Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.328
[#2726300] 02.08.18 06:27
Odgovori   +    4
Kaj češ lepšega? Biologi, gradbinci, železničarji, itd. vsi se bodo napajali iz denarnega toka Luke Koper in neposredno iz proračuna. Koga briga končna cena, koga briga, da bo Deloitte za ta projekt pol denarja namenil "našim" in pisal poročila, ki jih nihče ne bo bral, še najmanj pa bo razumel "tržne cene" sam Deloitte - ker mu bo zgodbo itak prodajal DRI, ki najbolj ve, za kaj gre pri tej zgodbi.

Tako kot pri TEŠ 6: En kup papirjev, odgovoren pa nihče - za obstoj podvojene cene.

En mojster posla me je nekoč podučeval: Najvišja umetnost je, da imaš tone listin, ki jih nihče ne zna razvozlati, vendar ti pa nihče ne more očitati, da za nek posel jih ni oziroma da posel ni aka transparenten; očitno le preiskovalec ne zna bistva razvozlati...
XRESP sporočil: 3.127
[#2726307] 02.08.18 08:00
Odgovori   +    4
Luka Koper bo seveda takso takoj prevalila na uporabnike in najbrž z dodatkom pri tem še kaj zaslužila. Logično saj je monopolni ponudnik. Težje bo avtoprevoznikom, ki bi cestno takso, oziroma cestnino povišano za takso morali prevaliti na svoje uporabnike, kar bodo težko naredili saj je dejavnost zelo fragmentizirana in vedno išče pokritje novih stroškov najprej v lastnih rezervah. Zanimivo in "cinično" je, da upravljalec, železnice, v bistvu pravi investitor, ne bo plačeval ničesar. Poseben problem je seveda izjemno korupcijsko tveganje saj investiranje izgradnje, razen nastavljenih političnih kljukcev, ne bo nadziral nobeden.
Hvala ti, Cerar!
imocl sporočil: 249
[#2726352] 02.08.18 09:41
Odgovori   +    0
V bistvu so podražili pretovor skozi Koper. Smc ima rad takse saj akademska sfera ni ravno vešča podjetništva.

Strani: 1