Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Boj za gradnjo druge cevi predora Karavanke dobili Turki
Strani: 1
sporočil: 2.049
Čestitke! Čeprav je škoda, da ne bo dobilo dobre reference normalno
Slo. podjetje (izključeni GGD, udbo Riko in Kolektor specialist za
cevi na urgencah). Kdo pa je zraven od Slovencev?
sporočil: 30.415
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me
zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških
aneksov.
sporočil: 13.528
[FIN-311684]Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
sporočil: 30.415
[vickibedi]Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
> [FIN-311684]
> Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
sporočil: 4.493
Tiste kitajce ki bodo delali most na Peljesac treba obvezno
pripeljat da nam kaj zgradijo drugace ne bomo imeli nic v tej
drzavi.
sporočil: 30.415
[merzm1]...mi bi le morali izbrati, če želimo celo progo v predoru ali na 100 metrskem vijaduktu pa ne le do Ljubljane, denarja je dost za progo do Maribora. Moramo vedeti, da so Kitajci za 1,5 milijarde zgradili 250 kilometrsko progo na 5.000 metrov visokem Tibetu, pol proge je v tunelih in viaduktih.
Kitajci bi za dve milijardi zgradili novo progo iz Kopra do Ljubljane...
sporočil: 11.068
[FIN-311684]Točno to! Prej so očitno imeli nekateri ponudniki krta v razpisni komisiji(poleg tega, da so se tajno pogajali med seboj, kakšne ponudbe bodo dali), ki jim je fotokopiral ponudbe ponudnikov, ki niso bili člani kartela.
> [vickibedi]
> > [FIN-311684]
> > Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
>
> Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
sporočil: 13.528
[vrac]Ravno zato se sprašujem: kam je izginil krt ?
> [FIN-311684]
> > [vickibedi]
> > > [FIN-311684]
> > > Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
> >
> > Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
>
> Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
Točno to! Prej so očitno imeli nekateri ponudniki krta v razpisni komisiji(poleg tega, da so se tajno pogajali med seboj, kakšne ponudbe bodo dali), ki jim je fotokopiral ponudbe ponudnikov, ki niso bili člani kartela.
sporočil: 11
Samo toliko da veste, kaj je zlato pravilo gradbenikov: Najcenejša
gradnja je na koncu najdražja, Vedno.
sporočil: 30.415
[Dejant65]Misliš na drugi tir?
Samo toliko da veste, kaj je zlato pravilo gradbenikov: Najcenejša gradnja je na koncu najdražja, Vedno.
sporočil: 2.565
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne
razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak
izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme
je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih,
kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se
seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v
gradbeništvu ne.
sporočil: 4.362
[FIN-311684]
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
No, turščina niti ni tako čudaška, le noter je treba priti...
sporočil: 30.415
[Karaya]Dodatna dela v predoru so opravičena, če se pri vrtanju naenkrat pojavi podzemno jezero, ki ga je potrebno premostiti ali izsušiti ali če se pojavi vir plina ali nahajališče zlata, ki ga je potrebno zavarovati ali če investitor nekaj novega zahteva. Prav v tem je problem, ker nihče ne sankcionira investitorja in državne gradbene mafije, ki sproti določa z vnaprej izbranim izvajalcem, dogovorjena dodatna dela.
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih, kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v gradbeništvu ne.
sporočil: 4.362
[Karaya]
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih, kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v gradbeništvu ne.
Menda ne bo tako hudo. Aneksi bodo v turščini - kdo bo pa vedel, da gre za aneks? Plačaš. pa imaš narejeno. Koliko košta, je za našega naročnika vseeno - itak na koncu vse plača država.
Če pokrivamo kredite, šenkane v NLB, ki so že čisto pozabljeni, bomo poravnali pa še tisto luknjo v hribu...
sporočil: 1.227
Ne pozabite tudi primera Trojanskega predora, ki ga je dobil
Grassetto, potem pa so bili podizvajalci same slovenske firme, ki
so na natečaju bile bistveno predrage. Kje je tu logika?
Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.
Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.
sporočil: 2.565
Zadnja sprememba: anon-126255 03.08.2018 19:37
[FIN-311684]
> [Karaya]
Dodatna dela v predoru so opravičena, če se pri vrtanju naenkrat pojavi podzemno jezero, ki ga je potrebno premostiti ali izsušiti ali če se pojavi vir plina ali nahajališče zlata, ki ga je potrebno zavarovati ali če investitor nekaj novega zahteva. Prav v tem je problem, ker nihče ne sankcionira investitorja in državne gradbene mafije, ki sproti določa z vnaprej izbranim izvajalcem, dogovorjena dodatna dela.Če izvajalec sam klobasari po gradbišču in dela po svoje se tega ne more zaračunati. Samo idiot bi to plačal. Problem v gradbeništvu je drugje... zadeva je kompleksna in majhne napake pri načrtovanju so hitro zelo drage. Poglejte debakel z berlinskim letališčem. Ker ni bila požarna varnost pravilno načrtovana, je cena eksplodirala. Ni to enako naročanju papirja za tiskanje Financ. Vsak projekt se postavlja iz ničle in vsak projekt ima na tisoče pasti, ki jih pri najboljši volji ne moreš imeti 100% pod kontrolo.
sporočil: 602
Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
sporočil: 4.311
[mutla]In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!
Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
sporočil: 4.362
[MarijanMacek]
> [mutla]
> Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
> Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!
O, še kako raja razume! Ko postane borih dvajset kilometrov tira kvantno-finančna dvojica milijard naokoli frčečih evrčkov, raja pa potem plačuje in plačuje...
sporočil: 1.741
[FIN-311684]Po predalih niso našli nobene 1,44 Mb diskete enake barve, da bi jo pravočasno zamenjali :-)
Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
sporočil: 3.152
[rename]In med vsemi trojanskimi predori je ravno ta daleč najbolje narejen. Ostali so kot makadam.
> [Troublemaker]
> Ne pozabite tudi primera Trojanskega predora, ki ga je dobil Grassetto, potem pa so bili podizvajalci same slovenske firme, ki so na natečaju bile bistveno predrage. Kje je tu logika?
>
> Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.
Ampak tudi aneksov, kot se spomnim, ni bilo in dodatna dela niso bila priznana in placana.
sporočil: 11
Ne, mislim na splošno. Kar se drugega tira tiče, sem prepričan, da
bo prej Janša zapustil politiko, preden bo drugi tir zgrajen.
Bohinjsko progo od Podrožce do takratne Gorice so zgradili v 4
letih. Mal čez sto kilometrov in cez 60 premostitvenih objektov
(tuneli, mostovi, podvozi, nadvozi.....). Med drugim Karavanški in
Bohinjski železniski predor (najdaljša predora v SLO) in
fenomenalni Solkanski most. Da ne omenjam t.i. podpihovalne postaje
med Hudajužno in Koritnico.
sporočil: 771
čas vnosa: 03.08.18 22:46
[MarijanMacek]Njegova ošabnost še ni slišala za Solkanski most in tudi celoten soški železniški koridor, kot primer uspešne gradnje, kaj šele za avtocestne viadukte Verd, Ravbarkomanda... iz časov rdečih knjižic, a ne, Marjan?
> [mutla]
> Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
> Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!
sporočil: 8.271
[vickibedi]Čudi me, da ne veš odgovora na to vprašanje. :)
Ravno zato se sprašujem: kam je izginil krt ?
Krti so pač izginili z domačimi podjetji, ki so bili take projekte zmožni graditi, vključno z referencami ....
Turki so oddali tako "nizko" ponudbo, da nekateri celo pravijo, da je dampinška, kar morda naj ne bi boilo najbolj pametneje .....
Bomo videli, kaj bo zadeva prinesla in kako se bo razvijala.
Pustimo se presenetiti! :))
sporočil: 8.271
[Karaya]NE! Samo, tega pa NE!
Če izvajalec sam klobasari po gradbišču in dela po svoje se tega ne more zaračunati. Samo idiot bi to plačal. Problem v gradbeništvu je drugje... zadeva je kompleksna in majhne napake pri načrtovanju so hitro zelo drage. Poglejte debakel z berlinskim letališčem. Ker ni bila požarna varnost pravilno načrtovana, je cena eksplodirala. Ni to enako naročanju papirja za tiskanje Financ. Vsak projekt se postavlja iz ničle in vsak projekt ima na tisoče pasti, ki jih pri najboljši volji ne moreš imeti 100% pod kontrolo.
Zakj pa bi sploh izobraževali rajo!???
Kdo jih bo pa potem bral in plačeval še vse ostale neumnosti!???
Strani: 1