Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek To je ameriški tovornjak na vodikovo gorivo za Evropo

Strani: 1

atamama sporočil: 1.410
[#2740963] 06.11.18 08:55
Odgovori   +    6
Tako kot pri električnem avtu:
Malo kupcev, ki bodo imeli denar da bi kupili in veliko revežev, ki bodo plačevali preko participacij v cenah dnevnih dobrin, subvencije bogatašem.
berni007 sporočil: 457
[#2740966] 06.11.18 09:46
Odgovori   +    1
Takega si bom kupil. SUUUUUUUPER tovornjak za vožnjo brez izpita in voznika.
pobalin sporočil: 11.679
[#2740974] 06.11.18 11:09
Odgovori   +    4
To je ameriški tovornjak na vodikovo gorivo za Evropo
Na vodikovo gorivo?! Na bencinsko gorivo, na plinsko gorivo?
Baterije vgrajene v dno šasije bodo zagotovila nižje težišče.
Baterije za vodikovo gorivo? Aja, gre za skrajno simplifikacijo tele simplistične propagandne obljube za simpletone:
Removing the diesel engine, transmission, and emissions equipment and installing batteries, electric motors and a fuel cell below the frame rail keeps the center of gravity lower than any other semi truck on the market.
nikolamotor.com/tre
Obenem bo ob prihodu na trg, leta 2022 ali 2023, zagotavljal avtonomno vožnjo pete stopnje.
Šur in to glih od enega amerostartapa in to glih v Evropi, kjer se menda še nihče od majčkenih firmic tipa VW, Daimler, PSA, RNM, Fiat Chrysler itn. ni upal napovedati česa takega.
S pomočjo regeneracije zavorne energije in zračno hlajenih diskov proizvajalec obljublja tudi precej boljše zaviranje in hitrejši vklop zavor, v manj kot desetih milisekundah, kot pri klasično zasnovanih tovornjakih.
Manjka dodatek "ameriških" klasično zasnovanih tovornjakih, ker za ameriški trg tovornjakov so kolutne zavore še vedno nekaj tako posebnega, da jih Bendix reklamira s tem videom za telebane: www.youtube.com/watc...CvKjf04TjY
Sicer gre pri Nikolovih "air disk brakes" najbrž res za naluknjane, "luftane" kolute, ampak "air" pomeni, da je zavorni sistem pnevmatski in ne hidravličen. Več ali manj vse je razloženo v teh dveh kratkih objavah:
www.quora.com/Why-he...isc-brakes
www.truckandbusaccid...um-brakes/
Cena za novi model še ni znana, niti druge tehnične podrobnosti.
Jasno da ne, saj gre samo za tizing objavo preden naj bi prototip (statičen, alora maketo?) pokazali na svetovnem zboru Nikolistov, ki bo aprila 2019.
At the April 16-17 Nikola World in Phoenix, attendees will witness the Nikola Two in action pulling loaded trailers along with a prototype display of the Nikola Tre. Hydrogen filling will also be shown at the event at 700 bar or 10,000 PSI.
nikolamotor.com/pres...-market-53
Če ob vseh veliko pomembnejših EU-SLO avto-moto-eko temah prepisujete takšne čezoceanske propagandne ekshibicije, se potrudite vsaj toliko, da ločite zrnje od plev in ponudite kritično obdelane relevantne informacije. (kakva vrata press)
pobalin sporočil: 11.679
[#2740980] 06.11.18 11:31 · odgovor na: pobalin (#2740974)
Odgovori   +    1
Še nekaj. Nikola se ponaša z naslednjim velikopoteznim planom:
Nikola will produce its own hydrogen on site via electrolysis. Vertical integration reduces market uncertainties, allowing Nikola to control fuel prices and keep them low for Nikola customers.
By 2028, Nikola is planning on having more than 700 hydrogen stations across the USA and Canada. Each station is capable of 2,000 to 8,000 kgs of daily hydrogen production. Nikola’s European stations are planned to come online around 2022 and are projected to cover most of the European market by 2030.
nikolamotor.com/stations
Niti slučajno ni omenjeno, koliko elektrike bodo porabili za elektrolizo vsega tega vodika na več kot 700 mestih od kod in za koliko jo bodo dobili. Prav tako ni jasno, kako bodo prodajali tovornjake od leta 2022, kdo jih bo kupoval/uporabljal in kje, če bo mreža postavljena šele 2030. Ker tele Nikole uno-due-tre ne morejo laufati na kaj drugega kot vodik(ovo gorivo).

Kmalu bo eno leto od objave, da imajo dve vodikovi elektrolizi-polnilnici že postavljeni, ne najdem pa podatka kje sta in kaj početa med čakanjem na prve stranke z Nikolovimi tovornjaki.
SALT LAKE CITY, UT (November 15, 2017) -- Nikola Motor Company has chosen Nel ASA as the sole equipment supplier to create the largest hydrogen network in the world that will cover over 2,000 miles and include 16 stations. Nikola has already kicked off two of the 16 stations and 14 more will follow immediately after installation.
nikolamotor.com/pres...e-world-39
berni007 sporočil: 457
[#2741030] 06.11.18 15:55
Odgovori   +    1
Zakaj ima volan, če je zmožen 5. avtonomne stopnje????
jani1974 sporočil: 3.083
[#2741295] 08.11.18 08:10 · odgovor na: berni007 (#2741030)
Odgovori   +    0
[berni007]
Zakaj ima volan, če je zmožen 5. avtonomne stopnje????
Ker bo 5. avtonomna stopnja udejanjena preko tele šoferdžije:
www.youtube.com/watc...ikxFZZO2sk

Strani: 1