23 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
8 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek (video) Zgolj elektrifikacija vozil ni dovolj

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2734425] 19.09.18 09:01
Odgovori   +    6
V teoriji se strinjam, a je žal praksa Kranja taka, da rezultatov nimajo. Veliko govorjenja, malo uresničenega. Mestno jedro je mrtvo, tudi po zaslugi zavoda za spomeniško varstvo. Vse točke kjer se vstopa v mestno jedro ste naredili plačljive in tako še spodbujate ljudi, da gredo drugam. O avtobusni postaji ni ne duha, ne sluha. Za letos bi morali narediti krožišče v Bitnjah, razširiti krožišče pri Mercatorju. Nič ni bilo narejenega. Sosednji, mali Šenčur gradi kolesarske steze. Kranj spet skoraj nič, kar pa je, je pa zelo bogo. Kranj se bo širil in razvijal okoli Qlandie, saj drugje skoraj ni zazidljivih površin. Ogromno podjetij se je preselilo v Šenčur in Komendo, ker v Kranju ni nič. In kot vidim bo naslednji župan spet en šalabajzar, ki bo samo govoril in nič naredil. Dva ali tri električni avti od izposojevalca avtov so samo šminka, brez resne spremembe.

Strani: 1