11 min
Gen-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni pa so njegovi finančni načrti
27 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
41 min
Odstopil šef T-2 1
54 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Strani: 1

bigl sporočil: 18.363
[#2751664] 08.01.19 08:52
Odgovori   +    2
Še vedno bom kaj kupil pri njih. Tako, da jih malo potolažim. Snobizem pa jih itak pokopava že vso zgodovino, sedaj še malo globlje. Lep dan.
P.S.: Tradicijo - muzejsko bodo še ohranjali. Kar je dobra turistična ponudba za ljubitelje zgodovine in pravljic.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2751677] 08.01.19 09:52 · odgovor na: bigl (#2751664)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-317028 08.01.2019 10:11
[bigl]
Še vedno bom kaj kupil pri njih. Tako, da jih malo potolažim. Snobizem pa jih itak pokopava že vso zgodovino, sedaj še malo globlje. Lep dan.
P.S.: Tradicijo - muzejsko bodo še ohranjali. Kar je dobra turistična ponudba za ljubitelje zgodovine in pravljic.
Zakaj so Angleži na referendumu glasovali tako kot so? Ta izid referenduma bi se dal obrazložiti s psihološko teorijo "omejene razumnosti" (Simon, Kahneman). Za povprečnega Angleža je svet preveč zapleten, da bi ga lahko v celoti dojel, zato vzpostavlja poenostavljeni model in miselne bližnjice za lajšanje reševanja problemov. Ljudje so ocenili za bolj verjetni dogodek veliki zaslužek in osebno blaginjo, če država izstopi iz EU, podobno kot starši otrok, ki nasprotujejo cepljenju otrok, bolj verjeten dogodek ocenjujejo, da bo otrok v primeru cepljenja zbolel od avtizma, ki naj bi ga povzročilo cepivo (!?), kot da bi zbolel od mumpsa, ošpic, rdečk...,če ne bo cepljen.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2751686] 08.01.19 10:34 · odgovor na: bigl (#2751664)
Odgovori   +    2
UPS, ko so v EU racunali stroske Brexita, so sli najprej skupaj z Junckerjem na "malico". Nekdo je napisal: se ne bom sekiral ce bom namesto Golfa z radiem dobil Mustanga.

Poleg tega so bili DRUGI najvecji vplacnik v proracun. Zna biti da bo tole Black swan za Nemcijo: padajoca prodaja na Kitajsko, sedaj pa se GB. Hipertofirana avtomobilska bo potegnila za sabo vse...

Germany sells about 14% of all the passenger cars it makes domestically to the UK, a little over one in seven. (That makes up about 18% of the passenger cars it exports, a little under one in five).

Last year, the Office for National Statistics says that we bought about £90 billion more in goods than we sold to other EU countries. At the same time, we ran a £20 billion trade surplus in services, selling more than we bought. So our overall trade deficit in good and services was about £70 billion overall.

fullfact.org/europe/...n-cars-uk/
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2751687] 08.01.19 10:36 · odgovor na: anon-317028 (#2751677)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: FIN-379669 08.01.2019 10:43
Ali pa trenutno podležeš muhi ali bolezni, ki se ji reče kriptomrzlica.

V vsakem primeru se razklanost med razumom in željami nadaljuje.

Angleži so resno verjeli, da se pri njih vrti zemljina os. Sedaj pa so ugotovili, da se bodo vrteli bolj kot en ražnjič na grillu.

Zato predvidevam, da bo tale UK zgodba ena soap opera še nekaj let.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2751692] 08.01.19 10:42 · odgovor na: PyotrNovak (#2751686)
Odgovori   +    1
Avtomobilska industrija je prodajno že zdavnaj ena najbolj fleksibilnih vej industrije.

Ne skrbi, nemški avti v UK se ne bodo prodajali morda zaradi njihove konkurenčne neprimernosti, ne pa zaradi meja in carin.
To ni issue dandanes, pa tudi v UK, kjer imajo in bodo imeli avto(deli)industrijske obrate ne.

Vsekakor bo Angleže bolj bolel beg easy money-ja (turbo kapitalistov), od interests katerih so prav lepo živeli. Tega easy money-ja bo pač manj.

Torej, bodo lepo morali zategniti pas in začeti bolj delati. Ampak me to ne skrbi, Angleži so bili vedno žilavi in imeli so zraven še podporo Commonwealtha.
rx170 sporočil: 6.393
[#2751693] 08.01.19 10:43 · odgovor na: PyotrNovak (#2751686)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
UPS, ko so v EU racunali stroske Brexita, so sli najprej skupaj z Junckerjem na "malico". Nekdo je napisal: se ne bom sekiral ce bom namesto Golfa z radiem dobil Mustanga.

Poleg tega so bili DRUGI najvecji vplacnik v proracun. Zna biti da bo tole Black swan za Nemcijo: padajoca prodaja na Kitajsko, sedaj pa se GB. Hipertofirana avtomobilska bo potegnila za sabo vse...

Germany sells about 14% of all the passenger cars it makes domestically to the UK, a little over one in seven. (That makes up about 18% of the passenger cars it exports, a little under one in five).

Last year, the Office for National Statistics says that we bought about £90 billion more in goods than we sold to other EU countries. At the same time, we ran a £20 billion trade surplus in services, selling more than we bought. So our overall trade deficit in good and services was about £70 billion overall.

fullfact.org/europe/...n-cars-uk/
TO strašenje s posledicami Brexita je bolj namenjeno grožnjam preostalim članicam.
P46000 sporočil: 299
[#2751698] 08.01.19 10:52 · odgovor na: PyotrNovak (#2751686)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]

Germany sells about 14% of all the passenger cars it makes domestically to the UK, a little over one in seven. (That makes up about 18% of the passenger cars it exports, a little under one in five).
BMW je delavce, ki sestavljajo Minije v Oxfordu, letos razveseli s tem, da jih je poslal na kolektivni aprila namesto avgusta... Ker ne morejo zagotovit, da bo po 29.3. chain supply zaradi Brexita deloval...

Strani: 1