Strani: 1 2

bc123a sporočil: 45.701
[#2744596] 26.11.18 17:05
Odgovori   +    6
Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
FIN-201035 sporočil: 69
[#2744651] 27.11.18 03:09 · odgovor na: bc123a (#2744596)
Odgovori   +    1
še en dokaz kako brezpogojno super so privatizacije za vsako ceno, ki jih tako zagnano promovirajo Finance in podobni!
Gustl sporočil: 12.459
[#2744654] 27.11.18 06:55 · odgovor na: bc123a (#2744596)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.

Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.

Če koga pomirja "domače" :)
vickibedi sporočil: 10.317
[#2744673] 27.11.18 08:46 · odgovor na: Gustl (#2744654)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
> Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.

Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.

Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.

Če koga pomirja "domače" :)
Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ

Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.
Gustl sporočil: 12.459
[#2744674] 27.11.18 08:53 · odgovor na: vickibedi (#2744673)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [Gustl]
> > [bc123a]
> > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
>
> Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
>
> Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
>
> Če koga pomirja "domače" :)

Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ

Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.

Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
rename sporočil: 9.821
[#2744677] 27.11.18 09:14 · odgovor na: Gustl (#2744674)
Odgovori   +    6
Nimam predsodka pred ruskimi izdelki, vendar pa se mi zdi nenavadno, da bodo svojo floto oddali v najem (bodo res leteli, ali bolj parkirani? kdo bo to najemal?), najeli pa letala, za katera Adria nima izšolanih pilotov?
Ali bodo najeli letala skupaj s posadkami?
Ne vem, če ni tole spet ena "Excel" ideja iz pisarne, morda celo stimulirana s kakšno "dačo"? ;-)
Gustl sporočil: 12.459
[#2744679] 27.11.18 09:22 · odgovor na: rename (#2744677)
Odgovori   +    1
[rename]
Nimam predsodka pred ruskimi izdelki, vendar pa se mi zdi nenavadno, da bodo svojo floto oddali v najem (bodo res leteli, ali bolj parkirani? kdo bo to najemal?), najeli pa letala, za katera Adria nima izšolanih pilotov?
Ali bodo najeli letala skupaj s posadkami?
Ne vem, če ni tole spet ena "Excel" ideja iz pisarne, morda celo stimulirana s kakšno "dačo"? ;-)
Sanja se mi ne.

Sprašujem iz precej praktičnih razlogov - nekajkrat mesečno letim z Adrio, zanima me, v čem bom sedel :)
rename sporočil: 9.821
[#2744681] 27.11.18 09:35 · odgovor na: Gustl (#2744679)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 27.11.2018 09:39
Ja potem pa naroči sodelavcem, da naj malo povrtajo, a ne? :-P

Kot vem, ima večina pilotov licence (zgolj) za Canadair-je; pa tudi kabinsko osebje mora biti šolano za vsak tip letala. Interes pilotov so kvečjemu licence za Boeing/Airbus, ker jim to odpira vrata v tujino.
Zato bodo tudi oddajali canaderje skupaj s posadko, kar pomeni, da bodo tudi SSJ100 najeli s posadko vred.
Iz vidika cashflowa to pomeni, da bodo morali canaderji zaslužiti vsaj en euro več, kot bodo znašali stroški za SSJ100tke.
Gustl sporočil: 12.459
[#2744683] 27.11.18 09:43 · odgovor na: rename (#2744681)
Odgovori   +    3
[rename]
Ja potem pa naroči sodelavcem, da naj malo povrtajo, a ne? :-P

Kot vem, ima večina pilotov licence (zgolj) za Canadair-je; pa tudi kabinsko osebje mora biti šolano za vsak tip letala. Interes pilotov so kvečjemu licence za Boeing/Airbus, ker jim to odpira vrata v tujino.
Zato bodo tudi oddajali canaderje skupaj s posadko, kar pomeni, da bodo tudi SSJ100 najeli s posadko vred.
Iz vidika cashflowa to pomeni, da bodo morali canaderji zaslužiti vsaj en euro več, kot bodo znašali stroški za SSJ100tke.
Kot sem bral ima SSJ težave s prodorom v Evropo (tudi zaradi te percepcije, I guess) in si predstavljam, da jim je ena majhna Adria lahko super odskočna deska. Hkrati je lahko super posel za Adrio, če dobijo ekstra ugodne pogoje (beri: diskont gre iz Sukhoi marketing oddelka).

Vsekakor pošljem kolegom v obdelavo...
kzupanc sporočil: 7.974
[#2744686] 27.11.18 09:45
Odgovori   +    1
Končajte to zgodbo. Naj prepovejo Adrii še leteti. Škoda, da bi bila kakšna velika nesreča spet povezana ravno z AA in Slovenijo kot 1981 na Korziki.
crt sporočil: 20.069
[#2744687] 27.11.18 09:47 · odgovor na: Gustl (#2744683)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: crt 27.11.2018 09:48
ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki jih imajo v zadnjih petih letih www.flightglobal.com...ur-451902/

dejansko pa kaj veliko mednarodnega trga doslej ni bilo en.wikipedia.org/wik...deliveries
rename sporočil: 9.821
[#2744693] 27.11.18 09:54 · odgovor na: Gustl (#2744683)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 27.11.2018 09:56
[Gustl]
> [rename]
> Ja potem pa naroči sodelavcem, da naj malo povrtajo, a ne? :-P
>
> Kot vem, ima večina pilotov licence (zgolj) za Canadair-je; pa tudi kabinsko osebje mora biti šolano za vsak tip letala. Interes pilotov so kvečjemu licence za Boeing/Airbus, ker jim to odpira vrata v tujino.
> Zato bodo tudi oddajali canaderje skupaj s posadko, kar pomeni, da bodo tudi SSJ100 najeli s posadko vred.
> Iz vidika cashflowa to pomeni, da bodo morali canaderji zaslužiti vsaj en euro več, kot bodo znašali stroški za SSJ100tke.

Kot sem bral ima SSJ težave s prodorom v Evropo (tudi zaradi te percepcije, I guess) in si predstavljam, da jim je ena majhna Adria lahko super odskočna deska. Hkrati je lahko super posel za Adrio, če dobijo ekstra ugodne pogoje (beri: diskont gre iz Sukhoi marketing oddelka).
Saj zato sem pa rekel, da je najbrž to ena "driven by excel" odločitev ;-)
Se pa strinjam, da je to lahko dober posel, če bo tudi servisni center potem pri nas...čeprav, a ni tudi Bombardier isto obljubljal?
Kakorkoli - Adria je privat firma in so sami odgovorni za svoje poslovne odločitve, saj ne delujejo samo zato, da se lahko mi vozimo ((c)Mencingar.press).
Vsekakor pošljem kolegom v obdelavo...
Super, sem tudi jaz radoveden.
Pa pošlji jim še Črtov link... je zanimiv za branje (dumping cena v Mehiki, 10 SSJ100 za ceno enega airbusa)
Gustl sporočil: 12.459
[#2744694] 27.11.18 09:55 · odgovor na: crt (#2744687)
Odgovori   +    5
[crt]
ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki jih imajo v zadnjih petih letih www.flightglobal.com...ur-451902/
A, vidiš, ker še lani je ta isti direktor...

Interjet chief executive Jose Luis Garza calls the Sukhoi Superjet 100 a "money-making machine" despite continuing extra maintenance needs.

www.flightglobal.com...en-443424/


Morda pa je bistvo drugje - Adria se pogovarja, da bi Sukhoie popravljali v Ljubljani in ni ga boljšega biznisa kot popravljat nekaj, kar se veliko kvari. No, do Ljubljane mora priletet v enem kosu :)
Gustl sporočil: 12.459
[#2744695] 27.11.18 09:56 · odgovor na: rename (#2744693)
Odgovori   +    3
Tajnikar... :)
rename sporočil: 9.821
[#2744697] 27.11.18 09:59 · odgovor na: Gustl (#2744694)
Odgovori   +    2
[Gustl]
> [crt]
> ravno je bila novica, da so v mehiki nesrecni glede izkusenj, ki jih imajo v zadnjih petih letih www.flightglobal.com...ur-451902/

A, vidiš, ker še lani je ta isti direktor...

Interjet chief executive Jose Luis Garza calls the Sukhoi Superjet 100 a "money-making machine" despite continuing extra maintenance needs.
Valjda, če je pa dobil 10 letal za ceno enega airbusa... viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
www.flightglobal.com...en-443424/


Morda pa je bistvo drugje - Adria se pogovarja, da bi Sukhoie popravljali v Ljubljani in ni ga boljšega biznisa kot popravljat nekaj, kar se veliko kvari. No, do Ljubljane mora priletet v enem kosu :)
Ja, pa rezervne dele moraš imet, sicer ti ves krš samo zaseda prostor :-P
kzupanc sporočil: 7.974
[#2744698] 27.11.18 10:00 · odgovor na: Gustl (#2744674)
Odgovori   +    4
[Gustl]
> [vickibedi]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > > Smesnica. Ocitno bo res treba leteti v zahodno evropo cez Istanbul s Turkish.
> >
> > Razen percepcije ima ta tip letala kar OK safety track record. Itak je pa na pol Boeing.
> >
> > Ključno je vzdrževanje, kar bo, ce prav razumem, center v Sloveniji.
> >
> > Če koga pomirja "domače" :)
>
> Še boljše bi bilo, če bi se opremnili s takšno state of the art zračno floto :)
> www.youtube.com/watc...Iiwd-_uCLQ
>
> Sicewr, pa še en prispevek k slovenski norosti, ne gre samo za pleh.


Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
Ma vse novice o AA zadnje mesece so ena velika norost. Ali pa burka. Ali pa tragedija. Normalno pa to ni.
Gustl sporočil: 12.459
[#2744703] 27.11.18 10:12 · odgovor na: kzupanc (#2744686)
Odgovori   +    4
[kzupanc]
Končajte to zgodbo. Naj prepovejo Adrii še leteti. Škoda, da bi bila kakšna velika nesreča spet povezana ravno z AA in Slovenijo kot 1981 na Korziki.
Če bi vsem letalskim družbam, ki so finančno v kurcu, prepovedali letet, bi bilo nebo na pol prazno.

Bankroti in prisilne poravnave so stalnica tega biznisa, malo podatkov za ZDA: en.wikipedia.org/wik...ted_States

Agencije, ki to industrijo nadzirajo, morajo pač opraviti svoj posel in glede na število nesreč, je videti, da to delajo kar dobro.
Gustl sporočil: 12.459
[#2744706] 27.11.18 10:14 · odgovor na: rename (#2744697)
Odgovori   +    1
[rename]
viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?
rename sporočil: 9.821
[#2744708] 27.11.18 10:17 · odgovor na: Gustl (#2744706)
Odgovori   +    2
[Gustl]
> [rename]
> viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"

Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?
Bi ti kupil (recimo) mercedes-look-like avto za 1/10 cene?
(mercedes zato, ker je ravno o njem govora v sosednjem članku)
jezdec666 sporočil: 6.402
[#2744709] 27.11.18 10:21 · odgovor na: bc123a (#2744596)
Odgovori   +    4
Sem že letel s to zadevo, avion je udoben in boljši od tega, kar ima Adria danes. Verjetno pa bodo tile aviončki precej poceni za Adrio, ker si Suhoj strašno prizadeva prodreti na zahodne trge, vendar razen s ceno nima ponuditi nič. Po mojem je pa tole ključni trenutek tudi za Adrio, če so res dobili dobro varianto, bodo ali splavali ali dokončno propadli. Če pa bi imel pri nas servisni center z zalogo rezervnih delov, no to pa bi bila povsem druga zadeva tudi za Suhoj kot dobavitelja za druge manjše letalske prevoznike. Mene bi bilo bolj strah letet s starimi saabi kot s temle.
Gustl sporočil: 12.459
[#2744710] 27.11.18 10:22 · odgovor na: rename (#2744708)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Gustl 27.11.2018 10:27
[rename]
> [Gustl]
> > [rename]
> > viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
>
> Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?

Bi ti kupil (recimo) mercedes-look-like avto za 1/10 cene?
(mercedes zato, ker je ravno o njem govora v sosednjem članku)
Verjetno me sprašuješ, ali bi za taxi floto izbral Dacio namesto Renault. Bi, če bi excel to potrdil. Cammeo je tudi.

Jasno pa je, da excel lahko pokaže samo tisto, kar daš notri, ne more pokazati, česar ne daš. In če je "maintenance cost" težko določiti, potem je od gut feelinga odvisno, koliko margina boš dodal notri.
Če pa tega ne daš, potem si pa ignorant (beri: imaš omejen mandat in s problemi te odločitve se bo kdo drug ukvarjal :)

Nikoli krivit excela. :)
Gustl sporočil: 12.459
[#2744711] 27.11.18 10:26 · odgovor na: jezdec666 (#2744709)
Odgovori   +    2
[jezdec666]
Mene bi bilo bolj strah letet s starimi saabi kot s temle.
Ali pa kakšen star ATR 42 od Czech Airlines ali Fokker od Carpatair je tudi doživetje. :)
rename sporočil: 9.821
[#2744714] 27.11.18 10:34 · odgovor na: Gustl (#2744710)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [rename]
> > [Gustl]
> > > [rename]
> > > viš, sem imel kar prav, da je šlo za poslovno odločitev, "powered by excel"
> >
> > Tega sicer ne razumem. Za kakšno odločitev pa naj bi sicer še šlo? Gut feeling?
>
> Bi ti kupil (recimo) mercedes-look-like avto za 1/10 cene?
> (mercedes zato, ker je ravno o njem govora v sosednjem članku)

Verjetno me sprašuješ, ali bi za taxi floto izbral Dacio namesto Renault. Bi, če bi excel to potrdil. Cammeo je tudi.
Dacia ni 1/10 Renojeve cene.
Mehičani so dobili (tako Črtov link) letala za 1/10 Airbus 320.
Jasno pa je, da excel lahko pokaže samo tisto, kar daš notri, ne more pokazati, česar ne daš. In če je "maintenance cost" težko določiti, potem je od gut feelinga odvisno, koliko margina boš dodal notri.
Če pa tega ne daš, potem si pa ignorant (beri: imaš omejen mandat in s problemi te odločitve se bo kdo drug ukvarjal :)
Saj o tem govorim - imaš dva ponudnika za (kao) ekvivalenten produkt. En ponudi 1/10 cene... pri meni to ne naredi gut filinga... res pa je, da kupujem na Aliexpress za desetino cene :-P

Nikoli krivit excela. :)
Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.
crt sporočil: 20.069
[#2744716] 27.11.18 10:36 · odgovor na: rename (#2744714)
Odgovori   +    4
[rename]
Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.
meni je pa "not smo butali poljubne inpute tolko casa, da je ven prislo kul, torej zdaj vemo, da je vse kul, saj je racunalnik tako povedal" :)
rename sporočil: 9.821
[#2744717] 27.11.18 10:38 · odgovor na: crt (#2744716)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: rename 27.11.2018 10:41
[crt]
> [rename]
> Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.

meni je pa "not smo butali poljubne inpute tolko casa, da je ven prislo kul, torej zdaj vemo, da je vse kul, saj je racunalnik tako povedal" :)

Menjam sinonim, od zdaj dalje uporabljam tvojega :-)
Dodajam - tepli smo ga (excel) tako dolgo, da je povedal, kar smo hoteli slišat :-P
Gustl sporočil: 12.459
[#2744721] 27.11.18 10:54 · odgovor na: rename (#2744717)
Odgovori   +    4
[rename]
> [crt]
> > [rename]
> > Saj ga ne, excel-odločitev je pri meni sinonim, ko finance prevladajo pred tehniko.
>
> meni je pa "not smo butali poljubne inpute tolko casa, da je ven prislo kul, torej zdaj vemo, da je vse kul, saj je racunalnik tako povedal" :)


Menjam sinonim, od zdaj dalje uporabljam tvojega :-)
Dodajam - tepli smo ga (excel) tako dolgo, da je povedal, kar smo hoteli slišat :-P

Asociacija...

Je šel leeeeta nazaj en naš mlajši novinar na tiskovko, pride nazaj poln zapiskov, napiše članek in se izkaže potem, da je pol narobe.

Ga vpraša urednik: "Pa kje si te info pobral?"
Novinar: "Ja na tiskovki."
Urednik: "Oni pravijo, da to ni res, preveril sem in res ni res."
Novinar: "Ja pa je, glej, saj piše." ...pokaže na svoje zapiske. :)
bc123a sporočil: 45.701
[#2744732] 27.11.18 11:21 · odgovor na: Gustl (#2744674)
Odgovori   +    4
[Gustl]
Zakaj norost? KAj je narobe s temi letali? Ve kdo povedat? Ker percepcijo, da je rusko zanič, imamo vsi. Ali ve kdo kakšen fakt? Kot sem googlal, ni videti prav nič narobe.
Razen tega da je pol proizvedene flote prizemljene, ker imajo problem z rezervnimi deli, se posebej motorji?

To je eden najvecjih virov nevarnosti v letalski industriji, to ni kot menjava olja. Lahko zamizis se naprej in vozis brez menjave dela, ki bi ga pri servisu moral zamenjati, ampak potem kaboom.

Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?

Se se spomnimo crasha v Dominikanski ko je ena turska letalska druzba avion pustila 2 tedna na letaliscu, potem so prah spihali z njega in leteli domov, vmes so pa ose naredile gnezdo v pitotovi cevi in KABOOM?
Gustl sporočil: 12.459
[#2744737] 27.11.18 11:43 · odgovor na: bc123a (#2744732)
Odgovori   +    2
[bc123a]

Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".

Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
vickibedi sporočil: 10.317
[#2744756] 27.11.18 13:57 · odgovor na: Gustl (#2744737)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?

Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".

Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
Percepcija je to da državni prevoznik v Sloveniji, (ki je članica Nato in EU) kupuje neko ceneno rusko robo, svojo floto pa daje v najem.
WTF are you people smoking ?! :))
najobj sporočil: 25.834
[#2744762] 27.11.18 14:17 · odgovor na: Gustl (#2744737)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Safety record pa ne obstaja. Proizvedenih samo 300 letal, letijo bolj malo, halo, kje ti je tu statistika?
Ja pa saj to ravno sprašujem, da ne govorimo samo o "ah, rusko".

Jaz sem zelo pogosto na teh kištah, zato me iz povsem egoističnih razlogov zelo zanima, kaj je res in kaj je percepcija.
... čuj, dokler te zanima, se ne rabiš sekirat, kaj je kaj ...

Strani: 1 2