Strani: 1

Gustl sporočil: 12.459
[#2746373] 06.12.18 14:26
Odgovori   +    1
Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...
bc123a sporočil: 45.701
[#2746376] 06.12.18 14:30 · odgovor na: Gustl (#2746373)
Odgovori   +    0
[Gustl]
Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...
To pomeni da kljukico naredis ali jo zbrises? :)
rename sporočil: 9.821
[#2746377] 06.12.18 14:31 · odgovor na: Gustl (#2746373)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 06.12.2018 14:35
I told you so :-)))

Sicer pa: 60 ljudi za vzdrževanje dvestotih letal SSJ100?
Dajmo malo excelat: 60*4000 (strošek na zaposlenega) = 240.000 mesečno ali skoraj 3M€ letno.
Toliko naj bi zaslužili s servisiranjem teh letal?
Dvomim.

Prihodek 2017: 23,7M
Čisti dobiček: 1,3M.
Ali verižno sklepanje: če 240 zaposlenih ustvari skoraj 24 milijonov, bi torej 60 zaposlenih s servisiranjem SSJ100 ustvarilo 6M?
Gustl sporočil: 12.459
[#2746378] 06.12.18 14:37 · odgovor na: bc123a (#2746376)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [Gustl]
> Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...

To pomeni da kljukico naredis ali jo zbrises? :)
Aaa...ven jo vreč :) In smo že v Zagrebu ali Trstu :)
rename sporočil: 9.821
[#2746379] 06.12.18 14:38 · odgovor na: bc123a (#2746376)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [Gustl]
> Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...

To pomeni da kljukico naredis ali jo zbrises? :)
Po mojem gre tako:
- odkljukati = izločiti (po domače: odfu.ati)
- obkljukati = izbrati (po domače: abhaklati)
bc123a sporočil: 45.701
[#2746383] 06.12.18 14:44 · odgovor na: rename (#2746379)
Odgovori   +    1
[rename]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...
>
> To pomeni da kljukico naredis ali jo zbrises? :)

Po mojem gre tako:
- odkljukati = izločiti (po domače: odfu.ati)
- obkljukati = izbrati (po domače: abhaklati)
Res? "Danes sem odkljukal se nakup daril" ne ustreza tvoji interpretaciji. Jaz se zato te besede izogibam.
rame sporočil: 96
[#2746393] 06.12.18 15:07
Odgovori   +    1
Prhavc je strokovnjak za vzdrževanje letal, Adria Airways je pa druga zgodba.Mu je pa za čestitati ,da še deluje Adria tehnika pri odhodu 40 licenciranih tehnikov od 69 v zadnjih dveh letih. Iz tega se da sklepati, da vzdrževanje letal ni kakšna velika umetnost.
rename sporočil: 9.821
[#2746397] 06.12.18 15:13 · odgovor na: bc123a (#2746383)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [rename]
> > [bc123a]
> > > [Gustl]
> > > Torej v Skyscannerju bo počasi potrebno začeti odkljukati Adrio...
> >
> > To pomeni da kljukico naredis ali jo zbrises? :)
>
> Po mojem gre tako:
> - odkljukati = izločiti (po domače: odfu.ati)
> - obkljukati = izbrati (po domače: abhaklati)

Res? "Danes sem odkljukal se nakup daril" ne ustreza tvoji interpretaciji. Jaz se zato te besede izogibam.
Nisi odkljukal, ampak oBkljukal... torej fertik del.
Naši tam dol bi rekli: završio posao.
FIN-454644 sporočil: 6.638
[#2746531] 07.12.18 12:38
Odgovori   +    1
Vzdrzevanje bo povecalo stroske, torej tudi ceno vozovnic. In noben pameten se ne bo z njimi niti zastonj vozil. Prizemljili bodo Adrio a) ne da bi poleteli, ker ne bo potnikov b)po vzletu trdo pristali/trescili ob tla. Z avioni/potniki in posadko vred. Kadar imajo/nimajo otroci denar/ja imajo kramarji semenj. Mogoce je pa dobro. Mogoce bodo zazivele druge kompanije. Mogoce pa se bo ljubljansko letalisce pridruzilo mariborskemu?

Strani: 1