Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pet vprašanj in odgovorov o Gosposvetski cesti

Strani: 1

abrame sporočil: 1.145
[#2722600] 11.07.18 17:17
Odgovori   +    26
Zbor arhitekturnih kretenov in lopovov, nabranih okoli mafijozota, dela škodo ljubljanski arhitekturi. SAZU in Arhitekturni muzej pa koruptivno molčita.
Delegirani in nikoli izvoljeni župan, je na veliko obljubljal obljubljal vrnitev tramvaja, ki bi bila edina vitalna naložba, preden je mesto zadolžil do grla, dobili smo pa lopovluk od nekega nedokončanega stadiona, poškodovane Plečnikove nabrežine Ljubljanice v Starem delu Mesta, ter poškodovane kardinalne ulice, ki so jih zarisali Emonci pred 1.800 leti.
Tako si očitno malomeščanski melos predstavlja današnji MOL, leglo wannabeemeščanov ruralnega porekla in miselnosti. Bolana scena.
rename sporočil: 9.510
[#2722602] 11.07.18 17:35
Odgovori   +    3
6. Kaj se je zgodilo pa s tistimi arheoloskimi izkopaninami?
mrkolice sporočil: 1.296
[#2722615] 11.07.18 19:11
Odgovori   +    8
zivim na licu mesta, iz balkona vidim na gradbisce, saj so ze skoraj fertik + meni se zdi da bo sprememba na boljs. ta gosposvetska je bila prej nekaksno slepo crevo, odmrli nefunkcionalni privesek strogega centra oz. prakticno predmestje gotham cityja od spodnje siske. kot rezidenta me nikakor ne moti cel projekt.
mirror10 sporočil: 1.064
[#2722641] 11.07.18 22:21
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: mirror10 11.07.2018 22:23
Za promet z vozili in javni potniški promet tisti del s tlakovci
deluje nefuncionalno oz. neprimerno za cestišče kot vpadnico v mesto.
Imaš občutek, da se cestiče konča na vogalu ev.cerkve.
Zakaj takšni eksperimenti v našem glavnem mestu? Vsaka ulica
drugače tlakovana. Vse skupaj brez okusa za preproste in lepe izvedbe in
tudi nepraktično.
denac sporočil: 22.356
[#2722646] 11.07.18 23:31 · odgovor na: rename (#2722602)
Odgovori   +    8
[rename]
6. Kaj se je zgodilo pa s tistimi arheoloskimi izkopaninami?
janković jih je prodal.
denac sporočil: 22.356
[#2722647] 11.07.18 23:35 · odgovor na: abrame (#2722600)
Odgovori   +    4
[abrame]
Zbor arhitekturnih kretenov in lopovov, nabranih okoli mafijozota, dela škodo ljubljanski arhitekturi. SAZU in Arhitekturni muzej pa koruptivno molčita.
Na Gosposvetski manjkajo samo še steklene pohodne površine izpostavljene vremenu.
abrame sporočil: 1.145
[#2722656] 12.07.18 06:20 · odgovor na: denac (#2722647)
Odgovori   +    11
Dobro. Ampak kje je tu tramvaj? Tisti ki sta nam ga pred 19 leti začela obljubljati tov. Vika Potoćnik in nato še veliki lopov Janković?
Skippy sporočil: 3.052
[#2722664] 12.07.18 08:35 · odgovor na: abrame (#2722600)
Odgovori   +    2
Meni pa se ne zdi slabo glede na prejšnje stanje. Verjetno vas nekatere moti vse, kar župan naredi. Tudi ne vidim neke dodane vrednosti v Tramvaju, v času ko se promet vse bolj elektrificira.
abrame sporočil: 1.145
[#2722671] 12.07.18 09:04 · odgovor na: Skippy (#2722664)
Odgovori   +    12
Ti si najverjetneje prisesanec MOL-a, ali pa revolucionar. No pa vseeno:
Streznitev glede "dosežkov" mafijanovića še pride, ko se bo naivna javnost (romarjev in vernikov prevaranta) zavedla stroškov za katere je dobila nekaj olupkov.
Jedro problema je tam, kjer ga "neusposobleni" častilci kiča niso sposobni prepoznati. Opisal sem nekaj hudih poškodb, ki jih je v tem mandatu MOL utrpela Nabrežina Ljubljanice = stari del Mesta, enako se dogaja s Plečnikovim stadionom, ki je tudi spomenik. In to je samo tisto kar se tiče Plečnikovih spomenikov.
Za javni transport malega mesta kot je Ljubljana, pa je edino tramvaj, oz. trolejbus (tudi likvidiran) nepremagljiva varianta iz dveh vidikov: zanesljivosti in ekologije, ko že govoriš o elektrifikaciji. Navsezadnje je Ljubljana to imela, tako kot železnico še iz nekih prešnjih časov, zato je bilo potrebno tramvaj likvidirati.
Ljubljanski tramvaj je imel razvejano mrežo: sl.wikipedia.org/wik...ki_tramvaj
in očitno škodljivo upravo.
denac sporočil: 22.356
[#2722856] 12.07.18 19:58 · odgovor na: abrame (#2722671)
Odgovori   +    2
[abrame]
Ti si najverjetneje prisesanec MOL-a, ali pa revolucionar. No pa vseeno:
Streznitev glede "dosežkov" mafijanovića še pride, ko se bo naivna javnost (romarjev in vernikov prevaranta) zavedla stroškov za katere je dobila nekaj olupkov.
Jedro problema je tam, kjer ga "neusposobleni" častilci kiča niso sposobni prepoznati. Opisal sem nekaj hudih poškodb, ki jih je v tem mandatu MOL utrpela Nabrežina Ljubljanice = stari del Mesta, enako se dogaja s Plečnikovim stadionom, ki je tudi spomenik. In to je samo tisto kar se tiče Plečnikovih spomenikov.
Za javni transport malega mesta kot je Ljubljana, pa je edino tramvaj, oz. trolejbus (tudi likvidiran) nepremagljiva varianta iz dveh vidikov: zanesljivosti in ekologije, ko že govoriš o elektrifikaciji. Navsezadnje je Ljubljana to imela, tako kot železnico še iz nekih prešnjih časov, zato je bilo potrebno tramvaj likvidirati.
Ljubljanski tramvaj je imel razvejano mrežo: sl.wikipedia.org/wik...ki_tramvaj
in očitno škodljivo upravo.
Se mi zdi, da je Ljubljana edino glavno mesto države v EU, ki nima javnega prevoza na elektriko. Glavnina javnega mestnega prevoza mora biti na elektriko.
Še kot mulc sem se po Ljubljani vozil s tramvajem, baje pa je potem Kardelj zahteval, da se ga ukine, ker je nafta cenejša in "modernejša". Dobro desetletje za tramvajem so ukinili tudi trolejbus.
MarkoSorčič sporočil: 1
[#2723490] 17.07.18 07:56
Odgovori   +    0
čas vnosa: 16.07.18 12:20
A taxiji bodo lahko vozili po Gosposvetski in Dalmatinovi ? Hvala in lp, Marko

Strani: 1