27 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
57 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2718710] 15.06.18 11:18
Odgovori   +    0
na francoskem dirkališču v Albyju
Albi, brez Y. en.wikipedia.org/wik...t_d%27Albi
štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro)
Kaj stori nekaj nad 100 km/h? Zadnja kolesa obrne v smeri prednjih?
pobalin sporočil: 14.456
[#2718736] 15.06.18 14:26 · odgovor na: (#2718718)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 15.06.2018 14:29
[rename]
ja, tudi zadnji par koles se obrača.
Ja, se mi je zdelo, da sem ta princip zapopadel, ampak Milačevega stavka nisem. Če ga prebereš natančno in počasi,
štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih (v programu race to stori šele nekaj nad 100 na uro)
ne moreš razumeti drugače, kot da sta pri normalni vožnji zadnji kolesi obrnjeni v smeri prednjih do 60 km/h, v programu race se pa v to smer obrneta šele nad hitrostjo 100 km/h. Kakor sem jaz razumel ta sistem, gre za to, da se kolesa zasukajo v drugo smer pri 60 oz. pri 100 km/h. Torej bi moralo v oklepaju pisati "ki OB hitrosti 60 kilometrov na uro zadnja kolesa obrne v smeri prednjih" ali pa "v programu race so tako obrnjena do nekaj nad 100 km/h".

Lahko pa se motim in bo avtor pojasnil v čem in kako v resnici poteka ta stvar. ;-)
milos9 sporočil: 1.044
[#2718750] 15.06.18 14:56 · odgovor na: (#2718739)
Odgovori   +    1
Tole je prava razlaga.

Sicer pa podrobneje v članku o talismanu - avto.finance.si/8838...ijo-Nemcem

Talisman poleg naštetega ponuja še zanimivo, a uporabno posebnost, ki smo jo preizkusili na improviziranem poligonu na parkirišču dirkališča v Mugelle. To je že znan, a spretno prirejen sistem vsekolesnega sistema 4control, ki v praksi dejansko pomeni, da pri manevriranju zavijajo vsa štiri kolesa. Sistem ima več prednosti hkrati. Pri manjših hitrostih, do 60 oziroma 80 kilometrov na uro (program sport), se zadnja kolesa do kota 3,5 stopinje obračajo v drugi smeri kot prednja, kar zmanjšuje obračalni krog in omogoča bolj lahkotno vodenje. Pri višjih hitrostih pa se kolesa do kota 1,9 stopinje obračajo v isto smer kot prednja in s tem izboljšajo stabilnost v zavojih. Sistem, ki bo serijsko na voljo le v najbogatejši opremi initiale paris, smo preizkusili na improviziranem poligonu med hitrim manevrom zavijanja pred oviro. Z omenjenim sistemom smo se lažje izognili oviri, avto pa je ob bliskovitem sukanju volana tudi manj zanihal kot talisman brez 4control. Na progi z omejitvijo hitrosti 60 kilometrov na uro smo pred oviro zapeljali celo s hitrostjo 80 kilometrov na uro, pa so stožci in ovira vseeno odnesli celo kožo, le inštruktor je še nekaj časa lovil sapo in ponavljal, da je vaja narejena za nižje hitrosti.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2719167] 19.06.18 09:20 · odgovor na: milos9 (#2718750)
Odgovori   +    0
[milos9]
Z omenjenim sistemom smo se lažje izognili oviri, avto pa je ob bliskovitem sukanju volana tudi manj zanihal kot talisman brez 4control. Na progi z omejitvijo hitrosti 60 kilometrov na uro smo pred oviro zapeljali celo s hitrostjo 80 kilometrov na uro, pa so stožci in ovira vseeno odnesli celo kožo, le inštruktor je še nekaj časa lovil sapo in ponavljal, da je vaja narejena za nižje hitrosti.
Pa koliko se pa proda teh Talismanov pravzaprav? Jaz vsake toliko kakšnega vidim, pa potem na njemu piše Megane...
anon-202165 sporočil: 970
[#2719243] 19.06.18 14:13 · odgovor na: anon-154083 (#2719167)
Odgovori   +    0
[jani1974]

Pa koliko se pa proda teh Talismanov pravzaprav? Jaz vsake toliko kakšnega vidim, pa potem na njemu piše Megane...
Bojda se jih je letos prodalo že 67. Jaz bi tko na uč rekel, da folk pri rangu avta 30k€ in 4,9 m dolžine pričakuje tudi kaj več kot 1.6 mlinček.

Strani: 1