Strani: 1

alek14 sporočil: 10.246
[#2747554] 13.12.18 05:50
Odgovori   +    8
V klimatski napravi e-avta je skoraj pol manj plina, kompresor je bistveno šibkejši kot pri klasičnem. Zakaj? Električni avto je na soncu manj vroč od klasičnega. Segrevajo ga namreč samo sončni žarki in zunanja toplota.
Bullshit brez primere. Klima v BEV je šibkejša zato, da ne bi tako hitro baterije spraznila, ker je njena poraba poleti primerljiva s tisto od motorja poleti (mestna vožnja). Avto se greje 80% skozi zasteklitev, do 5% od motorja in preostalo skozi pleh. BEV greje še skozi tla, ker se baterija greje. Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit. Pa tudi o požarih je Pečjak debelo naložil.
Je že res, da trenutno BEV statistično manj zagorijo, ker je vozni park star v povpr. 1 leto. Ko bo star 10 let bomo naredili primerjavo. Nisem še slišal (pa tudi nemogoče) je, da bi se pri bencinarju spontano vžgalo gorivo. Tudi pri fosilnih avtih vedno zagori elektrika.
0126Bacis sporočil: 1.200
[#2747557] 13.12.18 06:23
Odgovori   +    5
Sem že nekoč nalimal, pa bom še 1x. To je razložil en naš gasilec:

TOLE SE O ZADEVI VE PO MOJI GASILSKI LINIJI

Ta posnetek sem že videl, pa podatke tudi.

Par reči, ki jih je dobro vedeti glede električnih vozil, ki imajo za osnovo akumulatorje (vrsta akumulatorja je nepomembna)

1. V akumulatorjih je kar velika zaloga energije, ki ne potrebuje kisika, da se sprosti, ampak le neko okvaro celic ali celice (smatrajte za požar, ki ne potrebuje kisika, torej dušilni efekti odpadejo.)
2. Ker je energija shranjena v obliki elektro kemične energije, znižanje temperature ne ustavi reakcije (kot pri gorenju, kjer lahko zadevo ohladimo pod mejo vnetišča).
3. Za nameček se v akumulatorjih nahajajo še kovine, ki gorijo v stiku s kisikom (gorenje kovin)

Se pravi imamo precej neugodno kombinacijo.

Realno teh požarov, če se lahko tako kliče (boljši izraz bi bil elektro termična reakcija) ne gasimo, ampak s prho ohlajamo (vprašanje prha, goreča kovina !?) in čakamo pač, da se vsa energija,
ki je spravljena v akumulatorjih porabi (pretvori v toplotno).

Problem je, ker s praškom, ki gasi kovine ne naredite nič koristnega, akumulator se bo še naprej pregreval.

Zelo težko si predstavljam kako bo izgledalo posredovanje na takšni zadevi, če so potniki še v vozilu !?!
Na to ni nekega jasnega odgovora.

Še nekaj linkov:

Finance:
Požara na Teslinih baterijah se ne da pogasiti z vodo
avto.finance.si/8350...rs-v-ognju


Gasilci v sosednji Avstriji so imeli velikanske težave, da so na cesti pogasili gorečo teslo model S.
www.zurnal24.si/avto...tom-299110

Zdaj vlakec Urban:
www.24ur.com/novice/...urban.html

Pred časom pa avtobus:
www.rtvslo.si/crna-k...nih/412380

siol.net/novice/slov...lpp-433461
shevchenko sporočil: 17.055
[#2747559] 13.12.18 06:41 · odgovor na: alek14 (#2747554)
Odgovori   +    3
Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit.
brez skrbi, ga ne bom.

- je predrag
- nimam ga kje filat
- avto potrebujem redko, ampak takrat ne bi imel rad omejitev, prisilnih postankov...
moon sporočil: 1.230
[#2747564] 13.12.18 07:12 · odgovor na: alek14 (#2747554)
Odgovori   +    1
[alek14]
>V klimatski napravi e-avta je skoraj pol manj plina, kompresor je bistveno šibkejši kot pri klasičnem. Zakaj? Električni avto je na soncu manj vroč od klasičnega. Segrevajo ga namreč samo sončni žarki in zunanja toplota.

Bullshit brez primere. Klima v BEV je šibkejša zato, da ne bi tako hitro baterije spraznila, ker je njena poraba poleti primerljiva s tisto od motorja poleti (mestna vožnja). Avto se greje 80% skozi zasteklitev, do 5% od motorja in preostalo skozi pleh. BEV greje še skozi tla, ker se baterija greje. Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit. Pa tudi o požarih je Pečjak debelo naložil.
Je že res, da trenutno BEV statistično manj zagorijo, ker je vozni park star v povpr. 1 leto. Ko bo star 10 let bomo naredili primerjavo. Nisem še slišal (pa tudi nemogoče) je, da bi se pri bencinarju spontano vžgalo gorivo. Tudi pri fosilnih avtih vedno zagori elektrika.
Waw... konec sveta bo jutri. BEV so na zacetku svojega razvoja in nihce vec ga ne bo mogel ustaviti, to so spoznali se vecji skeptiki (recimo celotna nemska avto industrija), kot se nahajate na tem forumu.
Ja, pred 100 in nekaj leti so govorili, da rjovece smrdece kovinske zveri ne bodo pregnale konjskih vpreg s cest..
shevchenko sporočil: 17.055
[#2747567] 13.12.18 08:05 · odgovor na: moon (#2747564)
Odgovori   +    3
Waw... konec sveta bo jutri. BEV so na zacetku svojega razvoja in nihce vec ga ne bo mogel ustaviti, to so spoznali se vecji skeptiki (recimo celotna nemska avto industrija), kot se nahajate na tem forumu.
LOL. nemski avto industriji je jasno, da nafte pocasi zmanjkuje in se takega orgijanja, kot se ga gremo danes, dolgo ne bomo mogli vec it. zakaj pa bi moral se s tem problemom ubadati posameznik danes, pa ne vem. za zivljenjsko dobo enega avtomobila je nafte najbrz se dovolj.
alek14 sporočil: 10.246
[#2747568] 13.12.18 08:25 · odgovor na: moon (#2747564)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: alek14 13.12.2018 08:25
[moon]
> [alek14]
> >V klimatski napravi e-avta je skoraj pol manj plina, kompresor je bistveno šibkejši kot pri klasičnem. Zakaj? Električni avto je na soncu manj vroč od klasičnega. Segrevajo ga namreč samo sončni žarki in zunanja toplota.
>
> Bullshit brez primere. Klima v BEV je šibkejša zato, da ne bi tako hitro baterije spraznila, ker je njena poraba poleti primerljiva s tisto od motorja poleti (mestna vožnja). Avto se greje 80% skozi zasteklitev, do 5% od motorja in preostalo skozi pleh. BEV greje še skozi tla, ker se baterija greje. Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit. Pa tudi o požarih je Pečjak debelo naložil.
> Je že res, da trenutno BEV statistično manj zagorijo, ker je vozni park star v povpr. 1 leto. Ko bo star 10 let bomo naredili primerjavo. Nisem še slišal (pa tudi nemogoče) je, da bi se pri bencinarju spontano vžgalo gorivo. Tudi pri fosilnih avtih vedno zagori elektrika.

Waw... konec sveta bo jutri. BEV so na zacetku svojega razvoja in nihce vec ga ne bo mogel ustaviti, to so spoznali se vecji skeptiki (recimo celotna nemska avto industrija), kot se nahajate na tem forumu.
Ja, pred 100 in nekaj leti so govorili, da rjovece smrdece kovinske zveri ne bodo pregnale konjskih vpreg s cest..
Tega se vsi zavedamo.
Jaz samo boleče izpostavljam kaj je vse še za postoriti. :-)
Scenarij a):
BEV bodo vsezkozi ekonomsko zaostajali za fosilnimi avti in bodo prišli v rabo šele ko, bo EROEI pri pridobivanju fosilnih goriv tako velik, da bodo BEV postali ekonomični brez napredka pri njih samih.
Scenarij b): FC bodo prevzeli pobudo (ne ne vodik - temveč na težje CH).
Scenarij c) BEV bodo postali ekonomičnejši od fosilcev.

Trenutno se odvija scenarij a). Upam na b). Za c) so slabi izgledi, ker ni več veliko prostostnih stopen za (bistveni) razvoj BEV.
Froc sporočil: 299
[#2747569] 13.12.18 08:36 · odgovor na: shevchenko (#2747559)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit.

brez skrbi, ga ne bom.

- je predrag
- nimam ga kje filat
- avto potrebujem redko, ampak takrat ne bi imel rad omejitev, prisilnih postankov...
Rabljenega ne boš imel komu prodati, verjetno ga boš moral nekako uničiti, morda vmes menjati baterije ...
Še bodo morali razmišljati kako urediti cikel. Proizvajalci, države, civilizacija. Pa ne samo tako, da vse zaračunajo na začetku, si umoijejo roke, potem pa te pustijo v njihovem dreku.
bigl sporočil: 13.247
[#2747592] 13.12.18 09:25
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bigl 13.12.2018 09:30
Mislim, da je sedanji razvoj električnih avtov in prometne infrastruktire zanje, na ravni otroka, ki še ni prav shodil. Imam občutek, da elektrika v danajšnji obliki pridobivanja in uporabe ni edina alternativa...Pustimo razvoju čas in denar ter seveda inovativni kader. Potrebuje vse. Lep dan.
najobj sporočil: 25.955
[#2747627] 13.12.18 11:47 · odgovor na: moon (#2747564)
Odgovori   +    2
[moon]
> [alek14]
> >V klimatski napravi e-avta je skoraj pol manj plina, kompresor je bistveno šibkejši kot pri klasičnem. Zakaj? Električni avto je na soncu manj vroč od klasičnega. Segrevajo ga namreč samo sončni žarki in zunanja toplota.
> Bullshit brez primere. Klima v BEV je šibkejša zato, da ne bi tako hitro baterije spraznila, ker je njena poraba poleti primerljiva s tisto od motorja poleti (mestna vožnja). Avto se greje 80% skozi zasteklitev, do 5% od motorja in preostalo skozi pleh. BEV greje še skozi tla, ker se baterija greje. Skratka, v BEV bo vroče poleti. Ne ga kupit. Pa tudi o požarih je Pečjak debelo naložil.
> Je že res, da trenutno BEV statistično manj zagorijo, ker je vozni park star v povpr. 1 leto. Ko bo star 10 let bomo naredili primerjavo. Nisem še slišal (pa tudi nemogoče) je, da bi se pri bencinarju spontano vžgalo gorivo. Tudi pri fosilnih avtih vedno zagori elektrika.
Waw... konec sveta bo jutri. BEV so na zacetku svojega razvoja in nihce vec ga ne bo mogel ustaviti, to so spoznali se vecji skeptiki (recimo celotna nemska avto industrija), kot se nahajate na tem forumu.
Ja, pred 100 in nekaj leti so govorili, da rjovece smrdece kovinske zveri ne bodo pregnale konjskih vpreg s cest..
... čuj, amapk če jaz tole prav razumem, noben ne dvomi o razvoju električnih avtomobilov - drugo vprašanje je, kje dobiti elektriko za vse - ampak se je Pečjak debelo zlagal, ko je izjavil, da smo v e-avtih varnejši pred požarom kot v klasičnih ... khmm, pa sploh ne mislim na Pečjakovo manipulacijo s klimo, ki jo je zgoraj opisal alek14 ...

P.S.: tole forum.finance.si/?m=...557&single ti ne bi škodilo prebrati, če že Pečjak o električnih avtomobilih govori neumnosti zaradi svojih osebnih koristi ...

Strani: 1