Strani: 1

anon-317354 sporočil: 178
[#2732690] 07.09.18 13:23
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.09.18 12:46
V časih, ko se razmišlja o zastonj javnem prevozu, je vprašanje, kako bo tole šlo. Raje bi EU vlagala v razvoj javnega prometa.
FIN223552 sporočil: 1.136
[#2732697] 07.09.18 13:31 · odgovor na: anon-317354 (#2732690)
Odgovori   +    9
[mein]
V časih, ko se razmišlja o zastonj javnem prevozu, je vprašanje, kako bo tole šlo. Raje bi EU vlagala v razvoj javnega prometa.
Kako zanimivo je, da se vedno, ko objavijo kak članek o kakih naprednih tehnologijah, najpogosteje e-avtih (bognedaj e-frčoplanov) - čisto vsakič se javi trop "poznavalcev", ki pravijo "nemogoče" in verjamejo, da je dizelski motor že vrhunec, afa-omega.

In kaj bi naj z vloženim javnim prometom pri nas v Sloveniji? Že tako imamo subvencionirane avtobuse, ki vozijo z izgubo po vseh možnih vukojebinah, pa se jih niti brezposelnim ne splača čakat.. Nismo vsi iz Ljubljane.
pobalin sporočil: 14.456
[#2732719] 07.09.18 15:15
Odgovori   +    5
Ves dobiček vlagajo v inovacije in ljudi
GEM motors trenutno šteje 15 zaposlenih, lani pa je ob slabem milijonu evrov bruto prihodkov beležil okrog 13 tisoč evrov dobička. Letos naj bi se prihodki gibali med milijonom in pol in dvema milijonoma evrov, tudi dobiček naj bi narasel na 20 do 25 tisoč evrov.
To so pa res ogromna "vlaganja v inovacije in ljudi" - 13 jurjev letos, menda 20-25 jurjev naslednje leto. Če bodo v inovacije in ljudi vložili ves svoj bilančni dobiček (763 jurjev minusa), bo pa sploh zelo kislo.
»V tej fazi naš glavni cilj ni dobiček, ampak zadovoljstvo kupcev. Zdaj vse vlagamo v razvoj, ljudi in inovacije za prihodnjih pet let ali dokler ne dosežemo vsaj 10 milijonov evrov prihodkov,«
Nič pa ne pove, od kod prihodki, saj so s prodajo dobili samo 220 jurjev, torej je kupcev bolj malo, 600 jurjev so pa očitno subvencije, dotacije, botrstva ipd. Povprečna bruto-bruto plača 2810 evrov na mesec/zaposlenega pa tudi ni ravno roketsajesistična

Čudno, da v tem hvalospevu, ki je koncentriran na nek bizaren študentski tricikel, ni niti besede o milijonskem razvojnem poslu z Indijci, o katerem je glavna avtorica izvozništva in podobnih promo zgodbic poročala pred poltretjim letom. Pa tudi nič o takrat napovedani dokapitalizaciji solastnikov, ki so v bistvu trije, saj je četrti firma v lasti enega od treh. Pa sploh nič o milijonski zastavni pravici na cca 98% lastniških deležev in za kaj je bil porabljen ta kredit tam cca 2015, ko se je tukaj začelo objavljanje hvalospevov?!
To je Domžalčan, ki je pamet prodal najprej v Bruselj, zdaj pa še v Indijo
»Ko so videli motor, ki smo ga že razvili, so verjeli, da lahko zanje razvijemo elektromotor z zunanjim rotorjem po specifikacijah, ki so nam jih postavili. Ta novi elektromotor, ki je v nekaterih delih nadgradnja tistega, ki smo ga predstavili v Bruslju, bo omogočal hibridno izvedbo pogona v motociklih in s tem zmanjšal onesnaženje zraka v mestih. Časa imamo dve leti, v katerih moramo narediti elektromotor, ki bo pripravljen za množično proizvodnjo.
GEM motors je v lasti štirih podjetnikov, ki nameravajo podjetje dokapitalizirati, saj za rast potrebujejo svež denar, iščejo pa tudi še novega vlagatelja.
izvozniki.finance.si...e-v-Indijo
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2732757] 07.09.18 18:07 · odgovor na: pobalin (#2732719)
Odgovori   +    2
Moj svak je šel tja v službo (jez nebi šel na njegovem mestu).

Zadnjič se je pripeljal k nam z električno rikšo...smo se mal vozil okoli.
pobalin sporočil: 14.456
[#2732782] 07.09.18 21:56 · odgovor na: 0513ANITO (#2732757)
Odgovori   +    8
[0513ANITO]
Moj svak je šel tja v službo (jez nebi šel na njegovem mestu).
Kaj vem, službe ne rastejo na drevesih. Če svak tam veliko bolje zasluži kot prej, če verjame v zgodbo in se dobro počuti, če ne boji novega iskanja službe čez leto, dve tri... naj pridno dela in uživa. Mogoče bo pa pomagal k uresničenju teh zaenkrat precej majavih obljub. Privoščim jim razvojni in poslovni uspeh, ker bomo vsi nekaj imeli od tega.
Zadnjič se je pripeljal k nam z električno rikšo...smo se mal vozil okoli.
A to trikolesno, ki je na fotografiji v članku? Kako pa izgleda v živo? Ker tale na sliki je precej komična zadeva.
0513ANITO sporočil: 10.796
[#2732948] 09.09.18 19:28 · odgovor na: pobalin (#2732782)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [0513ANITO]
> Moj svak je šel tja v službo (jez nebi šel na njegovem mestu).

Kaj vem, službe ne rastejo na drevesih. Če svak tam veliko bolje zasluži kot prej, če verjame v zgodbo in se dobro počuti, če ne boji novega iskanja službe čez leto, dve tri... naj pridno dela in uživa. Mogoče bo pa pomagal k uresničenju teh zaenkrat precej majavih obljub. Privoščim jim razvojni in poslovni uspeh, ker bomo vsi nekaj imeli od tega.

> Zadnjič se je pripeljal k nam z električno rikšo...smo se mal vozil okoli.

A to trikolesno, ki je na fotografiji v članku? Kako pa izgleda v živo? Ker tale na sliki je precej komična zadeva.
Glede na to da vem, kje je prej delal...Jaz nebi menjal. (ampak to je moje mnenje)

Ne rikša pa ni taka kot na sliki...
Spredaj je voznik...zadaj so 3 sedeži. Streha je potegnjena od začetka do konca, nima pa vrat..skratka rikša.
Upravlja se z belanco (kot motor).
pobalin sporočil: 14.456
[#2732962] 09.09.18 23:39 · odgovor na: 0513ANITO (#2732948)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
Ne rikša pa ni taka kot na sliki...
Spredaj je voznik...zadaj so 3 sedeži. Streha je potegnjena od začetka do konca, nima pa vrat..skratka rikša.
Upravlja se z belanco (kot motor).
Torej nekakšna kopija tegale legendarnega apikulta www.museopiaggio.it/...piaggio/#8

in njegove verzije "circa 50 anni dopo" z začetka 21. stoletja (na 24. sekundi se na gumi lepo pokaže napis Sava.) youtu.be/6xrs4prrDBQ

Strani: 1