Strani: 1

alek14 sporočil: 10.046
[#2734672] 20.09.18 16:00
Odgovori   +    13
Kaj poganja slovensko elektromobilnost?
TE Šoštanj.
dz1975 sporočil: 1.345
[#2734959] 22.09.18 20:06
Odgovori   +    6
Vrednost Jeep Wrangler Unlimited po petih letih lastništva: 58%.
Vrednost Nisan Leaf po petih letih lastništva: 13%.

Vsak nadaljni komentar je nepotreben...
gora sporočil: 552
[#2735590] 27.09.18 13:13 · odgovor na: alek14 (#2734672)
Odgovori   +    1
Torej hidro in nukleo ne obstaja?
alek14 sporočil: 10.046
[#2735639] 27.09.18 16:20 · odgovor na: gora (#2735590)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: alek14 27.09.2018 16:22
[gora]
Torej hidro in nukleo ne obstaja?
Hidro dela v glavnem podnevi, da pokriva dnevne špice. JEK pa dela tudi ponoči vendar ta pokriva od prej obstoječe porabnike. Novi porabniki se (po računici investiranja v kapacitete) priklapljajo na nove kapacitete. Torej: BEV = TEŠ v 100% deležu.

Če ni jasno gre takole: imaš novega velikega porabnika, ki ga ne moreš skriti v obstoječo paleto virov (BEV bodo potrebovali za ca. 2 JEK novih proizvodnih kapacitet) ga moraš priključiti na te nove vire.
Obnovljivih ponoči ni, hidro potencial SLO je praktično izčrpan (razen nekaj drobirja na s. Savi), načrte za novi dve JEK pa se nekako odmikajo. Če bi hoteli v prihodnjih desetletjih imeti elektromobilnost, bi morali prvo dodatno JEK že graditi (lahko traja >10 let da se zgradi). Ker jo ne, in se da ad-hoc postaviti le TE, bodo Slovenski BEV na TE (v najboljšem primeru Ruski plin - če bo to še opcija).
Mrnjafko sporočil: 502
[#2736674] 05.10.18 08:55 · odgovor na: gora (#2735590)
Odgovori   +    1
gora tudi HE in NE obstajajo, imaš prav, ampak tako na pamet brez številk je lahko nabijat, ca 70% svetovne proizvodnje elektrike je iz fosilnih goriv in nič ne kaže, da bi šlo to razmerje dol, prej gor, ker so najboljše HE lokacije izrabljene, NE pa so sam satan in največjih globin pekla. To, da sta v Fukušimi umrla 2 delavca je ohinahin joj (enemu je padla neka cev na glavo, drug pa ne vem - v glavnem nobenih nevarnih doz nikjer), to da je pa voda (ja H2O) istočasno pobila 20.000 (ja, dvajset jurjev) ljudi pa "nikome ništa". Evo. Take kot ti imajo radi, lepo vodljive ovce.

V ŽiT imajo neki 3 tipi 2 članka (ta in prejšnja številka) o resnični ekonomiki elektromobilnosti. In tistim številkam veliko bolj verjamem, kakor nabijanju politikov in voluharjev, ki hočejo samo omastiti brke. Da povzamem: nateg po dolgem in počez, brez resnih analiz postavljene neke številke, in predvsem, igračke za bogatune in zanesenjake plačamo ostali, ki nimamo denarja za take zadeve. Pa tudi za imetnike je zadeva draga.

Strani: 1