Strani: 1

tone30 sporočil: 247
[#2752261] 10.01.19 21:10
Odgovori   +    0
Ko bereš izjave in malo pogledaš bolj na široko vidiš, da je tema izredno dobr aza izsiljevanje davkoplačevalcev zato, da bi radi čim več subvencij. Sočasno pa pogledaš število vlakov in prepeljane potnike, ter greš pogledat malo med ljudi pa vidiš, da je samo nekaj vlakov polnih. Torej je tudi ta številka o prepeljanih potnikih neresnična.

Če se vrnemo na izrabo Ljubljanskega križa je možno urediti taktni promet tako, da bi bi vlaki štartali v BOROVNICI in imeli relacijo do LITIJE. Ali pa iz MEDVOD in imeli cilj v LITIJI. Iz KAMNIKA in bi imeli cilj v GROSUPLJU. Sočasno pa urediti zveze v Ljubljani.

Tukaj pa nastane drugi problem in to je: Kako rešiti povezavo do teh končnih postaj za vozače z osebnimi avtomobili in tudi zveze za avtoobuse. No tukaj pa udarimo v novi problem in to je pristavljanja lončkov za parkiranje in pobiranje parkirnin. Dobimo točko, kjer bi se vsi radi napajali na žuljih delavcev. Zato je takšna ideja dobra vendar je potrebno upoštevati tudi globalno točko in to je kdo bo finaciral parkirišča. Zato pa je stanje takšno kot je. Menim, da taktni promet se lahko izvede samo problem je kdo se bo vozil z vlaki, če pa je bolj priročen avtobus.

Strani: 1