francoskih gospodarskih interesov v Siriji. Problem bo, če se ZDA odločijo in se vojaško umaknejo iz Evrope, ki pa še ne bo združena, torej še ne bo Združenih držav Evrope, v tem trenutku bo vsa geopolitična stabilnost v EU podrta.
0121ZA1 sporočil: 849
[#2752321] 11.01.19 10:06 · odgovor na: FIN-311684 (#2752313)
Odgovori   +    5
otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!
FIN-311684 sporočil: 17.389
[#2752323] 11.01.19 10:17 · odgovor na: MarijanMacek (#2752297)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
> [FIN-234941]
> > [FIN-311684]
> > Ob branju tega se zdi, da Luka Koper in slovenska država temu razvojnemu zagonu in podjetniški vnemi v Trstu, ne morata slediti. Vse kaže, da bo kmalu treba pozabiti na slovensko nacionalinteresno zadrtost in izgraditi železniško progo med Koprom in Trstom.
>
> Slovenija vlaga v Luko Koper še več. Samo industrijski drugi tir je milijardo i kusur.

Kaj misliš, koliko je pa stal industrijski tir skozi Trst, zgrajen nekje v 80-tih? Sploh veš kje poteka? Pa ga ni gradila/financirala pristaniška uprava kakor prenekateri bukselj zahteva od LKP, in ima še vedno manj prometa kot proga iz Kopra. In tudi modernizacijo proge proti Červinjanu in proti Trbižu ni nikoli sofinancirala luška uprva, za razlki od LKP, ki si je sama izgradila obstoječi "industrijski tir" in še vedno tli ideja, da ga mora sama nadgradit ali zgradit na novo.
Moti me ta slovenska počasnost pri investicijah, pri izvedbi investicij, pri gradnji. Poglej drugo cev karavanškega predora, ki smo jo načrtovali z Avstrijci, ki svoj del že gradijo mi pa še vedno niti izvajalca nimamo, občutek pa je da se neizbrani izvajalci že pred izbiro pripravljajo na nove pritožbe. Misliš, da bo pri Drugem tiru drugače? Neizbrani ponudniki se bodo pritoževali na vse živo, kot sosedje Plečnikovega stadiona. Bodimo pametni, Vlada še nima zaprte finančne konstrukcije za gradnjo pa za celo milijardo gre kar ni hec. Vse kaj ima je plenjenje avtoprevoznikov. Zakaj ni jasno povedala, da bomo za Drugi tir prodali za milijardo državnih obveznic in ga zgradili?

Drugi tir je še vedno ni tič ni miš, le velike stroške dela. Zaradi tega vsaka informacija o tem kaj se gradi v Trstu oz. kaj se bo gradilo v Trstu in kako se bo razvijalo pristanišče vzbuja nekaj jeze pri nas, ki vemo, da je čas denar. Zdi se, da so vsi hitrejši od nas. Okrog Drugega tira vse poteka v stilu Bratuškinega vpitja "Le čas potrebujemo, več časa potrebujemo", ki kot političarka nikoli ni razumela da je čas denar oz. da je denar čas. Povej, zakaj že ne gradimo drugega tira in hkrati z izkopanim kamnom in zemljo ne gradimo umetni turistični otok med Koprom in Izolo? Takšne poceni priložnosti nikoli več ne bo.
Korazijan sporočil: 202
[#2752328] 11.01.19 10:30 · odgovor na: FIN-379669 (#2752300)
Odgovori   +    4
Se vam zdi podcenjevanje sosedov na mestu?
FIN-311684 sporočil: 17.389
[#2752332] 11.01.19 10:37 · odgovor na: 0121ZA1 (#2752321)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: FIN-311684 11.01.2019 10:53
[0121ZA1]
otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!
Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev? Zgodovine odnosov na tem delu sveta, če jo začnemo raziskovati v Kobariškem muzeju ne moremo spremeniti. Gospodarstvo in gospodarsko sodelovanje pa vendar ubira svojo pot. Kaj se pa Severnojadranskih luk tiče sem prepričan, da bodo enkrat luke v Trstu, Kopru in Reki združene, mogoče bomo živeli v federaciji Združene države Evrope, rezultat tega bo višji BDP po prebivalcu, ki bo namesto sedanjih 25 tisoč evrov vsaj 50 tisoč. Strinjam se, da je moje razmišljanje glede proge Trst - Koper včasih otročje, kajti sploh ne vem, če Italijani želijo to progo.

Še nekaj, Slovenija ni sposobna zaščititi svojih nacionalnih interesov in okrog tega se vse vrti, saj slovenska politika, kje se na oblasti menjavajo ad-hoc ustanovljene stranke sploh ni sposobna opredeliti nacionalni interes, kajti za ad-hoc plenilce na oblasti je tudi nacionalni interes odvisen od ponudbe in povpraševanja.
gobim sporočil: 428
[#2752464] 11.01.19 19:54 · odgovor na: FIN-311684 (#2752332)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [0121ZA1]
> otročje razmišljanje na ravni gospodinje ki bere dnevno poltiko ... sem zaključil z komentiranjem!!!!

Zakaj ne bi kot podučen politični geostrateg povedal zakaj želežniška povezava med Koprom in Trstom ne pride v poštev?
Zato ker to pomeni samomor za Koper in Slovenijo. Pomeni, da bi postali na milost in nnemilost odvisni od Italijanov. Če kdo misli, da Italijani te odvisnosti ne bi zaračunali , je neskončno naiven. Če ne veš kako to poteka si poglej kaj delajo Francozi z Italijani na področju elektroenergetike.

Pa to pomeni, da povezave med Koprom in Trstom ne sme biti?. Kje pa? Ta povezava ima lahko pomembno vlogo. In sicer le takrat, ko bo omogočila sodelovanje 2 enakopravnih partnerjev in s tem omogočila skupno promocijo Severnega Jadrana kot alternatvne logistične rute. Da bi to lahko dosegli pa je potrebno predhodno logistično nadgraditi Luko Koper z normalno železniško povezavo, razširiti Luko Koper (3.pomol, razširitev 2.pomola) in urediti produktivnost v Luki. Med drugim
FIN-379669 sporočil: 2.600
[#2752487] 11.01.19 22:07 · odgovor na: gobim (#2752464)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIN-379669 11.01.2019 22:10
Še ena resnica, ki jo furam, redkokdo drug. Ampak ponavadi se v nekaj letih izkaže, da sem imel prav. :)

Luki Koper ni potreben drugi tir, ker če ga bomo imeli, se lahko začne marsikdo iz Kopra (Ankarana)in deloma Obale seliti na periferijo.

Luka Koper ima pred sabo še cca. 25% rasti in potem konec, ker okolje ne bo preneslo. Kaj hočemo?

S 3 izvlečnimi tiri (1,5 že imamo) in boljšo logistiko ter morda boljšo elektrifikacijo obstoječe proge rešimo problem... ki ga v resnici ni.

Drugi tir ne potrebujemo, ker za 150 mio eur rešimo vse probleme na obstoječi progi, za dodatnih 400 mio eur pa se naredi alternativni tretji pas na AC do zalednih površin (Kozine), ki se ga v doglednem času deloma elektrificira (če je že mus), kot to počne Siemens na Švedskem s kamioni - aka tramvaji. Na Kozini se tudi izvaja prenaložitev tovora na frei vlak.

A rabimo drugi tir? Ja, za 600 mio eur ja, za več pa ne. Sorry, ampak sem desen, ko gre za gnar. :)

Strani: 1