Strani: 1

ognjenorezilo sporočil: 1.896
[#2726670] 03.08.18 15:39
Odgovori   +    5
Čestitke! Čeprav je škoda, da ne bo dobilo dobre reference normalno Slo. podjetje (izključeni GGD, udbo Riko in Kolektor specialist za cevi na urgencah). Kdo pa je zraven od Slovencev?
FIN-311684 sporočil: 15.787
[#2726671] 03.08.18 15:50
Odgovori   +    17
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
vickibedi sporočil: 10.104
[#2726673] 03.08.18 16:04 · odgovor na: FIN-311684 (#2726671)
Odgovori   +    6
[FIN-311684]
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
FIN-311684 sporočil: 15.787
[#2726677] 03.08.18 16:22 · odgovor na: vickibedi (#2726673)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [FIN-311684]
> Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.

Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
klemenstp sporočil: 2.512
[#2726678] 03.08.18 16:36
Odgovori   +    17
Me zanima kakšna bi bila cena drugega tira, če bi šlo za javni razpis? 700 mio?
Inside sporočil: 1.065
[#2726679] 03.08.18 16:36
Odgovori   +    12
Tiste kitajce ki bodo delali most na Peljesac treba obvezno pripeljat da nam kaj zgradijo drugace ne bomo imeli nic v tej drzavi.
merzm1 sporočil: 570
[#2726683] 03.08.18 17:14 · odgovor na: Inside (#2726679)
Odgovori   +    12
Kitajci bi za dve milijardi zgradili novo progo iz Kopra do Ljubljane...
FIN-311684 sporočil: 15.787
[#2726684] 03.08.18 17:30 · odgovor na: merzm1 (#2726683)
Odgovori   +    17
[merzm1]
Kitajci bi za dve milijardi zgradili novo progo iz Kopra do Ljubljane...
...mi bi le morali izbrati, če želimo celo progo v predoru ali na 100 metrskem vijaduktu pa ne le do Ljubljane, denarja je dost za progo do Maribora. Moramo vedeti, da so Kitajci za 1,5 milijarde zgradili 250 kilometrsko progo na 5.000 metrov visokem Tibetu, pol proge je v tunelih in viaduktih.
vrac sporočil: 9.163
[#2726687] 03.08.18 17:58 · odgovor na: FIN-311684 (#2726677)
Odgovori   +    6
[FIN-311684]
> [vickibedi]
> > [FIN-311684]
> > Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
>
> Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)

Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
Točno to! Prej so očitno imeli nekateri ponudniki krta v razpisni komisiji(poleg tega, da so se tajno pogajali med seboj, kakšne ponudbe bodo dali), ki jim je fotokopiral ponudbe ponudnikov, ki niso bili člani kartela.
vickibedi sporočil: 10.104
[#2726688] 03.08.18 18:02 · odgovor na: vrac (#2726687)
Odgovori   +    3
[vrac]
> [FIN-311684]
> > [vickibedi]
> > > [FIN-311684]
> > > Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.
> >
> > Bomo videli..., sumljivo mi je predvsem to, da posla ni dobilo kakšno slovensko podjetje, ki bi ponudilo (pazi čudo prečudno) 1000 EUR nižjo ceno od najnižjega ponudnika in potem čez tri leta pa ...aneks na aneks ;)
>
> Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.

Točno to! Prej so očitno imeli nekateri ponudniki krta v razpisni komisiji(poleg tega, da so se tajno pogajali med seboj, kakšne ponudbe bodo dali), ki jim je fotokopiral ponudbe ponudnikov, ki niso bili člani kartela.
Ravno zato se sprašujem: kam je izginil krt ?
Dejant65 sporočil: 11
[#2726693] 03.08.18 18:28 · odgovor na: FIN-311684 (#2726677)
Odgovori   +    2
Samo toliko da veste, kaj je zlato pravilo gradbenikov: Najcenejša gradnja je na koncu najdražja, Vedno.
FIN-311684 sporočil: 15.787
[#2726698] 03.08.18 18:43 · odgovor na: Dejant65 (#2726693)
Odgovori   +    6
[Dejant65]
Samo toliko da veste, kaj je zlato pravilo gradbenikov: Najcenejša gradnja je na koncu najdražja, Vedno.
Misliš na drugi tir?
Karaya sporočil: 2.397
[#2726699] 03.08.18 18:48
Odgovori   +    5
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih, kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v gradbeništvu ne.
sreckos sporočil: 4.269
[#2726704] 03.08.18 19:09 · odgovor na: FIN-311684 (#2726671)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Navijal sem za Turke ne zato, ker so najcenejši, bolj zato, ker me zanima, če se delo lahko opravi v skladu s pogodbo brez čudaških aneksov.

No, turščina niti ni tako čudaška, le noter je treba priti...
FIN-311684 sporočil: 15.787
[#2726705] 03.08.18 19:14 · odgovor na: Karaya (#2726699)
Odgovori   +    6
[Karaya]
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih, kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v gradbeništvu ne.
Dodatna dela v predoru so opravičena, če se pri vrtanju naenkrat pojavi podzemno jezero, ki ga je potrebno premostiti ali izsušiti ali če se pojavi vir plina ali nahajališče zlata, ki ga je potrebno zavarovati ali če investitor nekaj novega zahteva. Prav v tem je problem, ker nihče ne sankcionira investitorja in državne gradbene mafije, ki sproti določa z vnaprej izbranim izvajalcem, dogovorjena dodatna dela.
sreckos sporočil: 4.269
[#2726706] 03.08.18 19:17 · odgovor na: Karaya (#2726699)
Odgovori   +    4
[Karaya]
Vidim da večina bralcev Financ vključno s Financami še vedno ne razume aneksov v gradbeništvu. Tej temi bi lahko posvetili kak izvod in izobrazili svoje bralstvo. Od dobre volje gradbene firme je odvisno, če bo dodatna dela zaračunal ali ne. Pri teh razpisih, kjer gre vse na knap, bo seveda vse zaračunano in dodatna dela se seveda po višjih cenah obračunajo. Zastonj kosila pač ni, tudi v gradbeništvu ne.

Menda ne bo tako hudo. Aneksi bodo v turščini - kdo bo pa vedel, da gre za aneks? Plačaš. pa imaš narejeno. Koliko košta, je za našega naročnika vseeno - itak na koncu vse plača država.

Če pokrivamo kredite, šenkane v NLB, ki so že čisto pozabljeni, bomo poravnali pa še tisto luknjo v hribu...
Troublemaker sporočil: 697
[#2726711] 03.08.18 19:32
Odgovori   +    3
Ne pozabite tudi primera Trojanskega predora, ki ga je dobil Grassetto, potem pa so bili podizvajalci same slovenske firme, ki so na natečaju bile bistveno predrage. Kje je tu logika?

Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.
Karaya sporočil: 2.397
[#2726712] 03.08.18 19:35 · odgovor na: FIN-311684 (#2726705)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: Karaya 03.08.2018 19:37
[FIN-311684]
> [Karaya]
Dodatna dela v predoru so opravičena, če se pri vrtanju naenkrat pojavi podzemno jezero, ki ga je potrebno premostiti ali izsušiti ali če se pojavi vir plina ali nahajališče zlata, ki ga je potrebno zavarovati ali če investitor nekaj novega zahteva. Prav v tem je problem, ker nihče ne sankcionira investitorja in državne gradbene mafije, ki sproti določa z vnaprej izbranim izvajalcem, dogovorjena dodatna dela.
Če izvajalec sam klobasari po gradbišču in dela po svoje se tega ne more zaračunati. Samo idiot bi to plačal. Problem v gradbeništvu je drugje... zadeva je kompleksna in majhne napake pri načrtovanju so hitro zelo drage. Poglejte debakel z berlinskim letališčem. Ker ni bila požarna varnost pravilno načrtovana, je cena eksplodirala. Ni to enako naročanju papirja za tiskanje Financ. Vsak projekt se postavlja iz ničle in vsak projekt ima na tisoče pasti, ki jih pri najboljši volji ne moreš imeti 100% pod kontrolo.
rename sporočil: 9.496
[#2726714] 03.08.18 19:58 · odgovor na: Troublemaker (#2726711)
Odgovori   +    3
[Troublemaker]
Ne pozabite tudi primera Trojanskega predora, ki ga je dobil Grassetto, potem pa so bili podizvajalci same slovenske firme, ki so na natečaju bile bistveno predrage. Kje je tu logika?

Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.
Ampak tudi aneksov, kot se spomnim, ni bilo in dodatna dela niso bila priznana in placana.
mutla sporočil: 598
[#2726720] 03.08.18 20:43 · odgovor na: Karaya (#2726712)
Odgovori   +    5
Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
MarijanMacek sporočil: 1.566
[#2726727] 03.08.18 21:51 · odgovor na: mutla (#2726720)
Odgovori   +    1
[mutla]
Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.
In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!
sreckos sporočil: 4.269
[#2726735] 03.08.18 23:10 · odgovor na: MarijanMacek (#2726727)
Odgovori   +    4
[MarijanMacek]
> [mutla]
> Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
> Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.

In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!

O, še kako raja razume! Ko postane borih dvajset kilometrov tira kvantno-finančna dvojica milijard naokoli frčečih evrčkov, raja pa potem plačuje in plačuje...
spiderman sporočil: 1.189
[#2726736] 03.08.18 23:36 · odgovor na: FIN-311684 (#2726677)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
Mogoče nihče od ponudnikov ni vedel za konkurenčne ponudbe.
Po predalih niso našli nobene 1,44 Mb diskete enake barve, da bi jo pravočasno zamenjali :-)
Skippy sporočil: 3.052
[#2726738] 04.08.18 02:18 · odgovor na: rename (#2726714)
Odgovori   +    8
[rename]
> [Troublemaker]
> Ne pozabite tudi primera Trojanskega predora, ki ga je dobil Grassetto, potem pa so bili podizvajalci same slovenske firme, ki so na natečaju bile bistveno predrage. Kje je tu logika?
>
> Upam pa da se to ne bo pripetilo v primeru Turškega izvajalca.

Ampak tudi aneksov, kot se spomnim, ni bilo in dodatna dela niso bila priznana in placana.
In med vsemi trojanskimi predori je ravno ta daleč najbolje narejen. Ostali so kot makadam.
Dejant65 sporočil: 11
[#2726744] 04.08.18 07:40 · odgovor na: FIN-311684 (#2726698)
Odgovori   +    4
Ne, mislim na splošno. Kar se drugega tira tiče, sem prepričan, da bo prej Janša zapustil politiko, preden bo drugi tir zgrajen. Bohinjsko progo od Podrožce do takratne Gorice so zgradili v 4 letih. Mal čez sto kilometrov in cez 60 premostitvenih objektov (tuneli, mostovi, podvozi, nadvozi.....). Med drugim Karavanški in Bohinjski železniski predor (najdaljša predora v SLO) in fenomenalni Solkanski most. Da ne omenjam t.i. podpihovalne postaje med Hudajužno in Koritnico.
linaprin sporočil: 414
[#2726751] 04.08.18 10:17 · odgovor na: MarijanMacek (#2726727)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 03.08.18 22:46
[MarijanMacek]
> [mutla]
> Pojma nimam o gradbeništvu - je pa tole zanimivo branje: sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica
> Morda bi v arhivih na Dunaju našli še kaj bolj konkretnega. Seveda se malce norčujem, ampak je žalostno kaj vse so zmogli zgraditi pred približno 170 leti. In še bolj žalostno, da po teh trasah še danes vozijo vlaki. Kot kaže smo v Sloveniji gradnjo drugega tira dvignili na nivo kvantne mehanike.

In če bi kaj poznal zgodovino gradnje železnic bi vedel, da najdaljšia viadukt na Južni železnici ni zdržal več kot 20 let. danes imamo tam najdaljši nasip... Primerek v Borovnici je bil zgaga od vsega začetka, dokler se ga niso med 2. SV milostno usmilili eni in drugi rušitelji, saj so čezenj vozili s sanjskimi 5 km/h. Pa je še en viadukt v Zbelovem, ki tudi ni zdržal 20 let..... Zgodovina na take malenkosti kar pozabi, nekritični navdušenci pa hvalijo gradnje v času FJ..... in vse to je na razdalji 150 km! Torej je kar prav, da se je grtadnja poštenega tira spremenila v neke vrsto kvantne mehanike. Ampak kaj ko raja tega ne razume!
Njegova ošabnost še ni slišala za Solkanski most in tudi celoten soški železniški koridor, kot primer uspešne gradnje, kaj šele za avtocestne viadukte Verd, Ravbarkomanda... iz časov rdečih knjižic, a ne, Marjan?
FrRoSt sporočil: 3.559
[#2726753] 04.08.18 10:57 · odgovor na: vickibedi (#2726688)
Odgovori   +    0
[vickibedi]
Ravno zato se sprašujem: kam je izginil krt ?
Čudi me, da ne veš odgovora na to vprašanje. :)

Krti so pač izginili z domačimi podjetji, ki so bili take projekte zmožni graditi, vključno z referencami ....
Turki so oddali tako "nizko" ponudbo, da nekateri celo pravijo, da je dampinška, kar morda naj ne bi boilo najbolj pametneje .....

Bomo videli, kaj bo zadeva prinesla in kako se bo razvijala.

Pustimo se presenetiti! :))
FrRoSt sporočil: 3.559
[#2726768] 04.08.18 12:43 · odgovor na: Karaya (#2726712)
Odgovori   +    0
[Karaya]
Če izvajalec sam klobasari po gradbišču in dela po svoje se tega ne more zaračunati. Samo idiot bi to plačal. Problem v gradbeništvu je drugje... zadeva je kompleksna in majhne napake pri načrtovanju so hitro zelo drage. Poglejte debakel z berlinskim letališčem. Ker ni bila požarna varnost pravilno načrtovana, je cena eksplodirala. Ni to enako naročanju papirja za tiskanje Financ. Vsak projekt se postavlja iz ničle in vsak projekt ima na tisoče pasti, ki jih pri najboljši volji ne moreš imeti 100% pod kontrolo.
NE! Samo, tega pa NE!

Zakj pa bi sploh izobraževali rajo!???

Kdo jih bo pa potem bral in plačeval še vse ostale neumnosti!???

Strani: 1