Strani: 1 2

FIN-379669 sporočil: 2.514
[#2749932] 27.12.18 00:14
Odgovori   +    15
Pozimi v - 10 stopinj z njim ne bo težko skrajšati pričakovano max. pot z enim polnjenjem na 200 km. Potem se boš pa vprašal, zakaj pot do Milana ali Salzburga traja 2x več kot s klasičnim pogonom - ni treba pozabiti, da bodo vse hitre polnilnice pozimi ob AC zasedene.

Dokler je teh vozil ob sedanjem omrežju in načinu polnjenja butično malo, je vse ok.

Voznik pa je še zmeraj gospodar vozila, če gre za hibrid. Sploh pozimi. Zato gremo počasi naprej, sploh kupci bomo morali vedeti, kaj hočemo.

Še zmeraj pravim, da so 100% ali 50% mali elektrikaši super rešitev za mesta, vodikov pogon bo sčasoma zlahka dosegel in presegel elektrikaše.

Tako da so vodikovi pogoni v bistvu dolgoročna rešitev, če ne želimo (dodatnih) Tešev, plinskih elektrarn, jedrskih elektrarn, itd.
alek14 sporočil: 10.236
[#2749940] 27.12.18 06:58
Odgovori   +    13
...ki poseda v senci majhnega grmička ali pa se nastavlja soncu, ki v decembrskih dneh ni pripekalo s prevročimi 26 stopinjami.
Pristranski test pri pogojih, ki dajo najboljše rezultate za "domet".
alek14 sporočil: 10.236
[#2749941] 27.12.18 06:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2749932)
Odgovori   +    2
Enako vidim.
alek14 sporočil: 10.236
[#2749943] 27.12.18 07:02
Odgovori   +    10
...hitrostjo, s prvotnih 26 na 27, 28, tudi prek 30 kilovatnih ur na sto kilometrov, ki opozarja na realen doseg okoli 300 kilometrov.
Se pravi 40 kWh/100km in 200 km dometa (pozimi).
Sicer popolnoma zadosti za dnevne vožnje - pa za v službo in nazaj do 70 km daleč.
Takega bi pa kar imel - če bi ga lahko kje polnil...
Bojim se, da v SLO to infrastrukturno ne bo šlo. Če bi ga doma priklopil na polno (upgrade varovalk) se ulica sesede...
alek14 sporočil: 10.236
[#2749944] 27.12.18 07:06
Odgovori   +    5
Njegova največja prednost pa nista električna motorja ali zmogljiva baterija, ampak dejstvo, da je izdelan tako kot Audi, da se pelje kot Audi in da v ničemer ne odstopa od visokega standarda, ki ga je ta znamka postavila v zadnjih letih.
To pa je nekaj. Drugi e-avti so velike baterije z volanom in kolesi. :-)
fakinx01 sporočil: 261
[#2749946] 27.12.18 07:13 · odgovor na: FIN-379669 (#2749932)
Odgovori   +    7
Jap.
Mokre sanje elektrikašev so T 5-35 in super hitre polnilnice na vsaki pumpi, po možnosti pa še po ena doma in na delovnem mestu. Realnost je in bo še dolgo drugačna.
Stavim, da bo prej kot v 10 letih vodik prehitel čiste elektrikaše v vseh segmentih razen pri malih mestnih. Do sedaj največjo težavo izgubljanja vodika so očitno uspešno rešili z uporabo polimerov in pričakujem, da bomo prve resne primerke premijskega razreda videli na cestah v roku 5 let ali pa še kaj prej. Vsaj BMW je menda že kar blizu...
jani1974 sporočil: 3.221
[#2749951] 27.12.18 08:07 · odgovor na: FIN-379669 (#2749932)
Odgovori   +    29
No, vsekakor avtomobili s težo >2 toni niso odgovor na kakršnakoli okoljska vprašanja.
rename sporočil: 10.178
[#2749954] 27.12.18 08:25 · odgovor na: alek14 (#2749943)
Odgovori   +    15
[alek14]
>...hitrostjo, s prvotnih 26 na 27, 28, tudi prek 30 kilovatnih ur na sto kilometrov, ki opozarja na realen doseg okoli 300 kilometrov.

Se pravi 40 kWh/100km in 200 km dometa (pozimi).
Sicer popolnoma zadosti za dnevne vožnje - pa za v službo in nazaj do 70 km daleč.
Takega bi pa kar imel - če bi ga lahko kje polnil...
Bojim se, da v SLO to infrastrukturno ne bo šlo. Če bi ga doma priklopil na polno (upgrade varovalk) se ulica sesede...
Za 85k€ naj ga kar imajo, tudi če bi znašal doseg 600km :-)))
alek14 sporočil: 10.236
[#2749972] 27.12.18 09:44 · odgovor na: jani1974 (#2749951)
Odgovori   +    8
[jani1974]
No, vsekakor avtomobili s težo >2 toni niso odgovor na kakršnakoli okoljska vprašanja.
Jaz sem videl 400 + konjev... :-)

Okolje? Kaj je to?
1129Egost sporočil: 269
[#2749975] 27.12.18 09:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2749932)
Odgovori   +    8
Točno tako.
Tak Audi je le marketinški trik, ki sporoča, da “zmoremo”.
Se pa najdejo kupci, ki bodo kupili takšen akumulator na kolesih.
Mimogrede- nikjer ne zasledim podatka kdaj in za kakšno ceno bo potrebno menjati akumulatorje (akk zgubljajo kapaciteto skozi čas uporabe)? Mislim, da bi ta podatek marsikoga streznil (beri:odvrnil) od nakupa el. avta.
shevchenko sporočil: 17.015
[#2749991] 27.12.18 11:14 · odgovor na: 1129Egost (#2749975)
Odgovori   +    10
Mislim, da bi ta podatek marsikoga streznil (beri:odvrnil) od nakupa el. avta.
ne sekiraj se, elektricne avtomobile kupujejo itak samo tisti, ki imajo prevec denarja, zanje pa je ta podatek popolnoma nerelevanten.
shevchenko sporočil: 17.015
[#2749993] 27.12.18 11:29 · odgovor na: shevchenko (#2749991)
Odgovori   +    9
finance postajajo cedalje bolj cajtng, kjer predstavljajo izdelke izkljucno za slovensko bogatijo. ena moznost, ki mi pade na pamet, je, da so slovenski podjetniki vsi po spisku izjemno bogati, pa so take reklame v obliki kvazi clankov dejansko ucinkovite.

ampak ce je tako, zakaj potem javkajo ob povisanjih davkov za vsak nula koma jozef in zakaj dobijo peno na usta ob vsakem minimalnem zvisanju minimalne place.

ce koga skrbi, vam garantiram, da si nihce od teh na minimalcu se vedno ne bo mogel privosciti niti novega avta, kaj sele te zverine iz clanka. ne, niti po povisanju ne.

ker sam niti slucajno nisem med nesramno bogatimi, se lahko pri clankih ob kao avtomobilih za siroko potrosnjo za 85k EUR samo kislo nasmiham.

ps: vazno, da ni inflacije...
socialkapitalist sporočil: 21
[#2750002] 27.12.18 12:08
Odgovori   +    16
Nekdo napiše dober za po mestu.... 85K!! Ženi sem za po večini mesto kupil malega deset let starega dizla za 1900 eur. Je majhen in okreten, porabi pa okoli 6 litrov izključno mestne vožnje. Vanj bom letno vložil, poleg registracije, še 200 eur in to je to. V dveh ali treh letih bo z-amortiziran in ga, če se ga naveliča, lahko odpelje na odpad, bolj verjetno pa ga bo še zmeraj prodala za dobrega jurja! To je ekonomija Audi s članka pa je razmetavanje denarja za, po večini ljudi, ki z materialnimi dobrinami skušajo nadomestiti, kar jim resnično v življenju manjka; partnerske družinske) sreče oziroma zadovoljstva! Ekologija?! O tem pa raje ne bi! Sem ekološko bolj ozaveščen od tistega, ki si bo takšno zverino omislil!
murje sporočil: 3.535
[#2750008] 27.12.18 13:13
Odgovori   +    0
ABU DHABI

Prvi testi v puščavi Abu Dhabi

Prvi Audijev električni SUV na prvem testu nv puščavi Abu Dhabi, kjer se je preizkušalo v ekstremnih pogojih, kar pa ni povzročilo nobenih problemov. Med opremo so pokazali posebna ogledala hi-tech.
www.auto.it/foto/pri..._del_test/
PyotrNovak sporočil: 1.496
[#2750010] 27.12.18 13:18 · odgovor na: shevchenko (#2749993)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: PyotrNovak 27.12.2018 13:25
NE sodi sveta iz zabje perspektive, kjer je ze krtina hrib.
V US si s takim letnim dohodkom na zacetku 4 razreda davcne stopnje, od sedmih.
Sirotinja v buticni trgovini nima kaj iskat....

Ko bos volil politike ki jih bo skrbelo zakaj imamo premalo bogatih ljudi, namesto skrbeli za reveze, bodo tudi dohodki za vse visji. US strojni inzenir s prakso cca 85 -120.000 jurckov na leto.
Sin od prijatelja je se visje, seveda je imel pamet da je takoj potegnil ven is te "davcno varne" vukojebine.
V zivljenju dobis tisto na kar se koncentriras: pri nas so najvecja skrb revezi, in njihova proizvodnja nam gre dobro od rok. V prihodnjosti pricakujem se vecjo produktivnost na tem podrocju.
Se kitajcek Deng je rekel: ljudje bogatite!
Kako bogokletneo, a ne.
PyotrNovak sporočil: 1.496
[#2750011] 27.12.18 13:36 · odgovor na: 1129Egost (#2749975)
Odgovori   +    3
Tesla Batteries Have 90% Capacity After 160,000 Miles, May Last For ...
cleantechnica.com/.....miles-may-

Apr 16, 2018 - The guarantee for the long range Model 3 battery is 120,000 miles. ... reveal some Tesla drivers experienced significantly shorter battery life.

TO je Tesla, ostali verjetno precej manj, ker ima trenutno samo on svoje lastne optimirane baterije, z odlicno termalno kontrolo.

Kot vem, je vodik se vecji odlom kot eletrika.

Why a hydrogen economy doesn't make sense - Phys.org
phys.org › Technology › Energy & Green Tech

Dec 11, 2006 - In a recent study, fuel cell expert Ulf Bossel explains that a hydrogen economy ... three times greater for electric cars than for hydrogen fuel cell vehicles. ... 30%, while advanced batteries have a cycle efficiency of above 80%.
vrac sporočil: 9.232
[#2750037] 27.12.18 15:36 · odgovor na: fakinx01 (#2749946)
Odgovori   +    1
[fakinx01]
Jap.
Mokre sanje elektrikašev so T 5-35 in super hitre polnilnice na vsaki pumpi, po možnosti pa še po ena doma in na delovnem mestu. Realnost je in bo še dolgo drugačna.
Stavim, da bo prej kot v 10 letih vodik prehitel čiste elektrikaše v vseh segmentih razen pri malih mestnih. Do sedaj največjo težavo izgubljanja vodika so očitno uspešno rešili z uporabo polimerov in pričakujem, da bomo prve resne primerke premijskega razreda videli na cestah v roku 5 let ali pa še kaj prej. Vsaj BMW je menda že kar blizu...
Tudi vodik se proizvaja z elektriko. Avtomobili na gorivne celic pa so svinjsko dragi in je vprašanje kdo si ga bo lahko privoščil. Pogon na vodik je bolj primeren po moje za avtobuse in tovornjake. Bomo videli, kateri pogon bo prevladal. Verjetno bodo prisotne vse tehnologije.
Vinci sporočil: 5.633
[#2750044] 27.12.18 16:54 · odgovor na: socialkapitalist (#2750002)
Odgovori   +    5
[socialkapitalist]
Ženi sem za po večini mesto kupil malega deset let starega dizla za 1900 eur.
Skratka, ženi privoščiš stara jetra.
Macadamia sporočil: 245
[#2750078] 27.12.18 21:42 · odgovor na: Vinci (#2750044)
Odgovori   +    3
Varnost je tista, ki mene osebno sili v nakup večjega in dražjega avta.
rename sporočil: 10.178
[#2750082] 27.12.18 22:05 · odgovor na: Macadamia (#2750078)
Odgovori   +    4
In tisti, ki prisegamo na varnost, bomo naredili velik ovinek okrog EV.
shevchenko sporočil: 17.015
[#2750085] 27.12.18 22:31 · odgovor na: Vinci (#2750044)
Odgovori   +    6
[Vinci]
> [socialkapitalist]
> Ženi sem za po večini mesto kupil malega deset let starega dizla za 1900 eur.

Skratka, ženi privoščiš stara jetra.
iz moje perspekitve, ko vozim 20 let staro kripo, je kar na dobrem :)
Vinci sporočil: 5.633
[#2750094] 27.12.18 23:25 · odgovor na: Macadamia (#2750078)
Odgovori   +    0
[Macadamia]
Varnost je tista, ki mene osebno sili v nakup večjega in dražjega avta.
Sam se večino leta vozim z motorjem, tako da varnost pri meni kot kaže nima posebnega mesta. Dražji avti se načeloma peljejo lepše (in hitreje tudi) in to daje veliki večini ljudi neko zadovoljstvo, četudi se vozijo samo po mestu. A hočeš zadovoljno ženo? Potem ji kupi primeren avto, ne pa staro dizelsko kripo s 300k prevoženih :)
[shevchenko]
> [Vinci]
> > [socialkapitalist]
> > Ženi sem za po večini mesto kupil malega deset let starega dizla za 1900 eur.
>
> Skratka, ženi privoščiš stara jetra.

iz moje perspekitve, ko vozim 20 let staro kripo, je kar na dobrem :)
15 let star avto imam. Priznam, da sem preškrt za novejši in boljši avto, ampak se malo vozim. Motorji so moja strast, za motor mi ni škoda denarja :)
jani1974 sporočil: 3.221
[#2750296] 29.12.18 14:31 · odgovor na: Vinci (#2750094)
Odgovori   +    10
Evo njih Miloša & Co., pišejo neke članke in se mučijo z ekonomsko propagando, beremo pa jih lastniki 15+ let starih škatel.

Ti članki imajo tako majhen izkoristek energije kot volframova žarnica. In bi posledično morali biti prepovedani.
Macadamia sporočil: 245
[#2750363] 30.12.18 04:21 · odgovor na: jani1974 (#2750296)
Odgovori   +    2
Play of the day!
rename sporočil: 10.178
[#2750370] 30.12.18 08:54 · odgovor na: jani1974 (#2750296)
Odgovori   +    2
[jani1974]
Evo njih Miloša & Co., pišejo neke članke in se mučijo z ekonomsko propagando, beremo pa jih lastniki 15+ let starih škatel.

Ti članki imajo tako majhen izkoristek energije kot volframova žarnica. In bi posledično morali biti prepovedani.
Lej, a ni fajn, da so taksne reportaze, da lahko sline cedimo. Eni nad taksnimi, drugi nad drugacnimi avti.
Tudi zeno imam ze 35 let isto, pa rad pogledam ....bos se taksne stvari prepovedal? :-P
jani1974 sporočil: 3.221
[#2750377] 30.12.18 09:29 · odgovor na: rename (#2750370)
Odgovori   +    3
[rename]
> [jani1974]
> Evo njih Miloša & Co., pišejo neke članke in se mučijo z ekonomsko propagando, beremo pa jih lastniki 15+ let starih škatel.
>
> Ti članki imajo tako majhen izkoristek energije kot volframova žarnica. In bi posledično morali biti prepovedani.

Lej, a ni fajn, da so taksne reportaze, da lahko sline cedimo. Eni nad taksnimi, drugi nad drugacnimi avti.
Tudi zeno imam ze 35 let isto, pa rad pogledam ....bos se taksne stvari prepovedal? :-P
Ne gre za to, kaj radi pogledamo, ampak kaj kupimo.

In če te prav razumem, bi bilo tukaj tudi glede bab brezupno kaj prodajat.
Saj ni, da je ne bi, bila je mačka in pol,
človk bi jo odpelu kar čez vikend domov,
ampak ne morem, ne smem,
hvala za kavo, doma mam ženo, otroke,
brata, fotra pa mamo.
rename sporočil: 10.178
[#2750381] 30.12.18 09:39 · odgovor na: jani1974 (#2750377)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 30.12.2018 09:39
Ja, to ze drzi, ampak pogledamo pa vseeno radi....tko,da je po mojem boljs, ce ne prepovejo, se ti je zdi?
Pa se s komentarji si lahko damo duska, saj ves...lisica, grozdje itd :-P
(Ce jim pa prodaja ne laufa, pa tudi ni nas problem, xexe)
Vinci sporočil: 5.633
[#2750401] 30.12.18 12:10 · odgovor na: jani1974 (#2750296)
Odgovori   +    5
[jani1974]
Evo njih Miloša & Co., pišejo neke članke in se mučijo z ekonomsko propagando, beremo pa jih lastniki 15+ let starih škatel.

Ti članki imajo tako majhen izkoristek energije kot volframova žarnica. In bi posledično morali biti prepovedani.
V resnici je še slabše. Eni jih niti ne beremo. Interes se začne in konča pri ceni.
robi2107 sporočil: 315
[#2750404] 30.12.18 12:54 · odgovor na: Vinci (#2750401)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: robi2107 30.12.2018 13:09
[Vinci]
V resnici je še slabše. Eni jih niti ne beremo. Interes se začne in konča pri ceni.
Ne, v resnici je ŠE slabše. Eni jih ne beremo, ker nas to sploh ne zanima, cena gor ali dol. Ke je to nekaj, kar služi za prevoz od točke A do točke B. Edina cena, ki me zanima je, za koliko bom svoja 6 let stara jajca popravljal in vozil po cesti. Ravno zdaj preklinjam, ker je začel oddajati neke čudne zvoke in ga bo treba malo odpeljati do mehankarja, da ne bo še kakšna večja jeba. Pa to sploh ni kakšen italijanski drek, ampak nekaj rabljenega bavarske izdelave, kupljeno po mesecih izdatnega ženinega tečnarjenja, češ da imamo premajhen avto in špilamo 3D tetris, ko se pakiramo na morje. Je pa res, da smo notri zbasali vsega boga + še 50% čez in smo izgledali kot Čehi v starih časih. No, placa v avtu je zdaj cca. 50% več kot prej, pa še vedno špilamo tetris kljub temu, da sploh ne rabim več s sabo vlačiti vozička in podobne dojenčkaste ropotije. In še vedno izgledamo kot Čehi.

Sicer pa sam osebno prisegam na bicikel. Na 3.000 km ga počastim z novo ketno, sem pa tja kakšni zobniki, če ketne ne menjam pravi čas, sicer pa kakšne gumice za bremze in kakšna zajla za šaltunge. Letni strošek vzdrževanja med 50 do 100 eur. Pa nobenih vinjet, parkirnin in cestnin. Serviserja pa ne plačujem, ker sem boljši od njih in jih ne potrebujem.
jani1974 sporočil: 3.221
[#2750410] 30.12.18 13:23 · odgovor na: robi2107 (#2750404)
Odgovori   +    4
[robi2107]
In še vedno izgledamo kot Čehi.
Mogoče pa rabiš še eno ženo, če taprva ne zna spakirat za dopust?

Boste sicer izgledali ne kot Čehi, ampak kot Turki.
Ampak tudi Nemci bodo kmalu izgledali kot Turki.
In ker bi Čehi radi bili kot Nemci, bo krog zaključen in ti glavni frajer.

Strani: 1 2