Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Septembra se odpira strateška železniška turistična povezava do italijanskih mest in letališč
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj na vlakih (tovornih in potniških), ki vozijo po slovenskih
progah, strojevodje in sprevodniki morajo biti osebe zaposlene na
slovenskih železnicah? To je podobno, kot če bi na letalih, ki
stopijo v slovenski zračni prostor nekje v zraku na 10 kilometrov
menjali tuje pilote in stevardese s slovenskimi!!!???
sporočil: 4.493
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se
nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
sporočil: 30.415
[Inside]V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
sporočil: 4.493
[FIN-311684]Vem vendar tam je samo 2 kontrolna stolpa in pilot ter enotna pravila SMS. Železnica pa je kup prometnikov, dispečerjev,... v igri vsi še dolgo ne bodo znali angleško, vse različno predpisi, jeziki in kup ljudi ki brani stanje kot je.
> [Inside]
> Problem je sporazumevanje v letalstvu je urejeno na zeleznici pa se nekaj casa ne bo.
> In vlaki za Trst niso liberalizacija tega pri nas se dolgo ne bo ce sploh v polnem pomenu.
V letalstvu je obvezno sporazumevanje v angleščini, torej vsi strojevodje v Evropi bi morali obvladati angleščino, lahko tudi nemščino ali francoščino.
Strani: 1