Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.433
[#2738846] 21.10.18 22:06
Odgovori   +    1
Bomo počakali še kake 3 leta in potem pride avto lahko v familijo kot drugi avto. Morda. Žena dela appr. 35 km na dan vožnje, kar pomeni, da smo blizu nekega smisla za preskok. Pa še 900 eur naložbe v lastno polnilno postalo (z montažo)... bliža se čas aka kvantnega preskoka. :)

Ampak novi dizli že dihajo za ovratnik. We'll see. (Potrošnik razvoj plača, a lepo je, če ima občutek, da o nečem pomembnem odloča.)
jezdec666 sporočil: 6.346
[#2738847] 21.10.18 22:23 · odgovor na: FIN-379669 (#2738846)
Odgovori   +    1
Dokler niso samovozni je vseskupi igračka za preveč bogate malo večje otroke. Samovoznost, to pa je preskok...
sopranos sporočil: 8.803
[#2738848] 21.10.18 23:07
Odgovori   +    6
Kakšen dolgoprogaš? Bolj ustrezno bi bilo, da je to prvi avto na elektriko, ki je vsaj kolikor toliko praktičen in uporaben. Kljub subvenciji je cena še vedno malo previsoka. Še cca. 3-4 leta da bodo tudi cenovno konkurenčni. Če bodo države vmes ukinile subvencije, pa še kakšno leto ali dve kasneje. Tam okrog leta 2025. Ta vmesni čas je največja jeba, ker res ne veš kaj bi. Ali kupiti dizla in tvegati, da se čez nekaj let ne boš več mogel zapeljati v mestna središča. Vzeti malo bolj požrešnega in cenejšega bencinarja. Ali dragega in tveganega električarja. Ljudje se obnašajo racionalno, zato kupujejo bencinarje. Če ne bo nove tehnologije, če se bodo električarji cenili in izboljševali doseg in če ne bo kakšne izboljšave pri motorjih z notranjim izgorevanjem, bo tam med 2025-2030 prišlo do velikega preobrata v smer električarjev. Je pa kljub temu še veliko faktorjev, ki lahko korenito vplivajo na to časovnico in razdelitev tega kolača. Sploh avtonomna vožnja. Zna se zgoditi, da bodo avti izgubili seksipil in bodo samo še eno orodje, ki ga boš najel po potrebi. Brez nekih emocij. Vsekakor bo zanimivo.
shevchenko sporočil: 16.705
[#2738851] 22.10.18 05:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2738846)
Odgovori   +    4
Potrošnik razvoj plača, a lepo je, če ima občutek, da o nečem pomembnem odloča
odlocas ja, o necem pomembnem. tako kot na volitvah. o nicemer.
shevchenko sporočil: 16.705
[#2738852] 22.10.18 06:06
Odgovori   +    20
Neverjetno je, da v drzavi s povprecno placo nekaj cez jurja, avto, ki v minimalni verziji stane 27.300 evrov s predpostavko subvencije, oznacite za "dostopnega". In seveda potem ta "dostopen" avto niti ni vec dolgoprogaš. Tako da v bistvu v naslovu grdo zavajate na kvadrat.
matic1982 sporočil: 2.274
[#2738853] 22.10.18 06:41 · odgovor na: shevchenko (#2738852)
Odgovori   +    9
[shevchenko]
Neverjetno je, da v drzavi s povprecno placo nekaj cez jurja, avto, ki v minimalni verziji stane 27.300 evrov s predpostavko subvencije, oznacite za "dostopnega". In seveda potem ta "dostopen" avto niti ni vec dolgoprogaš. Tako da v bistvu v naslovu grdo zavajate na kvadrat.

Dobra
Domen89 sporočil: 22
[#2738855] 22.10.18 07:48 · odgovor na: sopranos (#2738848)
Odgovori   +    11
Racionalnost ljudi, ki trenutno namesto dizla kupujejo bencinarja je praktično nobstoječa.

O dizlih in njihovih problemih je bilo napisanega ogromno, vendar bom na kratko spisal nekaj aksiomov:

1) Pri gonji proti dizlom je srž usmerjen v večini primerov proti dizlom do Euro 4, v nekaterih primerih so napovedi za Euro 6. Da sem kratek. Euro 3 dizel je naprimer mnogo bolj svinjski od Euro 3 dizla. In to je problem (NOx so recimo 3x večji). Ampak edini. Pri Euro 6 je razlika že minimalna.
2) Pri novem standardu Euro 6d sta bencinar in dizel pri izpustih praktično enaka. Tako da razen PM10 delcov pri dizlih, je stvar enaka. No ni enaka... Bencinar žre več, tako da izpušča več CO2...
3) Novi bencinarji z višjim kompresijskim razmerjem so začeli proizvajati tudi večje količine PM10. Tako da nadaljni razvoj bencinarjev, jih bo naredil na tem področju okoljsko bolj obremenjujoče.
4) V preteklosti je veljalo, da je dizel bolj zahteven za popravila in zaradi tega so servisi dražji... Res je, vendar to ne velja več. Danes imajo bencinarji višja kompresijska razmerja, turbine, Start-stop sisteme in so se zelo približali dizlom. Tako da servis modernega dizla in modernega bencinarja ni več bistveno drugačen drug od drugega. Morda 20%. Seveda ob isti moči (da ne bo potem komentarjev, kako je en slišal da ima sosedov 2.0 TDI s 150KM dražji servis kot dacia 1.2 70KM).
5) Sodoben dizel še vedno (isti avto in približno ista moč motorja) pije 10-20% manj goriva. Res je, da nekateri bencinski motorji pijejo v rangu med 5 in 6l/100km ampak v istem avtomobilu bi dizel pil še manj. Tako pač je. Fizika! Že preprost razlog, da dizel izgoreva pri nižjih temperaturah je dovolj dober.
6) Veliko manevrskega prostora je pri izboljšanju dizelskih goriv. Če smo pri bencinarju naredili veliko, je dizel gorivo ostalo nekje v 80ih letih.
7) In zadnjič: Vse se je začelo z Diesel gate. Gonja je medijska in ne vzdrži resne presoje.

Če vzameš v razmislek gornje točke, vidiš, da je sodoben dizel še vedno bolj "racionalna" izbira, kot bencinar. Seveda igra tu vlogo število prevoženih kilometrov pri lastništvu, število kratkih voženj itd., ampak dejansko je racionalen razmislek samo pri tem. Strah da bodo dizel ukinili (govorim o novih Euro 6d motorjih) je neupravičen, saj kot rečeno med njima ni razlik. Če nekdo v 5h letih naredi 150kkm, potem bo vzel dizla. Pustimo osebne preference kot so zvok, občutek, strah zaradi medijev itd. Dejansko se bencin za takega človeka ne izplača...
nmmute sporočil: 143
[#2738856] 22.10.18 07:52 · odgovor na: Domen89 (#2738855)
Odgovori   +    3
Kaj pa varianta bencin+plin?
Domen89 sporočil: 22
[#2738857] 22.10.18 08:04 · odgovor na: nmmute (#2738856)
Odgovori   +    2
Dokler država ne poseže po trošarinah pri plinu, je stvar zelo zanimiva in zna biti pametna izbira, vendar:

1) plisnki avtomobil je za vzdrževanje kar drag. Žal nimam podatkov o vzdrževanju plinskih avtomobilov, ki so tovarniško predelani na plin (recimo Opli)
2) doseg plinskih avtomobilov je skoraj za polovico manjši kot pri dizlih. Opel corsa na plin mislim da naredi okoli 300-400km. To pomeni tedenske obiske pumpe. Aja pa polnenje traja mnogo dalj časa.
3) problem obiska določenih (skoraj vseh) podzemnih garaž
4) iskanje plinskih pump ob daljših vožnjah. Po Hrvaški vem da ni problema, ker so kar pogoste, podobno pri nas. Če pa si malo bolj avanturist in bi rad potoval še kje drugje, pa zna bit problem. No, pa še enkrat je problem polnenje. Recimo z dizlom s polnim tankom, si v enem kosu v Berlinu. Pri plinskem avtomobilu si vsaj 2x na pumpi, ki jo moraš seveda najti
5) vprašanje koliko naredijo kilometrov taki motorji. Tega res ne vem. Morda bo kdo tu na forumu lahko pokomentiral iz prve roke.
FIN-379669 sporočil: 2.433
[#2738864] 22.10.18 09:07 · odgovor na: shevchenko (#2738851)
Odgovori   +    0
Odločaš, ker plačaš. In imaš na voljo avtomobile z različnimi agregati. Ali pa javni prevoz ali drug zasebni prevoz. V naslednjih letih bo pestrsot ponudbe vse večja.
sopranos sporočil: 8.803
[#2738867] 22.10.18 09:26 · odgovor na: Domen89 (#2738855)
Odgovori   +    0
[Domen89]
Racionalnost ljudi, ki trenutno namesto dizla kupujejo bencinarja je praktično nobstoječa.

O dizlih in njihovih problemih je bilo napisanega ogromno, vendar bom na kratko spisal nekaj aksiomov:

1) Pri gonji proti dizlom je srž usmerjen v večini primerov proti dizlom do Euro 4, v nekaterih primerih so napovedi za Euro 6. Da sem kratek. Euro 3 dizel je naprimer mnogo bolj svinjski od Euro 3 dizla. In to je problem (NOx so recimo 3x večji). Ampak edini. Pri Euro 6 je razlika že minimalna.
Tukaj si verjeno mislil 1x bencinar in 1x dizel? Ker napisal si dizel + dizel.
2) Pri novem standardu Euro 6d sta bencinar in dizel pri izpustih praktično enaka. Tako da razen PM10 delcov pri dizlih, je stvar enaka. No ni enaka... Bencinar žre več, tako da izpušča več CO2...
3) Novi bencinarji z višjim kompresijskim razmerjem so začeli proizvajati tudi večje količine PM10. Tako da nadaljni razvoj bencinarjev, jih bo naredil na tem področju okoljsko bolj obremenjujoče.
4) V preteklosti je veljalo, da je dizel bolj zahteven za popravila in zaradi tega so servisi dražji... Res je, vendar to ne velja več. Danes imajo bencinarji višja kompresijska razmerja, turbine, Start-stop sisteme in so se zelo približali dizlom. Tako da servis modernega dizla in modernega bencinarja ni več bistveno drugačen drug od drugega. Morda 20%. Seveda ob isti moči (da ne bo potem komentarjev, kako je en slišal da ima sosedov 2.0 TDI s 150KM dražji servis kot dacia 1.2 70KM).
5) Sodoben dizel še vedno (isti avto in približno ista moč motorja) pije 10-20% manj goriva. Res je, da nekateri bencinski motorji pijejo v rangu med 5 in 6l/100km ampak v istem avtomobilu bi dizel pil še manj. Tako pač je. Fizika! Že preprost razlog, da dizel izgoreva pri nižjih temperaturah je dovolj dober.
6) Veliko manevrskega prostora je pri izboljšanju dizelskih goriv. Če smo pri bencinarju naredili veliko, je dizel gorivo ostalo nekje v 80ih letih.
7) In zadnjič: Vse se je začelo z Diesel gate. Gonja je medijska in ne vzdrži resne presoje.
Zdrži resno presojo zato, ker je to vplivalo na prodajne rezultate dizlov. In to zelo. Poleg tega se je kar nekaj znamk odreklo dizlom.
Če vzameš v razmislek gornje točke, vidiš, da je sodoben dizel še vedno bolj "racionalna" izbira, kot bencinar. Seveda igra tu vlogo število prevoženih kilometrov pri lastništvu, število kratkih voženj itd., ampak dejansko je racionalen razmislek samo pri tem. Strah da bodo dizel ukinili (govorim o novih Euro 6d motorjih) je neupravičen, saj kot rečeno med njima ni razlik. Če nekdo v 5h letih naredi 150kkm, potem bo vzel dizla. Pustimo osebne preference kot so zvok, občutek, strah zaradi medijev itd. Dejansko se bencin za takega človeka ne izplača...
Kot da obstaja samo racionalnost? Če bo prodanih vedno manj dizlom in če bodo proizvajalci začeli opuščati dizel + medijska gonja, je to lahko v končni posledici tudi konec dizla za osebna vozila.

Se pa sicer strinjam z večino tvojih razmislekov. Ampak v to kalkulacijo moraš všteti tudi to kar sem ti jaz napisal. In ljudje smo zelo neracionalna bitja.
PETROL09 sporočil: 17
[#2738880] 22.10.18 12:02
Odgovori   +    0
Tole je še vedno zeloooo drago. Če bi bila cena okrog 25.000€ potem bi se dalo pogovarjati.
Domen89 sporočil: 22
[#2738895] 22.10.18 13:08 · odgovor na: sopranos (#2738867)
Odgovori   +    0
Res je... nisem upošteval neracionalnosti ljudi, ki ob kritični masi spremeni tudi nekaj kar je povsem racionalno.
jani1974 sporočil: 3.093
[#2739023] 23.10.18 14:00 · odgovor na: Domen89 (#2738855)
Odgovori   +    0
[Domen89]
Tako pač je. Fizika! Že preprost razlog, da dizel izgoreva pri nižjih temperaturah je dovolj dober.
Si ti to prepričan?

Strani: 1