Strani: 1

153 sporočil: 6.617
[#2730150] 25.08.18 10:12
Odgovori   +    2
Bo Ryanair kmalu, iz cene vozovnice
po glavi, prešel na bruto (z obleko)
telesno težo, ob letalske karte nabavi ?

Sodražan
republican sporočil: 1.812
[#2730154] 25.08.18 11:34
Odgovori   +    1
Ryanair z novembrom dodatno omejuje vnos ročne prtljage na letala
Hvalabogu. Upam da bo to pospešilo vkrcanje in ne bo več treba toliko čakati, da vsi potniki zbašejo svojo prtljago nad sedeže.
Inside sporočil: 1.001
[#2730157] 25.08.18 12:14
Odgovori   +    1
To je pravilen ukrep. Sicer pa Ryanscare ni neka top druzba in prevaza vec ali manj reveze.
jani1974 sporočil: 3.037
[#2730158] 25.08.18 12:39
Odgovori   +    1
Zakaj delati nova pravila, ki jih večina potnikov sploh ne bo občutila?
Gustl sporočil: 12.316
[#2730179] 25.08.18 15:09 · odgovor na: Inside (#2730157)
Odgovori   +    2
[Inside]
To je pravilen ukrep. Sicer pa Ryanscare ni neka top druzba in prevaza vec ali manj reveze.
Aha, pa v Hoferju in Lidlu tudi samo reveži kupujejo, trgovcem in letalskim družbam za ne-reveže gre pa ful dobro.
bobek13 sporočil: 3.698
[#2730187] 25.08.18 16:04
Odgovori   +    1
ali pa se bodo odločili za prioritetno vkrcanje

mene ob tem zanima le eno, kako pri ljubem bogi si tete inu strici Ryana predstavljajo prioritetno vkrcanje ~80% potnikov?

:-)))

lpA
Inside sporočil: 1.001
[#2730189] 25.08.18 16:20 · odgovor na: Gustl (#2730179)
Odgovori   +    0
[Gustl]
> [Inside]
> To je pravilen ukrep. Sicer pa Ryanscare ni neka top druzba in prevaza vec ali manj reveze.

Aha, pa v Hoferju in Lidlu tudi samo reveži kupujejo, trgovcem in letalskim družbam za ne-reveže gre pa ful dobro.
Pravilno in pohvalno da kdo pokrije tudi ta segment kupcev. Za mene je solski primer kako so si trgovine razdelile trzni delez, tako bi morali razdeliti tudi ostale panoge, tudi med privat javno.
Ko grem tja vidim vecinoma srednji in nizji sloj v mercator centrih in spar pa vecinoma srednji, visji sloj. Glede letalskih prevozov pa sploh izbire ni niti avstrijskih plač tako da moras it v tujino.
Ne cudim se niti tezavam Alitalia, Adria, Croatia airlines itd ker vztrajajo pri visokih cenah, prihodih na letalisca v pre dragih urah, prevec dragi floti, prevec zaposlenih in oviranju konkurence s pomocjo drzave. In tako je tudi na drugih podrocjih. Vsak malo sciti svojega, kar je prevec pa je prevec.
republican sporočil: 1.812
[#2730190] 25.08.18 16:27 · odgovor na: Inside (#2730189)
Odgovori   +    1
[Inside]
Ne cudim se niti tezavam Alitalia, Adria, Croatia airlines itd ker vztrajajo pri visokih cenah
Ryanair takoj ukine letalsko linijo, če letala niso dovolj zasedena (več kot 80%)... Adria, Croatia airlines in Alitalia pa ne obstajajo zato, da bi ustvarjale dobiček, ampak da prevažajo potnike ;) Magari z napol praznimi letali.
Inside sporočil: 1.001
[#2730192] 25.08.18 16:37 · odgovor na: republican (#2730190)
Odgovori   +    0
[republican]
> [Inside]
> Ne cudim se niti tezavam Alitalia, Adria, Croatia airlines itd ker vztrajajo pri visokih cenah

Ryanair takoj ukine letalsko linijo, če letala niso dovolj zasedena (več kot 80%)... Adria, Croatia airlines in Alitalia pa ne obstajajo zato, da bi ustvarjale dobiček, ampak da prevažajo potnike ;) Magari z napol praznimi letali.
S cim se bodo pa politiki vozili v Bruselj? :) Tako se dogaja tudi na zeleznici subvencije dobijo neglede na to koliko je potnikov. Celo vlak je v voznem redu ceprav vedo da nimajo vozila in celo leto vozi bus. V sosednjem clanku na financah se pa cudijo od kje jim dobicek ob manj potnikih. Bravo butasta drzava.

Strani: 1