Strani: 1

vrac sporočil: 9.127
[#2728485] 15.08.18 17:57
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: vrac 15.08.2018 17:59
Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.
alek14 sporočil: 9.957
[#2728494] 15.08.18 19:20 · odgovor na: vrac (#2728485)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: alek14 15.08.2018 19:21
[vrac]
Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.
Z novo Hidriino svečko bo opremljen VAG 2.0 l TDI EA288 Evo.

www.greencarcongress...28-vw.html

Hidrine svečke nekoliko znižajo porabo le v hladnem zagonu - sicer nimajo vpliva.
Take svečke je imel BMW že v E90 generaciji (15 let nazaj).

EA288 Evo bo imel še kromane cilindre (tudi to ima BMW že 10 let) in 12V starter/rekuperator.

(ne da se vgraditi v stare)
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2728513] 15.08.18 20:35 · odgovor na: alek14 (#2728494)
Odgovori   +    6
[alek14]
> [vrac]
> Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.

Z novo Hidriino svečko bo opremljen VAG 2.0 l TDI EA288 Evo.

www.greencarcongress...28-vw.html

Hidrine svečke nekoliko znižajo porabo le v hladnem zagonu - sicer nimajo vpliva.
Take svečke je imel BMW že v E90 generaciji (15 let nazaj).

EA288 Evo bo imel še kromane cilindre (tudi to ima BMW že 10 let) in 12V starter/rekuperator.

(ne da se vgraditi v stare)
Važno, da paše navoj in da ni predolga, da je bat ne počoha....;)

PS Sm mogu....
zztop02 sporočil: 65
[#2728514] 15.08.18 20:37
Odgovori   +    8
Ko greš na mobile.de, lahko samo sanjaš passata tri leta starega za devet tisočakov. A res novinarji nič ne pregledate, predenj kaj napišete. Razen, če seveda gledate avte z 250.000 prevoženimi kilometri in več, kar je pa tudi realnost, kaj se v Slovenijo uvaža preko prodajalcev, ki jih je kot gob po dežju. Normalen Passat , ki ima prevoženih do 125.000 km, je v Nemčiji še vedno od 14.000 do 18.000€. Seveda, če ga kupuješ v avtohiši, ki nekaj pomeni v Nemčiji, ne pa pri kakšnem tretjerazrednem prodajalcu. Pa še velika razlika je ali hočeš karavana ali limuzino. Limuzine so zanimivo kar nekaj dražje.
Polo83 sporočil: 720
[#2728530] 15.08.18 23:30
Odgovori   +    2
Članek ni realen... 1.passat ki se pri nas prodaja za od 12000eur naprej(neto 9800eur), vključuje vse dajatve in predvsem ddv, v nemčiji je od 9000-10000 eur naprej neto(brez ddv) izvozna cena... 2. na podlagi passata(zaradi ponudbe) ne moreš analizirat celotnega trga, večina rabljenih vozil eur6 motor se je od marca podražila....Večji upad cen se beleži le pri "starih kanta"
dz1975 sporočil: 1.335
[#2728536] 16.08.18 06:10
Odgovori   +    7
Naj končno uvedejo enako obdavčitev dizlov in bencinarjev, pa prvih ne bo noben več kupil. Itak ni razloga za subvencioniranje dizlov.
milos9 sporočil: 714
[#2728547] 16.08.18 07:59 · odgovor na: zztop02 (#2728514)
Odgovori   +    0
Pogledali smo točno to kar se uvaža v Slovenijo, passate z več kilometri, ne manj, saj kupci za te druge niso pripravljeni plačati dodatnih nekaj tisoč evrov.
milos9 sporočil: 714
[#2728548] 16.08.18 08:01 · odgovor na: Polo83 (#2728530)
Odgovori   +    0
Res je, nemški ceni je potrebno dodati slovenske davke in še kakšen evro, da avto pride do Slovenije. To kupci rabljeniha avtov vedo, sicer pa več v našem vodiču - avto.finance.si/8351...h-drzav-EU
FIN412185 sporočil: 69
[#2728549] 16.08.18 08:05
Odgovori   +    4
he he slovencli, vse o čemer se zmate razpisat je pleh, frgazarji in
cinšpule....
tes sporočil: 667
[#2728558] 16.08.18 08:56
Odgovori   +    8
Copy past...

Srecko Matic
@srecko_matic
Porast izvoza polovnih dizelaša iz Njemačke nakon afere #DieselGate:

1. Ukrajina +136,8%
2. Hrvatska +90%
3. Slovenija +51,5%

– izvoz u zemlje s visokim ekološkim standardima opada:

1. Norveška -26,6%
2. Švicarska -18,7%
3. Finska/Latvija -9%. pic.twitter.com/kx0m4kXBaL

Celoten link
www.google.si/amp/s/...a-44908796
jani1974 sporočil: 3.036
[#2728679] 16.08.18 14:55
Odgovori   +    7
Potem pa bo držalo, kar pravi Cerar, da je Slovenija tik pred tem, da postane nebesa na zemlji - že kmalu bo lahko vsak vozil Passata dizla.
1126DXSXU sporočil: 185
[#2728680] 16.08.18 15:01 · odgovor na: alek14 (#2728494)
Odgovori   +    0
[alek14]
> [vrac]
> Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.

Z novo Hidriino svečko bo opremljen VAG 2.0 l TDI EA288 Evo.

www.greencarcongress...28-vw.html

Hidrine svečke nekoliko znižajo porabo le v hladnem zagonu - sicer nimajo vpliva.
Take svečke je imel BMW že v E90 generaciji (15 let nazaj).

EA288 Evo bo imel še kromane cilindre (tudi to ima BMW že 10 let) in 12V starter/rekuperator.

(ne da se vgraditi v stare)
Tole ne bo držalo, da zmanjšajo samo pri zagonu.
Merijo namreč veš čas in sporočajo uplinjač, ki je zaradi tega tudi predvsem drugačen.
MarijanMacek sporočil: 1.454
[#2728683] 16.08.18 15:19 · odgovor na: 1126DXSXU (#2728680)
Odgovori   +    3
[1126DXSXU]
> [alek14]
> > [vrac]
> > Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.
>
> Z novo Hidriino svečko bo opremljen VAG 2.0 l TDI EA288 Evo.
>
> www.greencarcongress...28-vw.html
>
> Hidrine svečke nekoliko znižajo porabo le v hladnem zagonu - sicer nimajo vpliva.
> Take svečke je imel BMW že v E90 generaciji (15 let nazaj).
>
> EA288 Evo bo imel še kromane cilindre (tudi to ima BMW že 10 let) in 12V starter/rekuperator.
>
> (ne da se vgraditi v stare)

Tole ne bo držalo, da zmanjšajo samo pri zagonu.
Merijo namreč veš čas in sporočajo uplinjač, ki je zaradi tega tudi predvsem drugačen.
Prvič slišim, da imajo dizelski motorji vplinjače, še bencinski jih skorajda ni majo več, ker imajo tudi vbrizg goriva.... In vplinjač res nima kaj sprejemati signale, to gre preko računalnika...
alek14 sporočil: 9.957
[#2728687] 16.08.18 15:51 · odgovor na: 1126DXSXU (#2728680)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: alek14 16.08.2018 15:52
[1126DXSXU]
> [alek14]
> > [vrac]
> > Nisem še zasledil tega, me pa zelo zanima. Bo mogoče novo svečko Hidrije, ki naj bi dramatično znižala porabo dizlov, vgraditi na nek način tudi v stare avtomobile ali samo v nove? Najbrž ne, kljub temu bi bilo zanimivo to vedeti.
>
> Z novo Hidriino svečko bo opremljen VAG 2.0 l TDI EA288 Evo.
>
> www.greencarcongress...28-vw.html
>
> Hidrine svečke nekoliko znižajo porabo le v hladnem zagonu - sicer nimajo vpliva.
> Take svečke je imel BMW že v E90 generaciji (15 let nazaj).
>
> EA288 Evo bo imel še kromane cilindre (tudi to ima BMW že 10 let) in 12V starter/rekuperator.
>
> (ne da se vgraditi v stare)

Tole ne bo držalo, da zmanjšajo samo pri zagonu.
Merijo namreč veš čas in sporočajo uplinjač, ki je zaradi tega tudi predvsem drugačen.
EUR6 diesli merijo že sedaj. Hidriina sonda senzor le integira v grelno svečko.
Kot rečeno nima vpliva na porabo.
Tudi pri zagonu merjenje s Hidriino combo svečko ne vpliva (saj se meri že sedaj), vendar ta svečka omogoča hitrejši prehod na normalno obratovanje iz hladnega (vsaj pri BMW je bilo tako).
jani1974 sporočil: 3.036
[#2728693] 16.08.18 16:13 · odgovor na: MarijanMacek (#2728683)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Prvič slišim, da imajo dizelski motorji vplinjače, še bencinski jih skorajda ni majo več, ker imajo tudi vbrizg goriva.... In vplinjač res nima kaj sprejemati signale, to gre preko računalnika...
Evo, vprašanje za znalca: zakaj pa dizelski motorji nimajo vplinjačev?
MarijanMacek sporočil: 1.454
[#2728705] 16.08.18 17:50 · odgovor na: jani1974 (#2728693)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Prvič slišim, da imajo dizelski motorji vplinjače, še bencinski jih skorajda ni majo več, ker imajo tudi vbrizg goriva.... In vplinjač res nima kaj sprejemati signale, to gre preko računalnika...

Evo, vprašanje za znalca: zakaj pa dizelski motorji nimajo vplinjačev?
Vprašaj v osnovni šoli!
jani1974 sporočil: 3.036
[#2728721] 16.08.18 20:03 · odgovor na: MarijanMacek (#2728705)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [MarijanMacek]
> > Prvič slišim, da imajo dizelski motorji vplinjače, še bencinski jih skorajda ni majo več, ker imajo tudi vbrizg goriva.... In vplinjač res nima kaj sprejemati signale, to gre preko računalnika...
>
> Evo, vprašanje za znalca: zakaj pa dizelski motorji nimajo vplinjačev?

Vprašaj v osnovni šoli!
V osnovni šoli so bolj pametni od tebe?
MarijanMacek sporočil: 1.454
[#2728728] 16.08.18 21:12 · odgovor na: jani1974 (#2728721)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> > [jani1974]
> > > [MarijanMacek]
> > > Prvič slišim, da imajo dizelski motorji vplinjače, še bencinski jih skorajda ni majo več, ker imajo tudi vbrizg goriva.... In vplinjač res nima kaj sprejemati signale, to gre preko računalnika...
> >
> > Evo, vprašanje za znalca: zakaj pa dizelski motorji nimajo vplinjačev?
>
> Vprašaj v osnovni šoli!

V osnovni šoli so bolj pametni od tebe?
Če ti tako misliš bo že res.....

Strani: 1