Strani: 1 2

FIN-379669 sporočil: 2.514
[#2749933] 27.12.18 00:19
Odgovori   +    1
Lahko da bo kaj iz tega... počakmo, pa vidimo.
tilenrexi sporočil: 5.893
[#2749934] 27.12.18 01:11 · odgovor na: FIN-379669 (#2749933)
Odgovori   +    6
Nov teden, nove baterije. Se samo še smejim. :)
0313EKINX sporočil: 161
[#2749936] 27.12.18 01:57 · odgovor na: tilenrexi (#2749934)
Odgovori   +    14
Nov teden....nova baterija.... ampak, poglej, kaksen napredek je bil narejen pri baterijah v zadnjih 5 letih. Baterije so 5-7 x lazje pri isti "velikosti". In tudi 5-7 x cenejse.
Stvar gre naprej. kljub tvojemu smejanju :)
tilenrexi sporočil: 5.893
[#2749937] 27.12.18 02:37 · odgovor na: 0313EKINX (#2749936)
Odgovori   +    7
Seveda gre stvar naprej, ampak dejstvo je, da pametni telefon še vedno vsak dan polnimo in vsak dan ali vsaj vsak teden beremo o tem, da se obetajo baterije, ki bodo 10x bolj vzdržljive.

Meni je pomembno, kako funkcionira končni produkt, ki ga rabim za dnevno delo in baterije so slabe, ne glede na napredek, ki ga omenjaš.
ogo sporočil: 1.951
[#2749939] 27.12.18 05:41 · odgovor na: tilenrexi (#2749937)
Odgovori   +    10
[tilenrexi]
Seveda gre stvar naprej, ampak dejstvo je, da pametni telefon še vedno vsak dan polnimo in vsak dan ali vsaj vsak teden beremo o tem, da se obetajo baterije, ki bodo 10x bolj vzdržljive.

Meni je pomembno, kako funkcionira končni produkt, ki ga rabim za dnevno delo in baterije so slabe, ne glede na napredek, ki ga omenjaš.
Samo ne zato, ker so baterije slabše, ampak ker je povprečni mobilni telefon iz 0,1 W porabe prišel na 10 W porabe.
FIN-311684 sporočil: 16.455
[#2749942] 27.12.18 07:00 · odgovor na: tilenrexi (#2749934)
Odgovori   +    2
[tilenrexi]
Nov teden, nove baterije. Se samo še smejim. :)
Ta zadeva s polnjenjem baterij je zamudna. Kje je rešitev? Prvič, baterije bodo v dveh ali treh standardnih dimenzijah, drugič, na menjalnih mestih (črpalkah) se bodo preprosto zamenjale tako kot plinske jeklenke, staro prazno pustiš - novo odpeljaš...do naslednje zamenjave.
ogo sporočil: 1.951
[#2749947] 27.12.18 07:28 · odgovor na: FIN-311684 (#2749942)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [tilenrexi]
> Nov teden, nove baterije. Se samo še smejim. :)

Ta zadeva s polnjenjem baterij je zamudna. Kje je rešitev? Prvič, baterije bodo v dveh ali treh standardnih dimenzijah, drugič, na menjalnih mestih (črpalkah) se bodo preprosto zamenjale tako kot plinske jeklenke, staro prazno pustiš - novo odpeljaš...do naslednje zamenjave.
95 procentov ljudi bo za 95 procentov svojih dnevnih voženj, svoj električni avto napolnilo iz navadne enofazne 16A 230v vtičnice v parih urah. Taka je resnica.

Edini problem so situacije, kot so poletne selitve narodov na morje in nazaj.

Kvalitetni električarji, npr Hyundai Kona, Hyundai Ioniq, potrošijo manj kot 15 kWh na 100 km. Povprečen Slovenec morda naredi 25 km dnevno, aka manj kot 4 kWh. Skratka avto dnevno napolne v uri pa pol iz domače vtičnice.
jani1974 sporočil: 3.221
[#2749950] 27.12.18 07:38 · odgovor na: ogo (#2749947)
Odgovori   +    4
[ogo]
Edini problem so situacije, kot so poletne selitve narodov na morje in nazaj.
V Split vozi tudi vlak :-)
bacco979 sporočil: 841
[#2749952] 27.12.18 08:12 · odgovor na: jani1974 (#2749950)
Odgovori   +    3
Ku*c pa tak napredek, da se bomo po desetletjih lastne mobilnosti spet vozili z busi in vlaki. Električna prihodnost (če se bo zgodila) bo zagotovo vodila v zmanjšanje števila avtomobilov.
Gustl sporočil: 12.520
[#2749953] 27.12.18 08:25 · odgovor na: bacco979 (#2749952)
Odgovori   +    6
[bacco979]
Ku*c pa tak napredek, da se bomo po desetletjih lastne mobilnosti spet vozili z busi in vlaki. Električna prihodnost (če se bo zgodila) bo zagotovo vodila v zmanjšanje števila avtomobilov.
Kar seveda je napredek. Lasten avto je super in uporaben, dokler so uporabne ceste. Ko se zagifta in ga nimas kam parkirat, je lasten avto breme.

Pri opazovanju, kam bo sel razvoj in zakaj, je pogled iz Slovenije neuporaben. Razvoj se ne dogaja zaradi razmer v Sloveniji.
rename sporočil: 10.178
[#2749955] 27.12.18 08:26 · odgovor na: Gustl (#2749953)
Odgovori   +    11
Morš imet svoj avto, ker drugače nimaš kej ob nedeljah glancat :-)))

#golf dizl.press
MarijanMacek sporočil: 1.746
[#2749957] 27.12.18 08:45 · odgovor na: bacco979 (#2749952)
Odgovori   +    3
[bacco979]
Ku*c pa tak napredek, da se bomo po desetletjih lastne mobilnosti spet vozili z busi in vlaki. Električna prihodnost (če se bo zgodila) bo zagotovo vodila v zmanjšanje števila avtomobilov.
Oh kaj vse smo včasih sanjali, pred 60 leti smo se vsi videli v letečih avtomobilih in podobnih čudesih, v resnici smo pa v XXI. stoletju preklopili na bicikel.... Ko si je moj oče leta 1963 omislil 4-sedežno limozino (Zastava 750) se ni nikoli več zajahal bicikla, danes je pa v Ljubljani težje parkirai kolo kot avto (no malo pesniške svobode).

Poglejmo kaj so leta 1916 Mariborčani mislili o napredku

shrani.si/f/C/hh/3pV...g3354c.jpg
bacco979 sporočil: 841
[#2749958] 27.12.18 08:50 · odgovor na: Gustl (#2749953)
Odgovori   +    5
Ja, ampak zadeva je tudi globalno gledano malo hecna... podobno kot Evropa dela celo znanost iz ločevanja odpadkov, 3/4 sveta še vedno svinja po starem... in potem električni avti v Indiji, Afriki, Južni Ameriki? Tam štroma še za gospodinjstva nimajo...
FrRoSt sporočil: 3.672
[#2749962] 27.12.18 09:15 · odgovor na: ogo (#2749939)
Odgovori   +    1
[ogo]
> [tilenrexi]
> Seveda gre stvar naprej, ampak dejstvo je, da pametni telefon še vedno vsak dan polnimo in vsak dan ali vsaj vsak teden beremo o tem, da se obetajo baterije, ki bodo 10x bolj vzdržljive.
>
> Meni je pomembno, kako funkcionira končni produkt, ki ga rabim za dnevno delo in baterije so slabe, ne glede na napredek, ki ga omenjaš.
Samo ne zato, ker so baterije slabše, ampak ker je povprečni mobilni telefon iz 0,1 W porabe prišel na 10 W porabe.
Tilenreksi (v tem primeru) ne samo razmišlja, ampak tudi deluje kot tipičen potrošnik... Tipičen potrošnik pričakuje čim manj dela in čim večjo zmogljivost... Drugo ga ne zanima, .... razen še morda cene. Ta mora biti čim nižja.... Vse ostalo je nepomembno oz. je samo kolatelarna škoda....
Gustl sporočil: 12.520
[#2749963] 27.12.18 09:16 · odgovor na: bacco979 (#2749958)
Odgovori   +    3
[bacco979]
Ja, ampak zadeva je tudi globalno gledano malo hecna... podobno kot Evropa dela celo znanost iz ločevanja odpadkov, 3/4 sveta še vedno svinja po starem... in potem električni avti v Indiji, Afriki, Južni Ameriki? Tam štroma še za gospodinjstva nimajo...

Tudi dihati se ne da ponekod. Torej nazaj na kolo in bus JE napredek.

Avto bo drag (ne nujno pleh, vse povezano okoli njega), se posebej, ce bos zelel z njim v veliko mesto. Kar ponekod ze je tako.

Ali je na strom ali ne, igra tu po mojem manjso vlogo.
FrRoSt sporočil: 3.672
[#2749964] 27.12.18 09:20 · odgovor na: bacco979 (#2749958)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Ja, ampak zadeva je tudi globalno gledano malo hecna... podobno kot Evropa dela celo znanost iz ločevanja odpadkov, 3/4 sveta še vedno svinja po starem... in potem električni avti v Indiji, Afriki, Južni Ameriki? Tam štroma še za gospodinjstva nimajo...
To je (morda) res! :)

Vse kar moraš (pri tem) vedeti, da svinjanje nikoli ne bo perspektivno. Za enkrat ta zadeva še nako pelje, nekako prihajajo (počasi) časi, ko tudi svinjanje ne bo več tako poceni oz. bo imelo svojo ceno....

Ali si jo boš lahko privoščil in koliko, je pa vprašanje. :)
alek14 sporočil: 10.236
[#2749967] 27.12.18 09:36
Odgovori   +    1
Zamisel veliko obeta, saj naj bi takšne baterije trajale tudi do osemkrat dlje od obstoječih, a do končnega izdelka bo treba še nekaj časa počakati; raziskave so v zgodnji fazi razvoja in razrešiti je treba še kar nekaj vprašanj, so zapisali na t3tech.
Kot je običajno za objave: kar je obljavljeno, ne dela. Škoda.
Morda kdaj bo - a Caltechovcem ni ratalo... :(
FIN-311684 sporočil: 16.455
[#2749968] 27.12.18 09:40 · odgovor na: Gustl (#2749963)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [bacco979]
> Ja, ampak zadeva je tudi globalno gledano malo hecna... podobno kot Evropa dela celo znanost iz ločevanja odpadkov, 3/4 sveta še vedno svinja po starem... in potem električni avti v Indiji, Afriki, Južni Ameriki? Tam štroma še za gospodinjstva nimajo...


Tudi dihati se ne da ponekod. Torej nazaj na kolo in bus JE napredek.

Avto bo drag (ne nujno pleh, vse povezano okoli njega), se posebej, ce bos zelel z njim v veliko mesto. Kar ponekod ze je tako.

Ali je na strom ali ne, igra tu po mojem manjso vlogo.
Raje bi na vlak. V jugoslovanskih časih smo iz Novega mesta v Ljubljano pripeljali v dobro uro in pol, no ja mogoče kaj več. Prišli smo v center Ljubljane, opravili posel, zabavno ali službeno pot in smo lahko šli domov okrog 14 ure, nekaj pred 17 uro, ob pol devetih zvečer, okrog 11 zvečer...Danes tega ni več, res veliko dobrega smo v samostojni Sloveniji ustvarili, nekaj dobrega tudi uničili.
alek14 sporočil: 10.236
[#2749969] 27.12.18 09:41 · odgovor na: MarijanMacek (#2749957)
Odgovori   +    5
[MarijanMacek]
Oh kaj vse smo včasih sanjali, pred 60 leti smo se vsi videli v letečih avtomobilih in podobnih čudesih, v resnici smo pa v XXI. stoletju preklopili na bicikel.... Ko si je moj oče leta 1963 omislil 4-sedežno limozino (Zastava 750) se ni nikoli več zajahal bicikla, danes je pa v Ljubljani težje parkirai kolo kot avto (no malo pesniške svobode).
Glede na to, da je SLO 3% pozidana res ne vidim fizikalnih ovir za več prkirišč. Morda pa so se volivci zmotili pri izbiri župana - na strani tehnike imamo tehnični problem gradnje parkirišč rešen. :-)
moon sporočil: 1.230
[#2749971] 27.12.18 09:44 · odgovor na: tilenrexi (#2749937)
Odgovori   +    0
[tilenrexi]
Seveda gre stvar naprej, ampak dejstvo je, da pametni telefon še vedno vsak dan polnimo in vsak dan ali vsaj vsak teden beremo o tem, da se obetajo baterije, ki bodo 10x bolj vzdržljive.

Meni je pomembno, kako funkcionira končni produkt, ki ga rabim za dnevno delo in baterije so slabe, ne glede na napredek, ki ga omenjaš.
Najbrz nisi izbral pravi produkt, glede na tvoje potrebe. Moj telefon ima 5600mAh in hitro polnjenje, v bistvu ne vem, kdaj ga polnim (cez noc nikoli).
shevchenko sporočil: 17.015
[#2749981] 27.12.18 10:19 · odgovor na: Gustl (#2749963)
Odgovori   +    1
Avto bo drag (ne nujno pleh, vse povezano okoli njega), se posebej, ce bos zelel z njim v veliko mesto. Kar ponekod ze je tako.
tako je.
Ali je na strom ali ne, igra tu po mojem manjso vlogo.
na strom avtomobilov seveda ne bo, ker sistem tega ne prenese. ene 20 let bodo kuhali zabo, na koncu pa se bodo z avtomobili prevazali samo se bogatasi.
FIN223552 sporočil: 430
[#2749997] 27.12.18 11:41
Odgovori   +    2
Vi samo vsi pokupite elektroavte pa lobirajte za prepoved dizlov v Ljubljani, da lahko jaz pridem do svojega dizelskega Mercedes V-class pod 10k€ :)
bacco979 sporočil: 841
[#2749999] 27.12.18 11:54 · odgovor na: Gustl (#2749963)
Odgovori   +    2
No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.

Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.
FrRoSt sporočil: 3.672
[#2750004] 27.12.18 12:32 · odgovor na: bacco979 (#2749999)
Odgovori   +    1
[bacco979]
No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.
Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.
Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))
abohte sporočil: 2.079
[#2750005] 27.12.18 12:40 · odgovor na: Gustl (#2749963)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: abohte 27.12.2018 12:45
[Gustl]
> [bacco979]
> Ja, ampak zadeva je tudi globalno gledano malo hecna... podobno kot Evropa dela celo znanost iz ločevanja odpadkov, 3/4 sveta še vedno svinja po starem... in potem električni avti v Indiji, Afriki, Južni Ameriki? Tam štroma še za gospodinjstva nimajo...


Tudi dihati se ne da ponekod. Torej nazaj na kolo in bus JE napredek.
Ni napredek, če rešuješ družbene probleme z macolo, ne pa s s skalpelom (za take rešitve je džabe investirati v znanost). V EU in ZDA so problem onesnaženega zraka več ali manj že učinkovito rešili.

Že nekaj desetletij npr. ni bil npr. zrak v Londonu tako čist, kot je dandanes (bit.ly/2m0oyfx)
"London had suffered since the 13th century from poor air quality, which worsened in the 1600s,but the Great Smog is known to be the worst air-pollution event in the history of the United Kingdom, and the most significant in terms of its effect on environmental research, government regulation, and public awareness of the relationship between air quality and health.")

Še bolj pa je zanimivo tole: ourworldindata.org/l...-pollution

Družbeni napredek v paranoičnosti in tesnobi je pač precej bolj očiten.
bacco979 sporočil: 841
[#2750014] 27.12.18 13:44 · odgovor na: FrRoSt (#2750004)
Odgovori   +    4
[FrRoSt]
> [bacco979]
> No ja, to da narediš izdelek (avto), ki je sedaj dostopen široki množici ljudi, tako drag, da si ga lahko privošči samo še elita ni ravno napredek. Vsaj ne z vidika uporabnika.

Če bi tole držalo, potem bi veljala tudi ugotovitev, da je Slo elitistična država. Kar seveda po eni strani tudi zagotovo je!
Trenutno lahko kupiš na SLO trgu in se voziš s koreto od par 100 eur naprej brez kakih posebnih omejitev. Kaj je tukaj elitističnega?

> Napredek je, da narediš tako dobro alternativo rešitev, da jo ljudje izberejo raje od obstoječe. Naprimer izboljšaš javni promet do te mere, da je bolj zanimiv od stanja v kolonah z avtomobilom.

Javni promet je šel v fazo odmiranja, ravno z vzponom elitistične avtomobilske države. To velja že dolga desetletja, tudi pri nas! (ne pa povsod) Zadnje čase se nekaj trudijo vtej smeri, bolj ali manj trudijo.... :))
Javni promet v takšni obliki kot je sedaj lahko v Sloveniji samo še umre. Pa ne mislim zdaj tega, da bi moral vozit bus v vsake rovte na pol ure. Mi še mestnega prometa v glavnem mestu ne znamo urediti tako, da bi bil približno sprejemljiv vsaj za Ljubljančane. Avtobus iz Vižmarij do Letališke rabi eno uro. Avto pa 15 minut.
MarijanMacek sporočil: 1.746
[#2750016] 27.12.18 13:59 · odgovor na: alek14 (#2749969)
Odgovori   +    3
[alek14]
> [MarijanMacek]
> Oh kaj vse smo včasih sanjali, pred 60 leti smo se vsi videli v letečih avtomobilih in podobnih čudesih, v resnici smo pa v XXI. stoletju preklopili na bicikel.... Ko si je moj oče leta 1963 omislil 4-sedežno limozino (Zastava 750) se ni nikoli več zajahal bicikla, danes je pa v Ljubljani težje parkirai kolo kot avto (no malo pesniške svobode).

Glede na to, da je SLO 3% pozidana res ne vidim fizikalnih ovir za več prkirišč. Morda pa so se volivci zmotili pri izbiri župana - na strani tehnike imamo tehnični problem gradnje parkirišč rešen. :-)
V Ljubljani parkingi niti niso problem, seveda je potrebno plačati. Kar nekateri smatrajo za omejevanje osebne svobode in so šli celo na US.... Kot rečeno že večkrat, v mestu (Slovenija ima pogojno dve mest) je pač potrebno avtomobile priskutiti, da se jih zmanjša število. In potem vrli novinarji smatrajo nizko stopnjo motorizacije (avtov na prebivalce) kot znak slabe kvalitete življenja, namesto nasprotno, (pre)visoka stopnja motorizacije je znak ne-kvalitete življenja, saj ne moreš nič brez avta. V razvitem svetu je pač avto luksuz, še večji kot v kaki nerazviti državi. Preveč avtov pač ne gre v mesto, razen če zgradimo mesto za avte in ne za ljudi. Še v ZDA (Silicijeva dolina konkretno moje izkušnje) so prenehali s filozofijo avtomobilnosti, v 90- so zgradili light rail, ga razširili vse do stičišča z obstoječim sistemom BART nekje pri Fremontu, po drugi (južni strani pa se pride iz SJ v SF z vlakom, leta 1990 je bilo to še dokaj eksotično početje, kaj nimaš avta, da bi se peljal z avtom, dandanes vozi dnevno okoli 45 vlakov in se peljejo v SF še samo najbolj zadrti posamezniki. Seveda je strošek parkiranja precej višji od cene karte....
tilenrexi sporočil: 5.893
[#2750017] 27.12.18 14:10 · odgovor na: ogo (#2749939)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: tilenrexi 27.12.2018 14:16
www.gsmarena.com/com...hone2=9319

Tukaj se lepo vidi, da je v petih letih napredek pri baterijah blizu nič in nikakor x10, kot nekateri tukaj želite predstaviti.

V kolikor bi bilo res x10, bi imele baterije x10 kapacitete, tako pa vidimo, da je resnica prej blizu nič, kot 2x, kaj šele 10x.

2915 mAh vs 3174 mAh pri enaki velikosti telefona. V petih letih.

Če bi bile enake baterije res 7x manjše, kot nekateri tukaj trdite, bi se morala drastično povečati kapaciteta, vendar se ne.
alek14 sporočil: 10.236
[#2750026] 27.12.18 14:41 · odgovor na: tilenrexi (#2750017)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: alek14 27.12.2018 14:43
To drži. Napredek pri baterijah - cenovni (malo) in po kapaciteti je pribl. nič zadnjih 5 let.
najobj sporočil: 25.950
[#2750033] 27.12.18 15:13 · odgovor na: ogo (#2749947)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 27.12.2018 15:24
[ogo]
> [FIN-311684]
> > [tilenrexi]
> > Nov teden, nove baterije. Se samo še smejim. :)
>
> Ta zadeva s polnjenjem baterij je zamudna. Kje je rešitev? Prvič, baterije bodo v dveh ali treh standardnih dimenzijah, drugič, na menjalnih mestih (črpalkah) se bodo preprosto zamenjale tako kot plinske jeklenke, staro prazno pustiš - novo odpeljaš...do naslednje zamenjave.
95 procentov ljudi bo za 95 procentov svojih dnevnih voženj, svoj električni avto napolnilo iz navadne enofazne 16A 230v vtičnice v parih urah. Taka je resnica.

Edini problem so situacije, kot so poletne selitve narodov na morje in nazaj.

Kvalitetni električarji, npr Hyundai Kona, Hyundai Ioniq, potrošijo manj kot 15 kWh na 100 km. Povprečen Slovenec morda naredi 25 km dnevno, aka manj kot 4 kWh. Skratka avto dnevno napolne v uri pa pol iz domače vtičnice.
... ne, resnica je, da v mestu nisi sam, zato ne glede na nove baterije ni in brez novih elektrarn, daljnovodov in druge infrastrukture ne bo dovolj elektrike za vse ...

Strani: 1 2