Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.435
[#2731614] 02.09.18 08:28
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: FIN-379669 02.09.2018 08:34
Na Fursu imajo prav, če d.o.o. - zavezanca predhodno obvestijo, da so odprli postopek in mu dajo rok, da se odloči, kaj bo naredil. V tem roku lahko zavezanec tudi pojasni, zakaj ima zaprt TRR.

Od tu dalje se Furs odloči, če bo dal globo ali ne (lahko tudi opomin). Pač, tak je predpis, da se to lahko stori.

Vsebinskih razlogov, zakaj zavezancev nima odprtega TRR, je pač in concreto mnogo, vprašanje pa je, če bo Furs pri volji kakega od teh sprejeti. Največkrat ne, ker imajo direktivo znotraj hiše, da naj "hitro delajo".

Problem je, če Furs pozabi dati zavezancu nek predhodni rok za pojasnilo oziroma zavezanec pozabi prebrati, kar so mu poslali npr. preko sistema e-davkov.
To so lahko problemi konkretnega postopka pač in treba je vedeti, da če Furs "pozabi" poslati predhodno obvestilo o zadevi, to še ne pomeni, da kar "direktna" globa postopkovno ni mogoča.

Torej, mene osebno najbolj moti, ko Furs ravna osorno, nič ne obvešča prej in bum - sledi kar globa ali celo že izvršba na TRR - oni pa potem pravijo vse mogoče, da to opravičijo... ti pa se sedaj pritožuj - mah, komu se da z njimi prerekati za take stvari - Furs to ve in dela aka nenamerne napake...

Strani: 1