Strani: 1

anon-166469 sporočil: 8.684
[#2745399] 30.11.18 15:14
Odgovori   +    9
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
anon-278377 sporočil: 35
[#2745419] 30.11.18 16:49
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: anon-278377 30.11.2018 16:57
Zaradi tega zmazka za 1.5 milijona €, ki ga naredi en študent frišno s faksa v enem mesecu, bi morala odstopiti direktor železnic in direktor Margenta. Baje so celo zamudili pogodbeni rok in državna firma noče iztožiti pogodbene kazni.

Nabolj očitne pomanjkljivosti:

1. Ni registracije - ne zapomni si uporabnika, za vsako karto je potrebno znova vpisovati kreditno kartico in svoje ime.
2. Za branje 2D kode uporabljajo posebno napravo s tiskalnikom. Ne vem zakaj, če so že do zdaj slovenski sprevodniki preverjali avstrijske 2D kode s svojimi mobilnimi telefoni? Smo spet bolj papeški od papeža?
3. Spletna aplikacija predlaga vlake, ki so že odpeljali
4. V 21. stoletju NI MOŽNOSTI NAKUPA MEDNARODNIH VOZOVNIC. Le kako to uspe Avstrijcem???
5. Ni integracije v obstoječo spletno stran

Stvar je torej narejena povsem po meri sindikatov, da jo bo uporabljalo čim manj ljudi in da bo čim več ljudi še naprej čakalo pred šalterji.
anon-278377 sporočil: 35
[#2745420] 30.11.18 16:49
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-278377 30.11.2018 16:52
To sporočilo je izbrisal avtor (30.11.2018 16:57)
anon-277404 sporočil: 414
[#2745426] 30.11.18 17:41
Odgovori   +    1
podaljšati mesečne ali tedenske vozovnice pa še vedno ne moreš. ali res niso morali narediti sistema brez sprevodnikov po sistemu v Londonu ali ps nemških železnic za neverjetnih 1.5mil €?!?! Totalno nesposobno IT vodstvo in vodstvo "digitalnih" projektov ter celotnega projekta. Protikorupcijska kaj čakate?
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2745434] 30.11.18 18:20
Odgovori   +    0
Tudi v drugih drzavah so obnove to ni izgovor, ker bodo trajale se kar nekaj casa. Ko se bodo zaceli ukvarjat z voznim redom namesto sami s sabo, sindikati in politiko se bodo potniki vrnili. Dokler pa zanalasc ustavljajo digitalizacijo, modernizacijo bo pa potnik raje sel z avtom. Kdo bo od Maribora do Kopra menjal parkrat prevozna sredstva?
Samo poglejte kaj so naredili iz top produkta ICS Slovenija med najvecjima mestoma v drzavi. Sramota.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2745435] 30.11.18 18:25 · odgovor na: anon-166469 (#2745399)
Odgovori   +    3
[leonx]
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
Produkt iz tistega casa odlicno gre se danes, bozickove voznje s parno lokomotivo. V tem casu so zaspali.
Vinci sporočil: 5.933
[#2745447] 30.11.18 19:34
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Vinci 30.11.2018 19:37
A celo konzorcij treh firm je tole izdeloval? Hja, dober posel ... za konzorcij. Ne morem niti sprobati, ker ne pridem dlje od prvega koraka.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2745453] 30.11.18 20:37 · odgovor na: anon-166469 (#2745399)
Odgovori   +    3
KAJ šele če NE bi bili!
Parizarji (staro ime za velike vozove s konjsko vprego) pa gajžla in čez Trojane do presvitlega Dunaja kot blisk v enem tednu.
linaprin sporočil: 771
[#2745562] 02.12.18 00:30 · odgovor na: anon-61428 (#2745435)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 30.11.18 19:29
[Inside]
> [leonx]
> Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !

Produkt iz tistega casa odlicno gre se danes, bozickove voznje s parno lokomotivo. V tem casu so zaspali.
Prejšnji gospodar ni dovolil...
linaprin sporočil: 771
[#2745563] 02.12.18 00:30 · odgovor na: anon-278377 (#2745419)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 30.11.18 19:27
[mlamat]
Zaradi tega zmazka za 1.5 milijona €, ki ga naredi en študent frišno s faksa v enem mesecu, bi morala odstopiti direktor železnic in direktor Margenta. Baje so celo zamudili pogodbeni rok in državna firma noče iztožiti pogodbene kazni.

Nabolj očitne pomanjkljivosti:

1. Ni registracije - ne zapomni si uporabnika, za vsako karto je potrebno znova vpisovati kreditno kartico in svoje ime.
2. Za branje 2D kode uporabljajo posebno napravo s tiskalnikom. Ne vem zakaj, če so že do zdaj slovenski sprevodniki preverjali avstrijske 2D kode s svojimi mobilnimi telefoni? Smo spet bolj papeški od papeža?
3. Spletna aplikacija predlaga vlake, ki so že odpeljali
4. V 21. stoletju NI MOŽNOSTI NAKUPA MEDNARODNIH VOZOVNIC. Le kako to uspe Avstrijcem???
5. Ni integracije v obstoječo spletno stran

Stvar je torej narejena povsem po meri sindikatov, da jo bo uporabljalo čim manj ljudi in da bo čim več ljudi še naprej čakalo pred šalterji.
"u tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka..." press
linaprin sporočil: 771
[#2745564] 02.12.18 00:30 · odgovor na: anon-166469 (#2745399)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 30.11.18 19:24
[leonx]
Me prav groza prime, ko ugotoviš, da smo bili pod Avstro -Ogrsko bolj v koraku s sodobnim svetom kot smo sedaj !
Mene prime groza, ko pomislim, da sodobnega sveta nikoli ne bomo dohiteli. Ne moreš laufat with a ball and chain (s komunističnim balastom, op.a)...
anon-394991 sporočil: 252
[#2745983] 04.12.18 16:56
Odgovori   +    1
Tukaj menim, da ni to podjetje krivo za to ampak sistem dela na SŽ, kjer so v vodstvu ljudje, kateri mislijo, da je 1+1= 3.

Prav zaradi takšnih dobimo takšno sliko, kot jo opisuje članek. Žal je to posledica kadrovanja po politični plati in sliko vidimo vsak dan. Za zmanjševanje potnikov se ne čudim, saj so zavozili celotni sistem do konca. Rešujejo jih samo še subvencije in nič drugo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2780889] 23.06.19 20:50
Odgovori   +    1
Imovation d.o.o. (60% lastnik v Dubaju, 40% lastnik DZS!) je v 3 letih samo od SŽ namolzel debelih 5,3 MEUR, od sektorja država pa 12,7 MEUR - to je po 4 MEUR na leto!
erar.si/placnik/8939...ransakcije

Margento R&D d.o.o. z lastniki skritimi na Nizozemskem od SŽ očitno ni dobil še nič.
erar.si/prejemnik/52...ransakcije

Supra informatika d.o.o. je taka svetska IT mikro firma, da še spletne strani ne rabi! Najbrž imajo lastnici Ljiljana Kovačić in Silvija Zlatar ter direktor Joško Zlatar poslovne zveze v črnih beležnicah, reference te mikro firme pa v gostilnah ali kolodvorskih bifejih.

Strani: 1