Strani: 1

alek14 sporočil: 9.973
[#2730852] 29.08.18 16:32
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: alek14 29.08.2018 16:42
Objavljeno moram demantirati. Omenjena svečka na porabo goriva ogretega motorja nima nobenega vpliva.

1. Take svečke ima BMW že 10 let (mislim, da so patenti potekli in je Hidria lahko prišla ven z generikom). Originalni patent iz l. 1997 je imel za tako svečko UNISIA (Japonska)(gl. link spodaj).
2. Meritve tlaka v cilindru imajo vsi dizli za avte od uvedbe EUR6 od septembra 2014. Tudi tu ni nič novega.
Nova Hidriina svečka pa ima znaten vpliv na porabo goriva motorja v hladnem zagonu. Enako kot pri BMW že 10 let, ta svečka omogoča hitrejše "vroče izgorevanje", kjer je manjša in je bliže šobi za vbrizg. Svečka je vroča v hipu (ko prižigate merzlega, avto ne čaka, da se svečka ogreje,kot pri klasiki - vžge takoj) in greje izgorevalni prostor direktno.
citeseerx.ist.psu.ed...1&type=pdf

www.championautopart...ensor.html
www.dieselarmy.com/n...n-reality/

patents.google.com/p...WO9709567+
alek14 sporočil: 9.973
[#2730902] 30.08.18 05:51 · odgovor na: alek14 (#2730852)
Odgovori   +    2
Če malo premsilim, je tale novinarski članek o Hidriji v bistvu "Fake news". :)

Finance so postale Fake News medij. :(
vrac sporočil: 9.129
[#2730903] 30.08.18 06:09 · odgovor na: alek14 (#2730852)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 30.08.2018 06:10
Sicer ne poznam te tehnologije, da bi lahko z gotovostjo trdil, da navedbe s strani Hydrije stoprocentno držijo, se mi pa zdi, da je možno doseči bistveno izboljšanje izkoristka izgorevanja v dizelskem motorju z novo izvedbe svečke. Izkoristek dizelskega motorja je napram elektomotorju še vedno zelo nizek, zato je s fizikalnega vidika tak rezultat vsekakor mogoč. Tudi ne gre za kopijo patenta izpred 20 let, pač pa za nov izdelek, saj ima Hydria ta izdelek lasten patent. Seveda pa gre za slično tehnologijo, kar je seveda logično, ker tehnika napeduje postopoma in večinoma na osnovi prejšnjih dosežkov.
alek14 sporočil: 9.973
[#2731038] 30.08.18 15:40 · odgovor na: vrac (#2730903)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 30.08.2018 15:42
[vrac]
Sicer ne poznam te tehnologije, da bi lahko z gotovostjo trdil, da navedbe s strani Hydrije stoprocentno držijo, se mi pa zdi, da je možno doseči bistveno izboljšanje izkoristka izgorevanja v dizelskem motorju z novo izvedbe svečke. Izkoristek dizelskega motorja je napram elektomotorju še vedno zelo nizek, zato je s fizikalnega vidika tak rezultat vsekakor mogoč. Tudi ne gre za kopijo patenta izpred 20 let, pač pa za nov izdelek, saj ima Hydria ta izdelek lasten patent. Seveda pa gre za slično tehnologijo, kar je seveda logično, ker tehnika napeduje postopoma in večinoma na osnovi prejšnjih dosežkov.
Za začetek je potrebno povedati, da svečke delujejo le nekaj prvih minut obratovanja (segrevanja motorja). Njihova druga komponenta - merilnik tlaka v valju za direktno spremljanje izgorevanja je že od l. 2014 zakonsko obvezna sestavina vseh dieslov (čeprav jih nekateri boljši avti uporabljajo že 10 let). Tu ne mora biti nobene spremembe pri izkoristku motorja.
Diesli so l. 1995 dosegli 43% izkoristek, vmes je že dosegel 45%, sedaj pa se zopet znižuje zaradi novih, ostrejših norm.

Osnovni patent, ki sem ga navedel zgoraj, je konceptualni. Hidrija je s svojim generikom lahko prišla na trg šele s potekom pat. originala oz. z nakupom licence. Kot je v navadi za generike, je Hidria patentirala nekatere nove detajle (njihovi patenti so javno na netu in sem jih videl) in ne nekega radikalno novega koncepta.

Strani: 1