5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

shevchenko sporočil: 21.898
[#2748564] 18.12.18 06:21
Odgovori   +    3
edini posten nacin bi bil, da bi vsak prejel neko kvoto izpusta iz avtomobila, potem pa naj jo porabi kot ve in zna.

to natolcevanje, kako nekateri avti izpustijo x in y je popolnoma brezveze, ce z x prevozis 5.000 na leto, z y pa 30.000.
skopusnik sporočil: 1.052
[#2748568] 18.12.18 06:37
Odgovori   +    9
Sem na stališču, da gre za omejevanje svobode ljudi do potovanj in transporta. Socialistični ekoterorizem, ki temelji na kvaziznanstvenih trditvah.
bumag sporočil: 336
[#2748572] 18.12.18 07:08 · odgovor na: skopusnik (#2748568)
Odgovori   +    1
A saj obljubljajo da bo do takrat oz. čez par let že vse na elektriko.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2748575] 18.12.18 07:43 · odgovor na: bumag (#2748572)
Odgovori   +    3
[bumag]
A saj obljubljajo da bo do takrat oz. čez par let že vse na elektriko.
ja, samo kdo si bo to lahko privoscil? elektricno omrezje teh elektricarjev pac ne bo preneslo.
bigl sporočil: 18.363
[#2748615] 18.12.18 09:17
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bigl 18.12.2018 09:18
Samo domišljam si lahko kakšne omejitve bodo uradniki nabili na električne avtomobile. Avtomobilska industrija je mogočen proračunski vir. Lep dan.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2748620] 18.12.18 09:39 · odgovor na: (#2748562)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: PyotrNovak 18.12.2018 09:40
.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2748621] 18.12.18 09:39 · odgovor na: (#2748562)
Odgovori   +    2
V8, 544c.in, quad carbs, down the road we go!
Od tu dalje je z lahkoto VSE cistejse. ;)))


Se celo VW.
0126Bacis sporočil: 3.028
[#2748830] 19.12.18 04:13 · odgovor na: shevchenko (#2748564)
Odgovori   +    0
[shevchenko]
edini posten nacin bi bil, da bi vsak prejel neko kvoto izpusta iz avtomobila, potem pa naj jo porabi kot ve in zna.

to natolcevanje, kako nekateri avti izpustijo x in y je popolnoma brezveze, ce z x prevozis 5.000 na leto, z y pa 30.000.
Že nekaj let razlagam, če bi nas res skrbeli izpusti, bi samo prenesli eko davke na gorivo.
Potem pa sam računaj, kakšen avto boš kupil.

Moj RR Silvershadow ima izpuste nič (nula), ker je 24/7 v garaži.
Zakaj bi zanj plačeval DMV?

-:)))))))))))))))

Strani: 1